Gå til innhold

Kvinner som faktisk gamer


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Mine favorittspill er Assassin's Creed-serien. Har Platinum i AC Syndicate, Origins og Odyssey. Har også Plat i Spider-Man, Astro bot Rescue Mission og Ratchet & Clank 😂Jobber nå med Plat på RDR2.

Typen min gamer ikke overhodet, og det er litt trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært "gamer" siden jeg var 3 år. Altså, jeg er en kvinne i 20 årene, og spill har vært en del av meg siden jeg var pitteliten, å jeg ser ikke på meg selv som det andre kaller typisk gamer. Jeg er ikke med i compoer, jeg spiller ikke for konkurranse, men for gøy og tidsfordriv.

Spill jeg spiller? "Puster inn" Alt fra super mario, hele Zelda serien, Sonic, Banjo Kazooie, Pokemon på N64, gameboy advance og Switch. Animal crossing. Diverse FPS spill som Borderlands serien, COD (Forsåvidt bare spilt BO1, Mw3 og BO3. CS har jeg spilt litt, mest source. Global offensive er litt for "konkurranse" aktig for meg. 
Terraria, modda minecraft, Saints Row, Portal 1 og 2, Dead by Daylight, skyrim, FFXIV, Wow, killing floor, limbo, goat simulator, Sims 2-4, garrys mod, pubg, pummelparty, starbound, undertale, torchlight "Puster ut" Kunne egentlig bare kopiert og limt hele steam lista mi. 

Altså, jeg spiller det som faller meg inn der og da, og som jeg syns er gøy. Driter i hva andre sier om jeg er en "ekte gamer" eller ei. Anser ikke meg selv som en ekte gamer, men en casual person som spiller spill for morro.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Kingdom hearts, zelda og mario i all hovedsak, men vil ikke si jeg er gamer av den grunn 😅

Anonymkode: ca843...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten er for øyeblikket Rust. Så langt i år har det ellers gått i Zelda, Wow, Dragon Age, Minecraft.

Endret av Jentadi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_

Spiller litt selv som GTA RP, Spyro, The Sims 4, Destiny 2 men i det siste har jeg värt litt mer på House Flipper og dekorerer hus og fixar i hagen

20200509220717_1.jpg

20200509220723_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er alle nevnte spill kjedelige. Jeg liker heroes of might and magic 3 og 4, ingen av de andre. Liker final fantasy, ikke de nye. Lufia 2. Donkey kong var litt gøy. Hadde mye bra musikk. 

Anonymkode: cf6e5...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på flere. Morrowind og skyrim likte jeg også godt. Ble aldri ferdig da. Akkurat her, likte jeg å jukse. Hater å daue 😂

Anonymkode: cf6e5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller stort sett RPGs. Har spillt de fleste Fallout-spillene (nettopp prøvd meg på Fallout 76 nå i helga pga free trial-helg), Mass Effect-triologien, Dragon Age-spillene og, min favoritt, TES-serien. Jeg spilte nettopp gjennom The Witcher 3 og er nå godt i gang med Divinity Orignal Sin 2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på 35 her. Spiller for tiden mest minecraft, men liker også FIFA, sims, super mario, sonic osv.

Ungene mine syns jeg er verdens kuleste mamma som liker å spille med de😁

Anonymkode: 44277...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow six siege er favoritten 👌 Kvinne, 39

Anonymkode: 56b56...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akurrat nå spiller jeg mario, men spiller også zelda, sims, skyrim, gta og litt diverse spill på playstaion. 🙂 (jente 26)

Anonymkode: 8422b...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne og 52, spiller litt her og der. GW2 i øyeblikket, syntes Bio Shock, Assassins Creed, Into the Rapture, The Secret World bl.a har vært moro. 

Anonymkode: e50ef...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best rpg og gjerne litt point and click, selv om jeg ikke spiller sistnevnte like mye som før.

Liker godt Horizon zero dawn, Dragon age, Skyrim, Greedfall, Monkey Island, Syberia, Den lengste reisen osv.

Kan også spille Gta, COD og sånt, men blir fort lei av det. Spiller Sims også, selv om det kan bli litt langtekkelig.

Jeg er ikke så opptatt av om jeg er gamer eller ei. Har egentlig en litt negativ oppfatning av det jeg tenker på som gamer.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 30. 
 

Mest glad i single player RPGer, TES, Fallout, Mass Effect, Dragon Age, The Witcher. Elsker Zelda. 
 

Nå om dagen går det i Borderlands 3, ventet med å kjøpe til det kom på Steam. Liker serien godt (unntatt TPS) men 2eren er best. 

Anonymkode: 5bc8b...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt spill og vokste opp med å spille på alt fra Atari til sega. Det fortsatte inn i voksen alder på diverse konsoller.

Det har gått mye i Final Fantasy spillene. Ellers The Sims, LittleBigPlanet spillene, Monkey Island spillene, Shadow of Colossus, The Settlers, SimCity osv. Veldig glad i simulationsspill, rpg'er eller adventure.

Skrekkspill, fps og mye gore/grusomheter spilles ikke.

Går hovedsakelig i Playstation 4 og litt pc nå. Spilte masse før, men nå som 40 har jeg rett og slett utrolig lite tid til overs etter jobb til å fordele mellom serier/filmer-spill-bøker-familie-venner osv, så det blir dessverre ikke så mye som før lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Zelda-spillene, og har akkurat spilt igjennom Witcher 3. Føler meg helt tom nå, nesten som en kjærlighetssorg når et så bra spill er ferdig. 

Nå blir det spillpause over sommeren, bortsett fra gwent på mobilen. K36

 

Anonymkode: a884a...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller League of Legends og WoW. Eller, jeg spilte WoW, men sluttet før jul fordi jeg merket hvor avhengig jeg ble 😅 raidet mye i Cataclysm og Mist of Pandaria. Så ble jeg lei av å måtte forholde meg til at jeg MÅTTE spille på faste tidspunkt to dager i uken. Begynte i høst å spille litt Classic, men ble lei ganske fort. 

Nå spiller jeg bare LoL, og kjører gjennom alle Zelda-spillene 😃

Anonymkode: 082be...a4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto

Jeg skulle gjerne ramset opp mine favorittspill, men det er ikke særlig relevant da jeg ikke er kvinne xD
Men gamer, det er jeg helt klart. Jeg er jo tross alt videospilldesigner. Best å forstå seg på det man skaper imo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...