Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Er så utrolig koselig å lese dagboka di. Så fint at alt står bra til. Det høres så fantastisk ut å være gravid. Gleder meg veldig til det blir min tur.....

Hei! Så koselig at du er innom, og attpåtil legger igjen et lite spor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :)

I går kom mamma og lillebror hjem fra Los Angeles, og vi fikk masse fint til babyen! Har lagt ut bilder (for spesielt interesserte :rodme:). Vi fikk:

- To par sokker

- Badekåpe med hette

- En søt lue

- Sparkedress/pysjamas

- Sparkedress med smekke

- Ralph Lauren hel "shorts-dress" med tilhørende sommerhatt (i sommerstørrelse)

- Hel strikket bomullsdress med hette og tilhørende lue fra baby GAP

- Svart AC/DC body i nyfødtstørrelse :ler: (den falt mannen for...)

- Rangle til vogn/seng

- Bitering som avkjøles i kjøleskap

- Diaper duck (en liten, gul and som egentlig er en dispenser for plastposer til å kaste bleier i... Typisk amerikansk påfunn som de bare måtte kjøpe... :ler: ) med 5 poseruller.

Kan tenke meg de har kost seg veldig når de har handlet!

Jeg ser på klærne om og om igjen :hjerte: La dem utover hele stuebordet hos mamma og pappa i går (da lo mamma ogsa at hun hadde lagt dem utover senga på hotellet flere ganger :ler: ). Det er rart å forestille seg at babyen vår skal ha dem på, når jeg ikke vet hvordan babyen ser ut :babysmokk:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne. Så herlig å lese om UL opplevelsen din :hjerte: Nesten så jeg tror jeg må prøve på nummer to snart :ler: Og nå er du jo snart halvgått i svangerskapet også.

Vi har og Diktad stellekommode og skap på barnerommet, men vi har aldri stelt på den da. Mamma og pappa kjøpte stellebord til å ha på badet så da ble det liksom til at vi stelte der. Men det er utrolig fine møbler da. Tror jeg etterhvert må skaffe senga også. Aner ikke om det er Diktad, men den ligner iallefall. Likeledes skattekisten.

Håper du får en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne. Så herlig å lese om UL opplevelsen din :hjerte: Nesten så jeg tror jeg må prøve på nummer to snart :ler: Og nå er du jo snart halvgått i svangerskapet også.

Vi har og Diktad stellekommode og skap på barnerommet, men vi har aldri stelt på den da. Mamma og pappa kjøpte stellebord til å ha på badet så da ble det liksom til at vi stelte der. Men det er utrolig fine møbler da. Tror jeg etterhvert må skaffe senga også. Aner ikke om det er Diktad, men den ligner iallefall. Likeledes skattekisten.

Håper du får en flott søndag!

:klem:

Takk! Ønsker deg en fin søndag også!

Ja, tenk at jeg snart er halvveis! Det er helt utrolig og veldig fantastisk! Begynner nesten å bli litt utålmodig alt, jeg! VIL se den lille snart!!! :sur::ler:

Jeg tror vi kommer til å ha stellebord som kan ligge på badekaret, i tilegg til Diktad-kommoden. Så får vi se hva som blir mest brukt... Synes de er veldig fine jeg også! Tror sengen du mener også er Diktad, er det en sånn vokseseng?

Jeg snakket nettopp med en gravid venninne (som skal ha i november) på telefonen. Vi har første skoledag i morgen, og skal kjøre sammen. Tror det kan bli mye gravidsnakk, for bare på den lille telefonsamtalen dreide det meste seg om mager og gravidklær :ler: Jeg har ikke sett henne siden skolen sluttet i juni, så det blir gøy å se henne igjen. Hun sa hun er blitt så stor at mannen kaller henne for flodhest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lagt ut bilder av det vi fikk i går, i innlegget jeg skrev tidligere i dag. Tusen takk for hjelpen, liv!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig sett på sprinkelseng fra Diktad jeg. Finnes det vokseseng og? Regner med at han skal sove i sprinkelseng til han blir 3 så da har vi jo bruk for det et par år til. Men jeg får ikke mannen med på å kjøpe siden vi alt har :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig sett på sprinkelseng fra Diktad jeg. Finnes det vokseseng og? Regner med at han skal sove i sprinkelseng til han blir 3 så da har vi jo bruk for det et par år til. Men jeg får ikke mannen med på å kjøpe siden vi alt har :sur:

Sprinkelsenga er kjempefin! Vi har også allerede en sprinkelseng (men i hvit), så det blir vel ikke til at vi kjøper den. De har vokseseng også, jeg så det enten i den nye katalogen eller da jeg var på Ikea sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaså, du og babyen skal gå i halden dette året? Remmen regner jeg med?

Da ses vi jo kanskje da! ;)

Ha en fin dag!

Ja, Remmen. Har nettopp kommet hjem derfra nå, og det var en helt ok åpning. Skolen har blitt fin også :) Det blir vel mer spennende på onsdag, når jeg skal møte de jeg skal gå i klasse med...

Har vært sammen med en gravid venninne i dag. Hun er i uke 28, og har stor, fin mage :) Jeg fikk kjenne at babyen hikket. Så koselig :hjerte:

Lurer litt på om jeg har begynt å kjenne spark eller bevegelser. I går kveld kjente jeg det tre ganger på samme sted, men var litt usikker på om det bare var rumling i magen. Men i dag har jeg kjent det flere ganger, på samme sted. Så kanskje...?! Uansett skjer det vel forhåpentligvis i løpet av de neste to ukene. Det er visst vanlig for førstegangsgravide å kjenne det i uke 18-20, og jeg er 18+0 i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER KJÆRE DERE!! Jeg krysser alt som er og gleder meg for dere... Det var Liv som viste meg vei her inne, så kanskje du ser meg mer her inne?? :klem: Hilsen Ida (02\3 bvp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER KJÆRE DERE!! Jeg krysser alt som er og gleder meg for dere... Det var Liv som viste meg vei her inne, så kanskje du ser meg mer her inne?? :klem: Hilsen Ida (02\3 bvp)

HEI!!! Så utrolig moro at du er her inne!! Også at du attpåtil spanderte det aller første innlegget på MEG :hoppe: Skal se etter deg jeg nå ;)

Har jo lest litt om at man kan få ganske groteske drømmer når man er gravid. Tror kanskje den jeg hadde i natt hører til den kategorien... Jeg drømte at babyen pressa hodet så hardt mot magen min at jeg kunne se konturene av ansiktet. Jeg syntes den var så pen at jeg stakk et lite hull på magen, og ut kom den... :overrasket: Jeg holdt den i armene og syntes den var utrolig nydelig. Den hadde litt for bred nese, men ellers ansiktstrekkene til mannen. Jeg sjekket kjønnet, og fant ut at det var en jente. Så puttet jeg barnet inn i hullet i magen igjen, så det skulle vokse videre... :forvirret:

Nok en jentedrøm... Nå "leder" altså jente 3-1, hvis det er sant at man drømmer hvilket kjønn man får... :babyjente: :babyjente: :babyjente: - :babygutt:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig mye fint dere har fått til babyen :)

Det er en spennende fase du går inn i nå, Søndagsengel. Det er jo ikke usannsynlig at det var spark du kjente fra babyen siden det er tiden for det nå. Men for en drøm du hadde :overrasket:

Har dere tenkt på navn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så kjekt med så mye dill og dall til den lille! :hjerte:

Diaper Duck var jo bare morsom da! Og den bodyen med AD/DC var jo helt konge! :ler: Dere får jo bare den tøffe babisen da, uansett jente eller gutt!!! :ler:

Intense drømmer ja... Det har jeg nok av! Er en person som drømmer nokså mye fra før av, og etter at jeg ble gravid drømmer jeg intenst hver natt, så og si... Drømte jeg fikk jente selv her natt til i går, men det var bare tragisk, for i drømmen var jeg så misfornøyd og sinna fordi det IKKE var en gutt! :overrasket: Er det mulig!?? Uff, slike drømmer altså... Ble nesten litt sjokkert over meg selv! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg må le av drømmen din! Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle drømmer...

Det var nok babyen du kjente! Jeg kjente Oliver første gang i uke 16.

Det er så rart å tenke på at den vakre babyen jeg har nå har ligget i magen min for bare noen uker siden. Det er helt uvirkelig.

Kos deg masse med graviditeten. Det er en så koselig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan nok se litt mer av meg her inne! Var liv som fikk meg inn her... Det trengs fler av oss.. Hehe.. Ganske sprø drøm det der, men samtidig så skjønte jeg lissom drømmen. Var ikke så sprø!

Så masse fine klær du har da!! Når jeg leser i dagboka di smitter det nesten... Jeg har lyst på barn snart jeg og.. MEN det som stopper oss er at jeg ikke har jobba nok til å få fødselspenger.... Ville bare fått den engangsstønaden en får.. Og siden vi har et nyoppusset hus har vi ikke veeeldig mye med penger.... Så må nok litt tid til for å overtale rune.. Men vi har jo vært sammen i syv år da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...