Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Lin11 skrev:

I et så korrupt land, kan man ikke ta politet eller etterforskningen på alvor. To unge pene jenter på tur? Og  mange visste hvor de skulle? Får Marokko vibes av hele saken.

I Marokko ble drapsmennene funnet rimelig kjapt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Du har vel fått med deg at stien hvor beinrestene plutselig lå utover, har vært gjennomsøkt tidligere uten at beinrestene var der, samt at hodeskallene ikke ble funnet? Sier seg selv at noe kriminelt har skjedd. 

Blogg om mysteriet:

https://koudekaas.blogspot.com/2019/12/the-disappearance-of-kris-kremers-and_11.html?m=1

Nei, men jeg skal lese meg opp. Dette er noe av det merkeliste jeg har lest (og noe sier meg det blir verre når jeg leser videre) på lenge. Hele denne saken er merkelig og veldig trist for familien med dårlig besvarte svar.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, 29_j skrev:

Nesten merkelig denne tråden kom opp nå som jeg i nesten TO timer idag har googlet dette mysteriet etter jeg leste det nærmere.

 Dette er både ekkelt og fengende. Jeg er temmelig sikker på at noe annet står bak enn kun at de har blitt dehydrert og dødd av sult/ramlet etc. Syntes også det er rart hvordan bildene er blitt tatt på. Men hvorfor filmet de ikke?? 🤔 

#kløsegihodet

Jeg synes det er rart at bildene i det hele ble tatt.. var det jentene? Hvis ja, hva ville de vise med bildene?

Endret av MonicaM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Det jeg finner rarest av alt i denne saken er at de to mennene på "badebildet" døde ikke så lenge etter at jentene døde.

Jeg syntes også det er rart at de ikke forsøkte å ringe noen i familien sin, kun 911 ørten hundre ganger. Rart de ikke prøvde foreldrene iallfall en gang, men det gjorde de ikke. Derfor tror jeg ikke det var de som ringte i det heletatt.

Hvor har du lest at de to mennene døde?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bordogstol skrev:

Hvor har du lest at de to mennene døde?

I Koude Kaas bloggen (link lenger opp her). Der ligger MASSE info og alle bildene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe annet jeg synes er vanvittig guffent er hvorfor de ikke tok noen bilder mellom den første nødsamtalen og de nattlige bildene.

Det å være i jungelen etter at det er mørkt må ha vært forferdelig skremmende. Det er mange ulike typer giftige slanger der (slanger er nattdyr), pumaer, skorpioner, edderkopper osv. Jeg hadde fått nervesammenbrudd etter et par timer. Jeg gikk aldri ute uten lommelykt og gummistøvler da jeg vandret rundt på grusvei da jeg befant meg i regnskogområder i Panama og Costa Rica. Kan ikke forestille meg hvordan det er å være utenfor en sti uten lommelykt og langbukser i jungelen :( 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
12 minutter siden, MonicaM skrev:

Jeg synes det er rart at bildene i det hele tatt.. var det jentene? Hvis ja, hva ville de vise med bildene?

Det som også er rart, er at det er syv dager mellom bildene. Som om gjerningsmannen forsøkte å holde mobilene aktive slik at folk skulle tro at de fortsatt var i live.

De siste bildene var bare av den ene jenta. Hvor er den andre, og hvem tar egentlig bildene og på slutten ser hun moody ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
3 minutter siden, bordogstol skrev:

Noe annet jeg synes er vanvittig guffent er hvorfor de ikke tok noen bilder mellom den første nødsamtalen og de nattlige bildene.

Det å være i jungelen etter at det er mørkt må ha vært forferdelig skremmende. Det er mange ulike typer giftige slanger der (slanger er nattdyr), pumaer, skorpioner, edderkopper osv. Jeg hadde fått nervesammenbrudd etter et par timer. Jeg gikk aldri ute uten lommelykt og gummistøvler da jeg vandret rundt på grusvei da jeg befant meg i regnskogområder i Panama og Costa Rica. Kan ikke forestille meg hvordan det er å være utenfor en sti uten lommelykt og langbukser i jungelen :( 

Det ble nevnt blant lokale at det var ikke så mye dyreliv at de største beinene hadde forsvunnet. Både hofter og hode mangler og er ikke funnet, kun de små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Det som også er rart, er at det er syv dager mellom bildene. Som om gjerningsmannen forsøkte å holde mobilene aktive slik at folk skulle tro at de fortsatt var i live.

De siste bildene var bare av den ene jenta. Hvor er den andre, og hvem tar egentlig bildene og på slutten ser hun moody ut. 

Dette her er en utrolig ekkel sak..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Det ble nevnt blant lokale at det var ikke så mye dyreliv at de største beinene hadde forsvunnet. Både hofter og hode mangler og er ikke funnet, kun de små. 

Det er veldig mye dyreliv i området. Bare å google biodiversity in Boquete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 29_j skrev:

Ja, også hvorfor så mange etter hverandre på samme plass , mørkt var det også og bilder uten mening? Om de ville at noen skulle finne dem, kanskje? Sos. 

Men det står i artikkelen at alle har slått seg til ro med at de begge falt, først kim (stygt skadet). Så prøvde hun med det mørke håret å ringe fra sin tlf 911, men strømmen gikk. Da hun fikk tlf fra kim så ble pin koden slått feil. 

Hva med bildet av Kim sitt hode og det orange håret? Hvem tok det og hvorfor?! Det hele er jo ei gåte!

 

Det som skremmer meg med bildet av håret er at man ser et øye (!!) og kun på det bildet som er lagt ut her på forumet, ingen av de andre!! @MadameDeRosaHvordan i all verden fikk du frem det øyet ?? For alt vi vet så kan hun lyshårede være død i det bildet med øynene åpne. Æsj, får frysninger her jeg nå!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer for alt i verden ikke å se noe øye i det hårbildet. Hvor ser dere øyet? Kan noen ringe inn området de mener de ser et øye?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som synes det ser ut som hun har på seg maske på bildet med hendene på ryggen? Ser denne «masken» flere steder på bildet òg🤨

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Jeg klarer for alt i verden ikke å se noe øye i det hårbildet. Hvor ser dere øyet? Kan noen ringe inn området de mener de ser et øye?

Nede til høyre. Mellom hårstråene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
48 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Det jeg finner rarest av alt i denne saken er at de to mennene på "badebildet" døde ikke så lenge etter at jentene døde.

Jeg syntes også det er rart at de ikke forsøkte å ringe noen i familien sin, kun 911 ørten hundre ganger. Rart de ikke prøvde foreldrene iallfall en gang, men det gjorde de ikke. Derfor tror jeg ikke det var de som ringte i det heletatt.

Hvilket badebilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Storekommode skrev:

Er det bare meg som synes det ser ut som hun har på seg maske på bildet med hendene på ryggen? Ser denne «masken» flere steder på bildet òg🤨

Jeg syns ikke det ser ut som armene er bak ryggen, men at en arm er hevet for å skygge ansiktet mot sola. Skulderen er for høyt oppe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
6 minutter siden, MonicaM skrev:

Det som skremmer meg med bildet av håret er at man ser et øye (!!) og kun på det bildet som er lagt ut her på forumet, ingen av de andre!! @MadameDeRosaHvordan i all verden fikk du frem det øyet ?? For alt vi vet så kan hun lyshårede være død i det bildet med øynene åpne. Æsj, får frysninger her jeg nå!

Jeg lysnet bildet for å få frem detaljene på bildet mer. Ja, det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
2 minutter siden, Storekommode skrev:

Er det bare meg som synes det ser ut som hun har på seg maske på bildet med hendene på ryggen? Ser denne «masken» flere steder på bildet òg🤨

Jo, og ansiktet er så stort i forhold til resten, så det ser veldig sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Akkurat nå, 29_j skrev:

Er det dette bildet du ser et øye? Kan ikke helt se det, men er en skygge der. Hvorfor skulle venninnen ta et slikt bilde av henne? 

Nei jeg blir helt forvirret. Stakars moren. Hun ser du i en dokumentar på youtube, der de går på nøyaktig samme plass hvor de gikk. Bare søk navnene på damene. Utrolig ekkelt!

Det er nok ikke venninna som har tatt bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...