Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Utrolig merkelig fyr som har sjekka inn........ han minner meg om en alien. Extra og over the top....

 

(og nei er ikke homofob)

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria: Jeg skal late som jeg  er cool med marcus

2 sekunder seinere

"FUCK DEG, JEG ER FERDIG MED DEG"

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Etter å ha sett måten Maria skjelte ut Marcus i dagens episode så vil jeg si at hun er veldig toxic. Hun kastet han under bussen på parsermonien, også er det HUN som skjeller ut han. Det er spesielt. Virket som at hun hadde dårlig samvittighet for at hun rota med Alex, så hun måtte på en eller annen måte gjør Marcus til "den slemme" for å redde si egen ræv.

Edit: haha herregud og den "unnskyldninga" hennes etterpå. Hun skylder jo bare alt på Marcus igjen. Burn the witch. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solstrålen. skrev:

Wow. Etter å ha sett måten Maria skjelte ut Marcus i dagens episode så vil jeg si at hun er veldig toxic. Hun kastet han under bussen på parsermonien, også er det HUN som skjeller ut han. Det er spesielt. Virket som at hun hadde dårlig samvittighet for at hun rota med Alex, så hun måtte på en eller annen måte gjør Marcus til "den slemme" for å redde si egen ræv.

Hun er så mye... Takler ikke sånne mennesker. Blir bare sliten av å se på henne på skjermen i 45 minutter. 

Anonymkode: 7cb22...021

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke forje sesong var så dårlig som folk skal ha det til. Ja oppsettet var dårlig... men forje sesong hadde jevnt drama fra start til slutt, folk var uenige med hverandre ofte, 2 allianser som "slåss" mot hverandre, folk som backstabba hverandre... og sterke personligheter. + torbjørn og jasmin som hadde ræva personlighet (folk med ræva personlighet gjør d interessant og se på fordi de provoserer seere)

Denne sesongen har INGENTING.... alle er liksom nevermind. Er liksom ingen som er "villains" bortsett fra Maria.... Er liksom ingen man hater eller elsker fordi alle er så "normale" og kjedelige. 

Anonymkode: 99514...09d

Jeg synes den også var dritdårlig, og mener dine argumenter her er meget opphauset. Jeg kjedet meg fra første til siste episode. Null som skjedde, episode etter episode. Jada, plutselig fikk Jasmin et innfall, men god underholdning var det ikke. Drama var det ihvertfall ikke. Og sterke personligheter? Altså, vi definerer sterke personligheter helt annerledes når du mener sesongen i fjor hadde flere sterke personligheter. 

Men enig i at sesongen nå er noe av det verste jeg har sett. Flere uker uten at allianser er etablert. Sommerferietendenser i kombinasjon med tidenes dårligste Love Island. Maria må for all del ikke forlate hotellet, for hun er den eneste som har potensiale til å få til noe underholdning her. 

Det er ingen tvil om hvem som har skylda for dårlig underholdningsgrad siste årene: Produksjonen. Dem har fostret opp lavbudsjettsunderholdning. Dem legger opp til ferieparadis, ikke "kampen for tilværelsen". Lite utdeling av makt, lite oppdrag, lite konkurranser, lite intriger.... Lite av alt... Den frasen som Triana sier etter parsermoniene "Dette er paradise, vi vet aldri hva som skjer" osv finnes ikke avskrekkende lenger. For det skjer jo ingenting. Sommerferien fortsetter, men kanskje sjekker det inn en/ei som snart må sjekke ut igjen. Triana kunne heller sagt "kos dere på ferie". 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er så mye... Takler ikke sånne mennesker. Blir bare sliten av å se på henne på skjermen i 45 minutter. 

Anonymkode: 7cb22...021

Hun er slitsom, ja, men produksjonen som viser henne 90% av tiden må ta mye av skylden!

HUN fremstår som "altfor mye" og de andre, som knapt nok får skjermtid, fremstår dritkjedelige.

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er slitsom, ja, men produksjonen som viser henne 90% av tiden må ta mye av skylden!

HUN fremstår som "altfor mye" og de andre, som knapt nok får skjermtid, fremstår dritkjedelige.

Anonymkode: 9df39...7f3

Syntes produskjonen har mye av skylda her! sånn har det vært i MAAAANGE sesonger. De favoriserer deltakere, og deretter så går 90% av skjermtiden til dem. Syntes d er ganske uproft... 

2013, fikk christian rene og tina nesten all skjermtiden

2014, fikk ann marielle og aurora nesten all skjermtiden.

2015, så fikk martine og pierre nesten all skjermtiden

2016, så fikk carl aksel nesten all skjermtiden

2017 og 2018 var d ganske jevnt

2019 så fikk sofie karlstad og mario nesten all skjermtiden

2020, så fikk jasmin nesten all skjermtid, samt maria

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes produskjonen har mye av skylda her! sånn har det vært i MAAAANGE sesonger. De favoriserer deltakere, og deretter så går 90% av skjermtiden til dem. Syntes d er ganske uproft... 

2013, fikk christian rene og tina nesten all skjermtiden

2014, fikk ann marielle og aurora nesten all skjermtiden.

2015, så fikk martine og pierre nesten all skjermtiden

2016, så fikk carl aksel nesten all skjermtiden

2017 og 2018 var d ganske jevnt

2019 så fikk sofie karlstad og mario nesten all skjermtiden

2020, så fikk jasmin nesten all skjermtid, samt maria

Anonymkode: 99514...09d

Men problemet er kanskje ikke bare produksjonen her, fordi de andre deltagerne opptrer fryktelig kjedelig og er på ferie. Du får ikke god TV av å se f.eks Leni og Ine kose seg på bassengkanten og stå å sminke seg. Men klart, dem har bommet noe grovt på utvelgelsen av deltagerne siste årene, og da må dem henge på dem som laga litt liv. 

Jeg savner noen alfa'er. Både menn og kvinner. Som spiller spill, tenker kun på seg selv, ikke har denne typisknorsk naive holdningen og som tar litt plass. Men muligens dem må ta inn noe svensker for å finne disse. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria har noen trekk som ikke er bra.... Manipulerende, bryter mennesker ned for så å bygge dem opp igjen før hun igjen bryter de ned.

Jeg får vondt av Markus, synes han var så sterk når han fikk den ufortjente skyllebøtta. Hadde aldri kost med Maria igjen etter episoden med Alex. Håper virkelig hun ryker neste gang!!

Anonymkode: 55994...4a6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at de sesongene som har de beste trailerne, er som regel de sesongene som er mest kjedelige ahah. 

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Litt trist... men jeg tror dette blir den siste PH sesongen :(

Triana er jo gravid også.. så med mindre noen overtar jobben for henne

Anonymkode: 99514...09d

Men altså, hvis de bestemmer seg for å fortsette PH. Er virkelig Triana den rette programlederen? Dama er snart 40 og kunne vært mora til deltakerene.. Synes hele PH har surna, på tide med et nytt konsept. 

Anonymkode: c32ad...1fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, hvis de bestemmer seg for å fortsette PH. Er virkelig Triana den rette programlederen? Dama er snart 40 og kunne vært mora til deltakerene.. Synes hele PH har surna, på tide med et nytt konsept. 

Anonymkode: c32ad...1fa

Kanskje PH får ny programleder? who knows...

Litt trist og si det... for jeg er en stor PH fan.... men du har rett. PH har surna.... alt som skjer har vi sett før...... og folk skjønner spillet og ofte hva som skal skje etter 13 sesonger. Og ingenting overrasker lenger, fordi vi har sett så og si alt som kan skje på PH....  Blir veldig "repetitive".

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria har noen trekk som ikke er bra.... Manipulerende, bryter mennesker ned for så å bygge dem opp igjen før hun igjen bryter de ned.

Jeg får vondt av Markus, synes han var så sterk når han fikk den ufortjente skyllebøtta. Hadde aldri kost med Maria igjen etter episoden med Alex. Håper virkelig hun ryker neste gang!!

Anonymkode: 55994...4a6

Må jo være kriterie for en diagnose det hun holder på med. Virker helt psykt for min del.. Minimum lav selvinnsikt eller fornektelse det som hun holder på med der. Eller kanskje hun vet nøyaktig hva hun gjør. 

Anonymkode: 92e94...04f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var den beste episoden hittil da, jeg lo opptil flere ganger 😄

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er slitsom, ja, men produksjonen som viser henne 90% av tiden må ta mye av skylden!

HUN fremstår som "altfor mye" og de andre, som knapt nok får skjermtid, fremstår dritkjedelige.

Anonymkode: 9df39...7f3

Det er helt sant. De burde ha brukt spesielt de første episodene til å la oss bli kjente med ALLE deltakerne, ikke bare èn av dem. 

Og ikke bare fokusere på ett eller to par der inne. Folk kommer jo til å ha sine favoritter så det er ikke fair at bare noen skal få skjermtid og andre er helt ikke-eksisterende. 

Anonymkode: 4a468...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria: Jeg skal late som jeg  er cool med marcus

2 sekunder seinere

"FUCK DEG, JEG ER FERDIG MED DEG"

Anonymkode: 99514...09d

😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, hvis de bestemmer seg for å fortsette PH. Er virkelig Triana den rette programlederen? Dama er snart 40 og kunne vært mora til deltakerene.. Synes hele PH har surna, på tide med et nytt konsept. 

Anonymkode: c32ad...1fa

Enig. Føler dem har kommet til et endepunkt nå. Slutter dem med PH så føles det greit. Skal dem fortsette så må det skje endringer. Det kan ikke fortsette slik som dette. Tror også at en ny programleder fort kunne spicet opp ting litt. Ting surner fort når samme folka blir sittende i samme stillinger over mange mange år, hvor dem tilslutt tror dem selv er midtpunktet uten å anstrenge seg fordi dem liksom har det i seg uansett. På tide å tenke nytt! 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...