Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Kos dere med oppussingen dere :klem:

Gleder meg skikkelig til å pusse opp! Tenkte faktisk å begynne så vidt med å tømme rommet i dag. Nå står det to senger der, et klesskap og en kommode med bokhylle over. I dag skal jeg tømme kommoden/bokhylla og ommøblere litt her på datarommet sånn at jeg kan ha den her :)

Gratulerer med baby i magen :)

Er vist litt treig jeg som ikke har fått med meg dette før nå...

Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går besøkte vi forresten de jeg er støttekontakt for. Har ikke sett dem siden før bryllupet. Den ene kom bort til meg med et hemmelighetsfullt smil og sa: "Jeg har hørt at du har baby i magen!" Så søt! Det er ikke mer enn et par måneder siden h*n snakket om at vi snart kunne få baby. H*n syntes vi skulle få det når h*n gikk i 3. klasse. Nå begynner h*n i 2. klasse, men virket ganske fornøyd likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går besøkte vi forresten de jeg er støttekontakt for. Har ikke sett dem siden før bryllupet. Den ene kom bort til meg med et hemmelighetsfullt smil og sa: "Jeg har hørt at du har baby i magen!" Så søt! Det er ikke mer enn et par måneder siden h*n snakket om at vi snart kunne få baby. H*n syntes vi skulle få det når h*n gikk i 3. klasse. Nå begynner h*n i 2. klasse, men virket ganske fornøyd likevel ;)

Så koselig!!! ;)

Høres forresten ut som en litt koselig syssel å rydde på rommet som skal bli barnerom også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! ;)

Høres forresten ut som en litt koselig syssel å rydde på rommet som skal bli barnerom også...

Jeg har ikke kommet i gang med det rommet likevel. Fant ut at jeg skulle rydde og gjøre rent på datarommet først - før jeg setter inn store møbler som det blir vanskelig å trekke fram senere. Så nå har jeg kasta masse gamle skolepapirer! Deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet i gang med det rommet likevel. Fant ut at jeg skulle rydde og gjøre rent på datarommet først - før jeg setter inn store møbler som det blir vanskelig å trekke fram senere. Så nå har jeg kasta masse gamle skolepapirer! Deilig!!!

Men da er du jo om ikke annet godt i gang med noe som må gjøres uansett! ;) Ikke værst det... Et skritt nærmere den ordentlige moroa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så vidt begynt å tømme det som skal bli barnerom. I den ene skuffen i kommoden lå en liten H&M-eske med en liten I :hjerte: mom-body til spiren :hjerter_rundt: Kjøpte den nesten med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og la den bort for at den ikke skulle bringe ulykke... :sjenert: Den er så liten og nusselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg bekymret! Var så dum å løfte TUNGT da jeg skulle flytte en bokhylle. Og nå gjør det virkelig vondt nederst i magen! :tristbla::forvirra: :cry: Riktignok skal det ikke mye til før jeg bekymrer meg når det gjelder denne graviditeten, men dette har helt sikkert en sammenheng!!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bekymret! Var så dum å løfte TUNGT da jeg skulle flytte en bokhylle. Og nå gjør det virkelig vondt nederst i magen!  :tristbla:  :forvirra:  :cry: Riktignok skal det ikke mye til før jeg bekymrer meg når det gjelder denne graviditeten, men dette har helt sikkert en sammenheng!!!?

:fy_fy: Du må være forsiktig, søndagsengel!!!

Men samtidig, hvis fosteret er sunt og friskt, så burde det ikke skje noe uansett - det skal det vel tåle? Det var sikkert bare muskler du ikke har brukt på en stund nettopp fordi du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy: Du må være forsiktig, søndagsengel!!!

Men samtidig, hvis fosteret er sunt og friskt, så burde det ikke skje noe uansett - det skal det vel tåle? Det var sikkert bare muskler du ikke har brukt på en stund nettopp fordi du er gravid!

ja, sannsynligvis (og forhåpentligvis!). Men skal nok være mer forsiktig likevel. Ble bare så ivrig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivrigper!

:ler:

Fy!

Menne duuu, det er sikkert greit - babyen skal tåle det... Det er nok bare som kloke Peony sier, at du har brukt noen muskler du ikke ante du hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gikk greit med løftinga ja :) Har vært litt bekymret, blødningen jeg hadde tidligere i svangerskapet sitter friskt i minne, så jeg har vært på toalettet og sjekket flere ganger i timen... Men har ikke vondt lenger. Ringte til mannen og fortalte det i sted, og han ble ganske "sint". Ikke sånn ordentlig sint altså, mjen sånn at han ble red og sa at jeg skulle latt ham gjøre det etter jobb.

Har snakka med mamma på telefon også, hun er i Los Angeles denne måneden. Hun fortalte at broren min er skikkelig opptatt av barneklær når de er i butikkene, han finner sååå mye han har lyst til å kjøpe! Så nå venter de spent på om vi får vite kjønnet neste torsdag :) Gleder meg til de kommer hjem, ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest dagboken din nå og ville bare si gratulere og lykke til! :)

Tusen takk :)

Jeg klarer visst ikke å slå fra meg tanken på at Xavia mistet... Sitter og kjenner på alle "følelsene" i magen min - hun skrev jo at hun hadde noe som lignet menssmerter før blødningen, og det har jeg nå!! :tristbla: Håper det bare er jeg som er overnervøs, og at ul om en uke viser at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg abonnerte et halvt års tid på et blad som heter Simple Scrapbooks. Er helt sikker på at jeg har sagt opp abonnementet, men i dag kom det likevel et blad i postkassa. Og tema denne gang er: "Unique baby albums. Make one before the stork arrives." Har ikke sett på det enda, men det høres ut som noe jeg kan ha lyst til å pusle med utover høsten :)

Så forresten at Ikea-katalogen slippes i dag. Helt supert, siden vi skal lage barnerom!!! :hoppe: (Nå har babyen bare å bli der den er fram til termin!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden må jeg huske til vi skal pusse opp barnerommet:  http://www.inreda.com

De har f.eks. masse fine "wallies": http://www.wallies.se/images/Rum/victor-bromma.jpg

Sniker meg til å "låne" disse linkene med meg inn i min dagbok jeg, så jeg har dem et sted jeg også! ;) Smart!!!

Tror det går bra med spiren din jeg... Gleder meg selv til dere skal på UL, til å høre rapport og kanskje noe om kjønn!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker meg til å "låne" disse linkene med meg inn i min dagbok jeg, så jeg har dem et sted jeg også! ;) Smart!!!

Tror det går bra med spiren din jeg... Gleder meg selv til dere skal på UL, til å høre rapport og kanskje noe om kjønn! 

:hoppe:

Ser ut som de har mye fint på den linken ja :) Så i dagboka di at man kan få kjøpt wallies på ebay også, så det må jeg huske å sjekke før vi evt bestiller noe.

Glede-gruer meg til ul!! En uke igjen i dag!! Skal bli godt å få termindatoen på plass, men jeg er litt nervøs for om de skal finne noe som er feil med lille spire! Men gleder meg aller mest til å se h*n igjen :hjerte: Har nok vokst og utviklet seg en del siden sist, som da blir 6 uker siden. Og HÅPER vi får vite kjønnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea! Oslo det jo! Rop ut!

Hei og hopp! Jeg tror faktisk det bli en liten Ikeatur allerede på mandag. Da skal vi kjøre broren til mannen til Oslo for å hente den nye bilen hans. Det blir i såfall på kvelden, mannen jobber jo til 16 og vil sikkert hjemom og spise og dusje før vi kjører. Vi har ikke tenkt til å kjøpe noe, men få litt inspirasjon til barnerommet. Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...