Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det også er greit å kalle eldre kvinner som går etter yngre menn for ekle griser også.

Anonymkode: 44921...e79

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Egen alder delt på 2+7 er innafor, ellers ikke. Du er 60 og vil ha en på 18? Hva ville du tenkt om det var din datter?

Anonymkode: a88c1...8c2

Du bestemme ikke over andre.

Anonymkode: ec8db...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Made4u said:

 

--

Det finnes to typer menn, de som eier sosial intelligens og evner å forstå hva som er greit og ugreit. Og så har du dem som deg, som ikke forstår det.

 

Ifølge deg. OK. Sant da.

Anonymkode: ec8db...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullingfranord

Jeg er 33 og har en nedre aldersgrense på 25 har også backpacket i sørøst asia og har sett de gamle gubbene stige av tbanen i Bangkok på Nana stasjon (red light) var med ei venninne fra Spania da jeg faktisk så Norsk læreren min på tbanen tafse på ei som kunne vært eleven hans på videregående.

Jeg sendte ham en SMS kos på tbanen ser jeg og panikken hans i telefonen da han kjapt ringte tilbake var intersant da han skjønte jeg også var i Bangkok han er gift med ei venninne til muttern.


 

Endret av tullingfranord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

snip

Anonymkode: 710f5...c36

Tror det er hensiktsmessig å skille mellom preferanser og handlinger. At du tenner på unge kvinner er selvfølgelig helt normalt og ok. Å sende eksplisitte seksuelle invitasjoner til noen som overhodet ikke har gitt noe uttrykk for å ønske noe slikt er derimot ikke det. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og dere menn må slutte å omtale oss eldre kvinner som tiltrekkes av yngre menn som "cougar".

Anonymkode: 54aae...9f6

"Cougar" er vell primært en "hipp" beskrivelse av dette som omfavnes av medier og folk som omtaler det på en positiv måte? Et bedre motstykke ville vell vært "gammel røy" eller lignende? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det også er greit å kalle eldre kvinner som går etter yngre menn for ekle griser også.

Anonymkode: 44921...e79

Ja det er det. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er 60, Om du er med en 18 år så kunne hun ha vært ditt barnebarn! 
Det er ingen som sier at 60 åringer ikke har sex eller flørter. Men det er forskjell på å finne deg ei rundt din alder og ei på 20. Selv ei på 40 er sykt ungt i forhold til deg! Det er 20 års aldersforskjell, det er mye! Men innafor og skjer nok veldig ofte. Men det er stor forskjell på 16 og 40. 

Slike folk som du beskriver har alltid vært og vil alltid være en gris. Uavhengig av hvor mange tråder du lager på forumet om det. 

Stor aldersforskjell kan være ganske så normalt, også helt opp til 20 års forskjell. Ekte kjærlighet kan man finne hvor som helst, når som helst og med hvem som helst. Men 16 og 60 vil aldri være OK og det vil aldri være reell kjærlighet. 
Antallet reelle ekte kjærlighet med 20 års aldersforskjell er nok ganske lavt, men ikke 0. Antall ekle griser som sikler etter småjenter er dessverre alt for høyt. Og antall småjenter som lar seg utnytte fordi de får noe igjen for det (penger og gaver) og for spenningens skyld eller fordi de rett og slett sliter psykisk og er selvdestruktive, vil dessverre ikke være 0. Men ekte kjærlighet, livslang kjærlighet mellom en 16 åring og 60 åring.... Iløpet av 100 år så kan det kanskje være 1 ekte par, kanskje men tvilsomt. 

Anonymkode: 9173f...fc8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det også er greit å kalle eldre kvinner som går etter yngre menn for ekle griser også.

Anonymkode: 44921...e79

Jeg er kvinne og synes det er greit. Like ille uansett kjønn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal slutte å omtale dere som gamle griser. Skal heller bruke emojis👴🐖..for det er det ikke så mange gamle griser som forstår. Men det er det lengste jeg kan strekke meg 👴🐖.

Anonymkode: 71b9b...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Men hvorfor tenner du på veldige unge kvinner? Du er 60år. Ikke greit å se på 16år gamle barn, de er barn!

25+ er greit. Er ikke det ungt nok? Eller er uerfarenhet du tennes av?? 

Anonymkode: 7bb55...29c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe galt i det. Jeg er 18 og elsker eldre menn :) Alle mine venninner foretrekker eldre menn foran gutter på vår alder.

Anonymkode: 90dcc...9ca

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fantaserer ofte om ordentlig gamle menn. Aner ikke hvorfor, men det er alltid det jeg ser for meg når jeg kommer;) Men eldre men som prøver hardt å sjekke opp ungjentene kan føles litt ekkelt og truende faktisk. Det er liksom noe litt unaturlig og utrygt når kompisen til bestefar vil ligge med deg...

Anonymkode: e5a26...d02

Flott å se at det ihvertfall er noen av dere der ute i dette langstrakte landet. Jeg lever lenge på bare ett møte med en skikkelig ung kvinne. Jeg antar at jeg hadde hatt en viss sjanse hos du øverste flotte eksemplar på ung, norsk kvinne ihvertfall. 

Jeg har ikke utseendet med meg, men det jeg har er godlynt seksuell apetitt som savner fri utfoldelse, gjerne med en kvinne født etter årtusenskiftet, men selvsagt også litt eldre kvinner. Jeg har sjarm, utstråling og ikke redd for å by på meg selv eller «drite meg ut» for å imitere ungdommens språkdrakt et stakket sekund. Det eneste jeg har bedt om er litt mer aksept på at også vi «gamlekara» har lyst å melde oss på konkurransen og gjerne by opp på en dans, uten å bli kalt for stygge ting. Jeg er direkte av natur, men jeg driver ikke med trakassering.

Anonymkode: 710f5...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer TS. Dagens mest populære tråd. 😄

Anonymkode: 91cde...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Du kan jo holde det inne i deg. Du trenger ikke flørte med de og komme med seksuelle hentydninger til de fordelt om du tenner på de. Du må jo forstå at de kan finne det ubehagelig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du absolutt skal ha deg med jenter ned i 20 års-alderen kan du i det minste la være å bruke barn og barnebarn som "wingmen" eller "wingwomen".

Anonymkode: 91cde...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i 1961. Altså ganske "gammel". 

Da jeg vokste opp, var eldre menn som la seg ut etter unge jenter kategorisert som "gamle griser". 

Dette er altså ikke noe "de unge i dag" har funnet på..... 

Anonymkode: 61cda...fdf

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle jenter (16+) har godt av å være litt med en eldre type. På den måten lærer de hva en mann liker og foretrekker.

Anonymkode: 760cb...893

Litt eldre er ikke 60 år

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egen alder delt på 2+7 er innafor, ellers ikke. Du er 60 og vil ha en på 18? Hva ville du tenkt om det var din datter?

Anonymkode: a88c1...8c2

Barnebarn, det er det 18-åringen kan være for 60-åringen!

Anonymkode: 7f496...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Egen alder delt på 2+7 er innafor, ellers ikke. Du er 60 og vil ha en på 18? Hva ville du tenkt om det var din datter?

Anonymkode: a88c1...8c2

Snarere barnebarn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Flott å se at det ihvertfall er noen av dere der ute i dette langstrakte landet. Jeg lever lenge på bare ett møte med en skikkelig ung kvinne. Jeg antar at jeg hadde hatt en viss sjanse hos du øverste flotte eksemplar på ung, norsk kvinne ihvertfall. 

Jeg har ikke utseendet med meg, men det jeg har er godlynt seksuell apetitt som savner fri utfoldelse, gjerne med en kvinne født etter årtusenskiftet, men selvsagt også litt eldre kvinner. Jeg har sjarm, utstråling og ikke redd for å by på meg selv eller «drite meg ut» for å imitere ungdommens språkdrakt et stakket sekund. Det eneste jeg har bedt om er litt mer aksept på at også vi «gamlekara» har lyst å melde oss på konkurransen og gjerne by opp på en dans, uten å bli kalt for stygge ting. Jeg er direkte av natur, men jeg driver ikke med trakassering.

Anonymkode: 710f5...c36

Har du ikke utseendet med deg har du tapt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnebarn, det er det 18-åringen kan være for 60-åringen!

Anonymkode: 7f496...efc

60/2+7 Blir 37. 37 år er altså laveste alder 8c2 mener TS kan legge seg etter. 

Anonymkode: 91cde...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...