Gå til innhold

Noen som vil prate med meg?


Gjest _Novalie_

Anbefalte innlegg

Gjest _Novalie_
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så litt mer mas fra meg - vet at det er en god stund til Jul, men fant nettopp denne siden med bakgrunnsbilder som man kan ha på PC-en med små pingviner som julemotiv, og ville dele noen av bildene; kanskje du eller noen andre her kunne få bruk for dem ...?

- Brian

ChristmasTux2017_3840x2160.png

christmastux2011_2560x1440.png

ChristmasTux2014_2560x1440.png

ChristmasTux2012_2560x1440.png

ChristmasTux2019_4K_3840x2160.png

ChristmasTux2009_2560x1600.png

ChristmasTux2015_2560x1920.png

ChristmasTux2007_2560x1600.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Tack💕

De ska jag garantert lagra för det var veldigt fine bakgrunner med masses Pingviner på🐧 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Novalie_
På 28.8.2020 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Du skal vite at det er garantert mange som er glad i deg,og bryr seg om deg,men det er slik når en har mørke tanker,så overskygger de alt det andre. Du er akkurat like mye verdt som alle andre, håper du får sove godt, og får en fin dag imorgen 🙂

Anonymkode: 7d408...c0c

Tusen Tack för goda ord❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når selv en umusikalsk tragedie som jeg kan få til noe, er det ingen tvil om at det alltid finnes håp: Etter to måneders pause i musikkspillingen, begynte jeg å spille litt sist helg, og utover natten fikk jeg idéen til noe som kunne bli en ny sang, så fant jeg ut hvordan fortsettelsen skulle være på morgenkvisten igår etter en natt uten søvn der jeg følte meg omtrent som en indisk zombie slik at kreativiteten fikk frie tøyler; her er begynnelsen på den nye sangen din - som kanskje er noe av det fineste jeg har laget:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-27-09-2020.mp3

Ønsker både deg og dere andre som leser dette, en fortsatt fin helg; siden flere og flere begynner å bruke ansiktsmaske, legger jeg ved et bilde av en maske litt utenom det vanlige  .

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

4089183_0.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når selv en umusikalsk tragedie som jeg kan få til noe, er det ingen tvil om at det alltid finnes håp: Etter to måneders pause i musikkspillingen, begynte jeg å spille litt sist helg, og utover natten fikk jeg idéen til noe som kunne bli en ny sang, så fant jeg ut hvordan fortsettelsen skulle være på morgenkvisten igår etter en natt uten søvn der jeg følte meg omtrent som en indisk zombie slik at kreativiteten fikk frie tøyler; her er begynnelsen på den nye sangen din - som kanskje er noe av det fineste jeg har laget:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-27-09-2020.mp3

Ønsker både deg og dere andre som leser dette, en fortsatt fin helg; siden flere og flere begynner å bruke ansiktsmaske, legger jeg ved et bilde av en maske litt utenom det vanlige  .

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

4089183_0.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Tack så mycket😍

Jag likte den och jag känner jag bliver gla av sångarna du har postat till mig så sångarna bringer med et smile i värdagen min.

Den facemasken var nice då. Jag hadde gärna gått med den och når det kommer till facemasks så har jag köpt inn flera söta och fina facemasks. Dom vanliga sjukhus masken bliver så tråkiga själv om jag har dom också men sista jag köpte var en lott söt en med sånn rhinestones på som ser ut som diamanter. That way i can still look cute and still be safe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SilliihKitten said:

Tack så mycket😍

Jag likte den och jag känner jag bliver gla av sångarna du har postat till mig så sångarna bringer med et smile i värdagen min.

Den facemasken var nice då. Jag hadde gärna gått med den och når det kommer till facemasks så har jag köpt inn flera söta och fina facemasks. Dom vanliga sjukhus masken bliver så tråkiga själv om jag har dom också men sista jag köpte var en lott söt en med sånn rhinestones på som ser ut som diamanter. That way i can still look cute and still be safe

 

Tusen takk - hvis de hjemmelagde sangene mine kan spre litt livsglede, er det flott; det var jo en av grunnene til at jeg begynte å spille igjen. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Og jo - når man først skal ha en ansiktsmaske, kan man like gjerne ha en maske som skiller seg ut, og Linux-maskene er så morsomme at det kan hende jeg bestiller noen selv.

En annen pingvin-maske som er mulig å få kjøpt, er denne. I tillegg er det også mulig å designe egne ansiktsmasker, og da kan man bruke et av de mange pingvinbildene vi har brukt tidligere i tråden - frokostblanding uten å oppgi kilde er ikke så greit, men Tux-pingvinen kan fritt brukes som maskemotiv i disse koronatider. Man kan jo få trykket opp all slags gjenstander med egne bildemotiver, så hvorfor ikke også ansiktsmasker med en søt pingvin ...?

Bestiller man fra utlandet og butikken ikke er registrert i VOEC-registeret, blir dette rimelig dyrt, men skal finne ut om det er mulig å bestille i mindre antall her i Norge på steder der de trykker opp T-skjorter eller andre ting.

Ta uansett godt vare på deg selv, og lykke til videre.

- Brian

ur,mask_flatlay_front,product,600x600.jp

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer sangen din i noe langsommere tempo med det nye jeg har funnet på; beklager at jeg spiller feil på slutten, men gjetter på at verden ikke går under av den grunn:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-30-09-2020.mp3

Håper denne rolige melodien kan muntre deg litt opp, og legger ved et bevis på at også pingviner kan spille musikk.

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Penguin_music.jpg

Det finnes til og med små pingvin-pianoer ...

HCZ218N_mu.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Novalie_
På 30.9.2020 den 4.49, AnonymBruker skrev:

Og her kommer sangen din i noe langsommere tempo med det nye jeg har funnet på; beklager at jeg spiller feil på slutten, men gjetter på at verden ikke går under av den grunn:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-30-09-2020.mp3

Håper denne rolige melodien kan muntre deg litt opp, og legger ved et bevis på at også pingviner kan spille musikk.

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Penguin_music.jpg

Det finnes til og med små pingvin-pianoer ...

HCZ218N_mu.jpg

Anonymkode: 13f5a...9d5

😍😍😍

Tack så mycket. Den var nice, jag älskar den😍

Jaaaa Pingviner är flinka till mycket🐧❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2020 at 5:10 AM, SilliihKitten said:

😍😍😍

Tack så mycket. Den var nice, jag älskar den😍

Jaaaa Pingviner är flinka till mycket🐧❤️

Flott at du likte sangen jeg holder på å lage til deg, og her kommer en ny (u)musikalsk oppmuntring; det jeg liker best, er faktisk slutten på sangen selv om jeg ikke har lært å spille den enda - i natt så jeg iallfall nærmere på nettopp slutten, og fant på noe som forhåpentligvis ikke høres så aller verst ut.

Så jeg ville sende deg det jeg nettopp har funnet på; unnskyld litt ustødig rytme, men siden dette er noe nytt, har jeg ikke hatt tid til å øve på dette:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_ideprove_slutt-02-10-2020.mp3

... høres dette bra ut?

Selv synes jeg sangen din får en melodiøs avslutning med dette, og når jeg får litt øvelse i å spille den i ett stykke, tror jeg den kommer til å høres rimelig fin ut - en oppmuntringssang du kan høre på når du har lyst, og en påminnelse om hvor mye verden trenger deg.

Håper du får en riktig fin helg.

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/2/2020 at 6:03 AM, AnonymBruker said:

Flott at du likte sangen jeg holder på å lage til deg, og her kommer en ny (u)musikalsk oppmuntring; det jeg liker best, er faktisk slutten på sangen selv om jeg ikke har lært å spille den enda - i natt så jeg iallfall nærmere på nettopp slutten, og fant på noe som forhåpentligvis ikke høres så aller verst ut.

Så jeg ville sende deg det jeg nettopp har funnet på; unnskyld litt ustødig rytme, men siden dette er noe nytt, har jeg ikke hatt tid til å øve på dette:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_ideprove_slutt-02-10-2020.mp3

... høres dette bra ut?

Selv synes jeg sangen din får en melodiøs avslutning med dette, og når jeg får litt øvelse i å spille den i ett stykke, tror jeg den kommer til å høres rimelig fin ut - en oppmuntringssang du kan høre på når du har lyst, og en påminnelse om hvor mye verden trenger deg.

Håper du får en riktig fin helg.

- Brian smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 13f5a...9d5

Og her er hele sangen din med den nye slutten; litt småfeil her og der, men antar at det er til å leve med - helt mot slutten er det en kort pause før jeg tar den siste akkorden; måtte rett og slett bruke tid på å finne de riktige tonene:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-04-10-2020.mp3

Har en idé til en lengre slutt med variasjon i spillingen og må få øvd litt på dette, så sangen din er på langt nær ferdig; den høres iallfall så langt ut som noe som kan bli en riktig fin sang - håper den kan muntre deg opp på dager da man trenger en liten oppmuntring, og skulle du en dag føle at du ønsker å begynne å spille for eksempel piano eller gitar, kan du sikkert spille den selv bedre enn jeg gjør. Riktignok tar det litt tid å lære seg å spille, men musikk er ikke forbeholdt Mozart eller Beatles; musikk er til for alle - også for deg og andre som leser dette.

Ta godt vare på deg selv, og opp med hodet; så lenge det finnes munnbind med pingviner og man har tilgang til et musikkinstrument og Linux, er det definitivt håp. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og her er hele sangen din med den nye slutten; litt småfeil her og der, men antar at det er til å leve med - helt mot slutten er det en kort pause før jeg tar den siste akkorden; måtte rett og slett bruke tid på å finne de riktige tonene:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-04-10-2020.mp3

Har en idé til en lengre slutt med variasjon i spillingen og må få øvd litt på dette, så sangen din er på langt nær ferdig; den høres iallfall så langt ut som noe som kan bli en riktig fin sang - håper den kan muntre deg opp på dager da man trenger en liten oppmuntring, og skulle du en dag føle at du ønsker å begynne å spille for eksempel piano eller gitar, kan du sikkert spille den selv bedre enn jeg gjør. Riktignok tar det litt tid å lære seg å spille, men musikk er ikke forbeholdt Mozart eller Beatles; musikk er til for alle - også for deg og andre som leser dette.

Ta godt vare på deg selv, og opp med hodet; så lenge det finnes munnbind med pingviner og man har tilgang til et musikkinstrument og Linux, er det definitivt håp. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Tusen Tack😍 Jag likte verkligen den och jag trengte det idag för å vära ärlig. Helgen har inte akurat värt så grei och jag har stort sett lagt eller sittet i sängen i mörket och grått meg tom for tårer och dehydrering omtrent så jag trengte verkligen det nu för jag blir gla når jag hörer på sangen. Jag synes du är veldigt flink till å spille piano

❤️KLEM❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, SilliihKitten said:

Tusen Tack😍 Jag likte verkligen den och jag trengte det idag för å vära ärlig. Helgen har inte akurat värt så grei och jag har stort sett lagt eller sittet i sängen i mörket och grått meg tom for tårer och dehydrering omtrent så jag trengte verkligen det nu för jag blir gla når jag hörer på sangen. Jag synes du är veldigt flink till å spille piano

❤️KLEM❤️

Da håper jeg alt går bedre imorgen, og at du får en god natt med fine drømmer. Kanskje om små, søte pingviner. Eller om noe annet trygt og godt.

Tusen takk for at du sier jeg er flink til å spille, men jeg er virkelig ikke det i forhold til andre - en som derimot er mye flinkere enn meg, er en 6-åring som er blind på ett øye og har sterkt nedsatt syn på det andre, men herlighet - som han kan spille kun på bakgrunn av det han har hørt, og hvilken kjærlighet han har til musikken. I forhold til ham er jeg som Bambi på glattisen.

Kanskje det å se ham spille også kan være en liten oppmuntring; han har oddsene mot seg, men likevel spiller han langt bedre enn andre barn på hans alder; det finnes alltid håp, også når livet ser mørkt ut.

Håper morgendagen smiler til deg. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg alt går bedre imorgen, og at du får en god natt med fine drømmer. Kanskje om små, søte pingviner. Eller om noe annet trygt og godt.

Tusen takk for at du sier jeg er flink til å spille, men jeg er virkelig ikke det i forhold til andre - en som derimot er mye flinkere enn meg, er en 6-åring som er blind på ett øye og har sterkt nedsatt syn på det andre, men herlighet - som han kan spille kun på bakgrunn av det han har hørt, og hvilken kjærlighet han har til musikken. I forhold til ham er jeg som Bambi på glattisen.

Kanskje det å se ham spille også kan være en liten oppmuntring; han har oddsene mot seg, men likevel spiller han langt bedre enn andre barn på hans alder; det finnes alltid håp, også når livet ser mørkt ut.

Håper morgendagen smiler til deg. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Tack så mycket💕
Hoppas att är bättre själv om i det sista har vorit veldigt upp och ner men hoppas att det bliver bättre än vad helgen har varit.
 

Såg videon nu och det är imponerande och han var veldigt flink det var han men jag tycker att du också är veldigt flink å spela. 
Ingen har lagat sång til mig för och jag setter veldigt stor pris på det + att din sång hjälpar mig lite når jag är dålig for jag bliver gla når jag hörar på sången.
 

❤️KLEM❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SilliihKitten said:

Tack så mycket💕
Hoppas att är bättre själv om i det sista har vorit veldigt upp och ner men hoppas att det bliver bättre än vad helgen har varit.
 

Såg videon nu och det är imponerande och han var veldigt flink det var han men jag tycker att du också är veldigt flink å spela. 
Ingen har lagat sång til mig för och jag setter veldigt stor pris på det + att din sång hjälpar mig lite når jag är dålig for jag bliver gla når jag hörar på sången.
 

❤️KLEM❤️

Godt å høre at sangen din kan få deg til å føle deg litt bedre; musikk kan være som livsglede i en hermetikkboks - når man åpner den, har man glede av innholdet, som alltid er tilgjengelig.

Ja - denne 6-åringen er imponerende god; det finnes også svært dyktige 6-åringer som kan spille mozart på en konsertscene, men Avett, som han heter, spiller jo omtrent i blinde, og det å treffe tangentene uten å kunne se dem, er vanskelig nok for en voksen som har spilt en stund, for ikke å snakke om en 6-åring som knapt rekker opp til pianoet. Skulle du ha lyst til å se flere videoer av ham på YouTube, er han å finne her - en liten solstråle som forhåpentligvis også kan motivere andre.

Ønsker deg alt godt videre, og unnskyld at det blir lite tid til musikkspilling de kommende dagene, men frem til onsdag er det enkelte ting jeg må bare få gjort; først etterpå kan jeg senke skuldrene.

Sender fortsatt mange gode tanker. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg senke skuldrene igjen; i natt tenkte jeg derfor mer på sangen din, og fant ut at den kanskje trengte en bedre overgang før sluttdelen, slik at jeg begynte å prøve meg frem med noe som kunne passe inn, og endte opp med dette - en melankolsk overgang før den siste delen som løser seg opp i lysere stemning, noe jeg naturligvis ikke har fått øvd på, så dette er bare en idéprøve; høres dette greit ut, eller blir det kanskje litt rotete ...?

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_ideprove_overgang-12-10-2020.mp3

Kan også legge ved en (u)musikalsk video av et lite, selvspillende flygel bygget av Lego; en kinesisk Lego-entusiast som holder til i Australia fikk idéen til dette, en idé mange satte pris på, slik at Lego i høst kom med flygelet som byggesett - det består av ikke mindre enn 3662 deler, koster i underkant av 4000 kroner og er følgelig noe for godt voksne som aldri blir for store til å leke med Lego. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Det blir kanskje litt i meste laget for de fleste, men her er bruksanvisningen (564 sider!) i tilfelle noen skulle ha lyst til bygge dette selv; Lego-flygelet kan faktisk spilles på, selv om jeg er i tvil om den neste Mozart kommer til å komponere symfoniene sine på et instrument laget av Lego; morsomt å se på er det i alle fall.

Sender flere gode tanker, og skulle ønske alt ordnet seg for deg; det finnes ikke nok små Tux-pingviner i hele verden til å fortelle deg hvor uerstattelig du er.

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/12/2020 at 5:10 AM, AnonymBruker said:

Nå kan jeg senke skuldrene igjen; i natt tenkte jeg derfor mer på sangen din, og fant ut at den kanskje trengte en bedre overgang før sluttdelen, slik at jeg begynte å prøve meg frem med noe som kunne passe inn, og endte opp med dette - en melankolsk overgang før den siste delen som løser seg opp i lysere stemning, noe jeg naturligvis ikke har fått øvd på, så dette er bare en idéprøve; høres dette greit ut, eller blir det kanskje litt rotete ...?

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_ideprove_overgang-12-10-2020.mp3

Kan også legge ved en (u)musikalsk video av et lite, selvspillende flygel bygget av Lego; en kinesisk Lego-entusiast som holder til i Australia fikk idéen til dette, en idé mange satte pris på, slik at Lego i høst kom med flygelet som byggesett - det består av ikke mindre enn 3662 deler, koster i underkant av 4000 kroner og er følgelig noe for godt voksne som aldri blir for store til å leke med Lego. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Det blir kanskje litt i meste laget for de fleste, men her er bruksanvisningen (564 sider!) i tilfelle noen skulle ha lyst til bygge dette selv; Lego-flygelet kan faktisk spilles på, selv om jeg er i tvil om den neste Mozart kommer til å komponere symfoniene sine på et instrument laget av Lego; morsomt å se på er det i alle fall.

Sender flere gode tanker, og skulle ønske alt ordnet seg for deg; det finnes ikke nok små Tux-pingviner i hele verden til å fortelle deg hvor uerstattelig du er.

- Brian

 

Anonymkode: 13f5a...9d5

Og her er den nye versjonen av sangen din med overgangen; beklager litt rot på slutten, men når man er nesten ved veis ende og prøver å unngå feil, tråkker man typisk nok i salaten:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-13-10-2020.mp3

Føler at overgangen gir sangen ny stemning - fra kaos og mørke til harmoni og lys; hva synes du ..?

Håper livet smiler til deg idag. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 4.58, SilliihKitten skrev:

 

Noen som er våkne nå og som kanskje vil prate litt?

Selv så får jeg ikke akkurat sove, bare mye tankekaos i hodet og ligger bare å griner fordi jeg er så jævlig ødelagt og ensom og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå 

Håper alt ordner seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager - hører nå at jeg spilte dagens versjon av sangen din i for raskt tempo; må ta det roligere neste gang.

Og her kommer begynnelsen på en nydelig melodi; fikk den første idéen igår morges, og fant på resten om kvelden, så dette er noe helt nytt som jeg skal se på senere; her er iallfall det jeg hittil har funnet på:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_13-10-2020_demo-14-10-2020.mp3

... kanskje ikke verdens mest muntre toner, for sangen hadde passet inn i en trist scene i en film om tapt kjærlighet, men den kan bli riktig fin til slutt. C#-moll er melankolsk nok (hør på Beatles' "Because"), og når man legger til toner som ikke er en del av tonearten, skaper dette en spesiell stemning.

Sender enda flere gode tanker, og en liten Tux som var tidlig ute med å bruke munnbind. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

cowboy-tux.png.0b6b8c7ed91c1d771fee5b642f8fb830.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
På 14.10.2020 den 3.09, AnonymBruker skrev:

Beklager - hører nå at jeg spilte dagens versjon av sangen din i for raskt tempo; må ta det roligere neste gang.

Og her kommer begynnelsen på en nydelig melodi; fikk den første idéen igår morges, og fant på resten om kvelden, så dette er noe helt nytt som jeg skal se på senere; her er iallfall det jeg hittil har funnet på:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_13-10-2020_demo-14-10-2020.mp3

... kanskje ikke verdens mest muntre toner, for sangen hadde passet inn i en trist scene i en film om tapt kjærlighet, men den kan bli riktig fin til slutt. C#-moll er melankolsk nok (hør på Beatles' "Because"), og når man legger til toner som ikke er en del av tonearten, skaper dette en spesiell stemning.

Sender enda flere gode tanker, og en liten Tux som var tidlig ute med å bruke munnbind. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

cowboy-tux.png.0b6b8c7ed91c1d771fee5b642f8fb830.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Hej Hej 

Det gör inget för jag likte sången uansett så för mig då är den perfekt😍 och jag bliver gla når jag hörar den. Det hjälper lite och höra på når jag är lite nede så för mig så är sången perfekt och jag älskar den + du är den första som nångång har lagat sång till mig så jag kommer att alltid setta pris på den här sången💕

 

❤️KLEM❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SilliihKitten said:

Hej Hej 

Det gör inget för jag likte sången uansett så för mig då är den perfekt😍 och jag bliver gla når jag hörar den. Det hjälper lite och höra på når jag är lite nede så för mig så är sången perfekt och jag älskar den + du är den första som nångång har lagat sång till mig så jag kommer att alltid setta pris på den här sången💕

 

❤️KLEM❤️

Hvis du setter pris på sangen jeg har laget til deg, fortjener du noe bedre enn det du har fått hittil, så her kommer en roligere versjon med litt færre feil som jeg nettopp har spilt inn:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_19-09-2020_demo-15-10-2020.mp3

... finner sikkert på nye forberdinger etter hvert, men det får jeg se på senere; så lenge sangen din kan muntre deg opp (og kanskje også andre), er dette en sang som sprer livsglede. Hva har du lyst til å kalle den (tittel) ...?

Sender dagens lille smil, og håper du får en fin dag. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

P.S.: Ser forresten at den søte sjokolade-Tux-en som jeg postet tidligere i tråden, er blitt borte, så jeg kan legge den inn på nytt. D.S.

kinderegg-tux.png.e11f95e976392a445bd5006a33e26660.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2020 den 3.01, SilliihKitten skrev:

Tack så mycket💕
Hoppas att är bättre själv om i det sista har vorit veldigt upp och ner men hoppas att det bliver bättre än vad helgen har varit.
 

Såg videon nu och det är imponerande och han var veldigt flink det var han men jag tycker att du också är veldigt flink å spela. 
Ingen har lagat sång til mig för och jag setter veldigt stor pris på det + att din sång hjälpar mig lite når jag är dålig for jag bliver gla når jag hörar på sången.
 

❤️KLEM❤️

Ta vare på deg selv nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...