Gå til innhold

Han kom ikke i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minner meg om min eks for mange år siden.. Dro på byen, skulle ringe når jeg skulle hente han så der satt jeg til kl 03 å ventet på telefon. Endte opp med å ringe han, mobilen var avslått.

Dagen etter ringer han, er super stressa for mobilen var tom for strøm men på et mystisk vis så hadde han strøm på vei hjem? Hadde sovet hos en kompis. Samme kompis sender snap når jeg kommer, han har sugemerker på halsen og skrev et eller annet. Det var tydelig at han ikke hadde sovet der hvertfall. 

Så uansett hva han sier, ikke stol på han.. Gutter er dumme, og ja han er gutt fordi han tydeligvis ikke har vokst opp enda. Stol på magefølelsen din. Nå må du ta avgjørelser som ikke bare vil prege deg men også et barn, og jeg håper du finner ut av hva som blir rett for dere. Dette er ikke din feil, det er hans feil og nå har du muligheten til å tilgi eller gå. 

Anonymkode: 48fd0...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke han kommer med roser og god unnskyldning. Kontakter meg ikke før senere idag og skylder på mobilen osv. 

Anonymkode: 0c5ce...313

Hva OM han så kommer med roser og unnskyldninger og blabla? Her handler jo ikke om hvor god han er til  å si unnskyld. Sannheten her er at du kjenner ikke denne fyren, du vet ikke hva slags integritet han har og hvor intensjonene hans er. Du må rett og slett bli kjent ham på et helt annet grunnlag enn om du vil han skal bli typen din, nå skal dere ha barn og du aner ikke en dritt om hvor fyren har prioriteringene sine, og du lurer på hva du skal gjøre om han ikke kommer med en unnskyldning?

Du må jo se an fyren, nå har du lært at en avtale med deg ikke er så viktig, hva som er verre eller minst like ille er at han ikke en gang sa fra at han ikke kommer. Om han våger å si at han ikke ringte fordi du blir forbanna så er han konfliktsky og skyver ansvaret over på deg i tillegg. Om alt dette er riktig så må du innse at denne fyren er altfor umoden til å ha barn, og du må innse at du må SETTE grensene og føringene for dette så BARNET deres kommer best mulig ut av dette og ikke får en pappa som ikke kommer av diverse grunner, om ikke denne fyren vokser opp jævlig fort. 

Anonymkode: e0a6c...c17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar .. setter pris på det. Prøver å tenke klart. Nå er kl halv 1 og ikke hørt noe

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode svar .. setter pris på det. Prøver å tenke klart. Nå er kl halv 1 og ikke hørt noe

Anonymkode: 0c5ce...313

Ring politiet og meld han savnet

Anonymkode: c2b59...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring politiet og meld han savnet

Anonymkode: c2b59...fba

Ts kan ikke melde han savnet. 

Anonymkode: 0a95d...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han har jo ikke mobil men han vet hvor jeg bor og kan gjøre en liten innsats i det minste. J..vla idiot 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han har jo ikke mobil men han vet hvor jeg bor og kan gjøre en liten innsats i det minste. J..vla idiot 

Anonymkode: 0c5ce...313

Jeg hadde faktisk ikke giddet å prate med han mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts kan ikke melde han savnet. 

Anonymkode: 0a95d...618

Hvorfor ikke

Anonymkode: c2b59...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han har jo ikke mobil men han vet hvor jeg bor og kan gjøre en liten innsats i det minste. J..vla idiot 

Anonymkode: 0c5ce...313

Har ikke kompisen hans mobil?

Anonymkode: c2b59...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke

Anonymkode: c2b59...fba

De er ikke samboere. Man kan ikke bare gå å melde folk savnet uten å være pårørende. 

Anonymkode: 0a95d...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke kompisen hans mobil?

Anonymkode: c2b59...fba

Jo

Anonymkode: 0c5ce...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 vurderer å bare ikke svare han når han kontakter meg. Kommer han hit åpner jeg ikke døren. Han har sviktet meg.

Anonymkode: 0c5ce...313

HAr du i det hele tatt snakket skikkelig med dette mannfolket da? Om gjensidig respekt og diverse?

Anonymkode: 6a692...4f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo

Anonymkode: 0c5ce...313

Så hvorfor ringer du ikke han? lol

Anonymkode: c2b59...fba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke samboere. Man kan ikke bare gå å melde folk savnet uten å være pårørende. 

Anonymkode: 0a95d...618

Så om hele familien min bor i et annet land og jeg bor alene så kan ikke vennene mine melde meg savnet om jeg blir borte? 🤣

Anonymkode: c2b59...fba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke hørt noe? 
Har dere messenger? Sjekk om han har vært aktiv?

Anonymkode: bbdc6...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så hvorfor ringer du ikke han? lol

Anonymkode: c2b59...fba

Fordi jeg vet at ingenting har skjedd da hadde andre kontaktet meg. Om han ikke gidder å bry seg om meg..  løper jeg ikke rundt etter han 

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig barnslig og dårlig gjort av han. Han viser at du overhodet ikke kan stole på han. Kanskje han drakk for mye og sovnet på sofaen til kompisen, men det er uansett dårlig stil.

Å få barn er det største her i livet, og at han ikke tar deg og dine følelser mer seriøst lover ikke godt.

Samtidig er det viktig å være svært kritisk til hvem man velger som far til sine barn. Kvalitet på mann, er det samme som kvaliteten på livet du får. 

Å få barn mens man bare er samboer er heller ikke optimalt. Er han god nok som barnas far, er han også god nok som ektemann. 

Anonymkode: fdf67...b2d

Så samboere i 10 år bør ikke få barn da? 

Er ikke alle som har et mål i livet om å gifte seg. 

Selv ønsker jeg å gifte meg, men kjenner flere samboende par med barn, uten at det er et problem. 

Anonymkode: 36333...f4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
4 timer siden, BethD skrev:

Blir så SINNSYKT provosert av dere her inne som må gjøre saken verre med å si sånne ting over her? 
ALLTID er det kvinnen som er dum som ikke kan plukke menn, skal vi noengang la mannfolkene stå til ansvar for sine handlinger eller er det utelukkende kvinnene som er så jævla dumme at de får skylde seg selv? 
Faen ta å skjerpe dere altså, jeg er så lei av denne måten å shame de som kommer her for å lette på trukket å blåse av seg. 
Så SYKT lei!!! 

Man velger hvem man vil være med, og velger man og få barn før man virkelig har blitt ORDENTLIG kjent med mannen/damen man er ilag med, så ber man jo om problemer, og da har man bare seg selv å skylde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, darkrobin28 said:

Man velger hvem man vil være med, og velger man og få barn før man virkelig har blitt ORDENTLIG kjent med mannen/damen man er ilag med, så ber man jo om problemer, og da har man bare seg selv å skylde.

Bra sagt dr. Phil ....

Anonymkode: 0c5ce...313

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...