Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid. Ikke samboer med barnefar men vi planlegger å flytte sammen før barnet er født.

Igår gikk han ut med kompisen.. har egentlig vært dårlig og ville han skulle være med han. Sa han fikk gå ut og kose seg. Desverre ble også mobilen hans ødelagt igår hos meg ved uhell. Men skulle skaffe ny. Lovet å komme rundt 3 og det var viktig å holde avtaler bla bla. Og spesielt om ikke jeg kunne kontakte han. Nå har han ikke kommet enda og jeg er virkelig forbanna.. i det siste har han vært sen til avtalene våres. Jeg har virkelig ikke lyst å være med han nå. Han visste hvor viktig det var for meg han kom i natt. Tviler sterkt noe har skjedd han.

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid. Ikke samboer med barnefar men vi planlegger å flytte sammen før barnet er født.

Igår gikk han ut med kompisen.. har egentlig vært dårlig og ville han skulle være med han. Sa han fikk gå ut og kose seg. Desverre ble også mobilen hans ødelagt igår hos meg ved uhell. Men skulle skaffe ny. Lovet å komme rundt 3 og det var viktig å holde avtaler bla bla. Og spesielt om ikke jeg kunne kontakte han. Nå har han ikke kommet enda og jeg er virkelig forbanna.. i det siste har han vært sen til avtalene våres. Jeg har virkelig ikke lyst å være med han nå. Han visste hvor viktig det var for meg han kom i natt. Tviler sterkt noe har skjedd han.

Anonymkode: 0c5ce...313

Han høres veldig barnslig ut.....syns virkelig at han burde holde avtaler, fyfaen.

Anonymkode: 375e7...48a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gratulerer med en barnefar som tydeligvis ikke er klar for å ha en kid. Bra valg!

Anonymkode: 7dd10...db5

Nå vet jeg 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg 

Anonymkode: 0c5ce...313

Derfor er det lurt å vente med barn til man kjenner hverandre ordentlig. 

Anonymkode: 0a95d...618

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk.  Nå er det kvinnen som er har feilen og er dum.

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD

Blir så SINNSYKT provosert av dere her inne som må gjøre saken verre med å si sånne ting over her? 
ALLTID er det kvinnen som er dum som ikke kan plukke menn, skal vi noengang la mannfolkene stå til ansvar for sine handlinger eller er det utelukkende kvinnene som er så jævla dumme at de får skylde seg selv? 
Faen ta å skjerpe dere altså, jeg er så lei av denne måten å shame de som kommer her for å lette på trukket å blåse av seg. 
Så SYKT lei!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD said:

Blir så SINNSYKT provosert av dere her inne som må gjøre saken verre med å si sånne ting over her? 
ALLTID er det kvinnen som er dum som ikke kan plukke menn, skal vi noengang la mannfolkene stå til ansvar for sine handlinger eller er det utelukkende kvinnene som er så jævla dumme at de får skylde seg selv? 
Faen ta å skjerpe dere altså, jeg er så lei av denne måten å shame de som kommer her for å lette på trukket å blåse av seg. 
Så SYKT lei!!! 

Amen 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør belage deg på å oppdra dette barnet alene...

Anonymkode: 16cd0...bc1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du bør belage deg på å oppdra dette barnet alene...

Anonymkode: 16cd0...bc1

Det blir nok lettere....

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BethD skrev:

Blir så SINNSYKT provosert av dere her inne som må gjøre saken verre med å si sånne ting over her? 
ALLTID er det kvinnen som er dum som ikke kan plukke menn, skal vi noengang la mannfolkene stå til ansvar for sine handlinger eller er det utelukkende kvinnene som er så jævla dumme at de får skylde seg selv? 
Faen ta å skjerpe dere altså, jeg er så lei av denne måten å shame de som kommer her for å lette på trukket å blåse av seg. 
Så SYKT lei!!! 

Amen🙏🏻 
 

Det er dama sin feil selv når mannen kødder det til!

Anonymkode: e60bf...10d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig barnslig og dårlig gjort av han. Han viser at du overhodet ikke kan stole på han. Kanskje han drakk for mye og sovnet på sofaen til kompisen, men det er uansett dårlig stil.

Å få barn er det største her i livet, og at han ikke tar deg og dine følelser mer seriøst lover ikke godt.

Samtidig er det viktig å være svært kritisk til hvem man velger som far til sine barn. Kvalitet på mann, er det samme som kvaliteten på livet du får. 

Å få barn mens man bare er samboer er heller ikke optimalt. Er han god nok som barnas far, er han også god nok som ektemann. 

Anonymkode: fdf67...b2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er ikke greit og ikke akseptabelt.

Vanskelig å si hva du burde gjøre, annet et å være helt klokkeklar på hva konsekvensen blir om dette skjer igjen. (I tilegg til å være fly forbannet over slik barnslig oppførsel!)

 

Anonymkode: ae107...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Huff, dette er ikke greit og ikke akseptabelt.

Vanskelig å si hva du burde gjøre, annet et å være helt klokkeklar på hva konsekvensen blir om dette skjer igjen. (I tilegg til å være fly forbannet over slik barnslig oppførsel!)

 

Anonymkode: ae107...78e

 vurderer å bare ikke svare han når han kontakter meg. Kommer han hit åpner jeg ikke døren. Han har sviktet meg.

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 vurderer å bare ikke svare han når han kontakter meg. Kommer han hit åpner jeg ikke døren. Han har sviktet meg.

Anonymkode: 0c5ce...313

Hadde jeg også gjort. Om du klarer det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit, men litt mer forståelig om det skjedde én gang f eks. Det virker sånn du beskriver det at oppførselen hans har gjentatt seg litt i det siste. Det tyder jo på at han ikke bryr seg så masse som han burde, ikke hører på deg? Ta det opp med han igjen, sørg for at han skjønner at dette er viktig for deg.

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, BethD said:

Hadde jeg også gjort. Om du klarer det!!

Igår var jeg så viktig for han  .. meg og barnet var alt.. og at han skulle aldri svikte meg eller såre meg .. heller ikke stresse meg...🙄

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BethD skrev:

Blir så SINNSYKT provosert av dere her inne som må gjøre saken verre med å si sånne ting over her? 
ALLTID er det kvinnen som er dum som ikke kan plukke menn, skal vi noengang la mannfolkene stå til ansvar for sine handlinger eller er det utelukkende kvinnene som er så jævla dumme at de får skylde seg selv? 
Faen ta å skjerpe dere altså, jeg er så lei av denne måten å shame de som kommer her for å lette på trukket å blåse av seg. 
Så SYKT lei!!! 

Det er ikke kvinnens feil at han er slik, men samtidig er dere to om å fikse et barn eller flere.

Damer sitter som vi vet ved makta og med den makta dere faktisk har og tilgangen på ofte bra menn så undres jeg litt på hvorfor dere ender opp med de menn som jeg faktisk betegner som ansvarsløse og lite voksne?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Det er ikke kvinnens feil at han er slik, men samtidig er dere to om å fikse et barn eller flere.

Damer sitter som vi vet ved makta og med den makta dere faktisk har og tilgangen på ofte bra menn så undres jeg litt på hvorfor dere ender opp med de menn som jeg faktisk betegner som ansvarsløse og lite voksne?

Alle gjør feil. Det å skulle finne en feilfri mann er ikke lett det? Man velger dessuten ikke alltid hvem man blir glad i. Og hvis mannen også er glad i de, da har også han et ansvar for å ta vare på dama si. Det er problemer i alle forhold, men det må jobbes med. Og her er det mannen som har feil. Hvis en part ikke klarer å tilpasse seg den andre, ja da kan det ende i skilsmisse da, men det er jo selvfølgelig ikke det vi i utgangspunktet håper for TS sin del! 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle gjør feil. Det å skulle finne en feilfri mann er ikke lett det? Man velger dessuten ikke alltid hvem man blir glad i. Og hvis mannen også er glad i de, da har også han et ansvar for å ta vare på dama si. Det er problemer i alle forhold, men det må jobbes med. Og her er det mannen som har feil. Hvis en part ikke klarer å tilpasse seg den andre, ja da kan det ende i skilsmisse da, men det er jo selvfølgelig ikke det vi i utgangspunktet håper for TS sin del! 

Anonymkode: b4d56...b15

Ja alle gjør feil og det er lov å feile, men ikke hver gang.

Men noe sier meg at hun ikke ble gravid på et ons, så her burde jo noen varsellamper ha blinket lenge før hun sitter hjemme gravid? For dette er jo ikke noe han har startet med akkurat nå liksom, ihvertfall jeg nekter å tro på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...