Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen TT! :-) Tenk, i morgen er det bare 1 måned igjen til jeg skal gifte meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjedde det nettopp noe morsomt! jeg fikk melding av en venninnejeg ikke har snakket med siden oktober (hun er kjæreste med en av sambo sine kamerater). Og hun skrev at de skal bli foreldre :hoppe: Kjempegøy, de bor ikke så langt unna, så da kan vi være mye sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da...kjekt å ha ei man kan vagge rundt med før ungen kommer og gå på trilleturer med etterpå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :-) Vi fortalte det til broren til sambo i dag, og han ble overrasket og syntes det var koselig! han sa det til sin baby-syke samboer, og hun sa hun hadde hatt det på følelsen. De hadde faktisk snakka om det for ca en måned siden... Vi ikke er så forsiktige med å fortelle det til folk nå, men skal prøve å ikke si det til så mange fler før det har gått en måned til. Merker at jeg er mer redd for å miste nå som mange vet det. Det er nok ikke noe koselig å måtte fortelle alle at man har mistet :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med du!

Det er greit å fortelle de nærmeste, så har man også de rundt seg dersom det skulle gå galt, uten at de får vite at man både har vært gravid og har mistet på én gang og det blir litt sån uvirkelig det helle... På den annen side er det kjekt at ikke alle vet som du skriver!

Men dette går bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er jo koselig å fortelle det til noen men skjønner godt at du er redd for at for mange skal få vite noe så tidlig.

Ekstra koselig at dere har venner som er gravide nå også. Det er fint å ha noen i samme situasjon, dere får sikkert mye glede av hverandre fremover :)

Hvis det blir båttur på dere til helgen så vil jeg veldig gjerne ha rapport altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Søndagsengel!!!

kjempekos med besøk i boka mi!!!

Så spennende med graviditet og bryllup.... mye nytt og moro på samme tid!!

Når det gjelder det å fortelle nyheten om spiren, var vi også tidlig ute med å fortelle... litt av forskjellige grunner... vi hadde litt problemer med å holde på så hyggelige nyheter så lenge, og i tillegg fant vi det jo ut i starten av desember, og da skulle vi gjennom masse sosiale arrangementer..... kunne ha blitt veldig slitsomt å bortforklare at jeg ikke skulle kose meg med litt vin innimellom....

I de fleste tifeller går det jo bra.. så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for!!

Jeg ønsker deg et fint og smertefritt svangerskap, og gleder meg til å følge deg videre!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange koselige hilsener! :-) Ja, vi får satse alt på at dette går bra, for jeg gleder meg bare mer og mer til å få et barn i huset!!! Og det merker jeg at sambo gjør også. Det har blitt mye mer virkelig for oss den siste tiden, vi følger med i bøker på hvor stor spiren er, hva som er utviklet osv. Litt synd at vi ikke vet akkurat hvor langt vi er på vei, men regner med å være ca i uke 8/9 nå. Og det er ikke verst!! :wink:

Heidi: det er klart du skal få rapport :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg sms fra hun venninnen jeg skrev om som også er gravid. Hun har vært på ultralyd i dag (er to måneder lengre på vei enn meg), og på bildet av fosteret forfra syntes hun hun kunne se ansiktstrekkene til babyens far :hjerter: Sååå koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige! Her er mannen fast bestemt på jobb og å kjøpe et sted å bo først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige! Her er mannen fast bestemt på jobb og å kjøpe et sted å bo først!

Det er jo ikke så dumt det, da :-) Her har vi jo hus, og sambo har fast jobb. Bør vel få meg en jobb snart jeg også, men har ikke vært flink til å skrive søknader etter at skolen var slutt. Er ikke motivert til å jobbe i det hele tatt, og regner med å ha fri fram til etter bryllupet. Det betyr at jeg må klare meg med engangsstønad det året jeg går hjemme, men det skal nok gå på et vis det også :-)

Men liv, det hadde vært veldig gøy hvis dere fikk jobb og hus kjapt da, så vi kunne ha permisjon samtidig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søker og søker, mannen skal kanskje på intervju på lørdag da.

Det er bra!! :-) Får vel prøve å skrive noen søknader i løpet av uka jeg også. Det er to barnehager i sykkelavstand fra meg som trenger folk. Hadde vært veldig fint å jobbe så nærme hjemme!! Lurer på om mora til vennenna di T. (som gikk på sykepleien) jobber i den ene. Samme etternavn i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jepp. Den barneparken hun er styrer i skal bli barnehage.

Jeg leste om det. Det er derfor de trenger folk. Så jeg kommer til å søke, både som pedagogisk leder og assistent. Vet ikke hvordan det blir å fortelle at jeg er gravid hvis jeg får jobb... Tror ingen blir spesielt glad for å høre det fra nyansatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ped. stillingen vet jeg om noen som har blitt "lovet".. Den er bare utlyst fordi de må utlyse nye stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ped. stillingen vet jeg om noen som har blitt "lovet".. Den er bare utlyst fordi de må utlyse nye stillinger.

Åh, kjipt :-? En på vår alder? jeg får søke på assistentstilling da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. Med mindre det kommer bedre kvalifisere søkere. (Førskolelærer som har vært sfo ansvarlig i et år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...