Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Maiken/ikke innlogget
Skrevet

Hehehe

Kikker også på Lasses bukser, legger hodet yndig på skakke, blunker med øynene og smiler sukkersøtt og mumler et eller annet som jeg ikke vil skrive ned...og kikker på den snertne rumpa di som jeg vurderer å saksøke hvis du ikke holder deg på matta!

HERSK...HERSK...HERSK :sjarmor:

Hege...ikke flytt...vi må da få snakke om andre ting enn barbering og suging og sånt. Jur er sexy, absolutt. Ergo så er dette sekualitet på høyt plan! Sex og hersking er jo også ett tema. Lasse, hersk litt mer med meg, så får vi kanskje være her :kul:

Maiken :)

Skrevet

Pupper er da ok det! Tenker ikke såååå veldig seriøst på å flytte da :)

11 sider og fremdeles holder seg til temaet (noenlunde i alle fall), ingen hets eller andre utriveligheter. Jeg er imponert er jeg :wink:

Gjest Missuganda
Skrevet

11 sider med puppesnakk, og det på en jenteside. Jajamen. Ikke puppeorientert vi nei.... Gadd ikke se hva problemstillingen var, men at vi er puppefiksert kan vi vel ikke skyve under en stol :blunke:

Skrevet

Problemstilling? Husker ikke jeg heller.

Det var noe snakk om pupper som dasket og ødela knærne til folket sted i tråden.

Hvorfor ikke rulle dem opp på hårruller?

Men først må de strykes..puppene altså.

Er problemet at de er for små (puppene altså), hvorfor ikke kjøpe dem i løsvekt, slik som transer gjør?

Tenk så praktisk å bare legge dem på nattbordet om kvelden. Før jeg fikk ekte selv brukte jeg sånne. På en fest spurte en fyr om han kunne kjenne på dem, de så så ekte ut.

Jadda sa jeg, og slengte en i fanget hans. Han hylte! Han trodde de var ekte :ler:

Skrevet
På en fest spurte en fyr om han kunne kjenne på dem, de så så ekte ut.

Jadda sa jeg, og slengte en i fanget hans. Han hylte! Han trodde de var ekte  :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Utrolig stilig gjort Hege :ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho: Hege! Du er utolig!!!!! :hoho::hoho::hoho:

*ler så juret danser cha-cha-cha*

Skrevet

Gå te saides!

Der kuppet jo Hege bare hele puppedebatten.

Og hon så påsto at hon ikkje brydde seg om puppar!

*rrrrrrrrr* :sjarmor:

Pupper er kult! Dritkult!

Gjest Maiken(unplugged
Skrevet

...Og truer lissom med å flytte hele greia til snikk-snakk. Som om dette er no'snikk-snakk. Hege - din lurendreier :sjarmor:

Hersketeknikk

Typisk hersketeknikk. Trusler og sånt'no, samtidig som du sitter med hele cluet. Har nok sett det før, ja.

Jeg vil oxo (unnskyld sexysadie for å bruke alfabetet ditt :kul: )ha en pupp som jeg bare kan kaste rundt, som et overraskelsesmoment!!! EN pupp. Vips - catch!! Faen, du tok luven av alle tidligere lanserte forslag.

Maiken, utslått og nede...*men sakte krypende oppover igjen*

Skrevet

Slike brystproteser er forbausende naturlige å ta på. Vekta, mykheten..

Stakkars fyr, han hadde regnet med at jeg skulle komme bort til ham for at han skulle få kjenne. I stedet kastet jeg puppen i fanget på han så raskt at han skvatt skikkelig, spratt opp av stolen og kastet puppen fra seg som om han hadde brent seg på den... :ler:

Skrevet

Det er forøvrig det samme som jeg gjorde med tissenmin en gang...

Det var altså ei på en fest som hadde stått og kikket beundrende på den lenge... Så når hun endelig hadde tatt mot til seg for å be meg inn epå soverommet for å sjekke den litt... sa jeg at hun heller kunne prøve den alene litt, og kastet løstissen bort til henne... :sjarmor:

En digresjon... Beklager....

Over til puppe rog hersketeknikker: En dyp, utringet kløft DET er hersketeknikk det!!!! Og gjett om mange bruker DEN bevisst!!!!!

:kul:

Skrevet

Glad jeg er "lesbisk" jeg, kvinner vet hvordan pupper skal behandles, ikke hive dem i veggen! :o

Skrevet

Maiken: Slutt å stirr på rumpa mi, eller jeg anmelder deg til styret for sextrakasering!!! Dessuten er dette puppedebatt, og min rumpe ligner vel ikke på pupper.... Altså er den ikke et tema.... :briller:

Avtagbare pupper er vel forøvrig den beste ideen så langt... Man kan bytte til den størrelsen en vil, uten innsprøytninger og genmanipulasjon, det er bare å ha med et ekstra par i veska...

Og man kan ta den av når man skal trene og ligge på magen....

Dessuten (HEHEHEHEHEHEHE :kul: ) Jeg har skaffet meg engrosrettigheter på det beste merket...... :briller:

Skrevet

Kommer ikke til å selge mine, vurderer å ha et par på ryggen også. Nemlig! :P

Skrevet

Blir helt tullerusk av dere jeg.

Men jeg MÅ innom i ny og ne for å se hva dere NÅ har funnet på :hoho:

Makan til kreativ gjeng tror jeg man skal lete lenge etter!!

Stå på folkens :hoho:

Lilly

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

*forsøker å psyke ut Lasse*

Maiken

Skrevet

Ble ikke så VELDIG psyket ut.... Men tror jeg ble en tanke hypnotisert....

:P

Anyway: Nå må dere komme med noen saftige innspill her dere!!! Mål er så gode innspill at vi klarer over 15 sider på denne tråden!.... Kom igjen! :wink:

Skrevet

Er brystproteser svaret på alle våre problemer?

Hva om man mister en når man er ute å shopper?

"Åhhhh, unnskyld meg altså, mem jeg mistet puppen min i kurven din...." :oops:

Den eneste fordelen med brystproteser er så langt jeg kan se at man kan velge antall nipples selv. ( Legg merke til at jeg har skiftet navn på de små rosa/rød/brune.)

*kikker på Lasses bak* Åjoda vennen! Stumpen din ser ut som et lite brystparti den! Nuuuuudelig er den. Frem med talkumet! :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...