Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Saph skrev:

Det er ikke et bur, det er en sti som går mellom to fjellhyller og greinene krysser på toppen så det former en tunell. 

Jeg syns det ser veldig systematisk ut, ligner mer på et tak i et bur.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
24 minutter siden, Agnesjenta skrev:

Jeg sitter også og ser på det bildet, men på mobil så klarer ikke å se så mye. Ser nå at det ser ut som et bur ja, det hadde jeg ikke sett før. Tror ikke det gjør noe om du legger ut bildet, det ligger jo på tv2?

Til høyre på bakken for henne. Når bildet lysnes og redigeres ordentlig,  kommer det klart frem hva det er. Sikkert flere som har sett hva det er. 

Får ikke lagt ut da filen er for stor, og aner ikke hvordan gjøre filen mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta et screenshot av det lysnede bildet og legge det inn i tråden? Jeg ser det slett ikke.  

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et slags kattedyr til høyre på det bilde. Helt ned til høyre i bildet, og litt opp (rett under det store, grønne bladet). Andre som ser det?

Endret av mirama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Agnesjenta skrev:

Jeg syns det ser veldig systematisk ut, ligner mer på et tak i et bur.

Du ser helt tydelig at det er kvister som vokser og former et naturlig tak. De vokser på den måten gjennom en lang ravine. Det er bilde av den samme ravinen lenger ned i artikkelen 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Til høyre på bakken for henne. Når bildet lysnes og redigeres ordentlig,  kommer det klart frem hva det er. Sikkert flere som har sett hva det er. 

Får ikke lagt ut da filen er for stor, og aner ikke hvordan gjøre filen mindre. 

Har prøvd å lysne bildet, men ser ingenting. Ser ut til at hun står bak en stein?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det litt ut som et ansikt på det bildet som angivelig er et bakhode. Enten at hun ligger mot et annet ansikt )kan se ut som øyne og nese). Evnt er bare ansiktet og håret bøyd ned, og det er ikke bakhodet? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å lysne og gjøre det skarpere, men ser virkelig ingenting som ligner det du beskriver. Det er ikke mulig å få det særlig mye skarpere, så hvordan du klarer å se det du mener du ser er meg en gåte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa
Spoiler

94853DEE-78AD-4EDC-B6E1-9EF22B99E856.thumb.jpeg.ee362aa876c9faafb6a970c957274a09.jpeg

Her ser man også noens ansikt.

 

 

 

 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

 

Spoiler

1E9E6E91-5E90-47AD-B0E9-464F083AB8AC.thumb.jpeg.ae15ec93acd64034d99c00565a172cd0.jpegi

 

Flere skrev at de så et ansikt og hender. Inni sirkelen. 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser et par nesebor i det bildet som liksom skal være bakhodet. Og et øye. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, bordogstol skrev:

Ser fortsatt ikke noe hodeløst torso på de bildene du la ut.

Ikke jeg heller. Det ligner ikke litt engang, spør du meg. Bilder er jo så uskarpt at det er umulig å se detaljer i det hele tatt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, de ansiktene der kan jo være hva som helst annet. Løv, skygger, steiner, you name it... Tror det har skjedd en ulykke og at hun som overlevde brukte kameraets blitz som lys, eventuelt for å lage SOS-signaler.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...