Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er egentlig normal puppestørrelse?

Måler man på over- eller undersiden?

Har jenter med store hender og føtter anlegg for å få større pupper enn de med små? Hva har størrelsen på nesen å si for puppene? (La oss her se bort i fra kroppsfettet ellers).

Har negresser gjennomsnittlig større pupper? Hva med asiatiske damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et aller så lite eksperiment eller tester du ut hypotensen dine.

Vel, jeg kan avkrefte en av dem. Puppestørrelse har ikke noe å si i forhold til strørrelsen på hendene eller føttene. Jeg har store pupper, men relativt små føtter og hender....såh :blunke:

Skrevet

:lol::lol: Vibeke!

Jeg synes jeg ser en sammenheng på neselengde og puppestørrelse... Og jeg synes deter flott at det finnes to av dem, da kan en ha to forskjellige størrelser, en for hver smak... hehehe :sjarmor:

Skrevet

Men innvirker det da f.eks om man har skjev nese?? Sånn dersom man har skjev nese, så har man skjeve pupper også liksom?

Jeg har små føtter, normale hender og små pupper.. så den er litt tvilsom..

liten nese, og små pupper! så det er mer sammenheng der ja... men de er ikke skjeve, selv om nesa mi er det!! :P

Skrevet

Klart det er sammenheng der... hehe Bare vent til du blir 35, da ser du hvor skeivt de kommer til å henge... :wink:

Og mørke kvinner har salvfølgelig større pupper enn hvite... De har også større munn og bredre lepper..... :wink:

Skrevet

Puppestørrelsen har ingen ting å si, dvs. at jeg faktisk ville hatt ei dame med små pupper enn for store! Det som har noe å si vedrørende pupper er form og "konsistens" :))

Skrevet

Hvordan i alle dager får man stemt her ??????? Er det jeg som er helt teit eller??????

Skrevet

Man må være medlem for å stemme...

Og : Jeg glemte jo å si at for meg har størrelse iiingen ting å si.....! :wink:

Skrevet

hmmm..

pottitnese og store pupper, jo det kan hende... :lol:

jeg har i alle fall ingen negermunn, den er faktisk ganske liten (fåkke inn en riktig hamburger engang), men puppene er ganske store...

Intreressant tema...

For meg personlig har str ingenting å si. Stort sett har de guttene jeg har truffet på stort sett värt fornöyd bare det finnes pupper :ler::ler:

Skrevet

:hoho:

Selvfølgelig har negresser større pupper, asiatiske mindre. Hvite har større sannsynlighet for å få skjeve pupper, mens negresser har større sjansje for hengepupper.

Dette var et virkelig fint innlegg av deg Vibeke! :ler: Får virkelig satt all debatt og forskning! :roll: om penis' størrelse, omkrets, volum, utformelse og ikke minst årsak til hvorfor den er slik, i perspektiv.

Skrevet

Det ene neseboret mitt er litt større enn det andre! Og det er faktisk samme forskjell på puppene mine.

Holder neseteorien min kanskje vann? Holder det stikk for dere andre? Eller blir det bare snørr..host..surr i teoriene mine da?

Foreløpig har jeg:

Aline

Solskinn

og meg selv; Vibeke

til å understøtte dette. Pluss Lasse som uttaler seg fra sitt ståsted som observatør (etter eget utsagn en svært dyktig en).

Flere?

Skrevet

Jeg skal gå hjem og ta en närmere titt på neseborene mine, så kommer jeg tilbake... :ler:

Skrevet

:lol::lol:

Nå måtte jeg gå til speilet for å sjekker her, mye jeg ikke hadde tenkt på iforhold til deres teorier...

Men; hm.......

Jeg har en liten nese, små hender og føtter, mens munnen/leppene er litt fyldige..... og ... puppene er nok ikke så store....

Ellers tror jeg mye av dette er tilfeldigheter, jeg tror ikke at vi kan sammenligne pupper med nesa, hender etc... Men hva vet vel jeg :-?

Skrevet

Ja, her kommer resultatet.

Etter lang og grundig undersökelse har jeg kommet fram til at nesa er skeiv samme vei som puppene. :o

Snart har du grunnlag for ett forskningsprosjekt, Vibeke.

Syns det er på tide å få dette i system! :lol:

Skrevet
Pluss Lasse som uttaler seg fra sitt ståsted som observatør (etter eget utsagn en svært dyktig en).

:o :o :o

DET HAR IKKE JEG SAKT!!! :oops: :wink:

Men jeg vet jo aldri øyefarge på jenter jeg har snakket med så... :wink:

Noe jeg HAR observert.... er at ...hva heter det nå igjen... den ringen rundt brystvorten...ja den ja! Fargen og størrelsen på den er avhengig av hårfarge...

Og husk jenter: Størrelsen har ingen ting å si, det er hvordan man bærer dem som betyr noe... :sjarmor:

Gjest Vibeke; unplugged!
Skrevet

Lasse: Når det gjelder pupper er du jo en svært dyktig og grundig observatør! Ikke ta på deg sånn falsk beskjedenhet!

Torill, min kjære venninne fra Rogaland, har også forskjell på nesebor og pupper!

Dette begynner likne noe...

Vibeke :sjarmor:

Skrevet

Noe jeg HAR observert.... er at ...hva heter det nå igjen... den ringen rundt brystvorten...ja den ja! Fargen og størrelsen på den er avhengig av hårfarge...

:lol::lol:

Hæ.... hva mener du her Lasse.. Fargen på den utgir hårfarge??? Nei kan ikke si det... Og hva med størrelsen på den??? Sier den noe om lengden på håret.. :hoho::hoho:

He he

Det er morsomt å lese om disse teoriene deres, veldig observante vil jeg si dere er....

Skrevet

Puppestørrelsen har ingenting å si! Det er en fordel om man ser kvinnelig ut da, men det har ingenting å si!

Skrevet

Hei jeg kom på en ting til hehehe :lol: :

Lengden på brystvorten en proposjonal med lenden på langefinger!....

Og Kevin heeeelt enig med deg øøøøø hehe... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

For meg betyr puppestørrelsen overhodet ingenting, jeg liker rumper bedre...

(++++ breie skuldre og sterke armer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...