Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aner ikke om eg skal la vær å svare på det eller ikke

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aner ikke om eg skal la vær å svare på det eller ikke

Anonymkode: 0c5ce...313

Er han sammen med kompisen nå? Tror jeg ville bedt om å få snakke med ham. Men hva du vil svare bestemmer du. 

Anonymkode: b4d56...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er ikke normal oppførsel. 

Anonymkode: 4927f...90f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er han sammen med kompisen nå? Tror jeg ville bedt om å få snakke med ham. Men hva du vil svare bestemmer du. 

Anonymkode: b4d56...b15

Tror ikke det. Han vet jeg har vært så usikker om dette barnet og insistert på at jeg  beholder og han elsker det så mye. Skulle aldri behandle meg som dritt.

Nå orker jeg ikke mer 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. Han vet jeg har vært så usikker om dette barnet og insistert på at jeg  beholder og han elsker det så mye. Skulle aldri behandle meg som dritt.

Nå orker jeg ikke mer 

Anonymkode: 0c5ce...313

Du beholder da ikke fordi han vil. Hva vil du selv???

 

senabort er mulig, men da burde du forte deg.

Anonymkode: f73a2...dfb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Han må da få kose seg med venner. Bryte små avtaler skjer av og til når man har det så gøy. Hadde mobilen funka så hadde han nok sendt deg melding men var ikke den ødelagt da? Ingen menn er perfekt må du huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Warrior skrev:

Han må da få kose seg med venner. Bryte små avtaler skjer av og til når man har det så gøy. Hadde mobilen funka så hadde han nok sendt deg melding men var ikke den ødelagt da? Ingen menn er perfekt må du huske. 

Han har fortsatt ikke kommet hjem eller tatt kontakt. Synes du det er innafor?

Anonymkode: 4927f...90f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har fortsatt ikke kommet hjem eller tatt kontakt. Synes du det er innafor?

Anonymkode: 4927f...90f

De har det vel gøy? Er det forbudt å kose seg en helg med venner? Ja folk kan lære seg å ta kontakt og gi beskjed men er vel ikke så enkelt uten mobil.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Warrior skrev:

De har det vel gøy? Er det forbudt å kose seg en helg med venner?

Ja, det synes jeg faktisk! Når man stikker avgårde uten å høre fra seg, og kjæresten blir liggende å vente hele natta og dagen etter, uten å vite om han lever eller ligger i en grøft et sted. Man  kan ikke oppføre seg sånn når man skal få barn, eller i det hele tatt har mennesker som venter og er bekymret. 

Anonymkode: bbdc6...b33

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser jo så moden denne mannen er til å få barn. Godt jeg innser det. Og ja jeg har gjort en stor feil da må jeg vel ta ansvar for mitt liv og være realistisk hvordan et liv med han og barn blir.

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Warrior said:

De har det vel gøy? Er det forbudt å kose seg en helg med venner? Ja folk kan lære seg å ta kontakt og gi beskjed men er vel ikke så enkelt uten mobil.

Man gjør ikke slik mot sin partner. Spesielt når hun er gravid og venter ham hjem tik et spesifikt tidspunkt. Det har gått 18 timer siden det tidspunktet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere ser jo så moden denne mannen er til å få barn. Godt jeg innser det. Og ja jeg har gjort en stor feil da må jeg vel ta ansvar for mitt liv og være realistisk hvordan et liv med han og barn blir.

Anonymkode: 0c5ce...313

Du kan søke om senabort til uke 18. Men ikke gjør det kun fordi typen din oppfører seg som en idiot. Hva føler du om svangerskapet selv? Er barnet ønsket for din del eller har du bare følt deg presset til å bære det frem? For å kunne få innvilget abort så må du legge frem hvorfor det er viktig for deg. 

Amathea kan også hjelpe deg mtp veiledning rundt usikkerheten din. Men som noen tidligere nevnte så har du ikke god tid.. 

Uansett om du føler det er riktig å beholde eller ikke, så håper jeg du finner deg en bedre fyr. 

Anonymkode: 0b6f8...f4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du kan søke om senabort til uke 18. Men ikke gjør det kun fordi typen din oppfører seg som en idiot. Hva føler du om svangerskapet selv? Er barnet ønsket for din del eller har du bare følt deg presset til å bære det frem? For å kunne få innvilget abort så må du legge frem hvorfor det er viktig for deg. 

Amathea kan også hjelpe deg mtp veiledning rundt usikkerheten din. Men som noen tidligere nevnte så har du ikke god tid.. 

Uansett om du føler det er riktig å beholde eller ikke, så håper jeg du finner deg en bedre fyr. 

Anonymkode: 0b6f8...f4b

Jeg har slitt med å knytte meg til dette barnet og svangerskapet. Ser for meg hvor jævlig det blir de siste månedene og måtte forholde meg til han resten av livet 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med å knytte meg til dette barnet og svangerskapet. Ser for meg hvor jævlig det blir de siste månedene og måtte forholde meg til han resten av livet 

Anonymkode: 0c5ce...313

Jeg er ikke deg, men tenker at det er lurt å ikke gjøre noe forhastet hvert fall. Snakk med han først og hør hva han sier, tenk selv etter det. Er det jeg ville gjort hvert fall. 

Anonymkode: b4d56...b15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så innmari ønske meg dette mer enn alt og være være glad. Dere synes nok jeg er fæl nå 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt, du er 15 uker gravid. Kroppen din har ikke kjent ordentlig på graviditeten enda en gang. 

Jeg hadde ikke noe forhold til mitt svangerskap før jeg var 24 uker på veg. 

Forferdelig umodent av deg å trekke deg nå, så snart muligheten byr seg. Du har aldri noen som helst garanti for å ikke bli alene mor uansett, så det var noe du skulle tenkt på tidligere. 

Anonymkode: 37948...91c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt, du er 15 uker gravid. Kroppen din har ikke kjent ordentlig på graviditeten enda en gang. 

Jeg hadde ikke noe forhold til mitt svangerskap før jeg var 24 uker på veg. 

Forferdelig umodent av deg å trekke deg nå, så snart muligheten byr seg. Du har aldri noen som helst garanti for å ikke bli alene mor uansett, så det var noe du skulle tenkt på tidligere. 

Anonymkode: 37948...91c

Synes det er mer umodent å la seg presse til en graviditet av en kuk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med å knytte meg til dette barnet og svangerskapet. Ser for meg hvor jævlig det blir de siste månedene og måtte forholde meg til han resten av livet 

Anonymkode: 0c5ce...313

Ta kontakt med fastlegen din imorgen og fortell dette. Du har slitt med stor usikkerhet rundt graviditeten og føler ikke noe tilknytning til barnet. Så får du kjenne litt på om du føler det er riktig å søke senabort eller ikke. Det er ingen garantier at det blir innvilget, men du er den eneste som vet hva som er rett for deg. Så får alle andre bare mene hva de vil.

Jeg vil også si at det er mange som ender opp som alenemødre og greier seg helt fint. Vi har et godt støtteapparat i Norge. Amathea kan gi deg videre informasjon om dette. 

♥️

 

Anonymkode: 0b6f8...f4b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...