Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det et ikke pedofili å gå etter unge fruktbare kvinner. Ordet pedofili har sitt opphav i romerske menn som gikk etter unge gutter, men inkluderer også det å gå etter jenter som ikke har kommet i puberteten. Begge deler synes jeg som heterofil mann er frastøtende.

Anonymkode: 01b60...3dc

En 16 åring er ikke en kvinne 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det et ikke pedofili å gå etter unge fruktbare kvinner. Ordet pedofili har sitt opphav i romerske menn som gikk etter unge gutter, men inkluderer også det å gå etter jenter som ikke har kommet i puberteten. Begge deler synes jeg som heterofil mann er frastøtende.

Anonymkode: 01b60...3dc

Det er en grunn for at det finnes en seksuell lavalder. Hvorfor tror du den egentlig finnes? Jenter helt ned i 12-13 års alder ville blitt utnyttet av godt voksne menn hvis det ikke fantes en sånn regel. Menn som sier de vil ligge med unge jenter skylder ofte på biologi. For noe tull. Det handler ikke om å få barn for dem. Det handler om å ha sex med en ung og trang vagina. Det er motbydelig! 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at dersom TS fikk tilsvarende evinnelige hentydninger fra homofile som hadde lyst på han dengang han var attraktiv, så ville han gitt leksjon om hvordan "folkeskikk" handler om å holde sånne ting for seg selv når det ikke er antydning til at at den seksuelle tiltrekningen gjengjeldes.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil minne om at unge hunner er ettertraktet hos alle pattedyr. At menn tiltrekkes fysisk av dem hele livet, er helt naturlig. Jeg forstår ikke at vi demoniserer naturlig seksualitet og hyller avvik (homoseksualitet). Helt ok for meg at minoriteter skal ha beskyttelse i 2020, men ikke fordøm normale menn som tenner på fruktbare kvinner. Fordøm heller dem som ikke tar et nei for et nei.

Anonymkode: 01b60...3dc

Preferanser er som sagt greit, men det er ikke alle seksuelle preferanser/ønsker/fantasier som bør virkeliggjøres.  Forskjellen på mennesker og andre pattedyr er bl.a. vi kan velge å kontrollere instinktene våre.  De færreste unge jenter vil oppleve det som "naturlig" å ha sex med en mann som kunne vært bestefaren deres, og tenningen er neppe gjensidig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 30. Han er 50.  Er han en gammel gris da? 

Anonymkode: 86bda...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 30. Han er 50.  Er han en gammel gris da? 

Anonymkode: 86bda...1a8

Kommer an på hva 30 åringen syns. Men én 30 åring er en godt voksen person. Er forskjell på det og 20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er 30. Han er 50.  Er han en gammel gris da? 

Anonymkode: 86bda...1a8

Jeg mener nei. En kvinne på 30 er voksen, og kan ta veloverveide valg. 

 

Anonymkode: 61cda...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Enig i at folk ikke skal kalle alle eldre menn som er sammen med/flørter med unge kvinner skal bli kalt gammel gris. Bare pga aldersforskjellen når begge er voksne folk, men enkelte oppfører seg ikke bra. Oppfører seg som gamle griser og ja da er de gamle griser. Det er oppførsel som gjør noen til en gris. Ikke alder.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2020 den 13.40):

Det et ikke pedofili å gå etter unge fruktbare kvinner. Ordet pedofili har sitt opphav i romerske menn som gikk etter unge gutter, men inkluderer også det å gå etter jenter som ikke har kommet i puberteten. Begge deler synes jeg som heterofil mann er frastøtende.

Anonymkode: 01b60...3dc

Barn ned i tiårsalderen kan være fruktbare, de er likevel barn. En 16 åring er også et barn. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorilla skrev:

Det er jo det. Barn ned i tiårsalderen kan være fruktbare, de er likevel barn. En 16 åring er også et barn. Man er rimelig pedofil om man ønsker sex med 16 åringer om man selv er 60 år. Jeg kunne ikke hatt sex med en 16 åring engang fordi jeg hadde følt at det var utnyttende. Og jeg er snart 22.

 

Ja. Helt sykt. En 16 åring er et barn. De ser også ut som barn. Dersom de ikke gjør det, er det pga sminken alene 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Warrior skrev:

Enig i at folk ikke skal kalle alle eldre menn som er sammen med/flørter med unge kvinner skal bli kalt gammel gris. Bare pga aldersforskjellen når begge er voksne folk, men enkelte oppfører seg ikke bra. Oppfører seg som gamle griser og ja da er de gamle griser. Det er oppførsel som gjør noen til en gris. Ikke alder.

De kan snakke med dem, men seksuelle hentydninger er ikke greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Hadde jeg fått snusen i at en som deg hadde kommet med tilnærmelser til min datter i den alderen du er så opptatt av, skulle jeg banket folkeskikk inn i deg. Du er jo prototypen på det en gammel gris er. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Roci skrev:

Så du mener at det er unge jenters ansvar å takke nei/si fra om uønsket seksuell oppmerksomhet mens du som godt voksen mann ikke har noe ansvar for at du utsetter dem for det? 

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Da er det snakk om gutter på deres egen alder, ikke gamle griser som deg! Når en mann som kunne vært bestefaren deres begynner å hinte til at de vil ha sex med dem så er det traumatisk jo. Og det er ikke normalt heller. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er gamle nok til å ha sex. Da er de også gamle nok til å kunne ta avgjørelser vedrørende spørsmål om sex. Vi kan ikke umyndiggjøre unge mennesker etter eget forgodtbefinnende, basert på vår egen hjemmesnekrede moral. Samfunnet, her representert ved lovteksten, har bestemt at unge jenter på 16 år kan ha sex med hvem de vil. Og da kommer det selvsagt også situasjoner der de må svare ja eller nei på om de vil ha sex med meg eller andre i min aldersgruppe. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så traumatisk å måtte behandle en spørsmålsstilling de uansett er ansett for voksne nok til å kunne behandle. 

Anonymkode: 710f5...c36

Du nekter altså å ta stilling til spørsmålet om uønsket seksuell oppmerksomhet. 

Det er flere som har svart i tråden at de har opplevd uønsket seksuell oppmerksomhet fra (mye) eldre menn da de var tenåringer,  og har opplevd dette som ubehagelig, ekkelt og i noen tilfeller skremmende. Hvorfor et det så vanskelig for deg å godta dette?

Endret av Roci
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det snakk om gutter på deres egen alder, ikke gamle griser som deg! Når en mann som kunne vært bestefaren deres begynner å hinte til at de vil ha sex med dem så er det traumatisk jo. Og det er ikke normalt heller. 

Anonymkode: cec48...6cd

Nå er jeg den eneste innenfor dette tema som tolker lovteksten riktig, og den må leses slik den står, ikke hva vi ønsker skal stå i den. Den slår fast at norske jenter på 16 år har bestemmelsesretten vedrørende seksuell interaksjon med et annet menneske, alder er altså ikke nevnt med et eneste ord i teksten vi må forholde oss til. Det er heller ingen særbestemmelser som tar stilling til traumatiserte tilfeller, men nå synes jeg uansett du overdriver denne sjokkeffekten. Mine tilnærmelser gjør meg oftest til en de heller ler av, enn at det blir så redde for meg.

Jeg ber dem ofte komme og sette seg på fanget mitt og litt kløing på ballene, heller enn at jeg er så pågående. Hvis en ung jente eller kvinne sier til meg at jeg skal slutte, fortsetter jeg altså ikke med dette. Jeg kjenner denne balansegangen etter mange runder i baren med dette. Jeg ønsker jo bare å ta av dem klærne hjemme hos meg selv og ha sex med dem. Har man problemer med dette, har man problemer i utgangspunktet har ihvertfall jeg kommet til. Så er vel heller spørsmålet om dere skal skyve vanskeligstilte jenter foran dere i deres kamp mot eldre menn som meg selv.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:noterer meg at jeg må advare nittenåringen min:

Anonymkode: a7070...0c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg den eneste innenfor dette tema som tolker lovteksten riktig, og den må leses slik den står, ikke hva vi ønsker skal stå i den. Den slår fast at norske jenter på 16 år har bestemmelsesretten vedrørende seksuell interaksjon med et annet menneske, alder er altså ikke nevnt med et eneste ord i teksten vi må forholde oss til. Det er heller ingen særbestemmelser som tar stilling til traumatiserte tilfeller, men nå synes jeg uansett du overdriver denne sjokkeffekten. Mine tilnærmelser gjør meg oftest til en de heller ler av, enn at det blir så redde for meg.

Jeg ber dem ofte komme og sette seg på fanget mitt og litt kløing på ballene, heller enn at jeg er så pågående. Hvis en ung jente eller kvinne sier til meg at jeg skal slutte, fortsetter jeg altså ikke med dette. Jeg kjenner denne balansegangen etter mange runder i baren med dette. Jeg ønsker jo bare å ta av dem klærne hjemme hos meg selv og ha sex med dem. Har man problemer med dette, har man problemer i utgangspunktet har ihvertfall jeg kommet til. Så er vel heller spørsmålet om dere skal skyve vanskeligstilte jenter foran dere i deres kamp mot eldre menn som meg selv.

Anonymkode: 710f5...c36

🙄 Jeg forstår at du er et troll nå etter dette innlegget. Hadde du vært et oppegående menneske med normale sosiale antenner, så hadde du ikke ment dette. Og du hadde ikke skrevet på en sånn måte som du gjør, hvis du var så dum som du prøver å spille her. Jeg synes du kan gi deg nå. Finn på noe annet enn å sitte her å provosere. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 67, ikke 60. Men jeg er i god form. Har drevet med kroppsarbeid og gått i fjellet all min dag.

Anonymkode: 710f5...c36

Vel, når jeg er på din alder, er de første barnebarna mine nærmere 30. - Man er en gammel gris om man forsøker å flørte med damer som kunne vært barnebarna sine. 

Anonymkode: a7a90...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...