Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

:vinke:

Gleder meg til å se nytt bilde av magen.... :) Gravide mager er noe av det flotteste jeg vet!

Amalie er et nydelig navn syns jeg. Kjenner en gutt på to år som heter Leon Leander. Flott navn det også, men navnet Leon mister nok mye av sjarmen hvis det er i ferd med å bli veldig populært.. Personlig liker jeg veldig godt uvanlige navn, men det er kanskje fordi jeg har det selv også....Ganske ålreit at det aldri er tvil om hvem det gjelder når noen roper navnet mitt! ;):ler:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo helt fantastisk med disse 3-D bildene!

Blir helt fasinert jeg! :)

Enig! De er kjempefine! Vi har snakket om å ta 3D-ul, men vi får se hva det blir til... Hadde vært spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde jeg skrevet et innlegg som jeg plutselig oppdaget var i feil persons bok :overrasket: Sorry.............!!!

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, magebilder vil jeg også se ;) Gravide mager er nydelige! Kan nesten ikke vente til det blir min tur! Har du det bra ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Koselig med hilsener i dagboka mi!! :hoppe: Jada, jeg har det bra!!

I dag har jeg handla litt til babyen: et hvitt helseteppe, 9 gas-kluter (i tre forskjellige farger) og en strømpebukse i str 50. Det kan jo hende strømpebuksa er for liten når babyen kommer, men jeg leste et innlegg på snartmamma om at man godt kunne ha 50 i strømpebukse selv om babyen er litt lenger fordi den (strømpebuksa altså :icon_lol: ) kan strekkes. Så slipper beina å henge og slenge. Og det er ikke krise hvis vi ikke får brukt den, den var jo ikke dyr (bare måtte ha den!!) :hjertesmil:

Var hos legen i dag, og fikk henvisning til fysioterapeut og beskjed om å gå mye, sitte lite og gjøre noen øvelser. Legen målte blodtrykket når jeg først var der, og det var helt perfekt :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilde!! Blir vel rart for deg når du ser før og etter bildet. Annerledes enn når man ser forandringen hele tiden!!

Så morro å handle litt småtterier da.. Jeg og var innom og handla litt babyklær til en venninnde som akkuratt har fått en gutt! (Det var de som mistet gutten sin i kreft, 9mnd gammel) En herlig gutt, og et var morsomt å shoppe babyklær!!

Ha fortsatt en strålende kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilde!! Blir vel rart for deg når du ser før og etter bildet. Annerledes enn når man ser forandringen hele tiden!!

Så morro å handle litt småtterier da.. Jeg og var innom og handla litt babyklær til en venninnde som akkuratt har fått en gutt! (Det var de som mistet gutten sin i kreft, 9mnd gammel) En herlig gutt, og et var morsomt å shoppe babyklær!!

Ha fortsatt en strålende kveld!  :klem:

Moro å følge med på utviklingen på bilder ja! Skulle ønske jeg hadde ett fra før jeg ble gravid også, da. :)

Så de har fått baby? Så koselig! De må ha hatt det kjempetøft! Og det er sikkert ikke like lett nå heller! :klem: Tør ikke å tenke tanken en gang, men det kan jo faktisk skje hvem som helst - meg også :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til nytt magebilde!

:hoppe:

Må bare nyte andres mager enn så lenge...når min er så flat så! :lol:

Men den kommer nok tidsnok, og til slutt vil jeg vel ikke annet enn å bli kvitt den! *tjihi*

Koselig å småhandle da!

Må vente med det vi... Har ikke er rødt øre til overs! :sur: Venter fremdeles på lån fra Lånekassen - men så får jeg jo mer på én gang da, som etterbetaling. Kommer godt med du!

Men vet du, jeg skal visstnok ha portprøve i det ene faget allerede 30. september jeg! :overrasket::overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg masse til nytt magebilde!

:hoppe:

Må bare nyte andres mager enn så lenge...når min er så flat så! :lol:

Men den kommer nok tidsnok, og til slutt vil jeg vel ikke annet enn å bli kvitt den! *tjihi*

Koselig å småhandle da!

Må vente med det vi... Har ikke er rødt øre til overs! :sur:  Venter fremdeles på lån fra Lånekassen - men så får jeg jo mer på én gang da, som etterbetaling. Kommer godt med du!

Men vet du, jeg skal visstnok ha portprøve i det ene faget allerede 30. september jeg! :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Ja, det høres ut som de høygravide her og på snartmamma gleder seg veldig til å bli kvitt magene sine! :) Men akkurat nå venter jeg bare på at den skal bli større, en skikkelig gravidmage! Den er fortatt ganske lav.

Jeg handla ingenting før jeg fikk studielånet jeg heller (bortsett fra en body da jeg fant ut at jeg var gravid). Men nå blir det nok andre boller framover ;)

Prøve allerede 30. september? Rekker man å lære så mye på den tiden da? Det er kanskje bare å sette i gang med å lese da :lese: Har du vært på forelesninger?

:vinke:

Ønsker deg en flott helg!! :klem:

Takk! Den blir nok ikke så verst, for jeg har nemlig bursdag i helgen :gave::sjarmor: Håper du får en fin helg også! Og alle andre som måtte stikke innom her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke vært på forelesninger heller... Klassen har vært på tur til Audnastrand hele uken, påmelding for lenge siden! Like greit - hadde ikke hatt så lyst! Og snart skal de en helg til Oslo!

Men jeg går jo bare her hjemme, og kan hente ut en del forelesningsnotater via Classfronter, så det skal gå greit. Pensumbøker er på vei i posten, så nå er det bare å lese! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma ringte nettopp og sa at hun hade lånt et hefte med nye strikkeoppskrifter av en på jobben. Så i morgen skal jeg ta en titt og se om jeg finner noe fint hun kan strikke til sitt første barnebarn :)

Jeg er litt usikker på om jeg har kjent spark i dag... Vet at det ikke betyr at noe er galt når jeg ikke er lenger på vei, men håper likevel jeg kjenner noe tydelig i løpet av kvelden. Blir litt beroliget av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjent spark igjen! Heldigvis! :)

Hadde en babydrøm i natt også. Nok en gang ble det jente, så nå er stillingen :babyjente: :babyjente: :babyjente: :babyjente: - :babygutt:

Jenta var ca 3 år, hadde lyst hår og musefletter og så helt ut som meg på et bilde jeg har i albumet... :) Men hun var nyfødt, da...

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde mannen en babydrøm :) Han drømte at jeg hadde sagt at babyen skulle komme på onsdag. Han lurte på hvorfor, siden det var altfor tidlig... Så hadde han tatt ungen ut av meg, uten at jeg merket det. Han bar på ungen mens han hadde en sigarett i munnen, for han hadde ikke rukket å slutte å røyke siden barnet kom for tidlig. Så han hadde tatt sigaretten ut og lurt på hvor han skulle kaste den. Etterpå satt han med barnet på fanget, han holdt en hånd bak hodet og en hånd under baken på babyen. Da hadde han kjent noe vått, det kom masse vann ut av babyen. Det hadde mannen tatt oppvasken med, for vi hadde fullt av oppvask på kjøkkenbenken... Så hadde han sagt til meg at vi måtte til sykehuset, men det ville jeg ikke... :ler:

Prøvde å gjenfortelle så godt jeg kunne, men husket visst ikke helt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra dagboka mi 23. april:

"I dag har jeg kjeda meg :-x Har sittet på nettet i ca 5 timer i strekk... Sambo dro for å jobbe kl 9, og da sto jeg opp, spiste og satte meg ved pc'n. Og her sitter jeg ennå... Er på side 55 i graviditetsforumet... :-) Har sååå lyst på baby! Synes det er vanskelig å bestemme om vi bare skal sette i gang, eller om vi skal være fornuftige og vente til jeg får jobb. Tenker at jeg uansett rekker å jobbe i 6 mndr før fødsel, selv om det kanskje ikke er drømmejobben. Og at det kan ta tid fra vi starter prøvingen og til det klaffer. Men samtidig synes jeg ikke det er noe særlig å begynne i ny jobb å være synlig gravid (eller gravid i det hele tatt...). Og tenk om brudekjolen blir for trang, eller om jeg er syk i mitt eget bryllup?? :roll: Det er liksom noe med det at når vi faktisk er så heldige å ha muligheten til å tilrettelegge best mulig, så føles det feil å ikke gjøre det! Å`hhh...kan jeg ikke bare bli uventa gravid da?? :ler::wink: "

ALT gikk liksom i oppfyllelse... trang brudekjole, gravid jobbsøker, halvveis uventa gravid (hadde jo slutta på pilla, men ikke drømt om at det skulle klaffe på første forsøk!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...