Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og mener TS fortjener å bli kalt  gammel gris. Men det er noen betenkeligheter ved at eldre menn kalles gamle griser. En av de er at det som oftest bare går ut over «vanlige menn». En kjekk og/eller rik mann kan gjerne date langt yngre kvinner uten at han er gammel gris.

En annen betenkelighet er at kvinner kalles cougar. Dette er et positivt ladet ord. Hvorfor denne forskjellen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle jenter (16+) har godt av å være litt med en eldre type. På den måten lærer de hva en mann liker og foretrekker.

Anonymkode: 760cb...893

Hva en pensjonist foretrekker? De får erfaring med bleieskift når de blir mødre da 🤣🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hva har du som mann, og snart pensjonist å tilby småjenter på 16 år+ mener du??😂😂

Anonymkode: fd8d2...20b

Vel, jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at jeg går for overraskelseselementet og håper å treffe en ung kvinne som vil prøve noe helt annerledes enn det som er vanlig, gjerne en litt rebelsk en av natur. Jeg tror sjansene mine er litt bedre hos dem som ser verden litt annerledes. Jeg kan jo samtidig røpe at jeg hadde humret litt forsiktig og hatt en viss grad av optimisme hvis russekullet i 2021/2022 hadde hatt seksuell interaksjon med en eldre mann i programmet. Jeg har ikke helt gitt opp håpet, håpet må jeg få lov til å ha sammen med pågangsmotet. Jeg kan ikke helt forstå at vi litt tilårskomne skal dømmes hardere for at vi gjør det samme som langt yngre menn. Døm oss for hva vi gjør, ikke hva vi er.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at jeg går for overraskelseselementet og håper å treffe en ung kvinne som vil prøve noe helt annerledes enn det som er vanlig, gjerne en litt rebelsk en av natur. 

Anonymkode: 710f5...c36

Med andre ord sårbare jentunger med vanskelig oppvekst? 

Anonymkode: 91cde...ec2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, for en normal ung jente er en 60+ år gammel mann gammel.  Ikke voksen, men gammel. Skrukkete og gammel. Og direkte ekkel - dersom han prøver seg på noe. 

Unntaket er (dessverre) i mange samfunn dersom den eldre mannen har sykt mye penger. Men da snakker vi om helt andre ting enn seksuell og personlig tiltrekning. 

TS, deal with it. Du hadde sjansen til å pule massevis av smårips da du selv var ung. Nå er det for sent. Heldigvis. 

Anonymkode: 61cda...fdf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

Ta deg en tur til et U-land. Der vil du automatisk være en kjekk og rik mann som kan velge å vrake i villige ungmøer.

Anonymkode: 7dd3a...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at jeg går for overraskelseselementet og håper å treffe en ung kvinne som vil prøve noe helt annerledes enn det som er vanlig, gjerne en litt rebelsk en av natur. Jeg tror sjansene mine er litt bedre hos dem som ser verden litt annerledes. Jeg kan jo samtidig røpe at jeg hadde humret litt forsiktig og hatt en viss grad av optimisme hvis russekullet i 2021/2022 hadde hatt seksuell interaksjon med en eldre mann i programmet. Jeg har ikke helt gitt opp håpet, håpet må jeg få lov til å ha sammen med pågangsmotet. Jeg kan ikke helt forstå at vi litt tilårskomne skal dømmes hardere for at vi gjør det samme som langt yngre menn. Døm oss for hva vi gjør, ikke hva vi er.

Anonymkode: 710f5...c36

Det er fordi langt yngre menn er mer tiltrekkende for unge kvinner. Din tid er over. Nå er det de unge mennenes tur. Og du gjør jo. Du legger an på disse jentene og trakasserer de seksuelt

Endret av Maleficenta
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Det er ikke ofte jeg er helt enig i det mange damer har utav seg her inne. Men noen ganger hender faktisk ja jeg hater å si det, men som nå så er jeg ikke bare enig. Men jeg er helt enig med dems oppfatning av saken.

Jo du er en ikke bare en gammel gris, du er et gammelt svin der du står å vifter med pengeboka di for å lokke smårips til bilen din slik at du får missbruke din autoritære stilling for en seksuell gevinst.

Det er en stund til jeg er i din alder, men allerde nå setter jeg pris på kvalitetssex istedet for kløning av en nybegynner så veldig storforlangende kan du ikke være i din jakt på "sex".

Dette har ingenting med legning osv og gjøre. Dette har bare noen med en syk persons handling der han missbruker sin stilling i livet som veletablert og pengesterk. Jenter på 16 - 18 er barn. Jenter opp til 25 er knapt damer. 

Dette sier meg bare at du er ennda mere ufyselig når damer i din egen alder ikke vil ha deg. Tenk litt på den "kjekken". 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke å sier rundt at gamle menn som går etter unge kvinner er en gammel gris, men ekkelt synes jeg ja. Hvis en 40 åring er sammen med 18 åring kunne du ha vært hennes bestefar ja, synes ikke du det er ganske ekkelt selv?. Jeg har selv opplevd en 50-åring som prøvde å gå etter meg og en venninne ute i en bar og vi synes det var så ekkelt at vi begynte å gråte til vektene (han følgte etter oss i 15 minutter og prøvde klå på oss).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke heter Sean Connery, så kommer du ikke unna med å flørte med ungjenter når du er så gammel. Det er ubehagelig for dem, hvorfor har du ikke anstendighet til å skjerme dem for ditt griseprat? Å flørte er å antyde, høres ut som du er alt for direkte, det blir da ekkelt. De driter i om du fortsatt er seksuell, de vil ikke involveres på noe vis. 

Anonymkode: f2bba...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Hva er det De sier, herr Gamle Gris? Får De ikke ha seksuelt samkvem med alle ungmøene de prøver Dem på? Nei Gudbevaremegvel altså, nu gir jeg meg over. Og så våger disse unge pikene attpåtil å antyde at De er litt ekkel i dine tilmærmelser? Nei huffameg, det er virkelig synd på Dem som må utstå slike vederstyggeligheter!

Tør jeg foreslå at de tar kontakt med en slik velvillig liten tamkatt? Problem løst, for både Dem og resten av verden! :) 

Anonymkode: 18f85...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ville jeg ikke hatt noe på gang med noen på under 23 fordi livet mitt er av en sånn karakter at man må ha litt erfaring for å skjønne hva som skjer i det. En 16-åring ville bare fått sjokk og trengt terapi. Men dette med at det skulle vært ekkelt skjønner jeg ikke? Hva så om han kunne vært far og bestefar, han er det jo ikke? Hvis det hadde vært en positiv opplevelse for begge to så synes jeg faktisk det er helt greit. 

Anonymkode: 184a2...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak er at det er mange «gamle griser». Men dere damer behøver ikke bare å bli sure på eldre menn som prøver seg på dere. Dere kan gi deres medsøstre som faktisk ligger med mye eldre menn en stor del av skylda. Hadde ikke menn visst at det er relativt grei sjanse å sjekke opp en dame som er 20-25 år yngre, hadde ikke så mange prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, ts: 

Flere av oss kvinner har blitt utnyttet og voldtatt av gamle menn. Skjenket fulle og blitt grovt utnyttet. Fordi vi hadde så "deilige, unge kropper". 

Jeg sier ikke at du gjør det samme. 

Men jeg har blitt voldtatt og seksuelt utnyttet av flere. Det ekleste og mest traumatiske er da det var gamle menn som gjorde det. 

Jeg prøver bare å fortelle deg at for de aller fleste unge jenter er en mann på 60+ gammel og totalt uinteressant seksuelt sett. 

Det er lov å tenne på hva som helst. Unge jenter, føtter, bleier, pisking. Mulighetene er uendelige. 

Men gjør meg og andre kvinner den tjenesten å holde dine seksuelle preferanser for deg selv. Runk i vei. Det gjør ingen skade. Men dropp å egle deg inn på småjenter. Det er bare veldig, veldig ekkelt. 

Anonymkode: 61cda...fdf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var ung kvinne syntes jeg seksuell oppmerksomhet fra eldre menn var kjempeubehagelig. Det var skummelt, ekkelt, unaturlig. På en måte du ikke kan forstå. Som ung kvinne kan man føle seg svært sårbar. Det er derfor svært viktig at du som er eldre mann forstår dette. At selv om du synes det er greit så er det ikke nødvendigvis greit for jenta. 

Nå som jeg har bikket 30 så gjør det meg ingenting å få oppmerksomhet fra eldre menn. Fordi jeg er psykisk sterkere, har mer erfaring, klarer å si i fra, modig nok til å si nei takk. Jeg kjenner mine grenser og jeg er i stand til å beskytte meg selv fra vonde situasjoner. Det er ikke slik når man er ung.

Alle menn liker unge vakre kvinner. Det vet alle kvinner ganske godt. Men de fleste eldre menn forstår at det ikke er greit å oppføre seg som en gammel gris. De evner å forstå at det er ubehagelig for jenta. Det er ikke din seksualitet som gjør deg til en gammel gris, men din oppførsel.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tenner du på veldige unge kvinner? Du er 60år. Ikke greit å se på 16år gamle barn, de er barn!

25+ er greit. Er ikke det ungt nok? Eller er uerfarenhet du tennes av?? 

Anonymkode: 7bb55...29c

25 år gamle kvinner er også flotte, bevares. Når det gjelder de purunge, så er det det ungdommelige fettlaget i ansiktet, altså den »sterke utstrålingen av ungdom, som tenner meg. Jeg respekterer for øvrig den seksuelle lavalderen. Jeg tenner på famlende, usikker ungdommelig seksualitet som kan rettledes av meg som er en erfaren mann på mange områder, dog har jeg ikke hatt mange kvinner. Jeg tennes av det kontrastfylte. Men bevares, jeg har kontaktet kvinner rundt og litt over 25 og invitert på kaffe «med tilbehør.» Jeg fikk høflig avslag fra en kvinne på 27 nå i februar, hun syntes jeg var litt morsom, men det var ikke noe for henne. 

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke noe galt i det. Jeg er 18 og elsker eldre menn :) Alle mine venninner foretrekker eldre menn foran gutter på vår alder.

Anonymkode: 90dcc...9ca

Du tar en bleikfeit 60-årig grisebonde fra indre Gokk med svær mage og fett hår over en på din alder? Selvfølgelig gjør du det. 

Anonymkode: 8d629...a5d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ta med alle stereotypene når du skal kødde sånn, men jeg ser jo at nesten alle går på den her:laugh:

Men sånne menn som du prøver å fremstille her har kvinner opplevd siden 14 års alder og de er en helt egen rase som man kjenner igjen gjennom hele livet. Det setter spor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...