Gå til innhold

Termin januar/februar 2021

Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

22 hours ago, babal said:

12+1 idag og var på ultralyd. Alt så perfekt ut og legen trodde det var jente. Kan ikke beskrive følelsen nå. Går rundt og smiler 😀😀 lite symptomer så var bekymret 

Fikk vite når jeg var litt over 12 uker at d var jente. Men i uke 16 kunne man se at det var gutt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.8.2020 den 10.21, Maja92 skrev:

Fikk vite når jeg var litt over 12 uker at d var jente. Men i uke 16 kunne man se at det var gutt 😀

Haha! Vi får se hva det er til OUL Skal ikke løpe ut og kjøpe rosa med det første 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 8.28, Maja92 skrev:

Hvis du hører hjertet så tror jeg det går fint 🙂 fått time hos legen? Krysser fingrene for alt er bra 🤞

Vært på ul. Alt er bra med den lille 😍 ny ul på torsdag. Da fosterdiagnostikk.  Så mye oppfølging dette svangerskap heldigvis. Vært litt av en reise hit. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg vært på ordinær ultralyd 😀  Normal utvikling og er 18+4 i dag. Termin: 10 januar og kjønn: gutt 💙 Kjedelig at samboeren min ikke kunne bli med inn 😕 Men godt å se at det fortsatt går bra med babyen 😍 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Juneasi skrev:

Spørsmål: kan man se kjønn i uke 14? 

Fullt mulig, men man må ta det med en god klype salt :) i forrige svangerskap fikk vi beskjed om at det ser ut som ei lita frøken i uke 13+4, men fikk også beskjed om at det var lurt å avvente med å bare kjøpe jenteklær, da det ikke er sikkert før etter uke 15 (og selv da kan man jo ta feil). Det stemte dog fint :) 

Fikk beskjed også denne gangen i uke 13+5 at det ser ut som enda ei frøken, så får vi se om det fortsatt stemmer på ordinær ultralyd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på OUL og der sto alt bra til 🥰 Vi venter en liten gutt og termin ble satt til 10 januar👶🏻💙 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Zannathe said:

Da har vi vært på OUL og der sto alt bra til 🥰 Vi venter en liten gutt og termin ble satt til 10 januar👶🏻💙 

Så hyggelig 💙 lik som meg 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Maja92 skrev:

Så hyggelig 💙 lik som meg 😀

Så koselig🥰💙 Gøy at vi er helt likt☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge før fikk dere timen til OUL? Jeg er 15+0 i dag, og venter i spenning på tildeling av time. Henvisning var sendt for 2 uker siden av fastlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Gåsemor skrev:

Hvor lenge før fikk dere timen til OUL? Jeg er 15+0 i dag, og venter i spenning på tildeling av time. Henvisning var sendt for 2 uker siden av fastlegen. 

Jeg fikk time tre dager etter at henvisning ble sendt :) den ble sendt i uke 9. Tror jeg ville ringt og hørt med sykehuset om de har mottatt henvisningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marisana skrev:

Jeg fikk time tre dager etter at henvisning ble sendt :) den ble sendt i uke 9. Tror jeg ville ringt og hørt med sykehuset om de har mottatt henvisningen. 

Takk. Da skal jeg ta en telefon å høre om de har fått henvisningen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa! Har kjøpt litt klær, bestilt vogn, og en vognpose. Venter på at barnerommet skal bli ferdig før jeg kjøper inn noe mer 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg mammaklær, da magen begynner å virkelig ta plass. Vi har kjøpt vogn til babyen, vugge og vognpose. Venter til vi har fått istand babyrommet før vi kjøper mer. Samt får vite kjønn. Gidder ikke kjøpe alt nøytralt heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også kjøpt meg litt mammaklær. Vekta øker 😅Har gått opp litt over 12 kg. Noen flere som har gått opp i vekt? Vekten økte fort synes jeg xD Jeg kjøpte vogn og vognpose på tilbud. Mye på tilbud nå synes jeg 😄 Også har jeg kjøpt litt babyklær. Har vært litt usikker på hvor mye ull jeg bør kjøpe siden jeg ikke tåler ull selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 7-8 kg så langt, gikk fort opp i starten, men så har det flatet ut. :) er 19+4 i dag, så snart halvveis! 
Kjøpt gravidklær jeg også, utrolig deilig å slippe noe som strammer over magen :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+4 og har gått opp 7-8 kg. Må si jeg er glad for å se at flere har gått opp like mye, har lenge følt meg alene om å ha gått opp mer enn et par kg 🙈 Har kjøpt gravidtopper og to par gravidbukser. Ingen av mine gamle bukser passer, jeg har bare en joggebukse jeg kan bruke hjemme nå. Magen har virkelig poppet siste uka 😂

Til baby har jeg har kjøpt masse klær, både nytt og brukt 🥰 Kjøpt vognpose, bilstolpose, seng og annet småtteri. Håper på å få bestilt vogn i løpet av uka, og skal også kjøpe bilstol snart. Må også få kjøpt dyne. 

Endret av Dovendyr1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...