addict Skrevet 26. september 2020 Forfatter #501 Del Skrevet 26. september 2020 7 timer siden, RoNo skrev: Det er helt vanvittig hvor stor forskjell på før og etter, og helt sprøtt at det har tatt så kort tid. Veldig imponerende. Hva er planen videre? Takk! 😊 Planen videre er å gå ned 5-7 kilo til, vil gjerne stabilisere meg på rundt 65-68 kilo. Ligger ganske stabilt på 71,5-73 nå. Men har liksom ikke klart å finne motivasjon og ork til å virkelig jobbe. Er flink i ukedagene men ikke så veldig fokusert i helgene kan man si. Skal begynne å trene igjen og komme opp til normal muskelmasse, ingen tvil om at vektnedgangen har tæret på musklene. Også skal jeg bare klare å holde vekta. For det å holde vekta er en kamp hver dag, rett og slett.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. september 2020 Forfatter #502 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Hei alle! Innom for å si at ting går veldig bra, hevelsene har gitt seg ganske jevnt over og jeg er ferdig med alt av kompresjonstøy! Fantastisk deilig å kunne ha på seg en normal BH igjen 😄 Resultatet er helt fantastisk! Jeg var lenge spent på hvilken størrelse jeg skulle ende opp med, og for de nysgjerrige så er svaret 75D 😄 Vektmessig så ligger jeg på rundt 72 +-1 kg. Har nok gått litt opp etter 4 mnd uten bevegelse, men det er ganske naturlig og forventet. Veien mot 60-tallet er påstartet, men foreløpig er jeg liiitt for glad i å kose meg i helgene 😂 Spiser ganske strikt i ukedagene og ganske fritt i helgene, men det ender egentlig bare opp med at jeg står på stedet hvil. Det er forsåvidt greit det og! Håper det går bra med alle sammen 😊 Ikke så mye innom her for tida, men titter innom nå og da! Blir nok mer aktiv igjen når jeg får somla meg til å virkelig gjøre en innsats igjen 😅 Endret 29. september 2020 av addict 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 29. september 2020 #503 Del Skrevet 29. september 2020 Du ser veldig bra ut da! Hadde tippa du allerede var på 60-tallet hvis jeg skulle gjetta 😅 Jeg "sliter" litt med det samme, flink i ukedagene, ikke i helgene. Har noen kg som gjenstår og blir jo aldri kvitt de hvis jeg ikke skjerper meg. Samtidig er det jo greit å bli litt kjent med hvilke rutiner som gjør at jeg i det minste holder vekta, og hvor mye helgekos jeg kan unne meg før vekta kryper oppover. Så jeg prøver å se på dette som en del av prosessen selv om vekta står stille. Men må snart grave frem mer viljestyrke. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. september 2020 Forfatter #504 Del Skrevet 29. september 2020 35 minutter siden, Albbas skrev: Du ser veldig bra ut da! Hadde tippa du allerede var på 60-tallet hvis jeg skulle gjetta 😅 Jeg "sliter" litt med det samme, flink i ukedagene, ikke i helgene. Har noen kg som gjenstår og blir jo aldri kvitt de hvis jeg ikke skjerper meg. Samtidig er det jo greit å bli litt kjent med hvilke rutiner som gjør at jeg i det minste holder vekta, og hvor mye helgekos jeg kan unne meg før vekta kryper oppover. Så jeg prøver å se på dette som en del av prosessen selv om vekta står stille. Men må snart grave frem mer viljestyrke. 🤪 Er ganske fornøyd, men er likevel ikke heeelt der. Passer feks ikke inn i de buksene jeg kunne bruke rett etter operasjonen, så det har nok gått på noen cm overalt. De har jo fjernet ca 4 kilo med hud osv, så det at jeg veier ca det samme nå som før operasjonene betyr vel egentlig bare at jeg har gått opp 4 kilo 😬 Samtidig så vil det nok være ekstra vannvekt osv i følge kirurgen, men er nok ikke VELDIG mye av det nå. Er ofte hoven, men ikke så ille som på bildene over lengre. Vi får grave fram det siste av viljestyrken 😭😂 er en prosess dette også, å holde vekta. Synes faktisk det er jævli vanskelig 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 29. september 2020 #505 Del Skrevet 29. september 2020 Du ser helt fantastisk ut, håper ikke tanken på de siste kg blir noen negativ faktor, hardt nok å holde stabilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2020 #506 Del Skrevet 29. september 2020 Har vært innom og sniklest en stund, men tenkte jeg måtte melde min ankomst. Hei! Du er dødsflink! Når det gjelder å holde vekta, er det gørrvanskelig. Jeg har gått ned ca. 15 kg og holdt meg der i rundt 5 år, men jeg synes fremdeles det er vanskeligere å holde vekta enn å aktivt gå ned. Den balansen er supervanskelig! Jeg heier uansett på deg, og følger spent med videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. september 2020 Forfatter #507 Del Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, Sunnfjording skrev: Du ser helt fantastisk ut, håper ikke tanken på de siste kg blir noen negativ faktor, hardt nok å holde stabilt Tusen takk 🥰 Skal definitivt prøve å ikke la det gnage. Det er vel ikke utseendet i seg selv som gnager, mer at jeg føler at psyken ikke er sterk nok 😅 2 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Har vært innom og sniklest en stund, men tenkte jeg måtte melde min ankomst. Hei! Du er dødsflink! Når det gjelder å holde vekta, er det gørrvanskelig. Jeg har gått ned ca. 15 kg og holdt meg der i rundt 5 år, men jeg synes fremdeles det er vanskeligere å holde vekta enn å aktivt gå ned. Den balansen er supervanskelig! Jeg heier uansett på deg, og følger spent med videre. Tusen takk, og gratulerer med å holde vekta så lenge 🤯 helt enig, balansen er faktisk veldig vanskelig. Værre enn forventet 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #508 Del Skrevet 10. oktober 2020 Liten update! Arrene gror kjempefint og jeg er spent på hvordan det blir når de lysner. Det er ca 4 mnd siden bukplastikken nå. Hevelsene har roet seg til et minimum, men litt er det fortsatt innimellom. Er utrolig fornøyd med resultatet! Kostholdsmessig har jeg nok dumpet tilbake til noe som ligner på grunnen til at jeg ble overvektig. Jeg er en følelsesmessig spiser, og ting er ganske stressende for tiden når jeg er tilbake i 100% stilling, er småbarnsmamma med mann som er lite hjemme og vi bygger hus med alt som følger med. Jeg merker at jeg er ekstremt påvirkelig og ikke veldig flink til å regulere meg. Det fine? Jeg bestemmer selv. Jeg kan snu det. Og det skal jeg absolutt. Jeg har nok gått opp noen kilo de siste månedene. Å holde seg så ekstremt mye i ro etter operasjonene har gjort det vanskelig å ikke tippe over i overskudd, det har nærmest vært hvileforbrennings-tilstander. Kombinert med hjemmekontor.. Nei altså, det er ikke en livsstil jeg kan leve etter. Fortsatt veldig vanskelig å komme seg ut av..? Jeg har latt meg selv hele med lave skuldre, jeg har trengt å ikke være på diett en stund. Men jeg må likevel jobbe med hverdagen. Og den føles ut som å være på diett. Et vanlig kosthold høres jo ikke vanskelig ut, men jeg er så preget av å både være på diett OG å være en overspiser og godtemoms. Hva er mellomtingen her? Yes folkens, det er faktisk ikke noen dans på roser å være "i mål" heller. Jeg er litt overveldet av at jeg aldri føler jeg er i mål. Selv om jeg har jobbet ekstremt mye med meg selv det siste året så sitter vaner og spisemønster i kroppen som limt fast. Jeg føler aldri jeg får fri fra meg selv. Fra lyst på snop, fra overspising, dra dårlige valg. Dette kan virke som et syteinnlegg, men det er ikke det. For jeg er bevisst og jeg skal ikke la det velte meg. Og det er et stort framskritt, så nå må jeg bare ta meg sammen. Og nå går jeg opp og kaster resten av potetgullet og sjokoladen i søpla, for i morgen er det søndag og lørdagen sluttet i dag 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #509 Del Skrevet 11. oktober 2020 God morgen! Er bare innom for å ønske alle en god dag! Har ikke så mye lurt å si, så slenger med et før og etter-bilde. Det er ihvertfall det jeg trenger å se selv i dag 😊 Minne meg selv på hvor mye jeg faktisk har gjort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 11. oktober 2020 #510 Del Skrevet 11. oktober 2020 Du har gjort en fantastisk jobb! ❤️ Det du sier om at det er vanskelig og du ser du er på vei tilbake i "vektoppgangmodus", det er så viktig at du har oppdaget det. Livet er hektisk og livet skjer, men nå vet du HVA som skjer og hvorfor - fordi det er hektisk, og fordi du har måtte være i ro Jeg er svært mye i ro selv, og det påvirker vektnedgangen helt klart! Og du vet du kan snu det, så godt å vite eller hva? Det kan nok ta tid før du har funnet "balansen" mellom vektoppgang og vektnedgang. Kanskje noe å øve seg på, finne ut hvor mange kalorier du ligger stabilt på i et par uker eller en måned? Så vet du hva du kan spise for å holde deg der du er nå, og vet også hva du må spise for å gå ned mer. Til slutt blir det en vane og ikke en diett lengre, og kanskje veier du deg bare en gang i måneden. Om det å være i mål - det kan være så enkelt som "holde meg mellom xx kilo og xx kilo". Kan godt svinge 3-4 kilo der Jeg har jo stort sett vært i lavere del av bmi store deler av livet, og har likevel svinget 1-5 kilo i perioder. Det er helt ok, og det er normalt. Det er ganske sjeldent noen er f.eks 65 blank lenge, det kan svinge opp og ned Det viktige blir å ta tak før man f.eks bikker 5kg + igjen, og ser at trenden er oppadgående. Jeg har selv alltid lyst på snop og usunn mat, for å sammenligne, og det hender det skjer i ukedager. Bare fordi jeg har vært normalvektig hele livet, betyr det ikke at jeg alltid spiser sunt eller perfekt, for det er nesten umulig å klare. Godteritanna vil nok fortsatt være der, det er heller overspising du kanskje må jobbe med på sikt ❤️ Må si at du er flott nå, og ut fra bildene kan jeg ikke se at du må gå ned noe mer. Det må isåfall være et par skjønnhetskilo bare du ser, men som sagt - du har en veldig flott vekt nå Wups, langt svar, men hei, sånn går det. Håper du får en strålende søndag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #511 Del Skrevet 11. oktober 2020 1 time siden, Navani skrev: Du har gjort en fantastisk jobb! ❤️ Det du sier om at det er vanskelig og du ser du er på vei tilbake i "vektoppgangmodus", det er så viktig at du har oppdaget det. Livet er hektisk og livet skjer, men nå vet du HVA som skjer og hvorfor - fordi det er hektisk, og fordi du har måtte være i ro Jeg er svært mye i ro selv, og det påvirker vektnedgangen helt klart! Og du vet du kan snu det, så godt å vite eller hva? Det kan nok ta tid før du har funnet "balansen" mellom vektoppgang og vektnedgang. Kanskje noe å øve seg på, finne ut hvor mange kalorier du ligger stabilt på i et par uker eller en måned? Så vet du hva du kan spise for å holde deg der du er nå, og vet også hva du må spise for å gå ned mer. Til slutt blir det en vane og ikke en diett lengre, og kanskje veier du deg bare en gang i måneden. Om det å være i mål - det kan være så enkelt som "holde meg mellom xx kilo og xx kilo". Kan godt svinge 3-4 kilo der Jeg har jo stort sett vært i lavere del av bmi store deler av livet, og har likevel svinget 1-5 kilo i perioder. Det er helt ok, og det er normalt. Det er ganske sjeldent noen er f.eks 65 blank lenge, det kan svinge opp og ned Det viktige blir å ta tak før man f.eks bikker 5kg + igjen, og ser at trenden er oppadgående. Jeg har selv alltid lyst på snop og usunn mat, for å sammenligne, og det hender det skjer i ukedager. Bare fordi jeg har vært normalvektig hele livet, betyr det ikke at jeg alltid spiser sunt eller perfekt, for det er nesten umulig å klare. Godteritanna vil nok fortsatt være der, det er heller overspising du kanskje må jobbe med på sikt ❤️ Må si at du er flott nå, og ut fra bildene kan jeg ikke se at du må gå ned noe mer. Det må isåfall være et par skjønnhetskilo bare du ser, men som sagt - du har en veldig flott vekt nå Wups, langt svar, men hei, sånn går det. Håper du får en strålende søndag! Du sier veldig mye lurt! Er enig. Det å kjenne igjen gamle vaner og mønster er viktig, for de kommer jo ikke til å forsvinne. Det jeg egentlig sliter mest med akkurat nå er å vite hva som egentlig er vanlig å spise. Absolutt ingen fantasi. Må definitivt sette meg ned og google litt hva alternativene er 😂 jeg vet kun om 2 frokoster akkurat nå og det er havregrøt eller egg 😂 Fyyyfader jeg skal aldri tilbake igjen. Og det arret der er så sinnsykt verdt det. Setter pris på at du tar deg tid til å svare. Det hjelper mye ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 11. oktober 2020 #512 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Kjempeflink er du. Jeg forstår godt at frokost er vanskelig, men noen eksempler på frokost er knekkebrød med sunt pålegg, yoghurt, kjøleskapsgrøt, chiapudding, matmuffins, omelett. Mange spiser akkurat det de vil til frokost fordi de trenger frokost også er de flinke resten av dagen. Også har du slike som meg som ikke er sulten om morgenen og venter til lunsj fordi da smaker maten bedre. Du vet best hva som er rett for din kropp, men det er viktig å lytte til den. Forresten ser det ut som hele kroppen din strammer seg godt, med tanke på vektnedgangen og hvor lite tid det har tatt. Bruker du noen kremer som du vil anbefale til oss? 😊 Eller er du rett og slett heldig. Tror vi er flere som er relativt fornøyd, men vil ha en spenstigere fasong til neste sommer 🌞 Endret 11. oktober 2020 av RoNo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 11. oktober 2020 #513 Del Skrevet 11. oktober 2020 Du ser aldeles smashing ut! Selv om jeg ikke har vært overvektig i så mange år syns jeg også det er vanskelig å finne balansen nå. For vanene som har gjort meg overvektig, tankesettet, mekanismene, de er jo der fortsatt. Jeg ser bare for meg å måtte telle i lang, lang tid. 🤷♀️ Du skal vel begynne med styrketrening etter hvert? I så fall vil du jo "kjøpe" deg noen kalorier der også og kanskje føle litt mer slingringsmonn? Og så må man vel bare innfinne seg med å leve på diett selv om man er i vedlikehold i lang tid. Skjønner godt at det ikke er enkelt! Jeg er litt lei selv, mest redd for meg selv egentlig, at jeg plutselig skal gi opp i noen måneder og svosj... Skal kaste alle klær som har blitt for store hvertfall, slik at jeg ikke helt ubevisst begynner å bruke store klær igjen hvis jeg legger på meg... 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #514 Del Skrevet 15. oktober 2020 På 11.10.2020 den 12.50, RoNo skrev: Kjempeflink er du. Jeg forstår godt at frokost er vanskelig, men noen eksempler på frokost er knekkebrød med sunt pålegg, yoghurt, kjøleskapsgrøt, chiapudding, matmuffins, omelett. Mange spiser akkurat det de vil til frokost fordi de trenger frokost også er de flinke resten av dagen. Også har du slike som meg som ikke er sulten om morgenen og venter til lunsj fordi da smaker maten bedre. Du vet best hva som er rett for din kropp, men det er viktig å lytte til den. Forresten ser det ut som hele kroppen din strammer seg godt, med tanke på vektnedgangen og hvor lite tid det har tatt. Bruker du noen kremer som du vil anbefale til oss? 😊 Eller er du rett og slett heldig. Tror vi er flere som er relativt fornøyd, men vil ha en spenstigere fasong til neste sommer 🌞 Takk for gode frokost-tips!! Skal definitivt notere. Akkurat nå har jeg en rutine på havregrynsgrøt, men merker jeg fort blir lei 😬 Absolutt ingen kremer for huden, det er dessverre ikke noe som vil hjelpe. Ingen kremer vil dessverre klare å trekke så langt ned i huden at man har effekt. Jeg prøvde cavi lipo (ultralyd) og en krem som liksom skal stramme opp på lårene, og jeg kan ikke understreke hvor lite det fungerte. Altså NULL, absolutt ingen forskjell etter 5 behandlinger (noe som er mye). Så ikke bruk penger på sånt tull, jeg er klok av (stor) skade 💸💸💸 Jeg er "heldig" som har mye underhudsmasse, som kirurgen sa. Jeg lagrer mye fett rett under huden, noe som gjør at den oppleves strammere og har mer elastikk i følge henne. Så det er nok dessverre gener. Fordelen med hud er jo at den blir strammere hvis den fylles ut, så muskelmasse vil jo absolutt bidra 😍 På 11.10.2020 den 18.49, Albbas skrev: Du ser aldeles smashing ut! Selv om jeg ikke har vært overvektig i så mange år syns jeg også det er vanskelig å finne balansen nå. For vanene som har gjort meg overvektig, tankesettet, mekanismene, de er jo der fortsatt. Jeg ser bare for meg å måtte telle i lang, lang tid. 🤷♀️ Du skal vel begynne med styrketrening etter hvert? I så fall vil du jo "kjøpe" deg noen kalorier der også og kanskje føle litt mer slingringsmonn? Og så må man vel bare innfinne seg med å leve på diett selv om man er i vedlikehold i lang tid. Skjønner godt at det ikke er enkelt! Jeg er litt lei selv, mest redd for meg selv egentlig, at jeg plutselig skal gi opp i noen måneder og svosj... Skal kaste alle klær som har blitt for store hvertfall, slik at jeg ikke helt ubevisst begynner å bruke store klær igjen hvis jeg legger på meg... 😬 Haha you get it. Den naturlige balansen. Bra du kaster de!! Jeg har jo gått opp en størrelse nå, 4-5 kilo i pluss kastet meg fra 38 til 40 i bukser. Rart hvor mye mindre slingringsmonn man har når man er slankere. 4 kilo på meg som veldig overvektig hadde jeg ikke merket på klærne engang 🙊 Takk for gode ord, begge to ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #515 Del Skrevet 15. oktober 2020 Denne uka har jeg økt aktivitetsnivået betraktelig. Jeg veier 74-75 kilo på morgenvekt nå, og det er mer enn jeg har veid på LENGE. Det skal sies at jeg har mensen og har trent denne uka, så jeg er litt pløsen og hoven, men likevel så vet jeg at det nok er post-op-kroppen som har satt spor. Det å skulle være på diett når man hverken kan bevege seg noe særlig, løfte eller egentlig noe som helst har vært nesten umulig. Å ligge så lavt på kalorier har ikke vært et tema, og jeg har vært så drit lei av alt som har hett kosthold. Nå når hevelsene ikke er så store at det hemmer meg lengre så har jeg endelig begynt å øke aktivitetsnivået! Jeg har begynt med hest igjen og jeg går turer. Jeg spiser ikke etter noen plan, men spiser fornuftig og til jeg føler meg mett. Eller ikke-sulten. For det er en forskjell 😉 Spiser helt normal mat; havregrøt, brødskiver, egg og normal middag. Slang med en liten underboob for å vise dere hvor sinnsykt fine de ble etter operasjonen 🥰🥰 det å slippe gnag, tyngde, svetting, bher som ikke har sjans og lager dype merker på skuldrene.. Altså, det er en ny verden. Utseendet er bare en bonus, men likevel en STOR bonus 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter #516 Del Skrevet 17. oktober 2020 (endret) Denne uka har gått veldig bra! Jeg har økt aktivitetsnivået mitt betraktelig og faktisk begynt å løpe. Jeg er så drit lei av å spise lite fordi jeg tidligere har valgt den veien og ikke treningsveien. Mye av grunnen til det er at jeg for det første har vært veldig tung, så dørstokkmila har vært enda tyngre. En annen grunn er at maten først og fremst har vært problemområdet og jeg har trengt å fokusere på en ting om gangen og ikke bite over for mye på en gang. En tredje grunn har vært at jeg rett og slett blir mer sulten av å trene, og derfor ikke har klart å ligge i like stort overskudd de dagene jeg har vært aktiv. Misforstå meg rett, jeg gikk jo noen turer og sånn, og jeg vil absolutt ikke anbefale noen å gå ned i vekt kun ved å endre kosthold hvis man også har en inaktiv livsstil. En ting er jo generell livsstil, men en annen ting er at man da må være svært obs på at man må endre bevegelsesmønster når man er ferdig. Eller bare være generelt kjempestreng i matveien resten av livet. Uansett, jeg er så heldig at jeg har fått begynne å ri igjen, og det gir meg masse ekstra fysisk arbeid de dagene jeg er i stallen. Fikk også inn 3 joggeturer denne uka. Å løpe er en helt annen verden..!! Det er helt utrolig hvor stor forskjell det er uten magen og puppene. For ikke å snakke om kroppsvekta. For det første: det har vært SKIKKELIG høstvær med vind og regn i Trondheim denne uka, ok likevel hsr jeg vært ute 😎 Jeg er faktisk helt sinnsykt stolt av løpet på 5,38 km, for alt er i et stykke uten et eneste stopp..! Jeg har ALDRI løpt lengre enn kanskje 1-1,5 kilometer i strekk før. Aldri. Den kvelden kunne jeg løpt for alltid. Bare synd jeg får vondt på innsiden av ankelen, er sikkert fordi jeg ikke er vant til å løpe. Den korte turen på 2,7 km er da jeg løp til stallen (det regnet så mye at jeg ble kjørt hjem igjen). Jeg hadde 5 kg i sekk på ryggen, og det er det kjappeste jeg har løpt hittil. De 5 kiloene merktes sinnsykt godt, helt utrolig at jeg har hatt 26 kilo mer på kroppen før.... Veldig stolt av øktene mine, mest fordi jeg faktisk har kost meg med det 😊 Håper alle har hatt en super dag! Her er koseklærne på ❤️ Endret 17. oktober 2020 av addict 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 17. oktober 2020 #517 Del Skrevet 17. oktober 2020 Bra jobba! Håper veldig du finner glede ved løping jevnt i hverdagen. Jeg elsker selv å løpe, ser det som mitt frirom. Hører lydbok eller podcast og får med meg natur og frisk luft mens jeg trener. Hva er det å ikke like, liksom? Jeg har dessverre fått noen skader med åra, så akkurat nå går jeg lange, raske turer i stedet for løp, men håper jeg snart kan løpe igjen. Moralen er: pass på å ikke løpe for langt for fort! Muskler og sener og ledd skal kunne følge med, og man kan fort få skader hvis man går fra 0-100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 17. oktober 2020 #518 Del Skrevet 17. oktober 2020 Så utrolig gøy med før og etter bilder. Nå har jeg kun sett på bildene og ikke lest (skal gjøre det), men du har ikke før og etter bilde av brystene som du er komfortabel med å dele? Jeg vurderer en lignende operasjon selv. Men er redd for smerter og komplikasjoner, samt jeg har en del kg til å gå ned. Også veldig vanskelig å kombinere med 100% jobb der mye av jobben er tung fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 17. oktober 2020 #519 Del Skrevet 17. oktober 2020 Du er kjempeflink! Så deilig å kunne løpe Det savner jeg skikkelig! Jeg vil anbefale deg å følge Couch to 5 K (c25k) for å unngå belastningsskader som man kan få om man øker tempo og lengde på øktene for fort. Det kan være kjedelig i starten, men du gjør deg selv en stor tjeneste for å unngå større problemer som setter deg tilbake på sikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 18. oktober 2020 #520 Del Skrevet 18. oktober 2020 Du ser fantastisk ut! Jeg har ganske lik kropp som din "før-kropp". Bare enda mer pupper. Og lår. Men magen var lik som min. 😬 Så ett lite steg om gangen, så håper jeg at jeg nærmer meg mer din "etter-vekt". Først vil jeg ned til "bare" overvekt så brystreduksjon kan være aktuellt. Takk for at du legger ut, også om vanskelighetene om å holde vekten. Mange skriver jo at de har gått ned xx kilo, men ikke noe om hvordan det går senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå