Yoshi1987 Skrevet 22. juni 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 22. juni 2020 Var så deilig med en overskyet dag, for da hadde jeg ork til en gåtur. Kroppen føltes lett ut i dag, og fullførte min faste rute 5min kjappere enn normalt. Klarte også å jogge store deler av veien, noe som er en seier i seg selv. Havna på ca. 3200 kcal forbrent, og 1600kcal fortært. Helt ok det! Merker jeg må drikke mer vann, så prøver å skjerpe meg på det. Har fått dilla på noe godt å spise: varme en proteinbar i mikroen i 10 sekunder, slik at den blir myyyk og digg! Sykt godt med litt lett-iskrem ved siden av 😋😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 27. juni 2020 Nå har gått noen dager, og tenkte å stikke innom her for å oppdatere litt. Dagene har gått bra i det siste, og jeg føler at jeg ikke har noe sug enda, men merker jeg syns det kan være litt tøft når det er sjokolade, vafler og is på pauserommet hver eneste dag nå på jobb..Men jeg står i det, og velger heller sunne alternativer. Tydelig har det gitt uttelling, for gikk på vekta i dag, og den var 80,4 kilo 😃 Nå er det bare 500gram igjen til mitt første delmål!! Har ikke sett 7-tallet på vekta på leeenge, så gleder meg! Å trene er en utfordring i varmen, men prøver å få til minst tre dage treningsøkter i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 27. juni 2020 #23 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) @Yoshi1987Heia deg 😍😍 og under 80 er en fantastisk følelse! Det klarer du den neste uka 😎 Endret 27. juni 2020 av addict 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, addict skrev: @Yoshi1987Heia deg 😍😍 og under 80 er en fantastisk følelse! Det klarer du den neste uka 😎 Takk for heiing!! Håper så inderlig å klare delmålet innen 6 dager, for det var datoen jeg satte meg. Tror jaggu jeg klarer det! Ååhh, det er sååå deilig å endelig være i prosessen, se at det fungerer, og at jeg får tilbake livet mitt 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 27. juni 2020 #25 Del Skrevet 27. juni 2020 19 minutter siden, Yoshi1987 skrev: Takk for heiing!! Håper så inderlig å klare delmålet innen 6 dager, for det var datoen jeg satte meg. Tror jaggu jeg klarer det! Ååhh, det er sååå deilig å endelig være i prosessen, se at det fungerer, og at jeg får tilbake livet mitt 😁😁 Husk på denne gode følelsen når det butter imot, for DETTE klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #26 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) I dag, mandag, fikk jeg gått 80% av mitt daglige mål på jobb, siden det ikke var så varmt i dag. Takk og lov 🤭 er det lov å si at jeg elsker overskya vær og 18 grader? Da jeg kom hjem, ble det middag og en gåtur. Jeg skulle kjøpe sommergave til ei kollega, så tenkte jeg kunne gå til senteret med ryggsekk og handle der, og gå hjem igjen. Bestemte meg for å jogge store deler av turen, og kroppen var kjempelett i dag! Bare synd jeg fikk så veldig vondt i magen, som nå flere timer etter turen ikke har sluppet taket helt enda. Magesmerter på tross, fikk jeg i meg litt kveldsmat. Gikk faktisk 1700kcal i minus i dag! Må begynne å huske på at de dagene jeg trener kan/må jeg spise mer mat gjennom dagen 😬 for jeg forbrant faktisk 940kcal på turen, og endte på 3300kcal forbrent totalt i dag. Er inne i en veldig god fase for tiden. Gruer meg nesten å gå ut i ferie, for da får jeg ikke mine 10-12 000 skritt som jeg pleier å få på jobb. Så føler jeg får mye "gratis" vektnedgang ved å være på jobb 🤔 Er liksom ikke bare bare å ta igjen så mye når man er hjemme. Får ta med ungene på flere turer på dagtid for å bøte på 😄 Endret 29. juni 2020 av Yoshi1987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 30. juni 2020 For tre uker siden fikk jeg en arbeidsbukse jeg hadde bestilt usett, og den satt som et pølseskinn, skar seg inn i magen og i sidene, og jeg tenkte at "uff, nei, denne kommer til å bli liggende i skuffen". Og det var synd, for det er en veldig god bukse sånn egentlig. Tok den på i dag, og den er faktisk litt løs over magen!!! Jippi!! Må huske på sånne "non-scale-victories"! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #28 Del Skrevet 1. juli 2020 Uff, har hatt så vondt i magen de siste dagene, og både mat og drikke forverrer det. Smertene sitter helt øverst i magen, og blir også verre ved trening. Jeg har så lyst til å trene, men orker ikke sånn som det er nå. Blir så sliten i hele kroppen ved å ha noe som er ubehagelig hele tiden! Men til gjengjeld spiser jeg mindre da 🙈 Skal ringe legen på mandag om det ikke gir seg da. Tok en sniktitt på vekta i dag morges, og gjett a!! 79,9 kilo!!! Det er LENGE siden jeg har sett 7-tallet 😃😃 Er sååå glad for det!! Har egentlig 79,5kilo som mål innen imårra, så får se da 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 2. juli 2020 Hadde satt mitt første delmål til 79,5 kg, og det skulle nåes innen 02.07.20, for da hadde jeg holdt på akkurat i én mnd. I går veide jeg inn til 79,9kg, så tenkte at "hei, jaja, det er ihvertfall på 7-tallet" og ble oppriktig glad for det. For jeg har som skrevet i forrige innlegg slitt med magesmerter, og jeg har ikke hatt matlyst og får vondt i magen av å trene og å spise. Og i går tenkte jeg "skitt au, kanskje jeg blir bedre av å spise meg skikkelig mett?" Spiste så litt lettiskrem, et skolebrød (lurt...), en porsjon med lasagne og hvitløkssmør, to skjeer med peanøttsmør og sjokoladepålegg, og sikkert noe mer, da jeg kom hjem fra jobb. Var så stappmett i går da jeg la meg, og jeg følte jeg gikk opp 2 kilo. Magesmertene var uforandret, så planen min gikk i vasken, haha. Men i natt fikk jeg en god natts søvn og tenkte at "jaja, jeg kan jo alltids veie meg, da det er veiedag i dag selv om jeg tok en sniktitt i går". Og herrefred, dere!! Der stod det jaggu 79,5 kilo, som nøyaktig var delmålet mitt! For en boost!! Selv etter å ha skeid ut og ikke fått gått på do, så stod målet mitt og lyste mot meg! Åååhh 😃😃😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #30 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Sitter nå og ser litt på tv, og har akkurat spist frokost. Tenker på at jeg nådde delmålet mitt i dag. Hvor mange ganger har jeg ikke ønsket å være der jeg er nå? Hvor mange ganger har jeg ikke satt meg mål, og ikke engang gått ned 1 gram? Hvor mange ganger har jeg ikke skulle noe spesielt, som feks i en barnedåp og hatt et ønske om å passe inn i bunaden? Og hver gang har jeg latt vær å bruke den fordi den er akkurat litt for liten? I januar skulle jeg i dåp, og det var sistgang jeg skulle inn i bunaden, og tenkte å gå ned så og så mye...skjedde såklart ingenting og jeg var superdeppa pga det. Husker jeg satte mål på å gå ned 5 kilo fra 01.januar til 31.januar sånn at bunaden kom til å passe i dåpen. Og alle gangen før det, da jeg ville gå ned for 17.mai, før en stor fest, før sommerferien, før jul, før bursdag... Og aldri har det skjedd.. Jeg klarte én gang å gå ned fra 80 til 67 kilo på 2 mnd med lavkarbo, men så fort jeg slutta var jeg tilbake til gamle uvaner, og nesten all vekta kom tilbake sakte men sikkert. Hver eneste vår har jeg tenkt at "NÅ, skal jeg få denne sommerkroppen alle snakker om", og hvert år har jeg feilet. Hvert år har ukene skuret og gått, og jeg har hvert år gjemt meg i store t-skjorter og shortser på stranda. Det er rart og uvant, det å se vekta gå nedover. Kjenner at jeg ikke helt tror det. Akkurat som om noen tuller med badevekta og at den ikke stemmer. For JEG kan jo ikke veie så "lite"? Det er jo meg vi snakker om! Hun som alltid veier for mye, som er misfornøyd med seg selv...merkelig følelse det der. Ser jo på klæra at jeg blir mindre, men antar hodet bruker lenger tid å følge med enn antatt. Jeg må innse at nå er jeg faktisk i gang, og at innen utgangen av 2020, skal jeg ha nådd målet mitt. Å veie 67 kilo...det har jeg ikke veid på 10 år, siden jeg ble gravid med førstemann. Bare noen tanker fra meg, på en helt vanlig torsdag. Rare greier dette her. Nå klarer jeg det!! Neste delmål er 75,5 kilo innen 02.08.20, og det skal jeg klare 😃 Endret 25. november 2020 av Yoshi1987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 2. juli 2020 #31 Del Skrevet 2. juli 2020 Så flink du er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 2. juli 2020 #32 Del Skrevet 2. juli 2020 På 30.6.2020 den 8.13, Yoshi1987 skrev: For tre uker siden fikk jeg en arbeidsbukse jeg hadde bestilt usett, og den satt som et pølseskinn, skar seg inn i magen og i sidene, og jeg tenkte at "uff, nei, denne kommer til å bli liggende i skuffen". Og det var synd, for det er en veldig god bukse sånn egentlig. Tok den på i dag, og den er faktisk litt løs over magen!!! Jippi!! Må huske på sånne "non-scale-victories"! Shiiiit 🔥🔥🔥🔥🔥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 2. juli 2020 #33 Del Skrevet 2. juli 2020 8 minutter siden, Yoshi1987 skrev: Sitter nå og ser litt på tv, og har akkurat spist frokost. Tenker på at jeg nådde delmålet mitt i dag. Hvor mange ganger har jeg ikke ønsket å være der jeg er nå? Hvor mange ganger har jeg ikke satt meg mål, og ikke engang gått ned 1 gram? Hvor mange ganger har jeg ikke skulle noe spesielt, som feks i en barnedåp og hatt et ønske om å passe inn i bunaden? Og hver gang har jeg latt vær å bruke den fordi den er akkurat litt for liten? I januar skulle jeg i dåp, og det var sistgang jeg skulle inn i bunaden, og tenkte å gå ned så og så mye...skjedde såklart ingenting og jeg var superdeppa pga det. Husker jeg satte mål på å gå ned 5 kilo fra 01.januar til 31.januar sånn at bunaden kom til å passe i dåpen. Og alle gangen før det, da jeg ville gå ned for 17.mai, før en stor fest, før sommerferien, før jul, før bursdag... Og aldri har det skjedd.. Jeg klarte én gang å gå ned fra 90 til 67 kilo på 2 mnd med lavkarbo, men så fort jeg slutta var jeg tilbake til gamle uvaner, og nesten all vekta kom tilbake sakte men sikkert. Hver eneste vår har jeg tenkt at "NÅ, skal jeg få denne sommerkroppen alle snakker om", og hvert år har jeg feilet. Hvert år har ukene skuret og gått, og jeg har hvert år gjemt meg i store t-skjorter og shortser på stranda. Det er rart og uvant, det å se vekta gå nedover. Kjenner at jeg ikke helt tror det. Akkurat som om noen tuller med badevekta og at den ikke stemmer. For JEG kan jo ikke veie så "lite"? Det er jo meg vi snakker om! Hun som alltid veier for mye, som er misfornøyd med seg selv...merkelig følelse det der. Ser jo på klæra at jeg blir mindre, men antar hodet bruker lenger tid å følge med enn antatt. Jeg må innse at nå er jeg faktisk i gang, og at innen utgangen av 2020, skal jeg ha nådd målet mitt. Å veie 67 kilo...det har jeg ikke veid på 10 år, siden jeg ble gravid med førstemann. Bare noen tanker fra meg, på en helt vanlig torsdag. Rare greier dette her. Nå klarer jeg det!! Neste delmål er 75,5 kilo innen 02.08.20, og det skal jeg klare 😃 Haha kjenner meg igjen i dette. Tenker liksom at nei dette kan ikke stemme 🙊 Har dobbeltsjekket lappen på klærne mange mange ganger. Og til og med spurt de som jobber i butikken om dette egentlig er riktg. Neste delmål nailer du!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #34 Del Skrevet 2. juli 2020 4 minutter siden, addict skrev: Shiiiit 🔥🔥🔥🔥🔥 Det var sprøøøøtt!! 😃😃 2 minutter siden, addict skrev: Haha kjenner meg igjen i dette. Tenker liksom at nei dette kan ikke stemme 🙊 Har dobbeltsjekket lappen på klærne mange mange ganger. Og til og med spurt de som jobber i butikken om dette egentlig er riktg. Neste delmål nailer du!! Ja, plutselig satt jeg med mange tanker, og syns det er så fint å ha denne dagboka! Deilig å ventilere og få tankene ned! Veldig spesiell følelse, haha! Kan skjønne du setter spørsmålstegn ved størrelsene i butikken! Hehe! Det kommer sikkert jeg til å gjøre også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #35 Del Skrevet 2. juli 2020 8 minutter siden, miaw skrev: Så flink du er! Takk 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 3. juli 2020 I dag kom en kollega til meg og sa at hun hadde sett jeg hadde blitt mye slankere, og hadde sagt dette til en annen kollega som også syns det 😁 det er så koselig, og ikke minst motiverende å høre at andre mennesker SER at jeg har gått ned i vekt! Det var dagens boost! Føler meg bedre i magen nå også, fikk gått med en lang tur i skogen i går og håper på en tur i dag! Nå er det noen timer igjen til sommerferie 😁🌞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Skjønner jeg ikke burde fiksere så fælt på denne vekta, men jeg klarer liksom ikke dy meg, og bare måtte veie meg igjen i dag 🤭 I går spiste jeg faktisk litt smågodt på jobb, og fikk ikke gått tur fordi det regna sånn. Og følte jeg ikke hadde spist så bra, men alle dager kan ikke være perfekt! Men jaggu....der stod 79,0 og stirret på meg fra vekta. Ned 5,3 kilo på 4 uker og 2 dager 😁🙌 Endret 4. juli 2020 av Yoshi1987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 5. juli 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 5. juli 2020 Der kom dagen hvor man spiste ting man ikke burde 🙊 Det er søndag i dag, det har regna hele dagen, og kombinér det med å ta zyrtec for allergi, ja da får du en ganske lat dag 😬 Ble liksom aldri mett i dag, og av mangel på ting å finne på, dro jeg og dattera mi på Burger King. Skulle ikke ha noe egentlig der jeg selv, men kjøpte allikevel en Whopper Cheese og slukte den! Uff, ble så vanvittig stappmett, og der var 700kcal fortært på 5 min 🙄 Og når jeg kom hjem, ble det noen riskaker og to store skjeer med peanøttsmør rett i gapet 🤦♀️ Så landa på ca 2400 kcal inn og det samme ut. Jeg som pleier uten problemer å ligge ca 1000 til 1800kcal i minus daglig... Men men, gjort er gjort og spist er spist. Da har jeg fått det ut av systemet 😅 begynner på nytt i morgen. Veiing på fredag, og gleder meg til det. Får gå ekstra lang tur i morgen for å bøte på dagen i dag 💪 Det er første dagen siden oppstart (4 uker og 3 dager siden) at jeg har skeia ut og spist så mange kalorier. Men for meg som pleide å spise på Burger King kanskje 3-4 ganger i mnd, er dette en voldsom forbedring 😄 Sprøtt at hjernen min er så innstilt på å ikke overspise, når jeg til gjengjeld ga faen før! Morsomt å se at jeg er såpass motivert enda! Ikke at man skal ha dårlig samvittighet når man skeier ut én gang på over en måned som jeg nå har gjort, men det er artig å se hvordan tankegangen min nå har snudd. Veldig rart å tenke på. Nå betyr det så mye for meg å nå målene jeg har satt, og jeg finner ekstremt mye motivasjon i å se at jeg endelig klarer dette! Håper så inderlig på å se 78,0 på fredag, men frykter nok at det kanskje ikke blir det denne gangen, siden det er veldig tett opptil mensen. Blir spennende å se 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 6. juli 2020 Forfatter #39 Del Skrevet 6. juli 2020 Nå merker jeg mensen er på gang, så håper oppblåstheten går over innen fredag (veiedag). Siden jeg skeia ut i går, tok jeg det igjen i dag, med en gåtur på 12,5 km, og gikk 1900kcal i minus 😃 Rakk akkurat å gå tur før regnet. Merker at det å ha ferie tar på, med tanke på at jeg nesten ikke får noe bevegelse bortsett fra turer. Nå må jeg jobbe hardt for å gå nok i minus, og det hjelper ikke akkurat at det regner hver eneste dag heller 😔 Men men, en god dag i dag, mat- og turmessig. Skal på shopping store deler av dagen i morgen, så er spent på hvor mange skritt man går da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 7. juli 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 7. juli 2020 I dag var jeg med søstera mi og mamma på shopping, og spiste på Egon. Tok en sandwich, men tok av halve brødet for å spare inn litt, men pommesfritesen ble slukt 🤭 nam! Tror jeg gikk ca. i null i dag, så får ta igjen i morgen. Blir nok å gå ei god mil! Hadde helt glemt at jeg for noen dager siden prøvde bunaden min!! Den lukkes igjen med to knapper, og jeg har de 7 årene kun klart å lukke igjen den ene knappen. Har måtte bruke beltet for å skjule den glippa som da oppstår på grunn av det, og det er alltid så pinlig! Og dere; jeg fikk lukka den igjen med BEGGE knappene!! Litt tight enda, men det gikk!! Det er stort for meg altså! Nå gleder jeg meg til neste gang den skal brukes, som mest sannsynlig er i dåpen til min venninne datter som snart kommer til verden. Ååhh, gleder meg 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå