Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...

Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

MonicaM
3 minutter siden, 29_j skrev:

Jo æsj, så det først nå. Får frysninger, ser to øyne som er åpne. Se litt lengre nedover der jeg trodde det kunne være nesa. 

Tror ikke jeg tør å se på bildet igjen etter at jeg så det som ser ut som en torso på det andre bildet.. får skikkelig frysninger selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

SS

I og med et av de første bildene er ned skrenten, tenker jeg at de brukte kameraet for å få lys. Og kanskje er bakhodet også for å se om hun har noe i håret? Det er jo ingen grunn til å ta bilde av plasten om man ikke lurer på om det kan være noe skummelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29_j
4 minutter siden, MonicaM skrev:

Tror ikke jeg tør å se på bildet igjen etter at jeg så det som ser ut som en torso på det andre bildet.. får skikkelig frysninger selv.

Kommer til å ha mareritt om dette. Tenk hvor mye avskyelig som skjer på denne jord. Hvorfor er shortsen hennes et helt annet sted da? 

Endret av 29_j
Lenke til innlegg
Del på andre sider
MonicaM
Akkurat nå, 29_j skrev:

Kommer til å ha mareritt om dette. Tenk hvor avskyelig som skjer på denne jord. Hvorfor er shortsen hennes et helt annet sted da? 

Sjæl🙈😩 Skulle ikke ha klikket meg inn på denne tråden så sent på kvelden😑😑

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ti.09
1 minutt siden, MonicaM skrev:

Sjæl🙈😩 Skulle ikke ha klikket meg inn på denne tråden så sent på kvelden😑😑

Godt vi er flere. Denne saken kommer jeg til å tenke på i lang tid framover. Det at jentene er nesten like gamle som meg gjør det ikke bedre...😮 En ting er sikkert, og det er at jeg skal aldri dra på tur i en jungel i et ukjent land. Da skal jeg i hvert fall reise med en større gruppe og med en erfaren turguide. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest RoNo

Det jeg overhodet ikke forstår er hvorfor de ikke har ringt eller prøvd å sende sms til familien sin, men tok bilder og ringte nødnummer. Hadde jeg vært i trøbbel eller vært i nød hadde jeg nok gjort det. Kanskje jentene ikke var de som brukte telefonene...  For man kan ta bilder og ringe nødnummer om telefonen er låst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MonicaM
Akkurat nå, Ti.09 skrev:

Godt vi er flere. Denne saken kommer jeg til å tenke på i lang tid framover. Det at jentene er nesten like gamle som meg gjør det ikke bedre...😮 En ting er sikkert, og det er at jeg skal aldri dra på tur i en jungel i et ukjent land. Da skal jeg i hvert fall reise med en større gruppe og med en erfaren turguide. 

Jeg er heldigvis så feig at jeg aldri hadde turt å gå inn i eksotiske jungler om vi så var tusen stykker som marsjerte inn samtidig🙈🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MonicaM
11 minutter siden, Ikanonym skrev:

Hvor ser dere denne torsoen?

Nederst til høyre i det bildet der hendene til hun rødhårede ser bundet ut. Ser du det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29_j
10 minutter siden, RoNo skrev:

Det jeg overhodet ikke forstår er hvorfor de ikke har ringt eller prøvd å sende sms til familien sin, men tok bilder og ringte nødnummer. Hadde jeg vært i trøbbel eller vært i nød hadde jeg nok gjort det. Kanskje jentene ikke var de som brukte telefonene...  For man kan ta bilder og ringe nødnummer om telefonen er låst.

Det har jeg også tenkt på. Også så irriterende at det i artikkelen står at de har løst mysteriet. "Enden på visa var at de falt ned en skrent". Jeg tror noen har tatt bildene for å forvirre andre. At nød nr ble ringt men ikke foreldrene, er helt meningsløst. Og hvorfor ikke skrive ut på sosiale medier? Det ble først ringt det internasjonale nr 112, så 911. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ikanonym
7 minutter siden, MonicaM skrev:

Nederst til høyre i det bildet der hendene til hun rødhårede ser bundet ut. Ser du det?

Nei... men ser en blå plastpose på bakken. Mer mot venstre og midt i da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11

Er det ikke rart at man ikke kan få bildene enda skarpere? Og er det ikke veldig rart at de ikke har funnet hodene eller større kroppsdeler? Hvis dette var en såkalt «ulykke» i et juv? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Little Diva
1 time siden, Storekommode skrev:

Er det bare meg som synes det ser ut som hun har på seg maske på bildet med hendene på ryggen? Ser denne «masken» flere steder på bildet òg🤨

Jeg synes også det. Ser ut som hun har noe på hodet. Hendene hennes ser ikke bundet ut heller. Men ser ut som fingre på selve hodet hennes. 

Se bildet her:

00C05A13-FE7F-4051-A134-BD9E778621E8.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ardwinna

Bilde fra bloggen som er linket til tidligere i tråden:

443349bb0cd0752e8b35b760ea329ca69daa5a1a

Mulig det bare er blader eller noe, men fy flate det der ser ut som to hender eller føtter! 😮

Huff, denne saken er virkelig creepy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anya66
1 time siden, RoNo skrev:

Du har nok rett

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann Mo
3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Det som også er rart, er at det er syv dager mellom bildene. Som om gjerningsmannen forsøkte å holde mobilene aktive slik at folk skulle tro at de fortsatt var i live.

De siste bildene var bare av den ene jenta. Hvor er den andre, og hvem tar egentlig bildene og på slutten ser hun moody ut. 

1 time siden, RoNo skrev:

One of the night shots shows Kris' hair, another the outline of Lisanne's jaw and profile. So who is taking these photos of them and the surroundings? 

As for the exact composition of all the night shots, it does not completely interest me tbh. Because I think all the night shots are red herrings. Months of focusing on them has not brought us any closer to either the location where they were taken, nor the meaning behind them. A 3rd party made it look like Kris and Lisanne were out in the jungle alone, lost. When in fact, I believe they were taken, held and killed..

...Jeg tror dette er tilfellet 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest MadameDeRosa

Det ser veldig ut som en maske iom også at man ser outlinen oppå panna og at det er mye større enn hva ansiktet hennes ville ha vært...

3B429EC9-071B-40B1-AD26-589619D84031.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...