Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Du er hebefil, det vil si tenner seksuelt på (har en fetisj) tenåringsjenter.
Måten du argumenterer på for å rettferdiggjøre din rett til å ha sex med tenåringer, er akkurat samme som når pedofile prøver å rettferdiggjøre sine lyster.

Og grensen mellom pedofil og hebefil kan være ganske flytende.

Anonymkode: 18f85...0e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke heter Sean Connery, så kommer du ikke unna med å flørte med ungjenter når du er så gammel. Det er ubehagelig for dem, hvorfor har du ikke anstendighet til å skjerme dem for ditt griseprat? Å flørte er å antyde, høres ut som du er alt for direkte, det blir da ekkelt. De driter i om du fortsatt er seksuell, de vil ikke involveres på noe vis. 

Anonymkode: f2bba...8c9

Sean connery er vel snart 80?han og hadde vært ekkel om han prøvde seg på ungjenter altså. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Jaha. Hva om den seksuelle lavalderen var lavere eller ikke var der, hva da? Hadde grensa di fortsatt vært 16?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Så hvis loven ikke hadde noe seksuell lavalder, ville du ha fortsatt tent på 16 åringer og lavalder? Tenk på det først og kanskje se hvorfor folk kaller deg pedo da.

Anonymkode: a0b88...8e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Om den seksuelle lavalderen var 12 år eller 14 år, hva hadde du tenkt om det? At det var ok å ha sex med dem selv om det ikke var forbudt ved lov? 
 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Ble du redd når politiet ble nevnt?

Anonymkode: 05e2d...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld: jeg respekterer den seksuelle lavalderen. Hvis dere skulle være i tvil om det. Jeg misliker sterkt at dere kaller meg for pedofil.

Anonymkode: 710f5...c36

Hva er det som får deg til å tenke at det er greit å ha sex med 16-åringer? 
 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis loven ikke hadde noe seksuell lavalder, ville du ha fortsatt tent på 16 åringer og lavalder? Tenk på det først og kanskje se hvorfor folk kaller deg pedo da.

Anonymkode: a0b88...8e2

Jeg er ikke interessert i å ha sex med prepubertale barn hvis det var det du lurte på.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i å ha sex med prepubertale barn hvis det var det du lurte på.

Anonymkode: 710f5...c36

Men du er interessert i Pubertale barn....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en hebefil mann en stund, og han fortalte at lovverket faktisk er strengere enn 16 år når den andre parten er veldig mye eldre. Han var i begynnelsen av femtiårene og sa det var straffbart for ham å ha sex med 16-åringer, de måtte ha fylt 18. Og han hadde visst peiling på akkurat dette. 
 

Ikke at det gjør det særlig mer spiselig for de fleste, men ville bare presisere. 

Anonymkode: 2e9a9...459

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er gamle grister. Kvinner er "Cougars".

Slik er dessverre verden for kvinnesjåvenister.

Anonymkode: 8be99...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar eldre menn klart vi skal slutte med det....

Når det flyr griser over Oslo

Anonymkode: 4ad12...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre Ts drar til feks Thailand og lever ut fantasiene. Ikke kultur i Norge for at unge kvinner skal ha seg med eldre menn i pensjonistalder. I Thailand er eldre hvite menn mest pop. Fordi damene der vet de har mer penger enn yngre menn i tillegg til at eldre menn vanligvis ikke skal knulle dem så lenge. I motsetning til en ung mann som ligger å knuller på de i evigheter til de blir sår mellom beina. En eldre mann nøyer som med noen jukk i 5-10 min før han legger seg på siden med et grynt. 

Anonymkode: 58a7c...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...