Gå til innhold

Noen som vil prate med meg?


Gjest _Novalie_

Anbefalte innlegg

On 7/6/2020 at 12:35 PM, AnonymBruker said:

Du forstår ikke. Hjernen brenner på en måte. Har hatt det som Ts. Jeg sa dette hjemme en gang og bestemor sa hun led av det samme. Du kan være trett, kjenne du må sove, men hodet har all energien... 

Anonymkode: 4827d...eac

Unnskyld at jeg spør, men det er noe jeg lurer på - når du skriver "har hatt", virker det som om dette er noe som hører fortiden til.

Hvordan har det gått med deg siden; har dette gått over av seg selv, eller har du blitt bedre på andre måter ...?

Ønsker deg uansett en riktig fin sommer, og lykke til videre.

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lenge siden sist - hvordan går det med deg ...?

For min del har jeg hatt en kjedelig, liten ulykke som har ført til at musikkspillingen har blitt lagt på is de siste ukene, så jeg har trøstet meg med å i mellomtiden pugge teori og se frem til jeg kan spille igjen, da jeg ved en tilfeldighet fant en aldeles nydelig melodi som jeg simpelthen har forelsket meg i; opprinnelig var dette en vals av Chopin som er blitt videreutviklet av Yaroslav Nikitin og Sergein Kuznetsov med tittelen Rain Waltz.

Slik høres den ut på piano:

Og her er melodien slik den egentlig skal spilles - som du ser, er ikke dette så vanskelig om man ser bort fra basstonen et stykke videre ut i sangen, som tydeligvis krever at man er en liten grønn mann fra det ytre rom med tre hender; Mozart klarte å løse en tilsvarende situasjon ved å bruke nesen.

Men melodien kan altså uten problemer også spilles av oss som bare har to hender:

Det fine med denne sangen er at selv om den er melodiøs, burde den i grunnen ikke være så vanskelig å spille - selv for en nybegynner, så hvis du noen gang skulle få lyst til å begynne å spille musikk, er dette en fenomenal hobby både du og andre kan få mye nytte og glede av, og man behøver ikke å ha en nese som Mozart - eller være et grønt romvesen med tre hender - for å få til noe. Musikk er til for alle. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Sender fortsatt mange, mange gode tanker.

- Brian

piano-tux.png.dcc050d9e436fd9cbc350b22be98893f.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest _Novalie_
På 26.7.2020 den 5.23, AnonymBruker skrev:

Lenge siden sist - hvordan går det med deg ...?

For min del har jeg hatt en kjedelig, liten ulykke som har ført til at musikkspillingen har blitt lagt på is de siste ukene, så jeg har trøstet meg med å i mellomtiden pugge teori og se frem til jeg kan spille igjen, da jeg ved en tilfeldighet fant en aldeles nydelig melodi som jeg simpelthen har forelsket meg i; opprinnelig var dette en vals av Chopin som er blitt videreutviklet av Yaroslav Nikitin og Sergein Kuznetsov med tittelen Rain Waltz.

Slik høres den ut på piano:

Og her er melodien slik den egentlig skal spilles - som du ser, er ikke dette så vanskelig om man ser bort fra basstonen et stykke videre ut i sangen, som tydeligvis krever at man er en liten grønn mann fra det ytre rom med tre hender; Mozart klarte å løse en tilsvarende situasjon ved å bruke nesen.

Men melodien kan altså uten problemer også spilles av oss som bare har to hender:

Det fine med denne sangen er at selv om den er melodiøs, burde den i grunnen ikke være så vanskelig å spille - selv for en nybegynner, så hvis du noen gang skulle få lyst til å begynne å spille musikk, er dette en fenomenal hobby både du og andre kan få mye nytte og glede av, og man behøver ikke å ha en nese som Mozart - eller være et grønt romvesen med tre hender - for å få til noe. Musikk er til for alle. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Sender fortsatt mange, mange gode tanker.

- Brian

piano-tux.png.dcc050d9e436fd9cbc350b22be98893f.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Hej Hej

Jeg sendte en liten mld på nettsiden din nettopp. Bara grunnen og att jeg forklarer hvorfor jeg inte har värt så aktiv i det sista men det har inte akurat värt så lett her og jeg har slitt ganska mye den siste tiden.

Hvordan går det med deg? Håper att du har det bra❤️

❤️KLEM❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 5.15, SilliihKitten skrev:

Vet ikke. Akkurat nå så ligger jeg vel bare i sengen, fullt kaos, engstelig og redd og vet igrunn ingeting 

Hvorfor er det kaos? Føler med deg ! Fant ut via media idag at min eks og nære venn og en felles venn har vært idioter i helga som var. Og det har vært mye oppslag om de idag. Kvalm og uggen, og kutta de ut tvert da de ikle selv forstår alvoret i hva de blir tatt for å være nå selv om det ikke er tilfelle og ingen av de var edru for en femmer og husker noenting. Får selv ikke sove pga dette og vet jeg må tipse i morgen med navn og telefon nummer for at de skal ta konsekvensene av handlingene sine. Jeg føler meg som en idiot og vil ikke være en del av de lenger etter dette😰😰😰😰😰... Har kjent de i flere år og han ene har vært en del av gjengen til min mor og festa med min mor da jeg var barn😰😰😰😰. Han andre datet jeg lenge😰😰😰.. jævlig... migrene pga dette. 

Anonymkode: aca0f...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det kaos? Føler med deg ! Fant ut via media idag at min eks og nære venn og en felles venn har vært idioter i helga som var. Og det har vært mye oppslag om de idag. Kvalm og uggen, og kutta de ut tvert da de ikle selv forstår alvoret i hva de blir tatt for å være nå selv om det ikke er tilfelle og ingen av de var edru for en femmer og husker noenting. Får selv ikke sove pga dette og vet jeg må tipse i morgen med navn og telefon nummer for at de skal ta konsekvensene av handlingene sine. Jeg føler meg som en idiot og vil ikke være en del av de lenger etter dette😰😰😰😰😰... Har kjent de i flere år og han ene har vært en del av gjengen til min mor og festa med min mor da jeg var barn😰😰😰😰. Han andre datet jeg lenge😰😰😰.. jævlig... migrene pga dette. 

Anonymkode: aca0f...342

Livet mitt är og har värt stort sett kaos fra jeg ble född till nu. Engstelig og redd uansett hva.

Hva de har gjort? Din x og din venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SilliihKitten said:

Hej Hej

Jeg sendte en liten mld på nettsiden din nettopp. Bara grunnen og att jeg forklarer hvorfor jeg inte har värt så aktiv i det sista men det har inte akurat värt så lett her og jeg har slitt ganska mye den siste tiden.

Hvordan går det med deg? Håper att du har det bra❤️

❤️KLEM❤️

Hei igjen!

Takk for melding, som jeg nettopp har svart på.

Er i alle fall fortsatt her, og kan legge ved en finere versjon - men vanskeligere å spille på piano - av melodien jeg skrev om sist; han som spiller, har også lagt ved notene til arrangementet sitt.

Så hvis der er noen her som er flinke til å spille musikk, anbefales det å lære dette, mens vi andre kan høre på sangen når man vil legge seg til å sove og ha noe rolig å høre på; selv har jeg andre ting å tenke på de kommende dagene siden jeg har mye å gjøre da leiligheten min blir åsted for rørleggerarbeid i neste uke, men har i det minste lært men å spille første del av melodien i høyre hånd - på kneet. Man trenger nemlig ikke et piano for å kunne lære å spille; alt man trenger, er bevegelsene til ti fingre, og man kan lære mye ved å spille uten å spille. Akkurat som man ikke trenger en fotball for å bli god uten ball.

Og man trenger heller ikke å være en liten grønn mann fra det ytre rom med tre hender, til tross for at den russiske komponisten Rachmaninoff hadde veldig store hender. Kanskje litt for store. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Edvard Grieg hadde derimot så små hender at han fikk et spesiallaget piano, så det er håp for oss alle.

Sender enda flere gode tanker.

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest _Novalie_
På 4.8.2020 den 4.48, AnonymBruker skrev:

Hei igjen!

Takk for melding, som jeg nettopp har svart på.

Er i alle fall fortsatt her, og kan legge ved en finere versjon - men vanskeligere å spille på piano - av melodien jeg skrev om sist; han som spiller, har også lagt ved notene til arrangementet sitt.

Så hvis der er noen her som er flinke til å spille musikk, anbefales det å lære dette, mens vi andre kan høre på sangen når man vil legge seg til å sove og ha noe rolig å høre på; selv har jeg andre ting å tenke på de kommende dagene siden jeg har mye å gjøre da leiligheten min blir åsted for rørleggerarbeid i neste uke, men har i det minste lært men å spille første del av melodien i høyre hånd - på kneet. Man trenger nemlig ikke et piano for å kunne lære å spille; alt man trenger, er bevegelsene til ti fingre, og man kan lære mye ved å spille uten å spille. Akkurat som man ikke trenger en fotball for å bli god uten ball.

Og man trenger heller ikke å være en liten grønn mann fra det ytre rom med tre hender, til tross for at den russiske komponisten Rachmaninoff hadde veldig store hender. Kanskje litt for store. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Edvard Grieg hadde derimot så små hender at han fikk et spesiallaget piano, så det er håp for oss alle.

Sender enda flere gode tanker.

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Beklager sent svar men har nettopp sendt deg en ny mail og jag är också hemma igen men det går inte akurat så bra😭 har forklart mer i mailen jag sendte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, SilliihKitten said:

Beklager sent svar men har nettopp sendt deg en ny mail og jag är också hemma igen men det går inte akurat så bra😭 har forklart mer i mailen jag sendte

Har nettopp svart på e-posten din, og håper kanskje at det jeg skrev, kan være til hjelp; husk - jeg er alltid her.

Legger ved en liten Tux som har forvillet seg inn i Hundremeterskogen og er blitt tydelig inspirert av Nasse Nøff; man trenger verken å være stor eller perfekt for å være verdifull, noe dyrene i eventyret om Ole Brumm vitner om, og det er håp for oss alle, uansett hvem vi enn er og hvilket utgangspunkt vi har; det finnes alltid håp, både for små pingviner og små og store mennesker.

- Brian

gris-tux.png.167df8c4da34c7a253e79c0b1733b918.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Er veldig sliten nå, slik at jeg har ikke så mye å komme med akkurat i øyeblikket, men ville bare sende deg mange gode tanker atter en gang, og håper det er i orden at jeg legger ved bilder av både sjokolade med Tux-motiv (man kan få kjøpt former der man selv kan støpe sjokoladen) og flere hjemmelagde kaker med den kjente pingvinen.

Skulle virkelig ønske alt ordnet seg for deg, så bare skriv når du føler for det - når du vil og hva du vil; som jeg skrev tidligere, er jeg alltid her, både for deg og andre som trenger en liten oppmuntring; riktignok er det mye egoisme og kulde der ute, men det finnes også mye skjønnhet i verden, og denne ærlige skjønnheten finner man i menneskehjertene, innerst inne i disse flotte menneskene verden så sårt trenger; i hver ensomme tanke, i hver eneste tåre som renner nedover et trist ansikt.

For meningen med livet finner man ikke i kamp om lykke, rikdom eller berømmelse, men i de små, vakre tingene andre overser, noe jeg fikk satt ord på da jeg skrev dette for seks år siden:

Verden trenger ikke flere konger, dronninger eller opphøyde riddere i blanke rustninger som ønsker å være viktige, verden trenger ikke flere som kjemper om oppmerksomhet og prøver å se perfekte ut, verden trenger ikke flere som er forelsket i sitt eget speilbilde; verden trenger de små, melankolske menneskene ingen tenker på og bryr seg om, men som har så mye kjærlighet inni seg. Verden trenger gutten som vil henge seg på grunn av mobbingen han blir utsatt for, verden trenger jenta som har det så vondt at tårene bare renner og renner, verden trenger de sårbare menneskene som får livet sitt snudd opp-ned på grunn av overgrep eller vold, verden trenger alle dem som tenker på eller planlegger å avslutte livet sitt for egen hånd; verden trenger de glemte englene ingen legger merke til, verden trenger dem virkelig.

Fordi det alltid, alltid finnes håp.

- Brian

tux-chocolate-mould-3d-model-Pg8mnijCk_2

sysadmincake-linux-theme-cakes-mumbai-th

172a157ea2d61de74a5d401e698b6713.jpg

1024x768_356923pNGC_under-the-sea-linux-

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart på e-posten din med noen råd som muligens kan hjelpe; som jeg skrev ovenfor, skulle jeg virkelig ønske alt ordnet seg for deg.

Legger denne gangen ved et lite bilde av en litt spesiell frokostblanding som kanskje ikke er så veldig sunn, men hadde den vært å få kjøpt i butikken, hadde jeg kjøpt den på flekken. Gjett hvorfor. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Verden trenger både deg, alle de anonyme, fantastiske menneskene som nå leser dette, og verden trenger flere oppmuntringer i form av en liten, søt pingvin.

- Brian

8491521693_cc1a3d726e_n.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har svart på e-posten din med noen råd som muligens kan hjelpe; som jeg skrev ovenfor, skulle jeg virkelig ønske alt ordnet seg for deg.

Legger denne gangen ved et lite bilde av en litt spesiell frokostblanding som kanskje ikke er så veldig sunn, men hadde den vært å få kjøpt i butikken, hadde jeg kjøpt den på flekken. Gjett hvorfor. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Verden trenger både deg, alle de anonyme, fantastiske menneskene som nå leser dette, og verden trenger flere oppmuntringer i form av en liten, søt pingvin.

- Brian

8491521693_cc1a3d726e_n.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Trodde først at bildet av frokostblandingen var photoshoppet, men etter å ha søkt litt, virker det som om bildet er ekte ...?

Litt sent å dra til Coop klokken ett om natten, og jeg tror neppe at det å lete etter en frokostblanding er god nok grunn til å bryte seg inn i butikken, så jeg får se etter imorgen; er det noen her som vet om Frosted Flakes med Tux-pingvinen faktisk er mulig å få kjøpt i Norge?

- Brian

Tux-Linux-Flingor-Cereal.jpg

8491521693_cc1a3d726e_z.jpg

 

IMG_20110623_161912.jpg

JvhWdolhfRMHW7zOPwMD-TVzonNOECbmNF_xdBbz

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har svart på e-posten din med noen råd som muligens kan hjelpe; som jeg skrev ovenfor, skulle jeg virkelig ønske alt ordnet seg for deg.

Legger denne gangen ved et lite bilde av en litt spesiell frokostblanding som kanskje ikke er så veldig sunn, men hadde den vært å få kjøpt i butikken, hadde jeg kjøpt den på flekken. Gjett hvorfor. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Verden trenger både deg, alle de anonyme, fantastiske menneskene som nå leser dette, og verden trenger flere oppmuntringer i form av en liten, søt pingvin.

- Brian

8491521693_cc1a3d726e_n.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Jag har svart på mail jag också nå❤️

 

Ååå, Pingvin Frokostblanding😍 Har inte sett den på butiken men hadde jag funnet den så hadde jag köpt den. Jag köpte Frooty Loops en gang då som jag fant men når jag var på butiken igen etter en stund så hadde de inte den mer😭 Jag kommer meg inte så mye ut och det kan gjerne gå uker mellom hver gang jag er på butiken.

Men sånn Pingvin Frokostblanding hadde jag köpt på flekken hadde jag funnet sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SilliihKitten said:

Jag har svart på mail jag också nå❤️

 

Ååå, Pingvin Frokostblanding😍 Har inte sett den på butiken men hadde jag funnet den så hadde jag köpt den. Jag köpte Frooty Loops en gang då som jag fant men når jag var på butiken igen etter en stund så hadde de inte den mer😭 Jag kommer meg inte så mye ut och det kan gjerne gå uker mellom hver gang jag er på butiken.

Men sånn Pingvin Frokostblanding hadde jag köpt på flekken hadde jag funnet sånn

Ulempen med frokostblanding - i alle fall mange av dem - er at de inneholder litt for mye sukker, så for min del er det en god stund siden jeg startet dagen med dette, om man ser bort fra at jeg i mars hamstret fire pakker frokostblanding der man kun må tilsette vann - i tilfelle det skulle oppstå prekær melkekrise. Inntil videre virker det som om dette ikke akkurat er noen overhengende fare; norske kuer lager fortsatt melk. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Men finner jeg disse pingvin-pakkene, skal jeg naturligvis kjøpe en - selv om det ikke er meningen å spise den, skjønt man kanskje bør spørre seg om ikke leiligheten min er i ferd med å forvandles til et moderne museum over unyttige ting der man finner gjenstander som en kosegris i full størrelse, en Cola-flaske som er vel en meter høy (sparebøsse), en king-size Hello Kitty-dispenser, norskprodusert Lego fra 1950-årene samt en lengre rekke andre kuriositeter. Slik sett er det en fordel at jeg fortsatt er singel - kan ikke forestille meg at en kvinnelig partner ville gjøre et forsøk på å dele livet med meg uten å gå løs på sju store badeender, kosegrisen, eller de andre tingene man må ta med en solid porsjon humor.

Har for øvrig svart deg på e-posten din, og håper alt ordner seg for deg, noe jeg også håper skjer for alle som skriver her på "Kropp og helse" og forteller om angst, tanker om døden, og hvor vanskelig tilværelsen er; jeg er enig i at livet ikke er noen dans på roser, men hvert enkelt menneskes hjerte er et hjerte verden ikke kan klare seg uten; et hjerte som speiler seg i tårer; et hjerte så levende at man hører ekkoet i stjernehavet over oss; et lite menneskehjerte fylt av uforglemmelig skjønnhet.

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Novalie_
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ulempen med frokostblanding - i alle fall mange av dem - er at de inneholder litt for mye sukker, så for min del er det en god stund siden jeg startet dagen med dette, om man ser bort fra at jeg i mars hamstret fire pakker frokostblanding der man kun må tilsette vann - i tilfelle det skulle oppstå prekær melkekrise. Inntil videre virker det som om dette ikke akkurat er noen overhengende fare; norske kuer lager fortsatt melk. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Men finner jeg disse pingvin-pakkene, skal jeg naturligvis kjøpe en - selv om det ikke er meningen å spise den, skjønt man kanskje bør spørre seg om ikke leiligheten min er i ferd med å forvandles til et moderne museum over unyttige ting der man finner gjenstander som en kosegris i full størrelse, en Cola-flaske som er vel en meter høy (sparebøsse), en king-size Hello Kitty-dispenser, norskprodusert Lego fra 1950-årene samt en lengre rekke andre kuriositeter. Slik sett er det en fordel at jeg fortsatt er singel - kan ikke forestille meg at en kvinnelig partner ville gjøre et forsøk på å dele livet med meg uten å gå løs på sju store badeender, kosegrisen, eller de andre tingene man må ta med en solid porsjon humor.

Har for øvrig svart deg på e-posten din, og håper alt ordner seg for deg, noe jeg også håper skjer for alle som skriver her på "Kropp og helse" og forteller om angst, tanker om døden, og hvor vanskelig tilværelsen er; jeg er enig i at livet ikke er noen dans på roser, men hvert enkelt menneskes hjerte er et hjerte verden ikke kan klare seg uten; et hjerte som speiler seg i tårer; et hjerte så levende at man hører ekkoet i stjernehavet over oss; et lite menneskehjerte fylt av uforglemmelig skjønnhet.

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Det er nok sant att det er mye sukker i Frokostblandinger men hadde sikkert värt greit för meg en periode så liten å tynn jag er blitt (mtp situationen så er inte jag så flink och spise lengre och det kan gjerne gå dager mellom hver gang) så jag kunne sikkert trengt det för att feta meg upp litt.
Men jag hadde också köpt Pingvin Frokostblanding en hadde jag funnet den för Pingviner er awesome🐧
 

Så kult då
Jag tror att jag hadde likt meg der
Speciellt med den store kosegrisen men kunne inte kost så mye med den för då hadde Bamsen min blitt sjalu🐰
 

Jag har också nu svart deg på mailen
 

❤️KLEM❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 5.22, SilliihKitten skrev:

Ensomhet, det å være alene og ikke ha noen. At når jeg hører tilbake fra barnevernet så går det skeis og at det ikke skal bli noe av likevel

Du skal vite at det er garantert mange som er glad i deg,og bryr seg om deg,men det er slik når en har mørke tanker,så overskygger de alt det andre. Du er akkurat like mye verdt som alle andre, håper du får sove godt, og får en fin dag imorgen 🙂

Anonymkode: 7d408...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Coop og sjekket om de hadde frokostblandingen med Tux, noe de ikke hadde, men fant derimot ut mer om dette på nettet, og her er de sjokkerende fakta om hvordan den stakkars Linux-pingvinen ble kidnappet, og gjort om til en bie(!).

Det har seg nemlig slik at det originale produktet Frosted Flakes blir produsert av Kellogg's, som har en kjent tiger som maskot:

prod_img-6815711_prod_img-6815711_ff_hon

I velkjent amerikansk stil er denne tigeren, som for øvrig heter Tony og så dagens lys i 1952, opphavsrettsbeskyttet etter alle kunstens regler, så da Coop skulle lansere sin egen utgave av Frosted Flakes, måtte de tydeligvis se seg om etter en ny figur som faller i smak hos barn.

Ettersom folk som bruker Linux ikke er like opptatt av gods og gull som folk som bruker andre operativsystemer der man teller kroner og øre, vil jeg gjette på at man trodde det bare er å forsyne seg, så valget falt på en nyere utgave av pingvinen Tux i Crystal Clear-prosjektet, designet av den brasilianske grafikeren Everaldo Coelho under GPL-lisensen. Denne lisensen gir stor frihet uten å måtte grave i lommeboken, men dette er ikke synonymt med at man kan gjøre som man vil.

Resultatet ble altså dette:

1U0Ort6g.jpg

Kanskje fikk man reaksjoner på at Tux ble brukt i denne sammenhengen uten at kilden var kjent - ikke vet jeg.

Man gikk i alle fall et skritt lenger, og lanserte Honey Bees, denne gangen med en bie som maskot. Og som det er lett å se, er dette intet mindre enn pingvinen Tux fremstilt som en bie; legg merke til at øynene er helt like, og designet ellers:

img_0445-640x586.jpg

Til å begynne med likte jeg idéen om å bruke Tux på frokostblandingen, men når jeg nå ser at markedskreftene har kidnappet en stakkars pingvin, og gjort pingvinen til en bie for å selge frokostblanding med honningsmak, blir jeg simpelthen stum.

En ting er rosabloggere som har klippekort hos plastiske kirurger, men hva skjer med verden når ikke engang en liten pingvin kan få være - en pingvin ...?

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, AnonymBruker said:

Du skal vite at det er garantert mange som er glad i deg,og bryr seg om deg,men det er slik når en har mørke tanker,så overskygger de alt det andre. Du er akkurat like mye verdt som alle andre, håper du får sove godt, og får en fin dag imorgen 🙂

Anonymkode: 7d408...c0c

Man blir så glad inni seg når man ser at det finnes mennesker som deg der ute; ta riktig godt vare på deg selv, og lykke til videre. Lyset du har i hjertet ditt, er sterkere enn all verdens mørke tanker. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/28/2020 at 12:40 AM, SilliihKitten said:

Det er nok sant att det er mye sukker i Frokostblandinger men hadde sikkert värt greit för meg en periode så liten å tynn jag er blitt (mtp situationen så er inte jag så flink och spise lengre och det kan gjerne gå dager mellom hver gang) så jag kunne sikkert trengt det för att feta meg upp litt.
Men jag hadde också köpt Pingvin Frokostblanding en hadde jag funnet den för Pingviner er awesome🐧
 

Så kult då
Jag tror att jag hadde likt meg der
Speciellt med den store kosegrisen men kunne inte kost så mye med den för då hadde Bamsen min blitt sjalu🐰
 

Jag har också nu svart deg på mailen
 

❤️KLEM❤️

Tror ikke bamsen din - eller noen annen bamse, for den saks skyld - ville blitt sjalu på en stakkars kosegris som må bo i det herlige kaoset hjemme hos meg.

Vil ellers ønske deg god helg, og gratulere deg med at denne tråden som du startet i mars, i løpet av fredag formiddag hadde blitt lest 7777 ganger - et tall som burde bringe hell og lykke:

7777.thumb.png.78abe2252d4dab42fe189701ea688fa5.png

... så det er bare å ønske lykke til videre; neste runde tall blir 77.777. Eller 777.777 ...?

Slik ser en liten Tux på dette, da jeg ikke tror det er andre tråder her i forumet med like mange pingviner som akkurat her:

new_year_tux.jpg

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så litt mer mas fra meg - vet at det er en god stund til Jul, men fant nettopp denne siden med bakgrunnsbilder som man kan ha på PC-en med små pingviner som julemotiv, og ville dele noen av bildene; kanskje du eller noen andre her kunne få bruk for dem ...?

- Brian

ChristmasTux2017_3840x2160.png

christmastux2011_2560x1440.png

ChristmasTux2014_2560x1440.png

ChristmasTux2012_2560x1440.png

ChristmasTux2019_4K_3840x2160.png

ChristmasTux2009_2560x1600.png

ChristmasTux2015_2560x1920.png

ChristmasTux2007_2560x1600.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke bamsen din - eller noen annen bamse, for den saks skyld - ville blitt sjalu på en stakkars kosegris som må bo i det herlige kaoset hjemme hos meg.

Vil ellers ønske deg god helg, og gratulere deg med at denne tråden som du startet i mars, i løpet av fredag formiddag hadde blitt lest 7777 ganger - et tall som burde bringe hell og lykke:

7777.thumb.png.78abe2252d4dab42fe189701ea688fa5.png

... så det er bare å ønske lykke til videre; neste runde tall blir 77.777. Eller 777.777 ...?

Slik ser en liten Tux på dette, da jeg ikke tror det er andre tråder her i forumet med like mange pingviner som akkurat her:

new_year_tux.jpg

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 13f5a...9d5

Jo tror han hadde blitt litt sjalu sidan han er vandt med oppmerksomhet och kos hela tiden. Han er stort sett med meg 24/7 uansett hvor jag er eller vad jag gör och nå i det sista så har jag trengt han mer och mer då han hjelper meg når jag har det vanskelig.

Oi😮 ja det var jo litt. Det har jag aldrig fulgt så mye med på för å vära ärlig och trodde inte att det har värt sett så många gånger men det er vel historien om våre 4 venner som har brakt folk inn i tråden så vi burde vel kanske pröva en gång når vi begge er i form till å skriva lite mer på historien vår om Pingu och vennene hans🐧

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...