Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners hjerne er utviklet tidlig i 20-22 års alder. Menns rundt 25 års alder. Menn henger alltid etter kvinner i modenhet.

Anonymkode: 8530d...833

Dette stemmer ikke. Kvinner generelt er ikke så tidlig voksne altså. Og de er ikke små damer i fra tidlig pubertetsalder som mange menn har inntrykk av. Det er helt feil. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. Kvinner generelt er ikke så tidlig voksne altså. Og de er ikke små damer i fra tidlig pubertetsalder som mange menn har inntrykk av. Det er helt feil. 

Anonymkode: cec48...6cd

Jeg er kvinne selv. Og forskning viser at gutter modnes litt senere fysisk enn jenter, men også psykisk. Det er også egen erfaring fra barndom og ungdom. Gutter er mer umodne enn jenter som tenåringer. Det er derfor jenter liker eldre gutter i den alderen.

Anonymkode: 8530d...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Roci skrev:

Du er muligens hebefil? Slike "opplæringsfantasier" som det du beskriver, er relativt vanlige, men du bør la det forbli en fantasi som du kan kose deg med. En slik situasjon vil med stor sannsynlighet ikke kunne bli en god opplevelse for en så ung jente.

Selv om jenter på 16 år kan ha en velutviklet kropp, så henger hjernen ca 10 år etter. Den er ikke ferdig utviklet før i 25-årsalderen. Det betyr bl.a. at en 16-åring ikke evner å tenke og resonnere som en voksen person, slik at det i prinsippet ikke er mulig å ha en "voksen" seksuell relasjon til en så ung jente.

Hva tenker du om at du med stor sannsynlighet utsetter unge jenter for uønsket seksuell oppmerksomhet? Synes du at din fetisj er viktigere enn hensynet til disse?

Nå er det jo slik at vi alle opplever ting og personer som uinteressante. Vi kan ikke sykeliggjøre alt vi ikke liker og forstår oss på. Nå er det jo slik at 16-årige jenter har blitt gitt dette ansvaret når det kommer til sex, bør vi ikke da legge til rette for at de får ta dette ansvaret med alt som medfølger? Da jeg var 16, var det rett ut og arbeide og du kan si jeg måtte bli bråvoksen veldig fort. Vi må ikke snakke om 16-åringer som om de er små barn, de er unge voksne, eller ihvertfall ungdommer. Når det kommer til modenhetsnivå, jeg liker å legge meg på det nivået jenta eller kvinner ligger på. Jeg liker de pur unge fordi jeg kan ta del i ungdommen deres. Jeg har aldri hatt sex med noen så unge, men jeg har spurt om det. Men de fleste jeg henvender meg til, er ca. 18-19. De fleste kaffebarene har minimum 18-årsgrense litt utpå kveldene, så jeg treffer ikke så mange yngre enn 18. Jeg har prøvd meg på noen kvinner på 18, det ser jeg ikke problemet med.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Selvfølgelig skal du få flørte og hva du gjør på din pc er helt opp til deg så lenge det skjer innenfor lovens rammer. Menn om en mann på over 60 år hadde flørtet med meg, hadde jeg opplevd det som litt ekkelt og ubehagelig. Og uansett alder: hadde en mann uoppfordret kommet med seksuelle kommentarer til meg, hadde det vært ekkelt. Flørt er hyggelig når begge ønsker det. Det gjelder alle aldre.

Synes du bør være sikker på at det er ok før du forteller dem om hva slags "besøk" du ønsker, for er du ikke sikker på.at det er greit, da erdet du som er uhøflig og hartotal mangel på dannelse. Det finnes jo unge damer som synes eldre menn er tiltrekkende og jeg tror det finnes kontaktsider for sånt også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv. Og forskning viser at gutter modnes litt senere fysisk enn jenter, men også psykisk. Det er også egen erfaring fra barndom og ungdom. Gutter er mer umodne enn jenter som tenåringer. Det er derfor jenter liker eldre gutter i den alderen.

Anonymkode: 8530d...833

Ja, men vi er ikke ferdig utviklet psykisk i starten av 20 årene. Og ihvertfall fortsatt umodne i tenårene. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart åssen du omtaler at du kommer med slibrige hentydninger om hva du kunne tenke deg å gjøre med dem, så skal de bare ta dette som smiger? *grøss*. 

Ja hadde en grisete gammel gubbe gjort det med meg så hadde han fått så øra flagra

Anonymkode: 5e8f0...26c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det jo slik at vi alle opplever ting og personer som uinteressante. Vi kan ikke sykeliggjøre alt vi ikke liker og forstår oss på. Nå er det jo slik at 16-årige jenter har blitt gitt dette ansvaret når det kommer til sex, bør vi ikke da legge til rette for at de får ta dette ansvaret med alt som medfølger? Da jeg var 16, var det rett ut og arbeide og du kan si jeg måtte bli bråvoksen veldig fort. Vi må ikke snakke om 16-åringer som om de er små barn, de er unge voksne, eller ihvertfall ungdommer. Når det kommer til modenhetsnivå, jeg liker å legge meg på det nivået jenta eller kvinner ligger på. Jeg liker de pur unge fordi jeg kan ta del i ungdommen deres. Jeg har aldri hatt sex med noen så unge, men jeg har spurt om det. Men de fleste jeg henvender meg til, er ca. 18-19. De fleste kaffebarene har minimum 18-årsgrense litt utpå kveldene, så jeg treffer ikke så mange yngre enn 18. Jeg har prøvd meg på noen kvinner på 18, det ser jeg ikke problemet med.

Anonymkode: 710f5...c36

 "Ta del i ungdommen deres"?

Du er 67 år og vil ha sex med dem og du blir fornærmet over å bli kalt en gammel gris?

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners hjerne er utviklet tidlig i 20-22 års alder. Menns rundt 25 års alder. Menn henger alltid etter kvinner i modenhet.

Anonymkode: 8530d...833

Ja, og så blir de fortere gamle også.

Anonymkode: 62901...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil minne om at unge hunner er ettertraktet hos alle pattedyr. At menn tiltrekkes fysisk av dem hele livet, er helt naturlig. Jeg forstår ikke at vi demoniserer naturlig seksualitet og hyller avvik (homoseksualitet). Helt ok for meg at minoriteter skal ha beskyttelse i 2020, men ikke fordøm normale menn som tenner på fruktbare kvinner. Fordøm heller dem som ikke tar et nei for et nei.

Anonymkode: 01b60...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 og til og med 15 år ned i alder hadde vært ok hvis du er 60. Yngre enn det så er du en gammel gris.

Anonymkode: ba9e8...874

Pøh, siste dama jeg pulte var 18 år yngre enn meg, og hun sender meg SMS med "spøkefult" innhold stadig vekk

Anonymkode: 1c62b...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil minne om at unge hunner er ettertraktet hos alle pattedyr. At menn tiltrekkes fysisk av dem hele livet, er helt naturlig. Jeg forstår ikke at vi demoniserer naturlig seksualitet og hyller avvik (homoseksualitet). Helt ok for meg at minoriteter skal ha beskyttelse i 2020, men ikke fordøm normale menn som tenner på fruktbare kvinner. Fordøm heller dem som ikke tar et nei for et nei.

Anonymkode: 01b60...3dc

Altså, du er 67 og prøver å få unge jenter/kvinner i seng. Hva forventer du, egentlig?

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, du er 67 og prøver å få unge jenter/kvinner i seng. Hva forventer du, egentlig?

Anonymkode: f10fd...721

Jeg er ikke Ts. Har samboer som er 8 år yngre. Vil ikke bytte henne ut, og det er fordi jeg er glad i henne. Kunne aldri blitt glad i en dame på samme måte hvis jeg hadde møtte henne i en alder der hun var ufruktbar. Jeg er imidlertid monogam og min kjærlighet varer livet ut.

Anonymkode: 01b60...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Roci skrev:

Det er helt greit at du har dine preferanser, men ettersom du er så opptatt av folkeskikk - synes du virkelig at det er god folkeskikk fra en mann i din alder (som strengt tatt burde vite  bedre) år komme med tydelige seksuelle invitter til jenter helt ned i 16-årsalderen? Da jeg var på den alderen synes jeg slikt var både ekkelt og skremmende. Jenter flest vil ikke ha seksuell oppmerksomhet fra menn som kunne vært bestefaren deres, og det er uansvarlig av deg å utsette dem for det.

Dette. Det ER ekkelt når menn som er over 50 vil ha sex med unge ned til 16 års alder. En 16 åring er et barn i forhold, og de blir redd om en mye eldre mann kommer bort med seksuelle tilnærmelser. Det er fullstendig upassende og hvis man ikke forstår at det kan være skremmende, og i verstefall traumatiserende, for jenta så bør man oppsøke hjelp. 
 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke Ts. Har samboer som er 8 år yngre. Vil ikke bytte henne ut, og det er fordi jeg er glad i henne. Kunne aldri blitt glad i en dame på samme måte hvis jeg hadde møtte henne i en alder der hun var ufruktbar. Jeg er imidlertid monogam og min kjærlighet varer livet ut.

Anonymkode: 01b60...3dc

Da beklager jeg.

Det du skrev kunne dog ha blitt skrevet av ts. Så svaret mitt får gå til han i stedet.

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil minne om at unge hunner er ettertraktet hos alle pattedyr. At menn tiltrekkes fysisk av dem hele livet, er helt naturlig. Jeg forstår ikke at vi demoniserer naturlig seksualitet og hyller avvik (homoseksualitet). Helt ok for meg at minoriteter skal ha beskyttelse i 2020, men ikke fordøm normale menn som tenner på fruktbare kvinner. Fordøm heller dem som ikke tar et nei for et nei.

Anonymkode: 01b60...3dc

Det du sier: La oss fordømme homofili og hylle pedofili. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2020 den 21.01):


Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården.

Anonymkode: 710f5...c36

Det der er så stygt gjort at jeg ikke har ord. Vær så snill! Hold deg unna unge jenter. Unge jenter er sårbare og ofte dårligere på å sette grenser for seg selv. En del har også traumatiske erfaringer i bagasjen, og trenger å være beskyttet fra slike opplevelser i tillegg. Hold deg unna, du skremmer dem bare! Du må seriøst våkne opp.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 17
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahhs, nei det må vi ikke. Er du gammel gris så må du tåle å høre det!

Anonymkode: 4614f...f18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo slik at vi alle opplever ting og personer som uinteressante. Vi kan ikke sykeliggjøre alt vi ikke liker og forstår oss på. Nå er det jo slik at 16-årige jenter har blitt gitt dette ansvaret når det kommer til sex, bør vi ikke da legge til rette for at de får ta dette ansvaret med alt som medfølger? Da jeg var 16, var det rett ut og arbeide og du kan si jeg måtte bli bråvoksen veldig fort. Vi må ikke snakke om 16-åringer som om de er små barn, de er unge voksne, eller ihvertfall ungdommer. Når det kommer til modenhetsnivå, jeg liker å legge meg på det nivået jenta eller kvinner ligger på. Jeg liker de pur unge fordi jeg kan ta del i ungdommen deres. Jeg har aldri hatt sex med noen så unge, men jeg har spurt om det. Men de fleste jeg henvender meg til, er ca. 18-19. De fleste kaffebarene har minimum 18-årsgrense litt utpå kveldene, så jeg treffer ikke så mange yngre enn 18. Jeg har prøvd meg på noen kvinner på 18, det ser jeg ikke problemet med.

Anonymkode: 710f5...c36

Så du mener at det er unge jenters ansvar å takke nei/si fra om uønsket seksuell oppmerksomhet mens du som godt voksen mann ikke har noe ansvar for at du utsetter dem for det? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du sier: La oss fordømme homofili og hylle pedofili. 

Anonymkode: cec48...6cd

Det et ikke pedofili å gå etter unge fruktbare kvinner. Ordet pedofili har sitt opphav i romerske menn som gikk etter unge gutter, men inkluderer også det å gå etter jenter som ikke har kommet i puberteten. Begge deler synes jeg som heterofil mann er frastøtende.

Anonymkode: 01b60...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da beklager jeg.

Det du skrev kunne dog ha blitt skrevet av ts. Så svaret mitt får gå til han i stedet.

Anonymkode: f10fd...721

Jeg prøver heller ikke å unge jenter i seng. Dama er 30. Jeg forklarer bare hva vanlige heterofile menn er tiltrukket av.

Anonymkode: 01b60...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...