Gå til innhold

Kvinner som faktisk gamer


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg er stuck i WoW, har en knallfin guild. Har ikke tid til å spille mer enn det jeg gjør nå. 

Anonymkode: c858a...56d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her. Har heldigvis en kusine som er like gaminggal som meg, mens alle andre rundt meg ( inkludert min samboer) har null peiling. 😂 

Anonymkode: 00a5a...211

Det er kjedelig da. I det minste har samboeren min peiling på gaming, men han er ikke like interessert i å spille som meg og blir ikke noe hypa opp på nye spill som skal komme ut.  Hender vi spiller i lag en gang i blant, og det er koselig i alle fall. Inntrykket mitt fra KG er at det er mange kvinner som spiller men vet ikke hvor alle blir av 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er avhengig av Among Us akkurat nå, har fast spillkveld i uken med vennene mine, mannen, og hans venner.

Ellers er jeg veldig glad i klassiske Nintendo-serier som Zelda, Mario (Mario Kart og Mario Party er alltid førstevalget når det er sosial spillkveld!) og Metroid. Ocarina of Time er nok favorittspillet mitt noensinne, tett etterfulgt av Mass Effect-serien. Jeg liker også Tomb Raider-spillene, og de spillene hvor man kan velge siden egen historie, typ Life is Strange, Until Dawn, Detroit: Become Human, og jeg skal nå begynne på Tell me Why. 

Jeg liker også litt søte indie-spill som Undertale, Inside, Limbo... 

Spiller også masse Sims i perioder, men det går veldig opp og ned. Blir kjempeavhengig noen ganger og kan spille i timevis, og så går det månedsvis uten noe som helst. 

 

Anonymkode: 34b64...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg har ikke noe sunt forhold til spill. Hvis jeg blir sittende med noe jeg liker så passerer årstidene utenfor vinduet. På midten av videregående ble jeg plutselig sittende med civilitazion, av alle ting, og holdt på å stryke i fire fag. Jeg glemmer å spise, glemmer å sove, og de få spillene jeg liker har jeg tusenvis av timer i.

Heldigvis(!) hater jeg 98% av alle spill jeg har prøvd, og det er ikke noe godt mønster i hva slags spill jeg liker. Jeg er så kresen at jeg ikke gidder å prøve noe nytt engang. Henter bare opp igjen de gamle nå og da, da går det gjerne i dark souls og GTA. Og Civ da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det kun i World of Warcraft for tiden, et spill som belønner kraftig gamere som har en seriøs forpliktelse til spillet, samtidig som det er lite belønning å finne for gamere som spiller "et par timer i uka". I tillegg til en del sosial press i guilds til å vie mer og mer tid til spillet om du skal ha sjans til å henge med. Et "all or nothing" type spill. 

Når det er virkelig dødt i World of Warcraft, kan spillet byttes ut med Overwatch. Tidligere gikk det også i GTA 5, Need for Speed 2: Hot Pursuit og Spyro: Enter the Dragonflight. Men disse ble spilt på PS i mine yngre dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2020 den 2.42):

Nei. 

Men jeg vil si at du kvalifiserer.

Anonymkode: 04a7c...566

Tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/28/2021 at 8:56 AM, Tabris said:

Nå har jeg fått helt dilla på FF XIV. Spiller hver dag. Lenge siden jeg har vært så hekta på et spill, det er en herlig følelse. 😃

Det spiller jeg også! Det er så gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller det å være dritgod i Crash på PS som å være gamer? 🙈😋

Anonymkode: f86b9...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangeårig WoW-spiller (mye raiding), har nå trappet ned og spiller bare litt classic. Ser frem til classic tbc, kommer til å vekke gode minner.

Spiller også noe RDR2 og Black Mesa om dagen.

Anonymkode: 1b2c3...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle spill teller som gaming, men det er forskjell på spill som har høy skillcap, og på casual underholdning. 

Anonymkode: 1b2c3...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle spill teller som gaming, men det er forskjell på spill som har høy skillcap, og på casual underholdning. 

Anonymkode: 1b2c3...29d

Blir jo nesten det samme som å si at det er forskjell på å spille på konsoll, og på PC 😄

Anonymkode: 7f1ca...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle spill teller som gaming, men det er forskjell på spill som har høy skillcap, og på casual underholdning. 

Anonymkode: 1b2c3...29d

Eller, forskjell på spill for gutter og spill for jenter.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/c_fit,f_auto,g_center,pg_1,q_60,w_965/18jhre6txvh2ijpg.jpg

Anonymkode: 1d4b3...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man er superdyr pc med bra skjerm, stor prosessor og skjermkort for å kunne spille de nyeste spillene? Tenker spesielt på horrorspill/first person (Resident evil osv.) Bilspill/racing også.

Anonymkode: d00e5...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/2/2021 at 8:15 PM, AnonymBruker said:

Trenger man er superdyr pc med bra skjerm, stor prosessor og skjermkort for å kunne spille de nyeste spillene? Tenker spesielt på horrorspill/first person (Resident evil osv.) Bilspill/racing også.

Anonymkode: d00e5...677

Du kan alltids skru ned på grafikken, men stort sett er svaret ja.

Kjøp gjerne brukt :)

Anonymkode: 222ae...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt i over 20 år. Jeg spiller feks Lara Croft, Horizon, Days gone, Last of us, Hitman, the legend of Zelda o.l

Kun solospill og liker best en god historie med gode oppdrag. 

Digger Super Mario også da😁

Anonymkode: 9b245...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lært opp i gaming av mamma. Vi spilte da Zelda Majoras Mask sammen da jeg var 7. Siden har jeg spist alle Zelda spillene og elsker francisen. Spiller også masse skrekkspill og skal hente Resident Evil Village i dag:strix: Spilte tidligere WoW,  men sluttet for et års tid siden. Venter også på nyeste Diablo til ps4 og Zelda Skyward Sword til switch. Spiller også pokemon, Animal Crossing og Mario til switch.

 

Så... ja, jeg spiller  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe

Har kommet til Resident Evil 6 nå, etter å ha begynt på alle remakene for ca en måned (eller to?) siden. Bortsett fra 3eren som forsvant i posten, så får komme tilbake til det :)
Rundet det med Leon for noen dager siden, og holder på som Chris nå. Leon sin del var bra, men hatet den til Chris litt først siden det var for mye action og lite skummelt. Det har kommet seg litt nå, så kommer til å spille igjennom. Gleder meg til å endelig prøve 7eren med VRbriller når vi har runda 6eren 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt ikke kalle meg en gamer selv om jeg spiller mye i perioder. Fikk hele begrepet i halsen på VGS da de hardcore jentegamerne kalte andre jenter falske gamere som ikke spilte wow eller dro på GT 🙄

Men jeg spiller/ har spilt kingdom hearts, final fantasy, bioshock, fabel 3, tekken, dirt, moto gp osv. Jeg spiller som sagt i perioder og da går det ofte i én sjanger også blir det noe annet neste periode. Skytespill og strategi er ikke mine sterke sider, men fantasy og bilspill/ motocross er nok favorittene mine. Jeg spiller også helst alene og unngår online multiplayer hvis jeg kan. Mobilspill hører også med, men da mest for kjedsomhet fordi det er blitt en uvane (alt fra candy crush til genshin impact). 

Anonymkode: b774d...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...