Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får beskjed om at jeg ikke har tilgang til kontrollpanelet, når jeg skal legge inn bildet! har jo fått det til flere ganger før!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kom visst med! Nå er altså bildet fra uke 20 på plass i albumet :) Rart å se magen min sånn - og oh my god så svai jeg har blitt i ryggen! Ser ut som Donald Duck :ler::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Oioioi, sååå fin er den da ikke...? :sjenert::rodme: Men tusen takk til dere alle! :klem:

Merker at hele meg er bredere forfra (sikkert alle veier), hoftene er brede og midjen er nesten borte... Venter på at magen skal bli større så den liksom tar oppmerksomheten vekk fra det andre... Så lenge jeg er gravid, så er det jo egentlig greit, men det er liksom rart å legge på seg så mye likevel... Håper det forsvinner før sommeren! :)

Tror magen har vokst uten at jeg helt har merket det, for i går tok jeg på meg den samme hettejakka som jeg brukte for noen uker siden, og da jeg så meg i speilet så det skikkelig rart ut! Kort, trang og alt det der :ler: Så jeg fikk kjøpt meg en ny mammagenser i går også! Og i oktober skal vi til Oslo, regner med å finne bedre utvalg der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da venter du nok en jente! ;)

Med bred mage og nesten ikke noe midje, slik at man omtrent kan se du er gravid bakfra, ja...da sies det at det blir jente gitt!

Blir spennende på UL altså!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter du nok en jente! ;)

Med bred mage og nesten ikke noe midje, slik at man omtrent kan se du er gravid bakfra, ja...da sies det at det blir jente gitt!

Blir spennende på UL altså!!!

:hoppe:

Det er det jeg har hjørt også. Det er mye som tyder på jente nå, altså! Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ta ul for å finne det ut. Mannen vil gjerne, men jeg synes det er litt spennende å ikke vite også... :)

I dag har jeg for første gang kjent spark utenpå magen. Måtte sende sms til mannen med en gang, så nå håper han på å få kjenne det i løpet av kvelden.

Kjøpte to gravidbukser på salg på Kappahl i dag. de jeg har er fra H&M, og de mister fasongen så fort. regner ikke med at de jeg kjøpte i dag er noe bedre, men da har jeg i hvertfall litt å variere med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, dere får jo bare se om dere vil på UL eller ikke... Det er jo mange uker å ta av! ;)

Men så koselig med spark, utenpå magen også da! :hjerte: Skjønner godt at mannen gleder seg til å kjenne og se...

Gratla med nye bukser også forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

For en flott mage du har!!! Ble misunnelig jeg nå... :enig: Kjenner jeg har veeeeldig lyst jeg og.....

Så morsomt å kjenne spark! Da kan jo mannen føle seg litt mer inkludert lissom... Har han fått kjent noe enda eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...