Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Befriende å se en naturlig jente på TV som ikke er full av Restylane og vippeextensions. 

Anonymkode: 30670...f2d

Enig! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen vær så snill å gi Øyunn litt mascara?? 

Anonymkode: ce335...04d

Hvorfor det? Jeg bruker kun mascara når jeg skal «pynte» meg, som er et par dager i året.

Det er ingen her i verden som MÅ bruke noe som helst av sminke. Er kanskje blitt en greie at vi kvinner «må» sminke oss for å se fresh ut, men det er mange av oss som ikke føler at vi må det i det hele tatt.

Jeg bruker eyeliner nesten daglig (mange dager, som i dag, at jeg ikke vil, for det er helt greit å gå uten noen ting av sminke) og mascara de gangene jeg skal «ut». Pudder, concealer ol. har jeg ikke peiling på hvordan jeg bruker, og ingen interesse av å finne ut av det heller. 

Endret av Ariana807
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gåsemor said:

Synes dere den fineste sengegavlen vant dagskonkurransen i går? 

Jeg synes ikke det 😳 

Jeg synes verken den eller det blå lages var fine. Så enig med deg.

Anonymkode: 14846...6a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gåsemor skrev:

Synes dere den fineste sengegavlen vant dagskonkurransen i går? 

Jeg synes ikke det 😳 

NEI!!!

Anonymkode: 16d55...ac7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Gåsemor skrev:

Synes dere den fineste sengegavlen vant dagskonkurransen i går? 

Jeg synes ikke det 😳 

Nei.... Gult og rødt lag er de eneste jeg kunne tenke med og hatt på rommet. Overrasket over at den som vant, vant 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gåsemor skrev:

Synes dere den fineste sengegavlen vant dagskonkurransen i går? 

Jeg synes ikke det 😳 

Nei, den var helt grusom. Synes egentlig alle var stygge, men måtte jeg ha valgt en hadde det blitt Jeantte og Jerry sin. Men er det ikke litt rart at Aina ikke var med som dommer i en interiørkonkurranse? Har vel mer hun skulle ha sagt der enn Finn?

Anonymkode: adbce...375

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, den var helt grusom. Synes egentlig alle var stygge, men måtte jeg ha valgt en hadde det blitt Jeantte og Jerry sin. Men er det ikke litt rart at Aina ikke var med som dommer i en interiørkonkurranse? Har vel mer hun skulle ha sagt der enn Finn?

Anonymkode: adbce...375

Hun var vel forhindret, da. Akkurat som programlederen.

Anonymkode: 14846...6a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg har stor respekt for tålmodigheten til Jerry!😂

Selv hadde jeg stemt hjem de to unge, Øyunn og Levi. Det er tydelig at de ikke har vært sammen lenge, for de er så passiv-aggressive mot hverandre. Jeg må bare spole forbi delene med dem, for de gjør meg så ukomfortabel.

Anonymkode: 63678...e22

Hvor lenge har de vært sammen, vet vi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kakemonster18 skrev:

Hvor lenge har de vært sammen, vet vi det?

8 mnd!

Anonymkode: 8a9be...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

8 mnd!

Anonymkode: 8a9be...fae

Oi det var lite! Jeg lurer på hvor lenge de hadde vært sammen når de meldte seg på programmet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel fortjent seier denne uken! Fint og gjennomført rom. Noen som vet hvilken farge det er på veggen? 

Anonymkode: adbce...375

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyunn må gjerne komme hjem å dekorere hos meg 😍

 

Verdig vinner! 

Anonymkode: 1751e...78c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel fortjent seier denne uken! Fint og gjennomført rom. Noen som vet hvilken farge det er på veggen? 

Anonymkode: adbce...375

Noen som vet om det finnes en side med produktinformasjon som deltagerne bruker i hyttene?

Jeg liker fargen på panelen på soverommet til Øyunn og Levi :) 

Anonymkode: 27770...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kakemonster18 skrev:

Oi det var lite! Jeg lurer på hvor lenge de hadde vært sammen når de meldte seg på programmet..

Ja, det synes jeg også! I første episode sa de at de hadde vært sammen i 8 mnd, men de sa ikke noe om det var 8 mnd da innspillingen startet eller da de søkte. Kan hende det var litt klipp og lim og det var 8 mnd da de søkte, for selve utvelgelsesprosessen tar jo noen måneder vil jeg tro.

Anonymkode: 8a9be...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg også! I første episode sa de at de hadde vært sammen i 8 mnd, men de sa ikke noe om det var 8 mnd da innspillingen startet eller da de søkte. Kan hende det var litt klipp og lim og det var 8 mnd da de søkte, for selve utvelgelsesprosessen tar jo noen måneder vil jeg tro.

Anonymkode: 8a9be...fae

Jeg lurer på om de fortsatt er sammen, eller om programmet/oppussingen gikk utover forholdet 🙈 

Anonymkode: c5307...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om de fortsatt er sammen, eller om programmet/oppussingen gikk utover forholdet 🙈 

Anonymkode: c5307...c6f

De står som «i forhold» på Facebook 😊

Anonymkode: a2f84...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gåsemor skrev:

Synes dere den fineste sengegavlen vant dagskonkurransen i går? 

Jeg synes ikke det 😳 

Nei, men den var vel kanskje mest "gjennomført", altså gjort noe med i forhold til de andre. Muligens det er derfor den vant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke den fineste sengegavelen vant. Eneste som så ok ut var Jeanette sin. Lurte liksom litt på om de ga premien til Ø og L for at de skulle ha noen som helst sjanse til å bli ferdige?

På insta ser det forøvrig ut som de fortsatt er sammen ja. De var på besøk hos Esra og Arber i går. :)

 

Ser ikke ut som det kommer til å gå så mye bedre m Ø og L de neste epiodene. Hun skrev på insta: Skulle ønske jeg kunne si at det ikke kan bli verre nå, men det kan det- og deg blir det😄 Hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...