Gå til innhold

Ingeborg Senneset


bianca89

Anbefalte innlegg

Sarah93 skrev (7 timer siden):

Bra Senneset varsler via selfie på Facebook-story at hun skal skrive en banebrytende kommentar i Aftenposten om at vaksiner er bra!

Skjermbilde 2024-01-19 kl. 16.02.13.png

At Aftenposten ikke lærer...

Nesten 40 år gammel kvinne som redigerer seg ihjel for å fremstille seg selv som mye yngre og som så tynn som hun bare greier.

Jeg er ikke mot vaksiner generelt, men det unyanserte synet på vaksiner som IS har uttrykt flere ganger, det gir ikke tillig. Tvert om tror jeg hun i måten hun fremstiller det på kan få flere til å velge bort vaksiner.

IS burde fokusere på å bli frisk selv fremfor å formane andre om hva de skal gjøre for sin helse!

  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk Frosk skrev (På 20.1.2024 den 0.00):

At Aftenposten ikke lærer...

Nesten 40 år gammel kvinne som redigerer seg ihjel for å fremstille seg selv som mye yngre og som så tynn som hun bare greier.

Jeg er ikke mot vaksiner generelt, men det unyanserte synet på vaksiner som IS har uttrykt flere ganger, det gir ikke tillig. Tvert om tror jeg hun i måten hun fremstiller det på kan få flere til å velge bort vaksiner.

IS burde fokusere på å bli frisk selv fremfor å formane andre om hva de skal gjøre for sin helse!

Ja det er skremmende at Aftenposten bare stikker huet i sanden og later som at alt er fint.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarajensen123 skrev (2 timer siden):

Ja det er skremmende at Aftenposten bare stikker huet i sanden og later som at alt er fint.

Akkurat her ser jeg ikke problemet med bildet, det er litt redigert og hun poserer, men det gjør mange. Sett langt verre fra henne. Synes det er lame at hun skriver selvfølgeligheter og slår inn åpne dører med stor patos gang på gang, men det er det mange kommentatorer gjør. Forskjellen er at Ingeborg Senneset blir så hyllet og genierklært for det. Forstår det ikke helt.

Endret av Sarah93
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (16 minutter siden):

Akkurat her ser jeg ikke problemet med bildet, det er litt redigert og hun poserer, men det gjør mange. Sett langt verre fra henne. Synes det er lame at hun skriver selvfølgeligheter og slår inn åpne dører med stor patos gang på gang, men det er det mange kommentatorer gjør. Forskjellen er at Ingeborg Senneset blir så hyllet og genierklært for det. Forstår det ikke helt.

Nei det er nok ikke det verste bildet, men spørsmålet er hvorfor hun har et så sterkt behov fra alltid poste en annen form for selfie når hun skal ta opp viktige saker. Det fjerner fokuset. 
 

Du er ikke den eneste som har problemer med å forstå det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Nå la hun for øvrig ut noe om grove trusler og trakassering som måtte politianmeldes pga engasjementet hennes for vaksiner. Det høres ille ut, så jeg trekker tilbake at det er ukontroversielt.

Men spørsmålet er hvem hun overbeviser. For de fleste er det ukontroversielt at vaksiner er et enormt gode. Et lite mindretall er agressivt imot vaksiner. Og jeg tror, som en annen bruker skrev, at det at hun går så hardt ut bare oppildner denne gjengen. At vaksiner er bra, betyr ikke at ALLE vaksiner er ubetinget gode og uten bivirkninger som FOR NOEN er sterkere enn gevinsten. Som hun langt på vei predikerer. Kunne vært litt mer nyanser der. Kjenner to som har fått narkolepsi av svineinfluensa-vaksinen, og ingen av dem er vaksinemotstandere. Men han ene turte ikke å ta covid-vaksinen. Det forstår jeg veldig godt. Jeg vet ikke om Senneset ser den type folk, og heller ikke om det å være så svart/hvitt og lite empatisk ville overbevist en som ham.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkling er som før: https://instanavigation.com/user-profile/ingeborgsenneset

image.png.103d9bda5396dc3ddbf151ca5b7f0ad7.png

Hodet blir enormt, og kroppen ser ut som en bitteliten dukkekropp.

Dette er like mye proana som mye annet hun legger ut, med tanke på at hun i årevis har frontet sin proana så bevisst. Hjelper ikke at hun her har mer klær på når hun velger slik vinkling.

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah93 skrev (På 21.1.2024 den 16.31):

Enig. Nå la hun for øvrig ut noe om grove trusler og trakassering som måtte politianmeldes pga engasjementet hennes for vaksiner. Det høres ille ut, så jeg trekker tilbake at det er ukontroversielt.

Men spørsmålet er hvem hun overbeviser. For de fleste er det ukontroversielt at vaksiner er et enormt gode. Et lite mindretall er agressivt imot vaksiner. Og jeg tror, som en annen bruker skrev, at det at hun går så hardt ut bare oppildner denne gjengen. At vaksiner er bra, betyr ikke at ALLE vaksiner er ubetinget gode og uten bivirkninger som FOR NOEN er sterkere enn gevinsten. Som hun langt på vei predikerer. Kunne vært litt mer nyanser der. Kjenner to som har fått narkolepsi av svineinfluensa-vaksinen, og ingen av dem er vaksinemotstandere. Men han ene turte ikke å ta covid-vaksinen. Det forstår jeg veldig godt. Jeg vet ikke om Senneset ser den type folk, og heller ikke om det å være så svart/hvitt og lite empatisk ville overbevist en som ham.

Enig i dette. Litt nyanser er fint. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (På 21.1.2024 den 16.31):

Enig. Nå la hun for øvrig ut noe om grove trusler og trakassering som måtte politianmeldes pga engasjementet hennes for vaksiner. Det høres ille ut, så jeg trekker tilbake at det er ukontroversielt.

Men spørsmålet er hvem hun overbeviser. For de fleste er det ukontroversielt at vaksiner er et enormt gode. Et lite mindretall er agressivt imot vaksiner. Og jeg tror, som en annen bruker skrev, at det at hun går så hardt ut bare oppildner denne gjengen. At vaksiner er bra, betyr ikke at ALLE vaksiner er ubetinget gode og uten bivirkninger som FOR NOEN er sterkere enn gevinsten. Som hun langt på vei predikerer. Kunne vært litt mer nyanser der. Kjenner to som har fått narkolepsi av svineinfluensa-vaksinen, og ingen av dem er vaksinemotstandere. Men han ene turte ikke å ta covid-vaksinen. Det forstår jeg veldig godt. Jeg vet ikke om Senneset ser den type folk, og heller ikke om det å være så svart/hvitt og lite empatisk ville overbevist en som ham.

Og så er jo spørsmålet hva er motivet og hensikten bak? For de som er hardbarket antivaksere vil aldri endre mening uansett hvor mange slike innlegg hun poster.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Sophie Elise og morkaka? Jada, det er en spesiell ting å gjøre. Men hva faen skal IS legge seg oppi det for?! Neppe en haug med nybakte mødre der ute som kommer til å følge i SE sine fotspor på det der,og ikke av de tingene jeg vil si vi bør være kritisk til at influensere deler. Nå synes jeg IS har bikka fullstendig over i moralisme, hun bør roe ned og heller feie litt for egen dør. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kanin46 said:

Hva er greia med Sophie Elise og morkaka? Jada, det er en spesiell ting å gjøre. Men hva faen skal IS legge seg oppi det for?! Neppe en haug med nybakte mødre der ute som kommer til å følge i SE sine fotspor på det der,og ikke av de tingene jeg vil si vi bør være kritisk til at influensere deler. Nå synes jeg IS har bikka fullstendig over i moralisme, hun bør roe ned og heller feie litt for egen dør. 

Ja, virkelig! Dette er bare så overspent og hun blåser opp små ting helt ut av proporsjoner. Tror det er fordi det er influencere og slike folk hun først og fremst forholder seg til på nett. Hun burde mildt sagt heller lese litt tyngre ting om hun vil kunne melde noe interessant, men det tror jeg ikke hun har særlig kapasitet til.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (19 minutter siden):

Ja, virkelig! Dette er bare så overspent og hun blåser opp små ting helt ut av proporsjoner. Tror det er fordi det er influencere og slike folk hun først og fremst forholder seg til på nett. Hun burde mildt sagt heller lese litt tyngre ting om hun vil kunne melde noe interessant, men det tror jeg ikke hun har særlig kapasitet til.

Amen. Det blir for krampaktig «jeg skal være en viktig og kritisk stemme»-aktig, og søtlig overfor «andre influensere».

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (44 minutter siden):

Hva er greia med Sophie Elise og morkaka? Jada, det er en spesiell ting å gjøre. Men hva faen skal IS legge seg oppi det for?! Neppe en haug med nybakte mødre der ute som kommer til å følge i SE sine fotspor på det der,og ikke av de tingene jeg vil si vi bør være kritisk til at influensere deler. Nå synes jeg IS har bikka fullstendig over i moralisme, hun bør roe ned og heller feie litt for egen dør. 

Det er klassisk taktikk - ta tak i en som er mye større enn en selv mtp. følgertall, og kritiser noe om denne som er kontroversielt... vips så får man mer oppmerksomhet selv, helt uten å produsere eget innhold. Enkel dag på jobb, later som om man tar stilling til noe, mens det hele bare er en taktikk for å få mer oppmerksomhet selv.

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 minutter siden):

Det er klassisk taktikk - ta tak i en som er mye større enn en selv mtp. følgertall, og kritiser noe om denne som er kontroversielt... vips så får man mer oppmerksomhet selv, helt uten å produsere eget innhold. Enkel dag på jobb, later som om man tar stilling til noe, mens det hele bare er en taktikk for å få mer oppmerksomhet selv.

Dæven, det var spot on! Er jo samme greia hun gjør med Durek. Som om verden er avhengig av at hun sier fra. 🤦🏻‍♀️

Og det bedragersyndromet hennes…bullshit. Også fordi begrepet brukes om en person som er høyst kompetent på sitt område, men likevel betviler egen kompetanse. Det treffer ikke IS altså…

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske hard kritikk til Ingeborg av en skribent på FB. Lenke til profilen: Facebook.

Interessante linker i kommentarene til innlegget. Jeg er ikke sikker på hva jeg mener helt enda, men jeg er sikker på at hun må tåle å bli motsagt da hun går ekstremt hardt ut selv. 

 

 

Sitat


 

HAR INGEBORG SENNESET ET LITE ROM I HJERTE TIL ANDRE OGSÅ? HUN HAR RIKELIG MED PLASS TIL SEG SELV.
Vil hun noen gang be om unnskyldning?
Ofre og pårørende slikker sine sår etter den store forfølgelsen. Søndag presterte sjefsmobberen - Ingeborg Senneset - å kuppe offerrollen rett foran nesen til sine ofre, fordi hun nå blir konfrontert av ofrene.
Er det Ingeborg Senneset det er synd på?
En god kamerat av meg, en sykepleier, hadde satt seg grundig inn i hva vi visste - og ikke minst hva vi ikke visste - om mRNA-"vaksinene" mot covid-19 våren 2021.
Hans mor var også sykepleier, og kameraten min advarte henne mot denne høyst eksperimentelle mRNA-teknologien som ikke egentlig var en vaksine. Moren lyttet til ham, og valgte først å avstå.
Det hadde kommet ut i mediene at enkelte helsepersonell, både i utlandet og i Norge, døde etter vaksinering og de ble offisielt registrert som mulige dødsfall av "vaksinen".
Norske myndigheter valgte tidlig å gå ut å advare mot å vaksinere ekstra gamle og syke etter at det ble kjent at ikke alle overlevde dette eksperimentet, som det jo var.
En norsk forsker hadde funnet ut at det skjedde noe med blodet etter injeksjonene.
I tillegg kom det fram at små betennelser i intraventrikulært septum - der de elektriske impulsene brer seg i hjertet - forårsaket av spikeproteiner - ga forstyrrelser i hjerterytmen.
Sistnevnte blir dessverre ikke undersøkt av patologene i Norge ved obduksjon av alle disse plutselige dødsfallene. Et nytt fenomen som man senere kalte SADS (Sudden Adult Death Syndrome).
Moren var avdelingsleder der hun jobbet, men kjente på et gradvis større press fra en overlege og fra kolleger. Etter hvert som presset økte, måtte hun til slutt spise ved et eget bord i pauserommet. Hun hadde blitt alene og utfrosset.
Til slutt gav hun etter for dette enorme psykososiale opplegget og vaksinerte seg likevel. 13 dager etter den andre dosen falt hun om. Pårørende forsøkte med livredning, men når ambulansepersonellet ankom var hun død av hjertestans.
Flere eksterne patologer som har lest rapporten tror dødsfallet skyldes mRNA-vaksinen.
Jeg har fått lov å dele denne historien av min kamerat, men han ønsket ikke at jeg skulle bruke hans navn av hensyn til andre pårørende.
Det ligger en liten uvisshet her. Det er ikke hundre prosent sikkert at det var vaksinen hun døde av, men vi vet at flere helsepersonell døde på denne tiden som offisielt ble registrert som vaksine-dødsfall.
Mye tyder på at også denne moren og sykepleieren ble mobbet inn i døden slik som så mange andre som tok vaksinen grunnet gruppepress, og ikke fordi de var i risikosonen for covid.
FORFØLGELSEN VAR BASERT PÅ EN LØGN
Den samme våren spurte jeg Pfizer Norge om de kunne dokumentere at mRNA-vaksinen hadde effekt mot smittespredning. De svarte at det kunne de ikke (1).
Legemiddelverket hadde hele tiden på sine nettsider at vi ikke visste om den kunne ha effekt mot smittespredning.
Det europeiske legemiddelverket, EMA, sier at mRNA-vaksinen ikke ble godkjent til formålet å redusere smittespredning. Den er ikke ment til dette formålet.
Det var en diger bløff at mRNA-vaksinen hindret smittespredning.
Denne bløffen ble blant annet til ved at selveste Aftenposten sin egen helseskribent, som også er sykepleier, repeterte det mange nok ganger. Det skulle bli "sant" ved at Senneset "banket det inn".
Hun kan ikke si at hun ikke visste. Hun hadde helt sikkert mulighet til å kontakte Pfizer Norge, slik jeg gjorde. Eller Legemiddelverket. Eller EMA.
I stedet skrev hun denne overskriften i november 2021:
"Uvaksinert helsepersonell bør få vaksine eller bli omplassert" (3).
De uvaksinerte var noen "spedalske" skikkelser man måtte ta avstand fra, fordi de - i motsetning til de vaksinerte - var smittsomme.
For å smøre inn hvor farlige de uvaksinerte var - basert på Sennesets egen løgn - forklarte hun at uvaksinerte dreper sine pasienter:
"Omkring én av ti helsearbeidere i Norge er ennå ikke vaksinert. Og noen av de uvaksinerte har dessverre smittet videre. Det har ført til dødsfall."
Senneset brukte mange diabolske metoder, og skapte et diabolsk miljø. Slik som denne overskriften, som riktig nok omhandler en annen vaksine, men illustrerer hennes metoder:
"Du er ikke nødvendigvis idiot om du er skeptisk til vaksiner. Men du er smittsom."
Man skulle tro at sånne billige triks - at man er en smittebærende idiot om man ikke sluker hennes skitne markedsføring med agn og krok - ikke ville bite på voksne folk. Men det festet seg tydeligvis i underbevisstheten i gruppe-psykosen.
Senneset som mottok kommunikasjonspriser fra markedsførings-konseptet hadde et av Norges største mikrofonstativer og spalteplass.
Det var ikke lenger grenser for hvordan vi alle skulle få lov å jakte "de nye jødene".
NRK kastet seg på Sennesets retorikk med følgende overskrift:
"Bli med i debatten: Ja eller nei til uvaksinerte julegjester?"
En annen sykepleier jeg kjenner fikk telefon fra sin far som foreslo at de kanskje ikke burde komme hjem til jul siden hun var uvaksinert.
Mange feiret jul alene i 2021, og mange familier er splittet for resten av livet.
Alt basert på kanskje Norgeshistoriens største bløff med Senneset i spissen, men også resten av kommunikasjonsteamet som skjulte seg bak en luguber fasade av "evidensbasert medisin".
På toppen av det hele stemplet Senneset alle som tvilte på hennes markedsføring fra helvete, som "konspirasjonsteoretikere".
Mange som aldri var i risikogruppen for covid-19 har nå irreversible og alvorlige sykdommer, noen er døde, noen kan forvente tapte leveår grunnet kronisk sykdom, og mange lider av blødninger fra livmorvevet eller har fått utelatt mens. Unge kvinner bekymrer seg for om de noen gang kan bli med barn.
OFFERET INGEBORG SENNESET
På søndag søkte Senneset (igjen) trøst, og skrev melodramatisk på sin Facebookvegg om den vonde tiden før jul da hun hadde blitt hetset av vaksinemotstandere.
Jeg gir blaffen i om du Ingeborg var lei deg før jul.
Mange av de som er sinte på deg er ofre eller pårørende etter ditt bedrag og din giftige psykologiske kampanje der du misbrukte din forvokste spalteplass.
Du er intelligent nok til å vite at du løy. Vaksinen var aldri ment å redusere smitte. Det du gjorde er etter min mening kriminelt og bør straffeforfølges. Jeg håper at du får en rettferdig dom for det du har gjort.
Ikke mest fordi jeg ønsker hevn, men fordi noe lignende aldri må skje igjen. Folk må vite at hvis de lyver i markedsføringen og lager et djevelsk psykososialt klima, så får dette konsekvenser.
Hvis du får din fortjente straff Ingeborg, så kan Norge bli et bedre land på lengre sikt. Det gir et signal om at vi ikke tillater kriminell markedsføring av suspekte produkter som vi ikke vet noe særlig om.
Jeg syns det var smålig, selvsentrert og kvalmt av deg å framstå som offeret på søndag. Sender du ingen tanker overhode til alle de du har skadet?
Har du noen gang vurdert en beklagelse for det du har gjort?
Du påstod at dine uvaksinerte sykepleierkolleger drepte pasientene. Hvor mange har du kvestet og drept Ingeborg?

 

 
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så synd er at hun alltid må rakke ned på noen for å få frem poenget sitt. Virker som det er strategien i alt hun foretar seg. Man kan fint få frem sine egne standpunkter uten at alle andre skal trekkes ned i sølen. Hun hadde vært mer troverdig på den måten. Har man gode poenger og kunnkap trenger man ikke polarisere. Det fører ikke noe godt med seg. Og andre skal skamme seg, føle skyld. Dette er sterke følelser som hun spiller på og fører bare til at alle nyanser i debatter forsvinner. Og jeg er så lei av at det er så synd på henne når hun blir frontet med sine egne uttalelser uten noen gang å vurdere hvilke reaksjoner hun kan skape hos de som hun rett og slett trakasserer til tider.

Uavhengig av dette håper jeg hun blir frisk, har hatt samme sykdom selv, og det er trist at man fortsatt er syk når man nærmer seg 40.

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (3 timer siden):

Ganske hard kritikk til Ingeborg av en skribent på FB. Lenke til profilen: Facebook.

Interessante linker i kommentarene til innlegget. Jeg er ikke sikker på hva jeg mener helt enda, men jeg er sikker på at hun må tåle å bli motsagt da hun går ekstremt hardt ut selv. 

 

 

 

Det innlegget der sammenligner forfølgelse av uvaksinerte med Holocaust, og burde virkelig ikke spres i det hele tatt.

  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sarah93 skrev (4 minutter siden):

Det innlegget der sammenligner forfølgelse av uvaksinerte med Holocaust, og burde virkelig ikke spres i det hele tatt.

Enig. Har sett fyren på Twitter og noen bør ikke spres. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fan av Sophie Elise vanligvis, men her synes jeg hun svarer bra for seg! Og flott at TV2 lager en sak som faktisk er delvis kritisk til IS. 👏🏻 IS gidder selvsagt ikke respondere/svare for seg, i kjent stil. Enig med SE at det med å tenke på at ungen kan bli mobba var over streken(!) Relevant i noen sammenhenger, ikke denne, heller IS som konstruerer og med det faktisk kan få det til å bli en sak! Når det ellers sannsynligvis ikke er noe de fleste ville tenkt på å knytte til ungen 6-7 år fram i tid 🤦🏻‍♀️(skolealder)

https://www.tv2.no/underholdning/svarer-pa-morkake-kritikken-du-bryr-deg-om-a-shame-meg/16406203/

 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (57 minutter siden):

Ikke fan av Sophie Elise vanligvis, men her synes jeg hun svarer bra for seg! Og flott at TV2 lager en sak som faktisk er delvis kritisk til IS. 👏🏻 IS gidder selvsagt ikke respondere/svare for seg, i kjent stil. Enig med SE at det med å tenke på at ungen kan bli mobba var over streken(!) Relevant i noen sammenhenger, ikke denne, heller IS som konstruerer og med det faktisk kan få det til å bli en sak! Når det ellers sannsynligvis ikke er noe de fleste ville tenkt på å knytte til ungen 6-7 år fram i tid 🤦🏻‍♀️(skolealder)

https://www.tv2.no/underholdning/svarer-pa-morkake-kritikken-du-bryr-deg-om-a-shame-meg/16406203/

 

Og Ingeborg sin kronikk var jo bare synsing ut fra sitt eget snevre ståsted. Hun burde bare latt det ligge og la de som har kunnskapen ta seg av eventuell kritikk. Denne her er har mer substans og er bygd på erfaring og kunnskap og ikke masse overflødig ord om synsing og jeg mener/jeg føler.

https://www.tv2.no/underholdning/gar-hardt-ut-mot-morkake-trend-kan-vaere-farlig/16403771/?fbclid=IwAR3mfY8asGIGkritwT0cAStqlFq5Du03vs10d5F525xmCcEktrLndZDCNF8_aem_AT7vDP8E9ZmzQg1WgAeMBHeqCCbGJvTBw380glcvP4jhBgghVLwUUWIkhjs8X9_ok7M

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvitblomstlilje skrev (På 24.1.2024 den 15.44):

Det som er så synd er at hun alltid må rakke ned på noen for å få frem poenget sitt. Virker som det er strategien i alt hun foretar seg. Man kan fint få frem sine egne standpunkter uten at alle andre skal trekkes ned i sølen. Hun hadde vært mer troverdig på den måten. Har man gode poenger og kunnkap trenger man ikke polarisere. Det fører ikke noe godt med seg. Og andre skal skamme seg, føle skyld. Dette er sterke følelser som hun spiller på og fører bare til at alle nyanser i debatter forsvinner. Og jeg er så lei av at det er så synd på henne når hun blir frontet med sine egne uttalelser uten noen gang å vurdere hvilke reaksjoner hun kan skape hos de som hun rett og slett trakasserer til tider.

Uavhengig av dette håper jeg hun blir frisk, har hatt samme sykdom selv, og det er trist at man fortsatt er syk når man nærmer seg 40.

Ingeborg Senneset alene er årsaken til at jeg kuttet ut Aftenposten.

Hun sitter på gjerdet, ser an hvilken retning vinden går i div. samfunnsdebatter eller enkeltsaker, så hopper hun inn og rakker skarpt ned på andre for å score poeng selv. Det er bare en variant av hennes taktikk med å kaste seg over SE.

IS er en løs kanon på dekk, som farer villt rundt helt uten tanker for hvem hun skader på sin vei. Hva som helst, bare hun selv får litt mer oppmerksomhet som igjen gir henne flere utstillingsvinduer for sin mer og mindre fordekte proana.

Som helsepersonell bruker hun sin autorisasjon på en dårlig måte. Hun hadde hatt godt av å logge helt av sosiale medier, slutte å oppsøke media - og heller konsentrere seg om å bli frisk. For så lenge hun holder på som hun gjør, så dyrker hun egen sykdom parallelt med ev. behandling hun får. Da kommer hun seg ikke videre. Og det er ikke akseptabelt at hun på egen ferd stadig rakker ned på andre for å selv få oppmerksomhet.

Aftenposten støtter dette, og dermed blir det aldri abonnement fra min side igjen. De har i årevis gitt IS en scene hvor hun får oppmerksomhet rundt sin proana, og det bryter egentlig VVP.

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...