Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lykke til ts! 
 

Jeg skjønnet at det ikke er lett å være i 30 årene og være alenemor til to barn med to forskjellige fedre, særlig når du har et dårlig forhold til faren til barnet som kommer.

Håper du har et godt forhold til barnefar til barn nr 1, så i alle fall en av dem kan ha et positivt forhold til en farsperson i livet sitt. 
 

Masse lykke til videre!

Anonymkode: fb4b4...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykke til ts! 
 

Jeg skjønnet at det ikke er lett å være i 30 årene og være alenemor til to barn med to forskjellige fedre, særlig når du har et dårlig forhold til faren til barnet som kommer.

Håper du har et godt forhold til barnefar til barn nr 1, så i alle fall en av dem kan ha et positivt forhold til en farsperson i livet sitt. 
 

Masse lykke til videre!

Anonymkode: fb4b4...c75

Takk..  men er det lettere i tyve årene? Bare lurer...

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk..  men er det lettere i tyve årene? Bare lurer...

Anonymkode: 0c5ce...313

Godt poeng ts! 
 

Der er aldri lett å være alenemor til to unger med to forskjellige fedre, uansett hvor gammel du er.
 

Det var nok bare et forsøk på å si at man håper du i alle fall har et godt forhold til er av bana dine. For din skyld. 

Anonymkode: fb4b4...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt poeng ts! 
 

Der er aldri lett å være alenemor til to unger med to forskjellige fedre, uansett hvor gammel du er.
 

Det var nok bare et forsøk på å si at man håper du i alle fall har et godt forhold til er av bana dine. For din skyld. 

Anonymkode: fb4b4...c75

Faren til det barnet mitt han er død. 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk.. ingen på kg kan såpass påvirke mitt valg. Men det er fint å høre andres erfaringer og mindre viktig hva de mener er riktig eller feil for meg.. 

 

Idag fikk jeg kjempegod samtale med både jordmor og Amathea. 

Har ikke hørt fra han og han e ikke aktiv og sitter iķke akkurat å griner over han. Jeg er ikke så sint heller nå. Jeg synes synd på han som går glipp av dette og roter det til for han selv. Hva som har skjedd gidder jeg ikke å spekulere i mer enn at jeg vet han ikke er mann nok å ringe meg. 

Jeg beholder barnet men jeg kommer til å skåne meg fra alt som kan såre eller stresse meg i svangerskapet . Har mange venner og flott familie som stiller opp for meg. 

Er bare redd han kontakter meg nå og prøver å unnskylde seg.jeg orker ikke han.  Jeg har det fint nå med min familie og venner istedenfor.

 

 

Anonymkode: 0c5ce...313

Jeg tror du gjør et godt valg her ts. Mannen er tydeligvis ingenting å samle på 😉 Og godt å høre at du beholder barnet! 
 

Jeg tenker at denne typen her ikke har en særlig god unnskyldning nå uansett hva det skulle være. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt noe fra han enda. Innser han har bare valgt å forlate meg nå 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt noe fra han enda. Innser han har bare valgt å forlate meg nå 

Anonymkode: 0c5ce...313

❤️

Anonymkode: 7ea6e...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt noe fra han enda. Innser han har bare valgt å forlate meg nå 

Anonymkode: 0c5ce...313

Men for en måte å forlate deg på, uten et ord! Har du et godt forhold til foreldrene hans? Hvis du har det, så kan du kontakte dem og fortelle at du er bekymret. Det han driver med er ikke normal oppførsel. Kan han ha fått en psykisk smell? I så fall så kan han trenge behandling/tvangsinnleggelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hulderen said:

Men for en måte å forlate deg på, uten et ord! Har du et godt forhold til foreldrene hans? Hvis du har det, så kan du kontakte dem og fortelle at du er bekymret. Det han driver med er ikke normal oppførsel. Kan han ha fått en psykisk smell? I så fall så kan han trenge behandling/tvangsinnleggelse.

Nei foreldrene er døde og fleste i familien bor i utlandet. Han er ikke norsk.. Han har vært offline siden lørdag. 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hulderen said:

Men for en måte å forlate deg på, uten et ord! Har du et godt forhold til foreldrene hans? Hvis du har det, så kan du kontakte dem og fortelle at du er bekymret. Det han driver med er ikke normal oppførsel. Kan han ha fått en psykisk smell? I så fall så kan han trenge behandling/tvangsinnleggelse.

Siste han så før han dro var hvor mye han gleder seg til når barnet er født og den dagen vi kommer hjem med babyen og med andre barnet mitt er en hel familie og lykkelige... Så gjør han dette.. henger ikke på greip 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste han så før han dro var hvor mye han gleder seg til når barnet er født og den dagen vi kommer hjem med babyen og med andre barnet mitt er en hel familie og lykkelige... Så gjør han dette.. henger ikke på greip 

Anonymkode: 0c5ce...313

Nei, det henger ikke på greip. Hva sa kameraten hans? Jeg skjønner at du er såret, skuffet og drittlei fyren. Som du har all grunn til. Men oppførselen hans så merkelig, det er flere steg forbi drittsekk. Om du orker, så snakk med kameraten igjen, og sjekk at alt er bra med (ex)kjæresten din psykisk også.

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen said:

Nei, det henger ikke på greip. Hva sa kameraten hans? Jeg skjønner at du er såret, skuffet og drittlei fyren. Som du har all grunn til. Men oppførselen hans så merkelig, det er flere steg forbi drittsekk. Om du orker, så snakk med kameraten igjen, og sjekk at alt er bra med (ex)kjæresten din psykisk også.

Har ikke så godt forhold til kompisene og etter det  kalde svaret jeg fikk tilbake..  Så oppfatter jeg det som jeg skal holde meg unna. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste han så før han dro var hvor mye han gleder seg til når barnet er født og den dagen vi kommer hjem med babyen og med andre barnet mitt er en hel familie og lykkelige... Så gjør han dette.. henger ikke på greip 

Anonymkode: 0c5ce...313

Det virker på meg som om han vet at han har tabbet seg skikkelig ut, og i stedet for å snakke med deg, og ta konsekvensene av det han har gjort, gjør noe enda verre.

Litt som å tenne på huset fordi man ikke vil ta konsekvensene av å ga knust en vase.

Men uansett grunn, du trenger ikke en slik mann i livet ditt.   Du er sterk og oppegående, dette klarer du veldig godt på egen hånd.

Lykke til videre. :)

Anonymkode: aa5ab...acd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så godt forhold til kompisene og etter det  kalde svaret jeg fikk tilbake..  Så oppfatter jeg det som jeg skal holde meg unna. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Ok, da er nok det det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hulderen said:

Ok, da er nok det det beste. 

Men han kan forvente seg at han får ikke ha noe kontakt med meg i svangerskapet. Jeg tenker ikke svare han om han kontakter. 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det virker på meg som om han vet at han har tabbet seg skikkelig ut, og i stedet for å snakke med deg, og ta konsekvensene av det han har gjort, gjør noe enda verre.

Litt som å tenne på huset fordi man ikke vil ta konsekvensene av å ga knust en vase.

Men uansett grunn, du trenger ikke en slik mann i livet ditt.   Du er sterk og oppegående, dette klarer du veldig godt på egen hånd.

Lykke til videre. :)

Anonymkode: aa5ab...acd

Ja har oppfattet han som konfliktsky før. Med andre.. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke hva jeg har gjort galt for å bli behandlet sånn 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner bare ikke hva jeg har gjort galt for å bli behandlet sånn 

Anonymkode: 0c5ce...313

Du skjønner jo innerst inne selv at det ikke er noe du har gjort? Denne mannen er ingen MANN. Ignorer han totalt og gå videre! Vet det ikke er lett. Men han der er ikke verdt det😞

Anonymkode: 125cc...6fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du skjønner jo innerst inne selv at det ikke er noe du har gjort? Denne mannen er ingen MANN. Ignorer han totalt og gå videre! Vet det ikke er lett. Men han der er ikke verdt det😞

Anonymkode: 125cc...6fa

Ja bare føles som jeg blir straffet... følelsene begynner å komme fram nå og det gjør vondt. Må bare ignonere han. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...