Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja bare føles som jeg blir straffet... følelsene begynner å komme fram nå og det gjør vondt. Må bare ignonere han. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Så fælt at han bare kan snu sånn og forlate deg uten å si hvorfor en gang. Ta vare på deg selv og barnet framover nå. Håper du har gode venner og familie som du kan være sammen med. 

❤️

Anonymkode: b4d56...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper han ikke har tilgang til passord, bankkontoer eller andre ting? I såfall bør du sjekke at alt er der det skal, og skifte alt av passord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Taffel said:

Håper han ikke har tilgang til passord, bankkontoer eller andre ting? I såfall bør du sjekke at alt er der det skal, og skifte alt av passord. 

Nei det har han ikke. Heldigvis 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler virkelig med deg, Ts. Jeg har opplevd akkurat det samme og endte opp med å beholde barnet. Det var tungt, veldig tungt. Han kuttet barnet ut etter noen sporadiske møter. 

Anonymkode: 789b7...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei foreldrene er døde og fleste i familien bor i utlandet. Han er ikke norsk.. Han har vært offline siden lørdag. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Her kommer det plutselig ny info. 
Kjipt nok kan det være sånn at der ikke er greit i storfamilien hans at han har funnet noen med barn fra før av. 
 

Dritkjipt at vennene hans skjuler han også. 
 

Håper du lærer av dette, ts, synes synd på deg. Barnefar vil du måtte holde kontakt med i minst 18-20 år fremover. Lykke til! 

Anonymkode: fb4b4...c75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Her kommer det plutselig ny info. 
Kjipt nok kan det være sånn at der ikke er greit i storfamilien hans at han har funnet noen med barn fra før av. 
 

Dritkjipt at vennene hans skjuler han også. 
 

Håper du lærer av dette, ts, synes synd på deg. Barnefar vil du måtte holde kontakt med i minst 18-20 år fremover. Lykke til! 

Anonymkode: fb4b4...c75

Familien har akseptert meg .  De forguder meg og han var veldig stolt over oss. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Her kommer det plutselig ny info. 
Kjipt nok kan det være sånn at der ikke er greit i storfamilien hans at han har funnet noen med barn fra før av. 
 

Dritkjipt at vennene hans skjuler han også. 
 

Håper du lærer av dette, ts, synes synd på deg. Barnefar vil du måtte holde kontakt med i minst 18-20 år fremover. Lykke til! 

Anonymkode: fb4b4...c75

Lærer av det? 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg TS❤️ Synes du har vært flink som har bedt fastlegen om psykolog for det er jo gjerne en terskel man må trø over når man ber om hjelp og den terskelen kan være rimelig høy noen ganger, men så skjønner jeg jo også at den nok ligger endel historie her som du ikke har delt med oss og det er helt greit. Håper du med tiden får ro rundt deg og at du føler du får knyttet deg mer til barnet etterhvert som det vokser i magen❤️ Hadde ikke dømt deg om du hadde bedt om senabort heller, for jeg tror som sagt at du har dine grunner for å tenke i de baner og til syvende og sist så er det ditt valg. Ville bare gi deg kudos for at du tar tak i deg selv og tar ansvar for egen psykisk helse, håper ikke du må vente lenge på time. Det er ikke deg det er noe galt med! Du kan ikke ta ansvar for andres(barnefars) dårlige oppførsel, du kan bare ta ansvar for deg selv. Lykke til!

Anonymkode: ada89...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Her kommer det plutselig ny info. 
Kjipt nok kan det være sånn at der ikke er greit i storfamilien hans at han har funnet noen med barn fra før av. 
 

Dritkjipt at vennene hans skjuler han også. 
 

Håper du lærer av dette, ts, synes synd på deg. Barnefar vil du måtte holde kontakt med i minst 18-20 år fremover. Lykke til! 

Anonymkode: 

Fikk melding fra kompis nå. Og han lurer på om han kan få komme til meg.. hva svarer jeg? Evt ikke svare 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Han har ikke svart deg på flere dager. Returner tjenesten. 

Ja..du har rett..

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk melding fra kompis nå. Og han lurer på om han kan få komme til meg.. hva svarer jeg? Evt ikke svare 

Anonymkode: 0c5ce...313

Kompis lurer på om han kan få komme til deg, eller om ekskjæresten din kan komme? 

Anonymkode: aa5ab...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kompis lurer på om han kan få komme til deg, eller om ekskjæresten din kan komme? 

Anonymkode: aa5ab...acd

Eksen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompisen som vil komme, eller din tidligere kjæreste? Hvis det er sistnevnte hadde jeg ikke tatt i mot besøk! 

Anonymkode: fed2b...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ignorert han, glatt. Gitt han samme medisin tilbake. Bare gitt oppdateringer når det har noe med barnet du bærer på å gjøre og holdt meg til det. Man behandler ikke mennesker på den måten han har behandlet deg på, rett og slett. 

Anonymkode: 42c6a...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alyanna skrev:

Eksen

Hvis det er eksen må de jo snakke sammen på ett eller annet tidspunkt uansett, så jeg ville foreslått å møtes på et offentlig sted (gjerne med en venn i bakgrunnen)og tatt med hans private eiendeler til ham samtidig 

Anonymkode: aa5ab...acd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er eksen må de jo snakke sammen på ett eller annet tidspunkt uansett, så jeg ville foreslått å møtes på et offentlig sted (gjerne med en venn i bakgrunnen)og tatt med hans private eiendeler til ham samtidig 

Anonymkode: aa5ab...acd

Jaa dere burde vel det når det tok en så brå vending? Du kan jo velge selv om du er klar for å snakke med ham enda da, ts. 

Anonymkode: b4d56...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot! Tenk at han ikke engang hadde guts til å spørre selv, men fikk en kompis til å spørre? Lavmål. Jeg hadde ignorert det en uke, også gjort som noen her skrev- si at dere kan møtes på et offentlig sted for å fortelle han at det er helt slutt og levere tingene som evnt er hans. Håper du klarer å stå imot han, og ikke slipper han inn i varmen igjen :( Du fortjener så mye bedre!

Anonymkode: 3e8eb...66e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

For en idiot! Tenk at han ikke engang hadde guts til å spørre selv, men fikk en kompis til å spørre? Lavmål. Jeg hadde ignorert det en uke, også gjort som noen her skrev- si at dere kan møtes på et offentlig sted for å fortelle han at det er helt slutt og levere tingene som evnt er hans. Håper du klarer å stå imot han, og ikke slipper han inn i varmen igjen :( Du fortjener så mye bedre!

Anonymkode: 3e8eb...66e

Jeg spurte hvordan det. Da fikk jeg svar at han lurte på om han skulle stikke innom. Wtf 

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte hvordan det. Da fikk jeg svar at han lurte på om han skulle stikke innom. Wtf 

Anonymkode: 0c5ce...313

🤦🏻‍♀️ helt vilt at han holder på sånn! Føler du deg helt ferdig med han, eller synes du det er vanskelig å stå imot? Har full forståelse hvis du føler at det er vanskelig. Tar jo tid å komme over noen. Men samtidig har han åpenbart gjort det vondt nå ved flere anledninger.. 

Anonymkode: 3e8eb...66e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...