Gå til innhold

Ingeborg Senneset


bianca89

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Full Ugle said:

Denne artikkelen er fra 2011 (oppdatert 2017) hun ser så frisk og fin ut på disse bildene. Nesten ikke til å kjenne igjen! 
 

https://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/endelig-tor-jeg-a-bli-frisk-2509440  

Her har hun helt annerledes hud (og ikke botox i leppene), men huden hennes syns jeg har vært så imponerende bra, er det bare sminke (og evt filter)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

net0ty skrev (1 time siden):

Hinter hun om graviditet igjen?

Det at noe hun ikke kan si skal skje og at hun har fått innvilget permisjon?

Tror ikke det, for man søker ikke arb.giver om fødselspermisjon, man informerer arbeidsgiver og søker til Nav. Men hun har tydeligvis søkt arb.giver om permisjon og fått det innvilget.

Hun har nok et eller annet prosjekt på gang.

Hun viser med også dette at hun først og fremst er influencer med egen bedrift, og bruker klassiske influencerstrategier for å få mer oppmerksomhet og skape spekulasjoner.

Sagt det før, jeg fatter ikke at en seriøs aktør som Aftenposten lar henne få fortsette å bruke avisens spalter og avisens lokaler og avisens legitimitet for å fronte proana, slik hun stadig gjør. Får bare håpe at det ikke er en lignende kanal som gir henne enda mer oppmerksomhet hvor hun vil fronte proana enda mer, men skulle ikke forundre meg...

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å spekulere i graviditet. Det var åpenbart  ikke det posten handlet om, og hun har selv sagt at den type spekulasjoner er sårt for henne. Som det er for mange, så bare slutt med det.

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (På 3.9.2023 den 17.00):

Her har hun helt annerledes hud (og ikke botox i leppene), men huden hennes syns jeg har vært så imponerende bra, er det bare sminke (og evt filter)?

Hun har ikke botox i leppene men fillers

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

net0ty skrev (6 timer siden):

Tenkte på story hvor hun holder en ball forran magen med musikken «on my way» var det jeg siktet til

Hun er i alle fall ikke gravid, og har som sagt skrevet at det er ubehagelig og litt sårt at folk spekulerer i det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele siste posten er jo lagt opp for å få folk til å spekulere. Typisk influencere som sier A, men B kommer om noen dager/uker. Da må man også tåle spekulasjoner av alle typer. 
 

Alternativet hadde jo vært å lage innlegget mindre spekulativt. Men det generer selvfølgelig også mindre click og oppmerksomhet. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (På 9.9.2023 den 23.51):

Hun er i alle fall ikke gravid, og har som sagt skrevet at det er ubehagelig og litt sårt at folk spekulerer i det.

Åh, hun vet nøyaktig hva hun gjør når hun legger ut sånne bilder med tilhørende tekst, så å bli sår for spekulasjoner kan hun spare seg for. 

  • Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (2 minutter siden):

Åh, hun vet nøyaktig hva hun gjør når hun legger ut sånne bilder med tilhørende tekst, så å bli sår for spekulasjoner kan hun spare seg for. 

Er det noen som har bilde av den aktuelle posten? Har ikke sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lafamiglia skrev (23 minutter siden):

Lurer på om hun har blitt bedt om å skifte jobb? Jf. siste Insta-post

Nei, hun skal ha permisjon en stund pga et hemmelig prosjekt privat. Ny bok kanskje eller tv serie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Concert skrev (35 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/ingeborg-senneset-ut-mot-gigantkjede/16032787/

Et produkt som er perfekt for henne, som elsker å fremstå som tynn.

Det er bare SÅ merkelig at hun skal gå ut mot kroppspress og press på at kvinner skal ha så lav fettprosent som mulig, samtidig som hun konstant fremhever sin lave fettprosent. Skjønner hun det ikke selv?

  • Liker 26
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (2 timer siden):

Skjønner hun det ikke selv?

Nei, hun er jo alvorlig syk. Da blir det vanskelig å forstå det selv.

Hun kunne fint lagt på seg mange kilo med riktig kosthold.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (9 timer siden):

Det er bare SÅ merkelig at hun skal gå ut mot kroppspress og press på at kvinner skal ha så lav fettprosent som mulig, samtidig som hun konstant fremhever sin lave fettprosent. Skjønner hun det ikke selv?

Jeg tror hun skjønner det veldig godt selv. Men det at hun går ut og kritiserer dette skal på et vis legitimere hennes egen tynnhet som hun liksom ikke kan noe for selv. Dermed forsøker hun indirekte å stoppe de som kritiserer henne for å legge ut proanabilder som er nøye posert for å fremstille henne som tynnere enn hun allerede er.

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier også at hun jobber beinhardt for å gå opp i vekt. Det tviler jeg ikke på, for vekta hun har nå er selvfølgelig helseskadelig (ikke spekulasjon, det sier hun selv). Men som tidligere spiseforstyrret ville jeg syntes det var veldig vanskelig å forene et mål om vektoppgang med stadig å legge ut pro ana-bilder av meg selv. Å gå opp i vekt ville jo, i tillegg til mye annet vanskelig, ødelagt for bildene.

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...