Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Du kan ikke forstå at det kan oppleves traumatisk for en 16 åring å bli spurt om å ha sex av en 60 åring? Hvis du ikke forstår at det er totalt upassende, så trenger du hjelp. Våkn opp! 
 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det med å kalle en spade for en spade. 

Er man gammel nok til å vite bedre, og går etter mennesker som kunne vært ditt barnebarn/barn: Da er du en gammel gris (btw, det gjelder ikke kun menn.)

Og det har ikke noe med loven å gjøre, men vanlig folkeskikk

Anonymkode: 8e538...49b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle griser har ikke mentalitet eller empati til å skjønne at de er griser. I deres hode er de fortsatt virile 16 åringer. 

At en jente er i lovlig sekuell alder, betyr ikke at det er rett frem for menn over 30 å prøve seg for sex.

 

Jeg skulle ønske det kom en ny lov rundt dette som beskyttet unge jenter og gutter mot slike mennesker som kun utnytter dem uten tanke for de unges ve og vel. Lavalder for å ha sex med et yngre menneske burde være mye høyere for voksne over 25-30 år

Anonymkode: bcc82...3a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ber dem ofte komme og sette seg på fanget mitt og litt kløing på ballene, heller enn at jeg er så pågående. Hvis en ung jente eller kvinne sier til meg at jeg skal slutte, fortsetter jeg altså ikke med dette. Jeg kjenner denne balansegangen etter mange runder i baren med dette. Jeg ønsker jo bare å ta av dem klærne hjemme hos meg selv og ha sex med dem. Har man problemer med dette, har man problemer i utgangspunktet har ihvertfall jeg kommet til. 

Anonymkode: 710f5...c36

Selvfølgelig er det et problem at du ønsker å utnytte unge jenter. Og den folkeskikken du var så opptatt av innledningsvis - den mangler du tydeligvis selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, tror du bør vurdere en annen heading. 

Som du ser, er det ikke bare kvinner som synes du er en ekkel, gammel gris. Også det store flertallet av menn som har svart synes at du er en gris. 

Anonymkode: 61cda...fdf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slike menn som TS ikkje skjønner er at kroppen ikke nødvendigvis "matcher" det mentale. 

Forskere er jo også bekymret for at det mentale ikke matcher kroppen til unge jenter fordi de kommer i puberteten idag svært tidlig i forhold til før. 

For 150 år siden fikk jenter mensen når de var 17, idag har gjennomsnittsalderen sunket ned til 12. Det man får da er barn i voksne kropper. 

En 16 åring er heller ikke voksen. Hun kan se voksen ut, men det mentale er ikke det. 

Og det er nettopp dette noen få menn (og kvinner for den saks skyld) ikke skjønner. Når svært mange kvinner og menn kaller disse gamlingene for "griser" så er det jo pga de vet at 16 åringer ikke er voksne mentalt. 

Anonymkode: dd6f0...c7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Maleficenta skrev:

De kan snakke med dem, men seksuelle hentydninger er ikke greit. 

Hva har de å snakke med 16-åringer om? 

Anonymkode: 78aa1...da8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#MeeToo kampanjen har jo vist at man kan gjøre hva som helst, med en mindre pen mann.

#MeeToo kampanjen er jo for å kunne sjikanere mindre pene menn.

Det flotte menn gjør blir oppfattet som flørting, blir av en mindre pen mann oppfattet som trakassering og overgrep.

Anonymkode: 4d424...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Du gjør meg kvalm!! Denne 16 års grensen er ikke der for å dekke DITT behov! Dersom 16 åringen føler seg moden nok (og det gjør slett ikke alle - jeg vil si mesteparten er IKKE modne nok) så KAN de ha sex med kjæresten sin uten at det er ulovlig. Altså den JEVNALDRENDE kjæresten sin!! De eksisterer ikke her på jorden for å være et slags marked for DEG. Jeg er mor til en sårbar 17 åring som aldri har hatt kjæreste engang og blir regelrett kvalm over at sånne gamle griser som deg skal se på henne som et slags objekt?? Og tillegge HENNE et ansvar for å måtte takle sånne som deg?? Har selv dårlige erfaringer fra menn som bare var fra 5 år eldre enn meg på den alderen. Håper dette er trilling hvis ikke bør du virkelig oppsøke hjelp!

Anonymkode: 152f6...9d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#MeeToo kampanjen har jo vist at man kan gjøre hva som helst, med en mindre pen mann.

#MeeToo kampanjen er jo for å kunne sjikanere mindre pene menn.

Det flotte menn gjør blir oppfattet som flørting, blir av en mindre pen mann oppfattet som trakassering og overgrep.

Anonymkode: 4d424...b65

Du har tydeligvis ikke skjønt MeeToo

Anonymkode: 8e538...49b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

#MeeToo kampanjen har jo vist at man kan gjøre hva som helst, med en mindre pen mann.

#MeeToo kampanjen er jo for å kunne sjikanere mindre pene menn.

Det flotte menn gjør blir oppfattet som flørting, blir av en mindre pen mann oppfattet som trakassering og overgrep.

Anonymkode: 4d424...b65

Hva faen...

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den dagen du møter ei på 14 som sier at hun er 16? Så har du sex med henne mot at du kjøper litt rusbrus og snus, foreldrene hennes anmelder deg og du må sone for å ha voldtatt et barn?

Anonymkode: 46536...36d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rett til å tenke at en 18 årig jente er sexy.

Hun har rett til å tenke at du er et hengebuksvin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Kan du ikke bare vente til noen prøver seg på deg heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Kvinner som kaller eldre menn som flørter med yngre jenter for svin, er sjalu og misunnelige på at ingen vil flørte med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like ekkelt om en kvinne i din alder går etter 16 år gamle gutter. Om det hjelper. Men du er en god gammeldags gris, enkelt og greit. 

Hva hadde du syntes om datteren din hadde hatt gamle menn løpende etter seg? 

Anonymkode: df9ed...f1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Hva så om de er gamle nok til å ha sex? Det betyr jo ikke at menn på 60 har rett til å prøve seg på dem. Altså for en 16 åring er jo til og med en 30 åring en gammel gris om han prøver seg. Da sier det seg selv hvor ille det er når en snart pensjonist begynner å prøve seg. Egentlig er lavalderen for lav, da mange 16 åringer slett ikke er klare mentalt for å ha sex

Endret av Maleficenta
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, strynejenta said:

Kvinner som kaller eldre menn som flørter med yngre jenter for svin, er sjalu og misunnelige på at ingen vil flørte med de.

Å kjære vene! Har du lest alt han har skrevet?

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Det er visst bare såvidt.

Vil du ha applaus nå?

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...