Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Gjest Pilonda
Skrevet

Lasse, du tar jo helt feil, det er ingen som prøver å drite ut noen, det er bare fantasien vår som tar litt av.. :sjarmor:

Lionda - med god fantasi! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke en gjenstand til forlyselse jeg er et menneske med følelser og behov BUUUHHUUU

HVor er Ottar nå??? :wink:

Anyway... Den er grei.. hehe

Kom på noe bare... Maiken har to barn, var det ikke det??? Des kulle sett mor hoppe rundt med puppene dinglende bak t-skjorta og to storøyde gutter med lavvo så det holdt på hvert fang... eller no...

:sjarmor::briller:

Skrevet

Lionda, jeg skjønte den med vannet assa, men det er gutta som liksom skal søle med vannet under en slik konkurranse, selv om jeg jo forstår at dere jentene har andre helt andre planer :ler:

Støtter forsåvidt Liondas forslag om Lasse og meg "backstage" :blunke:

Maiken, profitten er vel ikke noe å engste seg over vel........ herregud, enhver tv stasjon i verden med respekt for seg selv vil slåss om rettigheter til å få se verdens vakreste damer i en slik konkurranse. En konkuranse som i tillegg inneholder jur :roll: det er jo en verdensnyhet av rang assa.

Det er bare å legge ut et anbud det...... så strømmer "cashen" inn :sjarmor:

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

Huuuhuh :)

NÅ begynner dreisen å svinge og Lasse begynner å bli frekk :sjarmor:

Lavvotur altså *glis*

Lavvotur, lavvotur, lavvotur...*syngende tonefall*

Pilonda - penger er penger vettu. Synes ideen din var god, jeg. Kjenner prinsippene begynner å falme litt her...uagh: det er jo DET som skjer med menn når pupper blir tema. Er vi alle menn innerst inne kanskje?

Maiken

Gjest Pilonda
Skrevet

Jepp, Kristian, helt andre planer! :kul:

Og hvis dere mot all formodning skulle komme med noen gode motargumenter, blåser vi bare opp puppene våre og vinner diskusjonen uansett! :ler:

Lionda :briller:

Skrevet

:o lar meg ikke påvirke av Liondas herske teknikk.....lar meg ikke påvirke....... lar meg ikke.......lar

:( søren å........ lot meg påvirke jeg :oops: You win

:ler:

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

Puppene mine henger altså ikke BAK på ryggen :) De er GODT plassert foran, bare så det er sagt!

Pluss at dette har aldersgrense 25 år. Nemlig.

Yepp yepp, Kristian. Jeg suger til meg inntrykk og lærer litt om profittens mynteklingende bakside her. Det er derfor rumpene deres er litt i fokus innimellom, see? Vi prøver å finne kombiløsning så ALLE blir fornøyde. Dette lover jo bra.

Maiken

Gjest Lionda Pilonda
Skrevet

Du har et poeng med det med at vi alle tenker som menn innerst inne, Maiken.. eneste grunnen til at vi har overtaket er jo at de ikke skjønner det. :ler:

Kanskje vi egentlig burde slutte å snakke om Lasse og Kristians attributter i så drømmende ordelag så de hører det, ellers mister vi overtaket i diskusjoner. Da begynner vel de også og blåse opp både det ene og det andre når de taper diskusjoner, og det betyr slutten for alle fornuftige diskusjoner noensinne!

Lionda - bekymret

Gjest Lionda Pilonda
Skrevet

Jess, jeg vant likevel! *smiler bedårende til Kristian*

Kanskje jeg bekymrer meg ubegrunnet? For selvfølgelig er eneste kriteriet for en fornuftig diskusjon at jeg vinner den.. :ler:

Lionda :sjarmor:

Skrevet

Hoisann, Lionda, takk for at du honket meg inn...begynte å bli litt sånn rød i kinnene, drømmende i blikket og slo faktisk ut håret et øyeblikk...

Sånn, da er vi på plass igjen. Med håret samlet :sjarmor:

Maiken

Skrevet
Hva er egentlig normal puppestørrelse?

Måler man på over- eller undersiden?

Har jenter med store hender og føtter anlegg for å få større pupper enn de med små? Hva har størrelsen på nesen å si for puppene? (La oss her se bort i fra kroppsfettet ellers).

Har negresser gjennomsnittlig større pupper? Hva med asiatiske damer?

Dette er det opprinnelige temaet. Som dere ser selv er tråden nå kommet en smule ut på viddene. (Har jo bidratt selv også. :oops: )

Har ikke lyst til å stenge den, så jeg tror vi fortsetter et annet sted. :wink:

Skrevet

:oops: :oops: :oops: Fytterakkernsin Vinga!

Så har den kommet frem i offentlighetens søkelys! Videoen alle har pratet om!!!!!

Før jeg giftet meg ba jeg om unnskyldning for min utagerende livsstil i håp om at denne aldri skulle bli vist.......

Men nå er det gjort.

:oops: :oops: :oops: VRÆÆÆÆÆL!

:oops: :oops: :oops:

Skrevet

Neimen Hege - dæven nå skar du tvers igjennom gitt. Sjefsavgjørelse!!!

Uaah - føler meg litt som i tomrom *ekko ekko ekko*

Bruker ikke å frekventere på snikksnakk. Er ikke en sånn engel engang. Liker ikke pærebrus heller....Trodde vi måtte være engler for å være her...tar jeg feil?

Engler deltar ikke i wet-T-shirt opplegg, og kryper ihvertfall ikke inn i lavvoer, sånn helt uten videre.

Synes strengen skal få et sånt speilegg foran med Prioritet. Hva er kriteriet (ene)

Maiken

Skrevet

Hvis du føler deg bedre av det kan du jo bare gå inn via seksualitet, Maiken :lol:

Hvorfor søker du ikke sjefsfåret Væren om å bli tatt opp som engel da?

Du er jo en glimrende kandidat :wink:

Skrevet

Ehhh...skal denne ligge på to sider altså? OK. Får gå inn via...skal tenke på det :)

Hm, tror du virkelig at en person som tusker under lavvoer (på nett ja) har sjans? Blir Litago frøset ut når englene oppdager at hun kan ramle inn i en skitten state-of-mind som t.o.m. har resultert i eksotisk dansekurs og oppfordring til gutta om å gå med rumpa bar???

Maiken (på litt gyngende, ustabil grunn nå)

Skrevet

Det ligger et "speilbilde" av tråden på det opprinneliget stedet, Maiken. Om du klikker der, ender du her. Bakdør kan du si. En flott ordning siden ingen behøver å lete etter tråden etter flytting.

Engler og får ja, men ingen er helt hvite i ull eller vinger, hehe..

Til å begynne med het det så vidt jeg husker "Engler med svarte vinger", og "Sorte får". Noe slikt :P

Skrevet

Først stikker Skravla-moderator av med slagordet mitt:

"Don't ever discuss with an idiot. He will drag you down to his level, and then beat you with experience."

Så kommer Vinga med ku-video'en som er et opptak jeg har skaffet meg ute i felten. (Litago; jeg har ikke sviktet mht. diskresjons-løftet jeg gav deg!)

På toppen av det hele sjefer Hege vilt og hemningsløst med puppe-tråden min og sniker den inn på snikk-snakk også!

Jeg er mildt sagt jækli fornøyd!! :sjarmor:

Føler meg som en ekte trendsetter!

Dessuten har jeg kontakter innen IBM og diverse andre leverandører av datautstyr og dippedutter. Jeg måker dermed inn royalties på alle nye keyboards som selges etter diverse fukt- og vannskader... Pga et visst wet-t-shirt-party med noen snæksne cocktail-servitører i forkle/hvit mini-boxer som skal arrangeres blant noen gærninger fra et eller annet KG-forum...

Vibeke :briller:

(ser jeg ut som en KGB-agent med de brillene, eller?

Kvinne Guiden Bryst-agent)

Skrevet

Vibeke  :briller:

(ser jeg ut som en KGB-agent med de brillene, eller?  

Kvinne Guiden Bryst-agent)

Bryst-agent :o ååååhhh lite misunnelig på deg av Vibeke :-?

det måtte være en perfekt jobb for meg tror jeg :sjarmor: men er jeg kvalifisert tro????

Jeg trenger muligens litt trening..... noen damer her som melder seg så jeg kan foreta en liten inspeksjon? 8)

Skrevet

Ajax funker på skjermen, etter at du er ferdig å inspisere ;-)

Maiken

:hoho::hoho::hoho:

Gudbedre meg assa...... hun en var blitt tappet for luft i puppestellet og hun andre hadde fått en hel gassbeholder alene..... :ler:

Skjermen lever trygt for søl her den assa :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...