Gå til innhold

Dere kvinner må slutte å omtale oss eldre menn som er tiltrukket av unge kvinner som «griser.»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 og til og med 15 år ned i alder hadde vært ok hvis du er 60. Yngre enn det så er du en gammel gris.

Anonymkode: ba9e8...874

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte dere at seksualitet skulle blottlegges offentlig på realskolen? For det er det du gjør her.

Anonymkode: a8f36...de6

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen alder delt på 2+7 er innafor, ellers ikke. Du er 60 og vil ha en på 18? Hva ville du tenkt om det var din datter?

Anonymkode: a88c1...8c2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dere menn må slutte å omtale oss eldre kvinner som tiltrekkes av yngre menn som "cougar".

Anonymkode: 54aae...9f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så gammel at du gikk på "realskolen", så jo, da er du nettopp det😅😂 hilsen 24-åring 

Anonymkode: 2c8d6...232

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker Så lenge jenta er over 18 og begge er med på det er det vel greit. Gjør hva du vil så lenge begge er med på det og du ikke bryter noen lover. Men du må jo også forstå at folk utenfra kan synes det er ekkelt.

Anonymkode: da34d...645

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt i det. Jeg er 18 og elsker eldre menn :) Alle mine venninner foretrekker eldre menn foran gutter på vår alder.

Anonymkode: 90dcc...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørter med jenter som er 16 år når du er over 60 år? Da vil jeg egentlig klassifisere deg som gammel gris ja. Spesielt når "flørtingen" består av seksuelle hentydninger.

Det er ikke slik at man må si alt man tenker på hele tiden. De fleste forstår at det er upassende å flørte med jenter på 16 når de er over 60 år.

Anonymkode: a0099...c13

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg reagerer veldig på den uhøflige og negative omtalen dere kvinner bruker på oss menn «litt oppe i åra» som f.eks ekle griser, gammel gris, etc. Det er ikke normal folkeskikk å omtale mennesker på denne måten. På realskolen lærte vi om normal folkeskikk, det er helt tydelig at mange av dagens unge mangler elementær dannelse i sin omtale av andre mennesker. I stedet tyr dere til lettvint skittkasting bak tastaturet fordi dere ikke liker at mannlig seksualitet ikke krymper inn med årene. Det har blitt veldig stuerent å hetse menn etter alle de feministiske kampanjene som har vært i media de siste årene.

Da jeg var ung, representerte det skrevne ord noe man ikke kunne løpe fra. Datamaskinen fantes ikke utenfor spesifikke forskningsinstitusjoner, den gang skrev vi ned meningene på ark og måtte adressere mottakeren. Hemmelige avleveringer ble kontrollert og undersøkt. I dag kan mange av dere kvinner bare slenge dritt og så løpe fra situasjonen. 

Siden dette forumet handler om seksualitet vil jeg derfor kreve at jeg kan proklamere at jeg onanerer til unge kvinner jeg kunne vært bestefar til. Jeg skjønner jo at mange vil reagere på dette, men hvorfor skal ikke oss eldre menns seksualitet kunne snakkes om på lik linje med yngre folk? Vi menn tenner på unge kvinner hele livet, det er ikke slik at etter vi har passert 60, så forsvinner tankene på sex med en veldig ung kvinne. 

Jeg «flørter» stadig vekk med kvinner tidlig i tjueårene, og har kommet med dårlig skjulte hentydninger til hva slags besøk jeg gjerne skulle sett at de ga meg hjemme på gården. Men hva skjedde med «takk, men nei takk.» Må jeg sammenlignes med laverestående dyr fordi jeg har en seksualitet og tenner på kvinner som har passert både 16 og 18? Jeg holder meg da til kvinner over seksuell lavalder, altså 16 år. Dere mener kanskje at en mann i min alder ikke skal flørte i det hele tatt, men jeg tar et nei for et nei og slutter når jeg får beskjed om det. Men er det så ille å ha en sterk fantasi om å få oppleve nærkontakt med en veldig ung kvinne og å kunne uttrykke det ovenfor den ønskede målgruppe? I stedet må menn som meg settes i gapestokk og hånes av alle kvinner fordi vi fortsatt har seksuelle drifter. 

Tenk dere om, kvinner i alle aldre.

Anonymkode: 710f5...c36

Så hva har du som mann, og snart pensjonist å tilby småjenter på 16 år+ mener du??😂😂

Anonymkode: fd8d2...20b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jenter (16+) har godt av å være litt med en eldre type. På den måten lærer de hva en mann liker og foretrekker.

Anonymkode: 760cb...893

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Alle jenter (16+) har godt av å være litt med en eldre type. På den måten lærer de hva en mann liker og foretrekker.

Anonymkode: 760cb...893

OMG!!!

Anonymkode: f10fd...721

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter under 25 ser deg som en bestefar. Damer under 40 ser deg som en far. Du er for gammel for alle disse jentene/damene. Og du har ikke rett til å kreve at de skal like deg. 

Anonymkode: cec48...6cd

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Made4u

Å ha en fantasi og holde den for seg selv er en ting...

En ganske annen ting er at en 63 åring kommer med hentydninger (eller flørter med som du kaller det) til for eksempel ei på 17 år.

--

Det finnes to typer menn, de som eier sosial intelligens og evner å forstå hva som er greit og ugreit. Og så har du dem som deg, som ikke forstår det.

Antar at du nok ikke har hatt mye suksess med dine fremstøt mot yngre jenter (jeg kaller de jenter da damer er de enda ikke blitt), du burde ha innsett for lenge siden at en slik fremferd stempler deg og setter deg i bås, er det hva du vil bli sett på som? Altså en som går etter alt for unge jenter? Det er jo det som skjer, og det kan jo umulig være i din interesse for hvordan kan noen ta en som deg seriøst? At du er forundret over at du blir sett på som en gammel gris burde ikke overaske, for hva får deg til å tro at gamle deg skulle være interessant for ei som er ung og kan få noen som ikke er over the top for veldig mange år siden? Det går altså bare nedover med deg fysisk, og det er lenge siden den utviklingen tok til...

Du burde også lære av erfaringer synes jeg, når noe ikke virker så er det normalt å forkaste det og heller forsøke noe man kan ha suksess med. Du må gjerne sjekke opp det motsatte kjønn altså, men se heller mot noen du kan få noe med heller enn noen du ikke gjør det med, nå er du helt på villspor i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det også er greit å kalle eldre kvinner som går etter yngre menn for ekle griser også.

Anonymkode: 44921...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ofte om ordentlig gamle menn. Aner ikke hvorfor, men det er alltid det jeg ser for meg når jeg kommer;) Men eldre men som prøver hardt å sjekke opp ungjentene kan føles litt ekkelt og truende faktisk. Det er liksom noe litt unaturlig og utrygt når kompisen til bestefar vil ligge med deg...

Anonymkode: e5a26...d02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...