Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧

Snurrepurre

Anbefalte innlegg

CD 55 

Har omsider sluttet å blø 🥳 men startet på primolut (ikke provera.. som jeg konsekvent har klart å skrive her 😆), for ca 6 dager siden. Skal gå på de i 10 dager.. egentlig 3 tabletter per dag, men jeg tar én til dagen ettersom det er nok til at blødningen har stoppet opp. 

Grunnen til det er at jeg er redd for å bli gravid mens jeg går på full dose. Gynekologen sier vi bare skal fortsette å prøve, og jeg har antagelig hatt eggløsning siste uka.. men på nett leser jeg at graviditet er en kontradiksjon da det i ytterste konsekvens kan føre til maskulinisering av jentefostre. 😅 Hei Dr.Google liksom 🙈 

så blir det spennende å se når jeg stopper på medisinen om det har festet seg et egg der🤞🏻, eller om det blir starten på en ny syklus 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 57

Jeg er sannsynligvis 6 dpo i dag, og klarer ikke la være å teste.. vet jo av erfaring at skyggestreker glatt kommer på disse billigtestene - så vet ikke helt hvorfor jeg gidder 😂 men, nå har jeg iallfall en test å sammenligne med de neste dagene. Tenkte å prøve å vente 2 dager med å teste igjen.. men kjenner jeg meg selv rett så blir det testing hver dag frem til mensen kommer :P 🙈 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du har sluttet å blø! Hurra 😀 Testetrangen er virkelig ikke lett å holde i sjakk, hehe! Er så enig med deg at babyplan testene er kriminelle på skyggestrek, så man vet aldri hva man skal tro.. Synes jeg kanskje kan se en skyggestrek på den der også. Krysser fingrene for deg i dagene fremover 💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg umiddelbart så noe, men det er noe med streksynet... når man vet hvor den skal være liksom. Ser jeg nøyere kan jeg ikke se noe. Men 6 dpo er så tidlig at befruktningen har ikke rukket å gjøre alt det skal ennå, så her er det bare å ha is i magen 😄 Lettere sagt enn gjort! Jeg hadde garantert testet videre hver dag i håp om en svak strek. Men tidligste jeg har klart å se noe på alle de syv gangene jeg har testet positivt er 9 dpo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg syns jeg umiddelbart så noe, men det er noe med streksynet... når man vet hvor den skal være liksom. Ser jeg nøyere kan jeg ikke se noe. Men 6 dpo er så tidlig at befruktningen har ikke rukket å gjøre alt det skal ennå, så her er det bare å ha is i magen 😄 Lettere sagt enn gjort! Jeg hadde garantert testet videre hver dag i håp om en svak strek. Men tidligste jeg har klart å se noe på alle de syv gangene jeg har testet positivt er 9 dpo.

Det er akkurat det 😂 vet NØYAKTIG hvor den skal være 😂🙈 

jeg har ikke hatt tydelige streker før 8-9 dpo jeg heller 🙈 så dette er vel bare tidsfordriv og litt sånn spåkone-tendenser 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

Så godt at du har sluttet å blø! Hurra 😀 Testetrangen er virkelig ikke lett å holde i sjakk, hehe! Er så enig med deg at babyplan testene er kriminelle på skyggestrek, så man vet aldri hva man skal tro.. Synes jeg kanskje kan se en skyggestrek på den der også. Krysser fingrene for deg i dagene fremover 💛

Ja! Endelig 🙌🏻 Testetøsa er tro mot seg selv og tester både morgen og kveld 💁🏼‍♀️ (Nesten iallfall 🙈). 

babyplan er jo nesten ikke til å stole på, med mindre man får en klart rosa strek da.. 🙄 Men - det gjør iallfall denne ventetiden litt mer spennende da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snurrepurre skrev:

babyplan er jo nesten ikke til å stole på, med mindre man får en klart rosa strek da.. 🙄 Men - det gjør iallfall denne ventetiden litt mer spennende da 😆

Du kan se mitt innlegg tidligere i sommer da jeg fikk en veeeldig svak strek på babyplan-test. Jeg hadde egentlig gitt opp fordi både 9 og 10 dpo var helt blenda, men plutselig skimtet jeg noe på 11 dpo. Syns ikke den var verken rosa eller klar, så klarte ikke å tro at den var reell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Amatariel skrev:

Du kan se mitt innlegg tidligere i sommer da jeg fikk en veeeldig svak strek på babyplan-test. Jeg hadde egentlig gitt opp fordi både 9 og 10 dpo var helt blenda, men plutselig skimtet jeg noe på 11 dpo. Syns ikke den var verken rosa eller klar, så klarte ikke å tro at den var reell.

Wow!! Gratulerer!! Utrolig gøy med et lite frø 🥰 

syntes likevel jeg skimtet litt rosa på dine tester da 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Wow!! Gratulerer!! Utrolig gøy med et lite frø 🥰 

syntes likevel jeg skimtet litt rosa på dine tester da 😍 

Takk, veldig overrasket over at det gikk så fort. Brukte hhv. 13 og 14 måneder på prøving sist, men nå satt den liksom på to måneder? Klarer fortsatt ikke tro at dette kommer til å holde... Men håper!
Og håper veldig på at din test blir lettere å tolke etterhvert. De er jo veeeldig svake sånn i starten disse testene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Takk, veldig overrasket over at det gikk så fort. Brukte hhv. 13 og 14 måneder på prøving sist, men nå satt den liksom på to måneder? Klarer fortsatt ikke tro at dette kommer til å holde... Men håper!
Og håper veldig på at din test blir lettere å tolke etterhvert. De er jo veeeldig svake sånn i starten disse testene.

Det er jo helt fantastisk 😍 krysser fingrene for at spiren din holder hele veien 🥰🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 58

Har selvfølgelig fyrt av en ny test i dag. Ser enda skyggestreker. Men det er iallfall hyggelig å «se» noe, selvom jeg vet det sannsynligvis er tullestreker 🙄 nyeste ligger nederst. 

353A2396-2D16-4645-B543-428AB62257DB.jpeg

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også jeg ser noe. Herregud dette er de verste dagene altså! Man føler seg jo helt koko. Er det noe der? Er det ikke noe der? Blir helt strektullete... Veldig spent på testen i dagene fremover!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Amatariel skrev:

Jeg syns også jeg ser noe. Herregud dette er de verste dagene altså! Man føler seg jo helt koko. Er det noe der? Er det ikke noe der? Blir helt strektullete... Veldig spent på testen i dagene fremover!

Det er helt grusomt, men samtidig noe av det som holder meg gående 😂 det er liksom håp i hengende snøre 🤷🏼‍♀️ 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test 🤷🏼‍♀️ Like utydelig som de foregående. Svært sannsynlig skyggestrek siden den ikke blir noe mer synlig 🙈

A9DDF23F-F033-4A06-BDDD-1AA05AA5023F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Dagens test 🤷🏼‍♀️ Like utydelig som de foregående. Svært sannsynlig skyggestrek siden den ikke blir noe mer synlig 🙈

Hvor mange dpo er du igjen her? Dette er ikke tidligtestene til babyplan heller, så ikke bli overrasket om det tar litt tid før det blir sterkere. De første dagene glir veldig i ett strekmessig syns jeg! Først langt over IKM begynner strekene og få tydelig variasjon på styrken. Så jeg håååper! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, Amatariel skrev:

Hvor mange dpo er du igjen her? Dette er ikke tidligtestene til babyplan heller, så ikke bli overrasket om det tar litt tid før det blir sterkere. De første dagene glir veldig i ett strekmessig syns jeg! Først langt over IKM begynner strekene og få tydelig variasjon på styrken. Så jeg håååper! 

Hmm... 7-8dpo 😆 så det er jo enda tidlig sånn sett 🙈 får virkelig håpe at det blir en synlig strek ila de neste dagene 💛 5-6 dpo 6-7 dpo og 7-8 dpo 

CB86590B-CDB9-4392-9AC4-F50B5D7CCA34.jpeg

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeldig tidlig ja. Jeg hadde helt blenda på 9 dpo med disse testene. Men håper veldig hardt for deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Amatariel skrev:

Veeldig tidlig ja. Jeg hadde helt blenda på 9 dpo med disse testene. Men håper veldig hardt for deg!

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 59

Fremdeles skyggestrek, men ingen endring i styrke 😕 

4EF3E427-1A91-48E4-9C6F-60D011518B8C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...