Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Hadley skrev:

Kan adopsjon være et alternativ?

 

Hvorfor tror du barnefar ville gå med på det?!?

Anonymkode: b3de4...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du barnefar ville gå med på det?!?

Anonymkode: b3de4...d45

Fordi han ikke bryr seg? lol

Anonymkode: c2b59...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, du er 15 uker gravid. Kroppen din har ikke kjent ordentlig på graviditeten enda en gang. 

Jeg hadde ikke noe forhold til mitt svangerskap før jeg var 24 uker på veg. 

Forferdelig umodent av deg å trekke deg nå, så snart muligheten byr seg. Du har aldri noen som helst garanti for å ikke bli alene mor uansett, så det var noe du skulle tenkt på tidligere. 

Anonymkode: 37948...91c

Hun har mulighet til å få barn med en mer ansvarlig far senere.

Jeg ville ikke hatt barn med denne mannen. Og i hvert fall ikke om jeg i utgangspunktet ikke ønsket å få barnet og ble overtalt til å beholde. Jeg ser for meg en usikker fremtid for dette paret og med et barn oppi det hele. Svangerskapet har vært turbulent fram til nå også.

TS, hvis du i utgangspunktet ville ta abort og du nå ser at denne mannen ikke vil være noen god kjæreste eller far så ville jeg snakket med legen allerede i morgen tidlig slik at du evt. får bestilt time til abort før det er for sent. 

Om det blir deg og denne mannen etterhvert kan jo hende, men slik det virker nå så er alt mellom dere så turbulent at det ikke høres bra ut å få en liten forsvarsløs baby inn i det. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sikkert slaktet for dette men uansett; 

Jeg syns det er rart at folk støtter henne ang senabort nå. Jeg er for abort, men når man er 15 uker på vei og man har hatt god tid på å faktisk ta abort så syns jeg ikke det er en god nok unnskyldning «han presset meg til å beholde». Her kunne ts stått opp for seg selv og tatt abort, men å angre nå syns jeg er umodent. Å knytte seg til barnet kan ta tid for veldig mange, men ts har knapt rukket å kjenne på følelsen av å i det hele tatt være gravid. Om jeg spørr på en annen måte; om han faktisk hadde kommet hjem til avtalt tid, hadde du da vurdert senabort? Jeg fikk følelsen av at du pga dette ønsket senabort plutselig og forsvarer det med at du har slitt hele svangerskapet.
 

Jeg syns din kjære er skikkelig patetisk nå og jeg hadde heller ikke godtatt dette. Men tenk nøye gjennom dette med senabort er du snill.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forever22 skrev:

Jeg blir sikkert slaktet for dette men uansett; 

Jeg syns det er rart at folk støtter henne ang senabort nå. Jeg er for abort, men når man er 15 uker på vei og man har hatt god tid på å faktisk ta abort så syns jeg ikke det er en god nok unnskyldning «han presset meg til å beholde». Her kunne ts stått opp for seg selv og tatt abort, men å angre nå syns jeg er umodent. Å knytte seg til barnet kan ta tid for veldig mange, men ts har knapt rukket å kjenne på følelsen av å i det hele tatt være gravid. Om jeg spørr på en annen måte; om han faktisk hadde kommet hjem til avtalt tid, hadde du da vurdert senabort? Jeg fikk følelsen av at du pga dette ønsket senabort plutselig og forsvarer det med at du har slitt hele svangerskapet.
 

Jeg syns din kjære er skikkelig patetisk nå og jeg hadde heller ikke godtatt dette. Men tenk nøye gjennom dette med senabort er du snill.

Det får hun ikke innvilget uansett. «Kjæresten min kom ikke hjem som avtalt i helga, så nå vil jeg ikke ha barnet likevel». 

Anonymkode: 4927f...90f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han ikke bryr seg? lol

Anonymkode: c2b59...fba

Hva er «lol» med det? Om det du skriver stemmer er det tragisk og ikke «lol».

Anonymkode: 560a2...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAr du i det hele tatt snakket skikkelig med dette mannfolket da? Om gjensidig respekt og diverse?

Anonymkode: 6a692...4f1

Hvorfor tror du det hjelper å snakke med et mannfolk om problemer i forholdet?? Nei det går aldri vet du. De holder munn, furter og stikker som oftest. Du må dra problemene ut av munnen deres for å ordne opp, og eller når du selv har et problem og formidler det, så skjer det ingen forandringer og han blir fortsatt sur, furter, går i offerollen og straffer deg med stillhet, avstand og støter deg vekk som om du hadde pult kompisen.

Anonymkode: 501d6...972

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med en barnefar som tydeligvis ikke er klar for å ha en kid. Bra valg!

Anonymkode: 7dd10...db5

Som ikke vil ha en kid med HENNE, hun er vel ikke den rette da. Eller så er hun kanskje sammen med eksen min, som var narkoman, dust og aldri holdt avtaler og kom hjem fire på natten

Anonymkode: 501d6...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er ikke kvinnens feil at han er slik, men samtidig er dere to om å fikse et barn eller flere.

Damer sitter som vi vet ved makta og med den makta dere faktisk har og tilgangen på ofte bra menn så undres jeg litt på hvorfor dere ender opp med de menn som jeg faktisk betegner som ansvarsløse og lite voksne?

Ja kan si det sånn at grunnen til at vi damer ender opp med ansvarløse duster er jo fordi det mangler mange gode menn der ute. Hvor finner man de? De er også vanskelige å gjennomskue, for menn kan være eksepsjonelt sjarmerende, slue, manipulerende og få dama til å tro at han er en bra fyr og at livet er på stell. Har vært der en del selv! Og når man er sårbar, ønsker seg sårt en mann og et barn, så er man lettere å lure og det er de selvsikre slemmingene som bare tør å ta kontakt og initiativ ovenfor oss damer. Dere som er snille og uskyldige sitter bare i sofaen og venter på at vi damer skal komme hjem til dere 😭 er ikke alltid man kan noe for at man blir gravid med feil mann og hvis man ønsker et barn så sårt og har problemer med å bli gravid, så skjønner jeg at man velger å bære det fram. Ingen ønsker som sagt å være alene og uten kjærlighet. Jeg hadde en relasjon til to andre menn det siste året som framstod som oppegående og empatiske menn, kunne blitt gravid med de. Men neida, to slue og fæle mannfolk.

Anonymkode: 501d6...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er nå snart elleve på kvelden. Ikke har han ringt og spurt om det går bra.. hvordan kan man endre seg så voldsomt på en dag? I går ville han gifte seg og alt var lykke.....

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klokken er nå snart elleve på kvelden. Ikke har han ringt og spurt om det går bra.. hvordan kan man endre seg så voldsomt på en dag? I går ville han gifte seg og alt var lykke.....

Anonymkode: 0c5ce...313

Har du noen anelse hvor han er? Skjønner ikke at han lar deg gå gjennom denne ventingen. Hva er det han driver med? Hadde vurdert å ringt denne kompisen som svarte og krevd å få vite hvor han var for å få snakket med han og vite hva greia var. 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er «lol» med det? Om det du skriver stemmer er det tragisk og ikke «lol».

Anonymkode: 560a2...9ec

Kommentaren til personen som skrev var lol

Anonymkode: c2b59...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, du er 15 uker gravid. Kroppen din har ikke kjent ordentlig på graviditeten enda en gang. 

Jeg hadde ikke noe forhold til mitt svangerskap før jeg var 24 uker på veg. 

Forferdelig umodent av deg å trekke deg nå, så snart muligheten byr seg. Du har aldri noen som helst garanti for å ikke bli alene mor uansett, så det var noe du skulle tenkt på tidligere. 

Anonymkode: 37948...91c

Ditt svangerskap er ikke fasit for noe annet enn det svangerskapet du gikk gjennom da. Det er ikke fasit for senere svangerskap du måtte ha, ei heller hva ukjente gravide føler om sitt svangerskap. 

Anonymkode: eba77...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke deg, men tenker at det er lurt å ikke gjøre noe forhastet hvert fall. Snakk med han først og hør hva han sier, tenk selv etter det. Er det jeg ville gjort hvert fall. 

Anonymkode: b4d56...b15

Snakk med han blabla!!! Typisk kg!!!! Finne seg i møkka oppførsel og lavstatus og lavkvalitetsmenn kjøpt i jungelen. Det er jo ingenting å snakke om og ingenting å hente i han!! Man kan ikke forandre folk, skjønner du ikke det?? Lite smart kanskje du og? Eller unner dere ts å ha det fælt og skal ødelegge et uskyldig liv? 
 

mannfolk som behandler damene sine dårlig vil gjøre det hele livet med 100 % og de vil også gjøre det med neste dame, så slutt å tro at alle fortjener en sjanse, slutt å tro at du er så spesiell for han og slutt å tro at han vil forandre seg for DEG, han BRYR seg ikke. 
 

og slutt å press folk til å beholde en unge de ikke klarer å ta seg av!! Dere har ikke lov til å presse eller leke med samvittigheten til folk og bestemme om de skal bære fram et barn i en tilværelse og med foreldre som ikke evner å ta vare på de!

nå er jeg virkelig møkk lei!!! Bare spyr ut masse unger overalt med mongolide foreldre, ex on the beach søppel får masse barn. De ressurssterke og beste menneskene får ikke unger eller kanskje bare 1! Hvor er barnevernet? Stemmer for tvangskastrering her i gården! Livet er yrettferdig. Bare søppel som får bære fram mirakler og leke med de.

Anonymkode: 501d6...972

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med han blabla!!! Typisk kg!!!! Finne seg i møkka oppførsel og lavstatus og lavkvalitetsmenn kjøpt i jungelen. Det er jo ingenting å snakke om og ingenting å hente i han!! Man kan ikke forandre folk, skjønner du ikke det?? Lite smart kanskje du og? Eller unner dere ts å ha det fælt og skal ødelegge et uskyldig liv? 
 

mannfolk som behandler damene sine dårlig vil gjøre det hele livet med 100 % og de vil også gjøre det med neste dame, så slutt å tro at alle fortjener en sjanse, slutt å tro at du er så spesiell for han og slutt å tro at han vil forandre seg for DEG, han BRYR seg ikke. 
 

og slutt å press folk til å beholde en unge de ikke klarer å ta seg av!! Dere har ikke lov til å presse eller leke med samvittigheten til folk og bestemme om de skal bære fram et barn i en tilværelse og med foreldre som ikke evner å ta vare på de!

nå er jeg virkelig møkk lei!!! Bare spyr ut masse unger overalt med mongolide foreldre, ex on the beach søppel får masse barn. De ressurssterke og beste menneskene får ikke unger eller kanskje bare 1! Hvor er barnevernet? Stemmer for tvangskastrering her i gården! Livet er yrettferdig. Bare søppel som får bære fram mirakler og leke med de.

Anonymkode: 501d6...972

Jeg sa at jeg selv ville ha snakka med han først og så vurdere selv etterpå. Har ikke sagt noe om at hun skal finne seg i noe helst! Bare at jeg personlig synes det er greit å få et overblikk før jeg tar en så stor beslutning. Kan tenke meg at TS er litt oppskaket akkurat nå. Og hvordan mener du at jeg presser TS til å beholde ungen? 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg ts? ❤️

Min eks oppførte seg slik som du opplever nå, i nærmere 2 år før det ble slutt.. Jeg var dum som gav han så mange sjanser.. Husker første gangen han ikke kom hjem, mobilen avskrudd og var ikke hjemme igjen før kl 15.00 neste dag. Da tok vi en skikkelig oppvask og hn lovet å ikke gjøre det mer. Men det gjorde han altså. Vanskelig når en står midt oppi det men idag tenker jeg såklart, at følelsene han hadde for meg ikke var der når en kan gjøre noe slikt mot sin samboer/kjæreste. En ting er å tabbe seg ut, men en finner alltid en måte å kontakte den andre på å gi beskjed om hvor en er.. 

Jeg anbefaler deg til å ta kontakt med fastlegen din i morgen for hva du gjør videre anngående svangerskapet. Du vet best hva som blir riktig å gjøre. Bare pass på at det kaoset du sitter inne med nå, av det typen din har gjort ikke blir en del av utfallet for å beholde eller ikke. 

God klem ❤️

Anonymkode: 3460f...0d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig barnslig og dårlig gjort av han. Han viser at du overhodet ikke kan stole på han. Kanskje han drakk for mye og sovnet på sofaen til kompisen, men det er uansett dårlig stil.

Å få barn er det største her i livet, og at han ikke tar deg og dine følelser mer seriøst lover ikke godt.

Samtidig er det viktig å være svært kritisk til hvem man velger som far til sine barn. Kvalitet på mann, er det samme som kvaliteten på livet du får. 

Å få barn mens man bare er samboer er heller ikke optimalt. Er han god nok som barnas far, er han også god nok som ektemann. 

Anonymkode: fdf67...b2d

Mens man bare er samboer? Mener du at samboere som har bodd sammen i 10 år, ikke bør få barn da? Så gammeldags at man må være gift først? Latterlig kommentar

Anonymkode: aeccc...ad7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flytt sammen med han, ever. Skal vel gode grunner til at man får innvilget abort sent, men er du deprimert kan vel det være en årsak til å fjerne det? En bedriten barnefar er ikke nok. Uansett kan du og din baby bli lykkelige sammen på sikt. Barnet er uskyldig midt oppi alt. 

Anonymkode: 04d0c...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...