Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

🤦🏻‍♀️ helt vilt at han holder på sånn! Føler du deg helt ferdig med han, eller synes du det er vanskelig å stå imot? Har full forståelse hvis du føler at det er vanskelig. Tar jo tid å komme over noen. Men samtidig har han åpenbart gjort det vondt nå ved flere anledninger.. 

Anonymkode: 3e8eb...66e

Har bare lyst at han skal vite hva slags Drittsekk han er. Prøver å samle meg nå. Og ikke si noe dumt. Får bare ignonere han men det bryr han vel seg heller ikke om ..... 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bare lyst at han skal vite hva slags Drittsekk han er. Prøver å samle meg nå. Og ikke si noe dumt. Får bare ignonere han men det bryr han vel seg heller ikke om ..... 

Anonymkode: 0c5ce...313

Vil tippe at han er stressa nå, siden han ikke engang turte å spørre selv. Men lurt å holde tunga rett i munnen ja, ellers kan man lett si noe uklokt. Lureste er sikkert å være iskald, og kun praktisk. Ikke vise han hvor såret du er, for da forstår han nok at du fremdeles har følelser for han. Og da kan det nok hende han smisker seg inn i varmen igjen. Bedre å være iskald. Si at du kun møter han av praktiske årsaker, levere tingene osv. Hvis han kommer med tårer og kjærlighetserklæring bør det bare ignoreres.  Så kan du evnt ha kontakt med han seinete når babyen kommer. Da har nok følelsene du hadde for han stilnet også, så da blir det enklere..

Anonymkode: 3e8eb...66e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare lyst at han skal vite hva slags Drittsekk han er. Prøver å samle meg nå. Og ikke si noe dumt. Får bare ignonere han men det bryr han vel seg heller ikke om ..... 

Anonymkode: 0c5ce...313

Jeg ville ikke brydd meg så masse om h a han vil eller bryr seg om. Men fokusert mer på hva jeg selv ville. Vil du snakke med ham nå, eller har du mest lyst til å unngå ham akkurat nå? 

Anonymkode: b4d56...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke brydd meg så masse om h a han vil eller bryr seg om. Men fokusert mer på hva jeg selv ville. Vil du snakke med ham nå, eller har du mest lyst til å unngå ham akkurat nå? 

Anonymkode: b4d56...b15

Vet ikke.. jeg er så sint på han og han har jo ikke prøvd noe særlig å kontakte meg. Jeg har hele uken nå jobbet med å få det bedre. Snakket med jordmor idag. 

Så hva vil han? Vil han komme hit og prøve å bortforklare seg? Gjøre meg mer stresset og lei meg igjen på nytt? Jeg er så sint at jeg er redd jeg sier dumme ting og gir han makten...

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å holde roen (fullt forståelig), så er det bedre at du ikke møter ham. Det kan neppe være bra for barnet at du blir så opphauset. Hvis du absolutt vil svare kompisen, så avtal et tidspunkt der kompisen uten eksen skal hente eksens ting og legg til at du kontakter eksen når du er klar for det.

Anonymkode: 24ac0...069

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2020 den 10.10, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bør belage deg på å oppdra dette barnet alene...

Anonymkode: 16cd0...bc1

Syns barnefar skal få oppdra dette barnet jeg.... alene. Kanskje han blir ansvarsfull. Hvorfor MÅ det alltid være kvinnen som må oppdra et barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Coronas said:

Syns barnefar skal få oppdra dette barnet jeg.... alene. Kanskje han blir ansvarsfull. Hvorfor MÅ det alltid være kvinnen som må oppdra et barn. 

Er vel ikke det tråden handler om 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bare rett og slett at han får hilse og si jeg er skuffet. 

 

 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev bare rett og slett at han får hilse og si jeg er skuffet. 

 

 

Anonymkode: 0c5ce...313

Du svarte aldri. Var ikke dere gift senest i juni? 

Anonymkode: 2ed46...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev bare rett og slett at han får hilse og si jeg er skuffet. 

 

 

Anonymkode: 0c5ce...313

Har du hørt noe mer?

Anonymkode: bbdc6...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte aldri. Var ikke dere gift senest i juni? 

Anonymkode: 2ed46...43d

Les hovedinnlegget, der finner du svaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hulderen skrev:

Les hovedinnlegget, der finner du svaret.

Tenker på andre tråder av ts. 

Anonymkode: 2ed46...43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte aldri. Var ikke dere gift senest i juni? 

Anonymkode: 2ed46...43d

Jeg tenker du kan la den ligge.

Hvis TS, som var anonym da hun startet denne tråden, ved et tilfelle har glemt å anonymisere ett innlegg slik at hun avslørte brukeren, er det ikke noen vits i å henge seg opp i det. 

Anonymkode: aa5ab...acd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/12/2020 at 9:56 AM, AnonymBruker said:

Gratulerer med en barnefar som tydeligvis ikke er klar for å ha en kid. Bra valg!

Anonymkode: 7dd10...db5

Fy faen for en stor idiot du og de 69 som har likt innlegget ditt er. 

Anonymkode: e7c86...bd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS!

Hvordan går det med deg? Har du hørt fra han og fått hans versjon? Jeg har fått så vondt av deg og tenkt på deg etter at jeg leste denne tråden. Livet er urettferdig, og det oppleves nok ekstra vanskelig for deg når du er i en så sårbar situasjon. Jeg håper du finner støtte rundt deg. Sender deg gode tanker og klemmer.

Anonymkode: 43521...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2020 den 18.46, Coronas skrev:

Syns barnefar skal få oppdra dette barnet jeg.... alene. Kanskje han blir ansvarsfull. Hvorfor MÅ det alltid være kvinnen som må oppdra et barn. 

Så barnet skal brukes som forsøkskanin for å se om faren blir ansvarsfull?

Anonymkode: 828c7...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Så barnet skal brukes som forsøkskanin for å se om faren blir ansvarsfull?

Anonymkode: 828c7...07c

Hvordan kan et barn være forsøkskanin. Det er hans barn er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Coronas skrev:

Hvordan kan et barn være forsøkskanin. Det er hans barn er det ikke?

La meg tippe. Du er en mann?😝. Herregud det er så dumt vettu ...😒

Anonymkode: 125cc...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.46, Coronas skrev:

Syns barnefar skal få oppdra dette barnet jeg.... alene. Kanskje han blir ansvarsfull. Hvorfor MÅ det alltid være kvinnen som må oppdra et barn. 

Babyen er ikke en forsøkskanin...stakkars. Den bør få være hos en forelder som bryr seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...