Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Ja alle gjør feil og det er lov å feile, men ikke hver gang.

Men noe sier meg at hun ikke ble gravid på et ons, så her burde jo noen varsellamper ha blinket lenge før hun sitter hjemme gravid? For dette er jo ikke noe han har startet med akkurat nå liksom, ihvertfall jeg nekter å tro på det.

Er du synsk? 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med en barnefar som tydeligvis ikke er klar for å ha en kid. Bra valg!

Anonymkode: 7dd10...db5

Du og de 5 personene som har likt innlegget ditt burde ta seg en bolle og lære seg å legge skylden der den hører hjemme.

Anonymkode: 37948...91c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han har kost seg og at du ikke skal legge så mye i dette. Du bør svelge noen kameler for å få et godt samliv livet ut. Alle kan dumme seg ut, også du i framtiden. Raushet til en viss grad er viktig, selv om jeg skjønner du er sur. Man kan ikke endre det som har skjedd, kun det man gjør framover. 

Når det er sagt, så synes jeg det er lurt å prøve å bo sammen før man får barn.... Man kjenner ikke en person skikkelig før man har prøvd å bo sammen. Hvordan er forholdet ellers? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du synsk? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Ikke så langt tror jeg..?

Er nok mere faktarelatert. 

Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Ikke så langt tror jeg..?

Er nok mere faktarelatert. 

Hvordan det?

Hvilken fakta sikter du til? 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Klokken er snart 11. Hvorfor kan han ikke bruke kompisen sin mobil og sende meg så liten melding? 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Klokken er snart 11. Hvorfor kan han ikke bruke kompisen sin mobil og sende meg så liten melding? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Fordi han tenker ikke sånn.... han tenker sikkert ikke på deg overhodet 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Klokken er snart 11. Hvorfor kan han ikke bruke kompisen sin mobil og sende meg så liten melding? 

Anonymkode: 0c5ce...313

hvis han dro ut i går og drakk litt for mye så ligger han sikkert og sover ut nå. evt gruer seg bare til å snakke med deg fordi han vet du vil være forbannet.

Jeg håper dere finner ut av dette siden dere nå er linket sammen via barnet du venter - i mange, mange år framover. Det høres dessverre ut som om dette har skjedd før siden du ble så sint nå, så det blir sannsynligvis ikke noe bedre. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD said:

Fordi han tenker ikke sånn.... han tenker sikkert ikke på deg overhodet 🤷🏻‍♀️

Drittsekk ... Men nå får han noe å tenke på

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Klokken er snart 11. Hvorfor kan han ikke bruke kompisen sin mobil og sende meg så liten melding? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Han skulle komme i natt og har enda ikke kontaktet deg? Da hadde jeg faktisk sendt melding/ringt kompisen hans hvis jeg hadde nr... 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

hvis han dro ut i går og drakk litt for mye så ligger han sikkert og sover ut nå. evt gruer seg bare til å snakke med deg fordi han vet du vil være forbannet.

Jeg håper dere finner ut av dette siden dere nå er linket sammen via barnet du venter - i mange, mange år framover. Det høres dessverre ut som om dette har skjedd før siden du ble så sint nå, så det blir sannsynligvis ikke noe bedre. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

Han drikker ikke 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han skulle komme i natt og har enda ikke kontaktet deg? Da hadde jeg faktisk sendt melding/ringt kompisen hans hvis jeg hadde nr... 

Anonymkode: b4d56...b15

Neida da får det gå 24 timer. Og de hadde vel kontaktet meg?

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida da får det gå 24 timer. Og de hadde vel kontaktet meg?

Anonymkode: 0c5ce...313

Jeg hadde villet prøvd å få kontakt fordi jeg lurte på hva han drev med. 

Anonymkode: b4d56...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han drikker ikke 

Anonymkode: 0c5ce...313

Da ligger han vel og sover fordi det ble sent i natt eller fordi han gruer seg til å snakke med deg? Evt. ikke gidder å krangle og derfor bare utsetter det? Og så kommer han til deg med stor bukett roser og sier unnskyld og snakker pent for seg og har helt sikkert en perfekt grunn til hvorfor han ikke kom i natt når han skulle. 

Er det riktig at han har gjort dette før, siden du ble så sint og lei deg akkurat nå i natt? Hvis det er så, så er det nok ikke siste gangen. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Da ligger han vel og sover fordi det ble sent i natt eller fordi han gruer seg til å snakke med deg? Evt. ikke gidder å krangle og derfor bare utsetter det? Og så kommer han til deg med stor bukett roser og sier unnskyld og snakker pent for seg og har helt sikkert en perfekt grunn til hvorfor han ikke kom i natt når han skulle. 

Er det riktig at han har gjort dette før, siden du ble så sint og lei deg akkurat nå i natt? Hvis det er så, så er det nok ikke siste gangen. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

Hvis ikke? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Hva betyr det? Hvis ikke? 

Hvis ikke han ligger og sover og gjør det han kan for å utsette krangling og sinna kjæreste? Jeg er ikke synsk, jeg aner ikke hva han gjør, jeg slenger bare ut noen teorier..... 

Hvis ikke så ligger han i veikanten og blør? Hvis ikke så er han hos noen andre? Hvis ikke så bryr han seg bare ikke? (stryk det som ikke passer)

Anonymkode: 1db5d...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Hva betyr det? Hvis ikke? 

Hvis ikke han ligger og sover og gjør det han kan for å utsette krangling og sinna kjæreste? Jeg er ikke synsk, jeg aner ikke hva han gjør, jeg slenger bare ut noen teorier..... 

Hvis ikke så ligger han i veikanten og blør? Hvis ikke så er han hos noen andre? Hvis ikke så bryr han seg bare ikke? (stryk det som ikke passer)

Anonymkode: 1db5d...9a5

Hvis ikke han kommer med roser og god unnskyldning. Kontakter meg ikke før senere idag og skylder på mobilen osv. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke han kommer med roser og god unnskyldning. Kontakter meg ikke før senere idag og skylder på mobilen osv. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Er du bekymret for han? Forstår ikke helt hva du mener, TS. Du må skrive litt mer. 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn før skaden er skjedd, ikke flytt sammen med han! 

Anonymkode: f73a2...dfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke han kommer med roser og god unnskyldning. Kontakter meg ikke før senere idag og skylder på mobilen osv. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Hvis det er sånn at det ikke er første gangen, hvis det er et mønster at han gjør dette - enten ved å skylde på mobilen eller andre ting... hvis han flere ganger har brutt avtaler osv... da kan han skylde på hva han vil og komme med så mange blomster han bare ville, jeg hadde ikke villet være sammen med en sånn mann. 

Hvis det er sånn at han er en person som ofte svikter, så vil han sannsynligvis ikke bli noe bedre når barnet kommer, og du sparer deg selv for mye frustrasjon dersom du gjør det slutt nå. Det er bedre å være alenemor fordi du velger det enn å være alene om alt og ha en barnefar ved siden av som alltid svikter. Er du alene så VET du at du står alene med alt. 

Anonymkode: 1db5d...9a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...