Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MrTeddy29
3 minutter siden, Curlyme skrev:

Typisk at de er utro når dama er gravid. Hadde lett forlatt han der.

Og igjen, hvordan vet du at han har vært utro? 
Du konkluderer med ting som du faktisk ikke vet noe om.

Dere er alt for raske til og dømme mennesker.

Som sagt det er ingen som vet hvordan forhold de 2 har..

Det er MANGE grunner til at noen stikker av.. Hvordan vet dokker at det ikke er noe psyisk som skjer i det forholdet? Hva med at hun slår han? truer han med diverse ting? eller motsatt? Ingen som vet, så og begynne og dømme for at folk er utro fordi at dem har stukket av, blir for dumt

Endret av MrTeddy29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet. Siden han ikke skal gjøre noe viktig, hva gjør det vel hvor han er?

At noen "trenger at en er der" blir for drøyt når det ikke feiler noe eller lignende.

Anonymkode: 32326...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ikke problemet. Siden han ikke skal gjøre noe viktig, hva gjør det vel hvor han er?

At noen "trenger at en er der" blir for drøyt når det ikke feiler noe eller lignende.

Anonymkode: 32326...c38

Han må ikke være med meg hele tiden men jeg har komplikasjoner i svangerskapet.  

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
27 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Man velger hvem man vil være med, og velger man og få barn før man virkelig har blitt ORDENTLIG kjent med mannen/damen man er ilag med, så ber man jo om problemer, og da har man bare seg selv å skylde.

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
 

 

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var en kompis av meg innom en lørdagskveld, han var bare ute å gikk å hadde ikke med mobilen. Han hadde fortalt hjemme at han skulle innom hos meg en tur og kom hjem senest 23.30. Vi drakk ikke alkohol og han dro fra meg 23.15. 

Dagen etter prøvde jeg å ringe han ifra 14.00 tiden å utover uten å få svar. Klokka 16 ringte jeg dama hass og lurte på om hun visste hvor han var. Hun sa da at den utro drittsekken bare kunne holde seg borte, og hun skjønte vi hadde hatt fyllekalas. Jeg fortalte som sant var at han hadde dratt herfra 23.15 klinke edru. Dette trodde ikke hun på. 

Jeg tok da og og gikk fra meg og mot der han bodde, fant han utslått på utsiden av rekkverket. Ringte ambulanse og deretter dama hans. Han var i livrt, men bare så vidt. 

Istedet for at dama ringte meg og etterlyste ham, ringte hun to venninner som kom og trøstet henne. De satt da og var sikre på at han var utro. 

Mannen overlevde, har noen senskader. Hadde hun ringt tidligere hadde han nok blitt funnet tidliger. Så synes d er for enkelt å ta som en selvfølge at han er utro. Hadde ville undersøkt for å være sikker på at noe ikke hadde skjedd. 

 

Anonymkode: 3fa5a...003

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke samboere. Man kan ikke bare gå å melde folk savnet uten å være pårørende. 

Anonymkode: 0a95d...618

Man kan men det er uansett gått for kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følelsen at jeg blir alenemor er sterk. Er det noen som vet om det er for sent å ta abort i uke 15?

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er for sent. Men altså, kan du ikke sende en melding til kompisen da? Du vet jo ikke hva som har skjedd her. 

Anonymkode: f2d31...b39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja det er for sent. Men altså, kan du ikke sende en melding til kompisen da? Du vet jo ikke hva som har skjedd her. 

Anonymkode: f2d31...b39

Kan man ikke søke?

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke søke?

Anonymkode: 0c5ce...313

Jo, og du vil helt fint få det innvilget. Søk så fort som mulig. 

Anonymkode: 0a95d...618

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, og du vil helt fint få det innvilget. Søk så fort som mulig. 

Anonymkode: 0a95d...618

Takk 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kom han hjem?

Anonymkode: 03ded...545

Nei 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter du seriøst å vurderer abort fordi du ikke gidder å ringe å høre hva som har skjedd? Blir helt matt. 

Anonymkode: 1e1c7...886

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 

Anonymkode: 0c5ce...313

Du burde ringe kompisen hans og høre nå, det har gått såpass lenge. Jeg hadde blitt bekymra, du vet jo ikke hva som har skjedd. Det kan jo være hva som helst. 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du burde ringe kompisen hans og høre nå, det har gått såpass lenge. Jeg hadde blitt bekymra, du vet jo ikke hva som har skjedd. Det kan jo være hva som helst. 

Anonymkode: b4d56...b15

Jeg har sendt meldinger nå 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følelsen at jeg blir alenemor er sterk. Er det noen som vet om det er for sent å ta abort i uke 15?

Anonymkode: 0c5ce...313

Skjerp deg! Kjæresten din er borte, nå finner du han, så tar du det derfra. Ærlig talt

Anonymkode: eea88...921

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. ja dritt dårlig av mannen, men det er jo også litt typisk en del mannfolk å gjøre slikt. Jeg unnskylder de ikke, jeg hadde klikka selv. Min mann har forøvrig gjort dette med meg også, da hadde han kubbet hos kompisen. Han var møkings og telefonen hadde han mista. Jeg var høygravid med nummer 1😅 men jeg ringte bare kompisen som fortalte det hele, hvorfor gjør ikke du det? Min samboer var så flau når han omsider kom hjem med halen mellom beina 😂 og jeg vet at han ikke gjorde dette med vilje, men at han rett og slett ikke klarer å tenke før han drikker seg så møkings. Men uansett! Ring kompisen. 
 

og helt helt helt ærlig, du vurderer abort i uke 15 fordi typen ikke kom hjem etter fylla? hvor gammel er du egentlig? Det der er skikkelig drøyt.

Endret av Forever22
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding til to kompiser de har lest men svarer ikke 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sendte melding til to kompiser de har lest men svarer ikke 

Anonymkode: 0c5ce...313

Så teit. Da får du bare vente å høre om du hører noe fra han. Nå burde det jo ha skjedd noe med han tenker jeg, er uansett veldig dårlig gjort ovenfor deg. 

men syns uansett det er drøyt av deg å tenke abort når du er 15 uker på vei pga dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...