Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Gjest Melli

Hei!

Det er så gøy å se den lille spiren i magen! *hoppesmily*

3D UL, er virkelig fint, man får se ansiktet og alt blir mye mer tydeligere. Vi har jo hatt litt ekstra med sjekker og UL, men de har liksom ikke vært så veldig koselige, og de har heller ikke sagt kjønnet. Irriterende! Så jeg kan virkelig anbefale 3D UL!

Deilig å være litt lenger på vei enn anntatt da, over de magiske 12 ukene. Synes du har en søt liten mage, gøy at det begynner å synes. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så flott å høre at alt gikk fint! Og tenk at du er lenger på vei enn du trodde! Det må være deilig å få kortet ned ventetiden litt på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du er lenger på vei enn du trudde da!.. så blir ventetiden kortere "stort smil".

Hvordan går det med varmen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du er lenger på vei enn du trudde da!.. så blir ventetiden kortere "stort smil".

Hvordan går det med varmen da?

Ja, det var jeg kjempeglad for! Det skal jo være mindre sjans for å abortere etter 12 uker også! :) (Oi, smileyene er tilbake : :klappe: Mengler hoppe-smiley, da! ) De siste dagene har jeg holdt meg borte fra varmen. Angret litt da jeg så meg i speilet i går, syntes jeg hadde en fin brunfarge som jeg ville ha på bryllupet... Får prøve meg litt i sola igjen i dag :briller:

Denne var ny: :storfot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Virker som du har det veldig bra, kjekt å lese i dagboken din - den er så glad likosm! :) Ha en riktig fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som du har det veldig bra, kjekt å lese i dagboken din - den er så glad likosm!  :) Ha en riktig fin torsdag!  :klem:

Takk for hilsen! Jeg har det ganske bra for tiden - det smitter kanskje over i dagboken?? :) Ha en fin torsdag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at alt stod bra til på UL... Og fiiine fine magebildet da! Frisk og fin kul det der! ;)

Benytter også anledningen til å ønske dere masse masse lykke til på den store dagen imorgen!!!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener! Nå er jeg kone :) På fredag skal vi ha hage-bryllupsfest for vennene våre, og når den er over blir det masse tid til gravid-nettsider igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye Søndagsengel?

Håper du hadde en fantastisk fin dag.

Tusen takk!! Jeg hadde en helt fantastisk dag! :hjerte: Har skrevet et laaangt innlegg om den i bryllupsdagboka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk mannen sms fra en som lurte på om vi vil ha den brukte barnevogna deres. :) De har et barn på ca 4 år, så jeg vet ikke hva slags vogn det er. Men de er folk som ikke akkurat kjøper det billigste de finner, så den er sikkert noe å ha! Skal i allefall se på den! Så gøy! Vår første ordentlige baby-ting!!

Mamma har sagt at hun vil kjøpe vogn til oss, men hun kan sikkert kjøpe noe annet i stedet ;)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min!

Gratulerer med vel overstått bryllup, dagen hørtes utrolig koselig ut! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk mannen sms fra en som lurte på om vi vil ha den brukte barnevogna deres.  :) De har et barn på ca 4 år, så jeg vet ikke hva slags vogn det er. Men de er folk som ikke akkurat kjøper det billigste de finner, så den er sikkert noe å ha! Skal i allefall se på den! Så gøy! Vår første ordentlige baby-ting!!

Mamma har sagt at hun vil kjøpe vogn til oss, men hun kan sikkert kjøpe noe annet i stedet ;)

Å, det er så gøy å kjøpe baby ting! Rart hvordan man studerer de "to bodyene" man har kjøpt nesten hver kveld før babyen kommer.. og når babyen først har kommet er de ikke så viktige lenger! Har faktisk ikke brukt noe av det jeg kjøpte selv(nesten da) for vi fikk så mye klær på sykehuset og etter at vi kom hjem fra familie og venner, så ikke handl for mye, mye av klærne jeg har fått har jeg faktisk bare fått brukt en eller to ganger, pga at han har vokst fra de..

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er så gøy å kjøpe baby ting! Rart hvordan man studerer de "to bodyene" man har kjøpt nesten hver kveld før babyen kommer.. og når babyen først har kommet er de ikke så viktige lenger! Har faktisk ikke brukt noe av det jeg kjøpte selv(nesten da) for vi fikk så mye klær på sykehuset og etter at vi kom hjem fra familie og venner, så ikke handl for mye, mye av klærne jeg har fått har jeg faktisk bare fått brukt en eller to ganger, pga at han har vokst fra de..

Klem :)

Ja, det blir vel lett sånn. Regner med at vi kommer til å få masse... Mamma skal en måned til Los Angeles i august, og har sagt at hun skal kjøpe klær til babyen :) Selv har jeg kjøpt en body, den kjøpte jeg nesten med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og den er så søøøt!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Hadde helt glemt den store dagen din :flau: , så bra at den ble kjempe fin da.

Det er så koselig å begynne å kjøpe babyting, det blir liksom litt mere virkelig da.

Ha en fin kveld, og nyt hvetebrødsdagene med hverandre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Melli :klem:

I dag er jeg 14 uker på vei :hoppe: Har en liten følelse av at terminen blir flyttet når jeg skal på ul, men fram til det holder jeg meg til det jeg har fått oppgitt. Begynner å merke magen, og den forandrer seg litt fra morgen til kveld. Hver kveld blir den mer utstående og hard... :klø: I går kjente jeg livmoren tydelig ( i hvertfall tror jeg det var det - i følge det jeg har lest)! Kjøpte meg to gravidbukser og to topper i går. Har ikke helt behov for sånne bukser enda, men føler at jeg ser bedre ut i dem, og at de er mer behagelige å gå i enn mine vanlige jeans. Bruker foreløpig mine vanlige bukser som har strikk eller knyting i livet.

Hadde fest i går, og hun ene som kom er ca 6 uker lenger enn meg. Hun begynte å kjenne sparkene for over to uker siden, så jeg gleder meg til om ca 1 måned :) Et nabopar var også på festen, og de har nettopp fått vite at vi skal ha barn. I går bestemte de seg for å begynne å prøve også :hoppe: Kjempegøy, da får barnet vårt en lekekamerat tvers over gata (det er ikke så veldig mange hus rundt oss). Hvis det klaffer for dem innen 8-9 måneder kommer de i samme klasse også :) (Her har vi framtidsplanene klare, ja... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...