Gå til innhold

Noen som vil prate med meg?


Gjest _Novalie_

Anbefalte innlegg

Gjest _Novalie_
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk også til deg. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Her er en demo av en liten, uferdig melodi som jeg fikk idéen til i natt og som burde passe i eventyret; kanskje også den kunne brukes  ...?

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_03-05-2020_demo-03-05-2020.mp3

Når det gjelder den andre sangen som jeg vil tilegne deg, gjør jeg det slik at jeg skriver jeg dette etter sangtittelen - for eksempel "Tittel (Tilegnet X.)", så du kan selv velge om du vil bruke brukernavnet her, eller forbokstaven i fornavnet ditt; du bestemmer hva du synes er best.

Og skulle du like den nye melodien bedre, kan du få den i stedet - den har ingen tittel enda, da dette bare er en spontan, uferdig idé jeg får jobbe mer med etter hvert, men den kan bli fin.

Til slutt legger jeg ved en søt Tux-pingvin jeg kom over; det er så mange av dem, så det er mye å velge mellom.

Ønsker deg - som alltid - alt godt videre.

- Brian

2827338558_1.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Den sangen var veldig fin og passer veldig bra til eventyret om våre venner. Jeg tror att de og hadde likt den sangen.

Aww❤️ Ingen har skrevet en sang till meg för så det betyr veldig mye for meg.

 

E63FC564-C47E-476F-B933-AD7049C38FA8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alexz

Dette er medmenneskelighet i praksis, så godt å se 💙

Håper det går bra med deg, TS 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz

Var kjipt å se de flåsete og kalde svarene du fikk helt i starten, men fikk tilbake troen på menneskeheten etterhvert som jeg leste 😄 Man skal aldri skamme seg over å strekke ut en hånd, hverken for å hjelpe eller be om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
49 minutter siden, Alexz skrev:

Dette er medmenneskelighet i praksis, så godt å se 💙

Håper det går bra med deg, TS 💙

Tusen Takk
Jeg er ikke så veldig flink å det sosiale eller det å få kontakt med andre pga tidligere hendelser osv så jeg gruet meg kanskje litt for å strekke ut en hånd og be om tips/hjelp. Jeg er ikke akkurat så flink på det og er vel igrunn ganske engstelig og redd av meg till vanlig, men hjalp litt med å komme inn hit og jeg har fått mest god hjälp, gode tips osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert eventyr dere har skrevet.

Kom på en sann historie om den australske pingvinen Dirk som ufrivillig ble med på en heisatur med tre unge menn. Det endte godt og Dirk kom seg til slutt hjem til akvariet og kjæresten sin.  Den hadde i mellom tiden rukket å bli  jaget av både hai og hund. Tror den var glad for å komme hjem:)

Håper på en god dag for dere begge:))

https://www.hurriyetdailynews.com/kidnapped-penguin-dirk-rescued-from-sharks-dog-18530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
1 time siden, Aureka skrev:

Vakkert eventyr dere har skrevet.

Kom på en sann historie om den australske pingvinen Dirk som ufrivillig ble med på en heisatur med tre unge menn. Det endte godt og Dirk kom seg til slutt hjem til akvariet og kjæresten sin.  Den hadde i mellom tiden rukket å bli  jaget av både hai og hund. Tror den var glad for å komme hjem:)

Håper på en god dag for dere begge:))

https://www.hurriyetdailynews.com/kidnapped-penguin-dirk-rescued-from-sharks-dog-18530

Ååå❤️
Håper de klarte ta de som kidnappet den, men höres ut som den har fått seg litt av et eventyr men veldig godt at den kom seg hjem igjen trygt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, SilliihKitten said:

Den sangen var veldig fin og passer veldig bra til eventyret om våre venner. Jeg tror att de og hadde likt den sangen.

Aww❤️ Ingen har skrevet en sang till meg för så det betyr veldig mye for meg.

Koselig at også andre skriver til deg nå; verden trenger litt flere oppmuntringer, og det gjelder også dette forumet. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Det jeg lager av musikk nå, er mildt sagt uferdig - når jeg nå hører på det jeg fant på i natt, synes jeg det høres forferdelig ut, så hvis det skal bli noe av dette til slutt, må det mange endringer til, men det meste jeg lager, høres helt grusomt ut til å begynne med.

Er blitt flinkere til å spille rent teknisk etter hvert, men med tanke på selve musikken, liker jeg bedre det jeg laget tidligere, da jeg spilte mer enn jeg gjør nå. Her er noe andre sanger jeg har laget - også de er uferdige - men håper dette ikke høres så aller verst ut.

Først en melodi uten tittel jeg laget for tre år tilbake som siden har gått i glemmeboken; kanskje på tide å børste støv av den, for den er nydelig:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_demo-26_02_2017.mp3

Så en liten sang jeg laget som en oppmuntring til ei jente som skrev en blogg som for lengst er lagt ned; håper det går bedre med henne nå:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/sang_til_ei_trist_jente_demo-11-06-2017.mp3

Video av måten jeg spiller på; sangen er så enkel at alle kan lære å spille dette i løpet av kort tid:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/sang_til_ei_trist_jente_demo-11-06-2017.mp4

Til slutt en oppmuntringssang jeg lovet å lage til ei annen jente som også skrev blogg, men fikk lagt ut sangen på siden min først etter at gamle blogg.no var lagt ned, så jeg aner ikke om hun har hørt den - vet ikke hvordan det går med henne:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/sang_til_jenta_som_skrev_jentapabroen_blogg_no_demo-28-09-2019.mp3

Som tidligere nevnt er musikk er en fantastisk hobby man kan ha stor glede av, og det jeg spiller, er melodier som ikke krever all verdens øvelse; når til og med noen som er så umusikalsk som jeg kan lære å spille, kan alle det - du også. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Så opp med hodet, og håper denne tråden og sangene mine kan muntre deg litt opp.

- Brian

Hvis Obelix hadde vært pingvin ...

d12ffaf28914bd400458cce9a4adc0de.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_

Kjekt å ha noen å skrive/prate med🙂 Har ikke hatt så mange (eller egentlig noen) for å være ærlig og jeg har vel vært mest isolert egentlig pga mye angst, depresjon, uro i kropp og andre ting jeg sliter med men er veldig kjekt å ha noen å prate med. Nå er jo ikke jeg så flink på å prate då jeg sliter en del med stamming blant annet så kan ta litt tid men om du/noen vil prata/texten (sms) så kan jeg evt sende nr mitt på PM evt kanskje den appen Wickr Me?

Jeg likte de sangene veldig godt og hørt igjennom og du er veldig flink til å spille musikk❤️

Har ikke skjedd så mye egentlig her då jeg egentlig har veldig mye uro og er en del engstelig så ligger for det meste utmattet i sengen stort sett

Pingvin i Romertiden

E357FAD3-0755-4E8D-9905-C4CE5C485AC9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SilliihKitten said:

Kjekt å ha noen å skrive/prate med🙂 Har ikke hatt så mange (eller egentlig noen) for å være ærlig og jeg har vel vært mest isolert egentlig pga mye angst, depresjon, uro i kropp og andre ting jeg sliter med men er veldig kjekt å ha noen å prate med. Nå er jo ikke jeg så flink på å prate då jeg sliter en del med stamming blant annet så kan ta litt tid men om du/noen vil prata/texten (sms) så kan jeg evt sende nr mitt på PM evt kanskje den appen Wickr Me?

Jeg likte de sangene veldig godt og hørt igjennom og du er veldig flink til å spille musikk❤️

Har ikke skjedd så mye egentlig her då jeg egentlig har veldig mye uro og er en del engstelig så ligger for det meste utmattet i sengen stort sett

Pingvin i Romertiden

E357FAD3-0755-4E8D-9905-C4CE5C485AC9.png

Takk. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Forstår hvor vanskelig livet kan være, men det finnes heldigvis mange flotte mennesker der ute, og noen av dem har skrevet til deg her; håper flere skriver.

For min del er jeg også sliten og sleper meg gjennom dagene med begrensede krefter, så selv om jeg skulle ønske jeg hadde mer livskraft og kunne spre flere oppmuntringer rundt meg, er livet mitt ikke så enkelt, dessverre - er utrolig sliten nå etter knappe fem timers søvn igår.

Derfor hadde det vært fint om vi kunne fortsette å skrive her i tråden - jeg skjønner hvordan du har det, og kan forsøke å muntre deg opp så langt jeg klarer det, enten det er med eventyret, musikken, eller flere kommentarer.

Uansett er det flott at du skriver her - som jeg har vært inne på tidligere, består livet av mange muligheter, og det hadde vært fint om denne tråden kunne muntre deg litt opp og hjelpe deg videre; du har mange evner, og du har mye å gi verden, så ta vare på deg selv så godt du kan, og ønsker deg riktig god natt.

Coca-Cola er ikke særlig sunt for tennene, men legger ved et bilde av en Tux som tydeligvis ikke er helt enig i tannlegens råd.

- Brian

Tux-Linux-cocacola.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Alexz said:

Var kjipt å se de flåsete og kalde svarene du fikk helt i starten, men fikk tilbake troen på menneskeheten etterhvert som jeg leste 😄 Man skal aldri skamme seg over å strekke ut en hånd, hverken for å hjelpe eller be om hjelp.

Helt enig - for som jeg har for vane for å si det: Det finnes alltid, alltid håp. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Så ta godt vare på deg selv, ønsker deg en fin dag, og sender en liten Tux også til deg - vet ikke om du har sett frihetsgudinnen med egne øyne, men her er den sett med en pingvins øyne ...

- Brian

profile2x-1521960027.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Aureka said:

Vakkert eventyr dere har skrevet.

Kom på en sann historie om den australske pingvinen Dirk som ufrivillig ble med på en heisatur med tre unge menn. Det endte godt og Dirk kom seg til slutt hjem til akvariet og kjæresten sin.  Den hadde i mellom tiden rukket å bli  jaget av både hai og hund. Tror den var glad for å komme hjem:)

Håper på en god dag for dere begge:))

https://www.hurriyetdailynews.com/kidnapped-penguin-dirk-rescued-from-sharks-dog-18530

Tusen takk for lenken.

Husker jeg leste i et blad om pingviner og deres medfølelse, nå har jeg glemt hvilket dyr det var snakk om, men dyret var iallfall skadet, og pingvinene tok seg av det selv om det ikke var en av deres egne - så pingviner er et interessant dyr; her er 10 fakta om Adélie-pingvinen og 20 fakta om pingviner generelt.

Visste du for eksempel at 25. april er selveste pingvindagen ? Og så klarte man å glemme å feire den ... smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Ønsker også deg en fin dag, og sender en liten Tux-pingvin - vet ikke om du liker å bruke biblioteket, men hvordan ville du ha reagert om bibliotekaren så slik ut ...?

- Brian

kami23-librariatux-20338.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig - for som jeg har for vane for å si det: Det finnes alltid, alltid håp. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Så ta godt vare på deg selv, ønsker deg en fin dag, og sender en liten Tux også til deg - vet ikke om du har sett frihetsgudinnen med egne øyne, men her er den sett med en pingvins øyne ...

- Brian

profile2x-1521960027.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Så søt du er 😄 tusen takk! Elsker pingviner !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2020 at 3:27 PM, SilliihKitten said:

Den sangen var veldig fin og passer veldig bra til eventyret om våre venner. Jeg tror att de og hadde likt den sangen.

Aww❤️ Ingen har skrevet en sang till meg för så det betyr veldig mye for meg.

I natt hørte jeg på noe jeg spilte inn i høst/vinter og som jeg for lengst hadde glemt; en spontan idé til en melodi som jeg begynte å jobbe litt med, og resultatet ble en kort demo til det som kan bli en nydelig sang; fremdeles helt uferdig - men den høres langt mer stemningsfull og melodiøs ut enn den forrige jeg sendte deg:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_06-05-2020-_demo-06-05-2020.mp3

... så hvis du liker den, kan man kan bruke den i eventyret; skal se hva jeg kan gjøre videre med den, og du kan få den i gave i stedet; du bestemmer. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Ikke så lett å få kontakt med meg nå om dagen, for i motsetning til de fleste andre, som er tilgjengelige på mobilen døgnet rundt, føler jeg at det som i utgangspunktet skulle være digitale hjelpemidler, er i ferd med å bli noe langt mer enn det; folk ser jo på telefonen i tide og utide. For min del tar jeg omtrent aldri med mobilen ut, og den er som regel slått av; sjekker den vanligvis bare én gang daglig. En original, nostalgisk Nokia med grønn skjerm og plass til meldinger kun på SIM-kortet der det allerede er gamle meldinger jeg vil ta vare på; har plass til nøyaktig tre SMS før minnet blir fullt.

Slik at kontakten med venner og kjente for det meste foregår på e-post der jeg kan svare når jeg har overskudd til det, og det fungerer greit - men e-posten sjekker jeg også stort sett bare en gang daglig, så nå er det faktisk enklere å få kontakt med meg her i tråden enn andre steder.

Sender fortsatt mange gode tanker, og legger ved en liten Tux som har latt seg inspirere av en kjent detektiv.

Ønsker deg alt godt aller en gang, og håper den nye sangen kan minne deg på at det alltid, alltid finnes håp; man kan få til mye ut av ingenting ved å se verdien i de små tingene som andre overser; musikk er en samling toner som man ved hjelp av fantasien har satt sammen på en bestemt måte.

- Brian

ddbeef9eacbfba4683e0420c75b358d6.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt god bedring ❤️ Hvis du ikke har feiret bursdagen noe særlig før, så kommer det heldigvis bursdager i fremtiden hvor man kan ta det igjen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I natt hørte jeg på noe jeg spilte inn i høst/vinter og som jeg for lengst hadde glemt; en spontan idé til en melodi som jeg begynte å jobbe litt med, og resultatet ble en kort demo til det som kan bli en nydelig sang; fremdeles helt uferdig - men den høres langt mer stemningsfull og melodiøs ut enn den forrige jeg sendte deg:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_06-05-2020-_demo-06-05-2020.mp3

... så hvis du liker den, kan man kan bruke den i eventyret; skal se hva jeg kan gjøre videre med den, og du kan få den i gave i stedet; du bestemmer. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Ikke så lett å få kontakt med meg nå om dagen, for i motsetning til de fleste andre, som er tilgjengelige på mobilen døgnet rundt, føler jeg at det som i utgangspunktet skulle være digitale hjelpemidler, er i ferd med å bli noe langt mer enn det; folk ser jo på telefonen i tide og utide. For min del tar jeg omtrent aldri med mobilen ut, og den er som regel slått av; sjekker den vanligvis bare én gang daglig. En original, nostalgisk Nokia med grønn skjerm og plass til meldinger kun på SIM-kortet der det allerede er gamle meldinger jeg vil ta vare på; har plass til nøyaktig tre SMS før minnet blir fullt.

Slik at kontakten med venner og kjente for det meste foregår på e-post der jeg kan svare når jeg har overskudd til det, og det fungerer greit - men e-posten sjekker jeg også stort sett bare en gang daglig, så nå er det faktisk enklere å få kontakt med meg her i tråden enn andre steder.

Sender fortsatt mange gode tanker, og legger ved en liten Tux som har latt seg inspirere av en kjent detektiv.

Ønsker deg alt godt aller en gang, og håper den nye sangen kan minne deg på at det alltid, alltid finnes håp; man kan få til mye ut av ingenting ved å se verdien i de små tingene som andre overser; musikk er en samling toner som man ved hjelp av fantasien har satt sammen på en bestemt måte.

- Brian

ddbeef9eacbfba4683e0420c75b358d6.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Den var fin, melodien
Likte den❤️

Nej jeg ser den
Er selv ikke den som går med nesen ned i mobilen selv om jeg har en iPhone XS Max
Ikke att jeg skönner hvorfor jeg köpte den eller hvorfor jeg har tlf i det hele tatt för jeg bruker den egentlig ikke.
Liker ikke prate fordi jeg sliter så veldig med stamming, men kan ikke tekste heller når kontaktlisten er tom så tlf min er mest for Netflix og Spotify, that's it.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
5 timer siden, Klaratiara skrev:

Fortsatt god bedring ❤️ Hvis du ikke har feiret bursdagen noe særlig før, så kommer det heldigvis bursdager i fremtiden hvor man kan ta det igjen 😊

Tusen Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/6/2020 at 5:27 PM, SilliihKitten said:

Den var fin, melodien
Likte den❤️

Sov i fire timer på lørdag før jeg atter en gang ble vekket av naboene, og omtrent like lite igår, så det har dessverre ikke vært mye overskudd til skriving i løpet av helgen.

Men i natt fikk jeg omsider spilt inn en lengre demoversjon av den siste sangen; her er den:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_06-05-2020_demo-11-05-2020.mp3

... var usikker på hva jeg skulle skrive, så jeg skrev "Tilegnet SilliihKitten", men kan også skrive "Tilegnet X." (forbokstaven i fornavnet ditt) - vet ikke hva du synes er best.

Og før jeg finner på en tittel, vil jeg be deg om å høre på sangen med øynene lukket, og tenke deg at du befinner deg i et landskap; hva ser du ...?

Er det blomster der, og i tilfelle det er det; hvilken farger har de? Er det en slette, eller er det vann eller trær der? Ser du noen fugler? Hvordan er været; er det morgen, ettermiddag eller kveld?

Det samme gjelder dere andre som leser dette; hvilke assosiasjoner gir melodien dere når dere hører den med øynene lukket ...? Lag et bilde av et drømmende landskap malt med følelsene deres, og fortell hvordan det ser ut. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Ønsker deg en fin dag, og legger ved en en liten Tux som tydeligvis liker å male, og nettopp har blitt ferdig med noe som ser ut til å være et kreativt, nyskapende mesterverk ...

- Brian

61458c668f5634264f21b1712c68e385.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Novalie_
På 11.5.2020 den 9.04, AnonymBruker skrev:

Sov i fire timer på lørdag før jeg atter en gang ble vekket av naboene, og omtrent like lite igår, så det har dessverre ikke vært mye overskudd til skriving i løpet av helgen.

Men i natt fikk jeg omsider spilt inn en lengre demoversjon av den siste sangen; her er den:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_06-05-2020_demo-11-05-2020.mp3

... var usikker på hva jeg skulle skrive, så jeg skrev "Tilegnet SilliihKitten", men kan også skrive "Tilegnet X." (forbokstaven i fornavnet ditt) - vet ikke hva du synes er best.

Og før jeg finner på en tittel, vil jeg be deg om å høre på sangen med øynene lukket, og tenke deg at du befinner deg i et landskap; hva ser du ...?

Er det blomster der, og i tilfelle det er det; hvilken farger har de? Er det en slette, eller er det vann eller trær der? Ser du noen fugler? Hvordan er været; er det morgen, ettermiddag eller kveld?

Det samme gjelder dere andre som leser dette; hvilke assosiasjoner gir melodien dere når dere hører den med øynene lukket ...? Lag et bilde av et drømmende landskap malt med følelsene deres, og fortell hvordan det ser ut. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Ønsker deg en fin dag, og legger ved en en liten Tux som tydeligvis liker å male, og nettopp har blitt ferdig med noe som ser ut til å være et kreativt, nyskapende mesterverk ...

- Brian

61458c668f5634264f21b1712c68e385.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Hej
Beklager att jeg har värt litt borte men litt sliten for tiden.
Jeg likte veldig godt den sangen, den var veldig fin❤️

Hmm med mitt "Safe Place"
Sitter å fargelegger litt mitt i eng med noen blomster under et tre like ved en elv som renner nedover.
Er kveldstid, solnedgang.

Veldig chill melodi, veldig avslappende å ligge på sofan till å bare slappe av.

Håper du også har det bra og önsker deg også en fin kveld videre❤️

Legger også ved et bilde av en Tux som har misforstått litt og tror han er en blomst som står i en blomstereng

 

571d4ad669c2a116aa5efbba4b3434ce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SilliihKitten said:

Hej
Beklager att jeg har värt litt borte men litt sliten for tiden.
Jeg likte veldig godt den sangen, den var veldig fin❤️

Hmm med mitt "Safe Place"
Sitter å fargelegger litt mitt i eng med noen blomster under et tre like ved en elv som renner nedover.
Er kveldstid, solnedgang.

Veldig chill melodi, veldig avslappende å ligge på sofan till å bare slappe av.

Håper du også har det bra og önsker deg også en fin kveld videre❤️

Legger også ved et bilde av en Tux som har misforstått litt og tror han er en blomst som står i en blomstereng

 

571d4ad669c2a116aa5efbba4b3434ce.jpg

Bare slapp av og skriv når du føler for det; her er det ingenting som haster - er sliten selv etter litt for lite søvn flere dager på rad.

Koselig at du likte melodien, og tusen takk for nydelig bilde av det du føler når du hører dette - har fått to tilbakemeldinger hittil, og skal tenke mer på det før jeg forsøker å finne en tittel som passer. Det første jeg spiller "i midten" av sangen for å binde de to delene sammen gir meg forresten forsiktige assosiasjoner til skotsk/irsk folkemusikk; tenkte at det kanskje kunne passe inn selv om rytmen er annerledes enn resten.

Håper du tar vare på deg selv etter beste evne, og ønsker også deg en riktig fin kveld; legger ved en liten Tux som òg har misforstått, og tror han er i Legoland. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

26796425?s=400&v=4

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Beklager oppriktig at jeg har vært stille så lenge, men det går ikke så bra med verken søvn eller krefter, slik at fortsettelsen på eventyret har latt vente på seg; det jeg skulle fortelle, er dessverre ikke ferdig enda, men nå har jeg i det minste kommet så langt at jeg kan vise frem det jeg har skrevet hittil.

Kort sagt har jeg laget en "privat" side på hjemmesiden min der jeg kan skrive kladden til eventyret bit for bit, så skulle du være nysgjerrig på hva som skjer når Pingu og vennene hans drar mot nordlyset for å finne det hemmelige landet, er svaret å finne her. Etter hvert som jeg får skrevet mer av kladden, kommer jeg til å skrive den der - før jeg legger ut den ferdige historien i denne tråden.

Ellers fikk jeg også i natt idéen til hvordan jeg skal variere spillet i venstre hånd i sangen din, så her er en kort demo som viser hvordan begynnelsen høres ut nå; hva synes du ...?

http://www.brian.no/fp-content/attachs/ny_sang_06-05-2020_demo-12-06-2020.mp3

Spilte også i går kveld en ny, improvisert versjon av en melodi jeg har laget til en god venninne som du kan få; rimelig rotete slutt, men her er den:

http://www.brian.no/fp-content/attachs/kristins_melodi_demo-11-06-2020.mp3

Atter en gang unnskyld den lange stillheten, men sender fortsatt mange gode tanker, og en liten Tux som denne gangen har bestemt seg for å bli kannibal, og koker en gryte med Windows til middag. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

- Brian

kannibal-tux.png.16c6132b469feac852cb10c6e4f4abbb.png

Anonymkode: 13f5a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...