Turkis Sau Skrevet 13. september 2021 #181 Del Skrevet 13. september 2021 Hele Erika er 100 % konstruert. Nå er det hun brukte for å konstruere seg borte (pengene og statusen), og da er det liksom lite igjen. Så med mindre det dukker opp noe veldig interessant for videre storyline, så kan hun godt ryke til neste sesong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #182 Del Skrevet 13. september 2021 Turkis Sau skrev (2 minutter siden): Hele Erika er 100 % konstruert. Nå er det hun brukte for å konstruere seg borte (pengene og statusen), og da er det liksom lite igjen. Så med mindre det dukker opp noe veldig interessant for videre storyline, så kan hun godt ryke til neste sesong. Skal ikke se bort ifra at sønnen blir brukt da.. For han blir visstnok nevnt i ukens episode. Jeg som har oppfattet det som at hun ikke ønsket at han skulle nevnes på noe som helst måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. september 2021 #183 Del Skrevet 13. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (6 minutter siden): Skal ikke se bort ifra at sønnen blir brukt da.. For han blir visstnok nevnt i ukens episode. Jeg som har oppfattet det som at hun ikke ønsket at han skulle nevnes på noe som helst måte. Men hvor spennende er det liksom? Tror det eneste som kan redde henne er at man får ta del i shitstormen rundt rettssaken og skilsmissen, dvs. at hun faktisk deler, ikke sånn det er nå, der alle andre snakker om det mens hun bare glefser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #184 Del Skrevet 13. september 2021 Turkis Sau skrev (5 minutter siden): Men hvor spennende er det liksom? Tror det eneste som kan redde henne er at man får ta del i shitstormen rundt rettssaken og skilsmissen, dvs. at hun faktisk deler, ikke sånn det er nå, der alle andre snakker om det mens hun bare glefser. Er vel det som blir hennes neste storyline om ikke Andy gir henne sparken. For det er han som avgjøre hvem av fruene som får flere sesonger eller ikke. Nei si det, sønnen hennes er på en måte litt ''mystisk'' siden hun har holdt han ganske så privat. Mange har nok spørmål om hvor mye han også viste om saken ettersom han bodde sammen med henne og Tom. At han er politi hjelper heller ikke stort på saken hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 13. september 2021 #185 Del Skrevet 13. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (Akkurat nå): Er vel det som blir hennes neste storyline om ikke Andy gir henne sparken. For det er han som avgjøre hvem av fruene som får flere sesonger eller ikke. Nei si det, sønnen hennes er på en måte litt ''mystisk'' siden hun har holdt han ganske så privat. Mange har nok spørmål om hvor mye han også viste om saken ettersom han bodde sammen med henne og Tom. At han er politi hjelper heller ikke stort på saken hennes. Tror ikke Andy tar henne med videre, pga. søksmålene. Ser ikke bra ut for Bravo TV å være assosiert med det som kommer frem i media. Når det gjelder om sønnen blir nevnt til uka, blir det garantert høydramatisk. Husk hvordan hun eksploderte da Eileen kom til skade for å ordlegge seg feil om sønnen. Trodde det bare var katter som freste.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #186 Del Skrevet 13. september 2021 Maranta skrev (3 minutter siden): Tror ikke Andy tar henne med videre, pga. søksmålene. Ser ikke bra ut for Bravo TV å være assosiert med det som kommer frem i media. Når det gjelder om sønnen blir nevnt til uka, blir det garantert høydramatisk. Husk hvordan hun eksploderte da Eileen kom til skade for å ordlegge seg feil om sønnen. Trodde det bare var katter som freste.. Nja.. Bravo tok 1år pause ta Teresa G sonet 11 måndere i fengslet. Så du skal ikke se bort ifra at Andy gjør det samme med Erika og lar henne få forsette slik at hun får fortelle sin del av ''historiene''.. Problemet er den da og som har vært at Erika har blitt avslørt hvert eneste gang hun har fortalt noe om Tom eller om hvor mye ting har kostet. Glemmer aldri da hun glefset til Eileen og likevel så beholdte hun vennskapet med Erika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. september 2021 #187 Del Skrevet 13. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (5 minutter siden): Er vel det som blir hennes neste storyline om ikke Andy gir henne sparken. For det er han som avgjøre hvem av fruene som får flere sesonger eller ikke. Nei si det, sønnen hennes er på en måte litt ''mystisk'' siden hun har holdt han ganske så privat. Mange har nok spørmål om hvor mye han også viste om saken ettersom han bodde sammen med henne og Tom. At han er politi hjelper heller ikke stort på saken hennes. Kanskje du har rett, jeg er bare ikke særlig nysgjerrig på han. Føler det bare blir nok en konstruert storyline, pushe inn en voksen sønn i rampelyset liksom, gjesp. Men vi får se hva som skjer😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 13. september 2021 #188 Del Skrevet 13. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (4 minutter siden): Nja.. Bravo tok 1år pause ta Teresa G sonet 11 måndere i fengslet. Så du skal ikke se bort ifra at Andy gjør det samme med Erika og lar henne få forsette slik at hun får fortelle sin del av ''historiene''.. Problemet er den da og som har vært at Erika har blitt avslørt hvert eneste gang hun har fortalt noe om Tom eller om hvor mye ting har kostet. Glemmer aldri da hun glefset til Eileen og likevel så beholdte hun vennskapet med Erika. Jeg syns dette er mer alvorlig enn da Dorinda fikk sparken fra NY fordi hun hadde anger issues. Eller, det er iallefall slik jeg har forstått det var. Så jeg syns det hadde vært rart om hun fikk fortsette. Jeg har mine tvil om hun virkelig kommer til å åpne seg opp om alt som har skjedd. Det har jo tross alt kommet frem at hun har løyet om mye, blant annet den påståtte bilulykken. Hun jobber jo knallhardt for å opprettholde fasaden, og jeg tror ikke at hun er typen som slipper opp når hun først har kjempet for den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #189 Del Skrevet 13. september 2021 Maranta skrev (1 minutt siden): Jeg syns dette er mer alvorlig enn da Dorinda fikk sparken fra NY fordi hun hadde anger issues. Eller, det er iallefall slik jeg har forstått det var. Så jeg syns det hadde vært rart om hun fikk fortsette. Jeg har mine tvil om hun virkelig kommer til å åpne seg opp om alt som har skjedd. Det har jo tross alt kommet frem at hun har løyet om mye, blant annet den påståtte bilulykken. Hun jobber jo knallhardt for å opprettholde fasaden, og jeg tror ikke at hun er typen som slipper opp når hun først har kjempet for den. Jeg er helt enig med deg. Men når Andy har latt en annen frue få forsette til tross for fengsel opphold så burde det være likt for alle andre også. Andy fikk virkelig høre når det var på sitt værste om den saken også. BH vil klare seg uten Erika , men spørmåler er heller den hvor ligger lojaliteten til Andy ligger hen. Er den godt planta hos Erika eller til selveste showet som har gjort han så pass berømt og videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 13. september 2021 #190 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) L'Eau D'Issey skrev (På 13.9.2021 den 18.58): Jeg er helt enig med deg. Men når Andy har latt en annen frue få forsette til tross for fengsel opphold så burde det være likt for alle andre også. Andy fikk virkelig høre når det var på sitt værste om den saken også. BH vil klare seg uten Erika , men spørmåler er heller den hvor ligger lojaliteten til Andy ligger hen. Er den godt planta hos Erika eller til selveste showet som har gjort han så pass berømt og videre. Sant skal sies, jeg har ikke sett på NJ, så jeg vet ikke hvorfor Teresa havnet i fengsel. Men jeg ser poenget ditt. Det blir spennende å se, på alle måter. Har aldri gledet meg så mye til en reunion før 😋 Endret 17. oktober 2021 av Maranta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #191 Del Skrevet 13. september 2021 Maranta skrev (1 minutt siden): Sant skal sies, jeg har ikke sett på NJ, så jeg vet ikke hvorfor Teresa havnet i fengsel. Men jeg ser poenget ditt. Det blir spennende å se, på alle måter. Har aldri gledd meg så mye til en reunion før 😋 Omfattende forretningssvindel sammen med eksmannen Joe Giudice. De svindlet seg konkurs rett og slett. Hun mistet alt av bok avtaler og mange av bøkene hennes ble trukket fra markedet. Han ble deportert tilbake til Italia fordi han ikke hadde søkt amerikansk statsborgerskap. Det er jeg enig med deg i. Dette reunion kommer til slå alle tidligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 13. september 2021 #192 Del Skrevet 13. september 2021 Viafree har begynt å sende det igjen, og jeg får endelig se resten. Har ikke tenkt å sponse tv2 et øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. september 2021 #193 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Okaki skrev (13 timer siden): Da skjønner jeg hva du mener, men er fortsatt uenig😉spesielt hennes oppførsel mot Kim og Denise er det tydelig at hun spinner på andre for å holde seg relevant.. det merkeligste denne sesongen er hvor redde de er for å stille spørsmålstegn ved Erika og rettssaken. Andre ganger har de fyrt løs for mye mindre saker, mens nå er man plutselig uskyldig inntil motsatt bevist. Hvis de er så redde for Erika er det vanskelig å tro at hun er et uskyldig offer 🧐 Ikke sant? Andre ganger har det vært fillesaker som de har blåst opp unødvendig. Denise ble rett og slett mobbet ut av fruene i forrige sesong for privatsaker som gjaldt kun henne, mens her går de nesten på tå for å ikke «såre» Erika Jayne. Endret 13. september 2021 av Marvelous Rot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. september 2021 #194 Del Skrevet 13. september 2021 Maydis8 skrev (6 timer siden): Erika gikk ut og forsvarte Kyle etter sist episode. Å? Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. september 2021 #195 Del Skrevet 13. september 2021 Zooey skrev (5 timer siden): Ja, jeg har sett alle sesonger og det er nettopp derfor jeg er drittlei av måten hun oppfører seg på. Jeg synes kanskje de andre ikke har vært tydelige nok på at det ikke er akseptabel oppførsel av et voksent menneske. De andre er livredde henne - noe som jeg forøvrig finner latterlig. Voksne damer gitt’ Hva i all verden er det EJ har på de som gjør at omtrent ingen tør å snakke henne imot? Hun har ressurser verken i form av makt eller penger - ihvertfal ikke nå lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. september 2021 #196 Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Jeg er medlem i noen amerikanske Rhobh-grupper, der det er visstnok noen som har hørt på radioen hva A. Cohen ga av hint om hva vi kan forvente å se i reunionen som ble spilt inn sist fredag. Legger teksten med hint inn som spoiler for de som vil vente litt mer i spenning Teksten finner dere her ⬇️ Spoiler «Just listened to Radio Andy on his podcast and he said the following about the Reunion: - it was Awesome -lots about Erika -her marital problems -last 90 minutes very spirited -Erika answers Everything asked -lots about the case -fascinating, engaging, surprising -widows and orphans -Tom's dementia -Tom's crimes -the money -jail for Erika? ... He emphasized E has NOT been charged with a crime -Garcelle & Dorit get into it [their issues] -No Walk Offs through the whole thing -lots of crying but won't say who except that E cried -everyone sat and "took it" [comment by rinna aterwards] -everyone was "all in" -all were engaged -all were glammed up -R talks about Amelia & Scott break up -Nothing Left on the Table in his opinion afterwards *This is all pretty much word-for-word what he said« Endret 13. september 2021 av Marvelous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #197 Del Skrevet 13. september 2021 Marvelous skrev (2 minutter siden): Jeg er medlem i noen amerikanske Rhobh- grupper, der det er visstnok noen som har hørt på radioen hva A. Cohen ga av hint om hva vi kan forvente å se i reunionen som ble spilt inn sist fredag. Andy hintet på instagram også at det ville ble en reunionen som fans vil sent glemme. Rinna hintet også med noen qoutes og bilder av vognene som sto utenfor innspillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 13. september 2021 #198 Del Skrevet 13. september 2021 2 hours ago, venom31 said: Viafree har begynt å sende det igjen, og jeg får endelig se resten. Har ikke tenkt å sponse tv2 et øre. Har de siste sesong eller henger de etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 13. september 2021 #199 Del Skrevet 13. september 2021 Norja skrev (1 time siden): Har de siste sesong eller henger de etter? Det er sesong 11, og vet ikke hvilken sesong dere er på. Det ble tatt vekk for ett års tid etter at tv2 play begynte å sende det, men før helga fikk heldigvis viafree rettighetene tilbake tror jeg. Har savnet denne gjengen og håper jeg ikke har gått glipp av altfor meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #200 Del Skrevet 14. september 2021 Norja skrev (10 timer siden): Har de siste sesong eller henger de etter? venom31 skrev (8 timer siden): Det er sesong 11, og vet ikke hvilken sesong dere er på. Det ble tatt vekk for ett års tid etter at tv2 play begynte å sende det, men før helga fikk heldigvis viafree rettighetene tilbake tror jeg. Har savnet denne gjengen og håper jeg ikke har gått glipp av altfor meget. Får bare opp sesong 11 på Viafree.. Det er netflix som ligger etter med kun 5 sesonger. På appen til Hayu så ligger alle sesongene fra alle RH byene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå