Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Single damer har pupper, Kristian(71) - utrolig, men sant!

Hva tror du ONS er til for?

(kanskje mange gutter som føler seg brukt nå, men sånn er livet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og x'en min som trodde "sånn er livet" var "et program for deg som har radio"...

:tunge1:

..den løkskallen...

(neida, jeg er ikke bitter...overhode ikke bitter)

Melian: Jeg har vurdert stabilisatorfaktorene dine. Meget godt og gjennomtenkt forslag. Jeg skal legge de inn som konstanter i formelen i de tilfellene gutta "ser litt dårlig" eller har over 1,5 i promille (det går igrunnen for det samme). Og vips; så har vi fikset fiks ferdige pupper på venninnen din.

Værre er det ikke.

Skrevet
Single damer har pupper, Kristian(71) - utrolig, men sant!

Hva tror du ONS er til for?

Selvfølgelig :D men vil størrelsen på puppene deres variere da eller? etter hvor ofte de har seg og hvor potent den de har seg med er? :roll:

Skrevet

Bare en liten digresjon Kristian(71): Det er så kjekt å treffe på menn som deg som tar dette med pupp alvorlig.

For å svare deg på spørsmålet: Det er et faktum at pupper blir faste og fine av å bli kjælt mye med! Og det er igjen et ugjendrivelig faktum at pupp er bra for potensen.

Jenter tar jo konsekvensene av dette og ender selvsagt opp med den som virkelig kan puppekos...

Hvor mange ONS det blir av sånt, kommer jo an på hvor heldig man er med typen(e) man finner seg.

Noen ganger er livet et lotteri.

Gjest Anonymous
Skrevet
Puppestørrelsen har ingenting å si! Det er en fordel om man ser kvinnelig ut da, men det har ingenting å si!
.det er viktig at puppen står i forhold til resten av kroppen.Pupper er flott å se på og ikke mist ta på. en hånd-full er nok

:ler:

Skrevet

Deter jo meget MEGET viktig at puppene er en del av kroppen ja! Er de det, er det greit ... :wink:

Når det kommer til det tekniske, hvordan de skal behandles, så er jeg enig, det må de jo..... Hvordan? Sånn og sånn.... See? :wink:

Skrevet

Eller sånn kyss.gif

Ikke sånn i hvert fall murvegg.gif

Ellers så skal jeg ta helg med min uproposjonale kropp (iflg, Lasse, jeg mener fortsatt at det stemmer så lenge neseborene passer akkurat til pekefingeren og oppstopper og tenner skal ikke henge sammen med puppen) men jeg har nå fått bekreftet at puppene skal henge på kroppen nå da... så da kanskje det blir noe på meg likevel - for der skårer jeg - de henger der, helt klart!

Skrevet

Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har

(altså puppen?)

tror jeg går for denne, jeg..heretter skal puppene brukes på en slik måte at det får betydning :)

hjelp! potensometeret ble liggende oppå videoen, og jeg tror det har blitt avmagnetisert?

Skrevet

Puppsideisann!

Avmagnetisert, sier du? Er det noen som er i dypt TV-koma kanskje?

Pælm video'n - eller spill inn en film av deg selv vel! "How to handle your lady's tits: Instructions in live & detail"

Oooh mama!! :sjarmor:

Tenker potensometeret sprenger skala'en da, ja, selv om det blir liggende oppå spilleren.

Skrevet

oj, det var visst min feil..jeg holdt den opp-ned :)

nå fungerer alt som det skal!

-pappa, hvis du leser dette så vet du hvorfor jeg lånte digitalvideokamerat ditt over helgen.

*knegg*

Skrevet

Er det mulig å tegne seg på en liste for å få kjøpt den instruksjonsvideo'n så fort den er ferdig? :P

Skrevet

det kan bli vanskelig ettersom take 1 bare ble masse "hopping"..

men man kan tydelig se taket i enkelte sekvenser da :)

kanskje man ordner kamerastativ?

men nå er jeg på rett puppestørrelse igjen :)

formelen virker!

Skrevet

Ravna, få med alle knipeøvelsene du kan; alle de myke og fine for å bidra til fast byste.

Menn kan knipe og klemme til litt, de óg, nemlig.

En kvinnes favoritt-bh er og forblir etpar mannshender.

Vibeke (.)(.)

Skrevet

:o potensometer, hæ???

Ravna: Du ska jo ikke holde kameraet med puppene da, det skal filme deg når du hopper ikke filme MED deg når du hopper... :wink: :D

Ellers ser jeg at Desmond Morris (han forskeren vet dere) hevder at mange har tre brysterm iallefall kime til det??? Hvorfor har ikke bh-industrien hooet på den??? Tenk så mye penger det ligger i å lage bh med tre kopper :sjarmor:

Skrevet

Lasse, jeg har tenkt litt på åssen jeg skal bli rik. Nå skal du høre:

Jeg skal kréere et imperium som både skaper og dekker behov du ikke ante du hadde.

Tenkte jeg skulle utgi noen glossy magasiner som minner deg på alt du ikke har tenkt på selv, men som du bare må ha etter å ha flippet igjennom bladene mine. Så skal jeg ha etpar treningssentre der du kan få pumpet opp og strammet inn på alle de stedene du ikke ante det trengtes, men magasinene mine har hjulpet deg å se. Selvsagt er det plassert noen svære TV-skjermer som flasher vakre mennesker mot deg (gjerne med tre pupper!) spredd rundt i hele treningshallen, og som samtidig reklamerer for den flotte klinikken min der jeg kan plastikkmodellere deg akkurat slik du ikke ante at du villle bli. Men magasinene og TV-folkene mine har gitt deg disse fantastiske drømmene; som jeg, voilá, faktisk kan oppfylle for deg mot en pen sum penger.

Det hele skal så kompletteres med flerfoldige kleskjeder med størrelser du kan komme inn i hvis du bare trener litt på sentrene mine og/eller slenger deg på et av mine kostholdskurs. Kostholdskursene har knyttet seg til mitt eget helsedrikk og juice-produksjonsselskap, der jeg blant annet kan tilby unike og eksotiske produkter fra Tjahiti, som selvsagt ikke er bilige, men heldigvis inneholder akkurat det du trenger - selv om du ikke var klar over det før jeg gjorde deg oppmerksom på det.

Jeg skal tenke mer på det der med tre pupper. Det har faktisk enormt markedspotensiale, fordi det er så få av oss som har det, men alle kan vi hjernevaskes til å tro at vi virkelig trenger det for å være lykkelig.

Tusen takk, Lasse, for modig og orginal idé.

Vibeke (.)(.)(.)

Skrevet

Ehhhh..... 3 pupper?????? :roll:

Blikke det en for mye a :( har bare 2 hender jeg da :cry: og det passer jo dårlig inn med mannehender BH'en da.

Med mindre man kan få en ekstra arm på klinikken din da Vibeke :lol: da er det greit :ler:

Og du blir dødsrik når alle menn må ha en arm til :sjarmor:

Skrevet

Kristian(71):

Siden du representerer et såpass verdig eksempel av arten "Mann", kan jeg faktisk til og med klone deg, og det til en behagelig og velformet pris.

Vi skal nok bli enige om hva som dekker dine behov.

Skrevet

Vibeke

tlig alltid følt meg litt fjern og rar, men denne ideen din fikk meg til å få helt hetta!!!.... Jeg mner: det ER jo slik her i den verdn jeg bor i..... O GRU, nå har jeg forstått det, jeg bor i en annen dimensjon, elle ri en paralell verden... Eller er det bare deg, Vibeke som er litt sent ute... :wink: hehe

Men tanekn på at det skal gå massevis av kloner av Kristian med tre armer, sammen med sine kjærster med tre pupper... Vel, det var DEN nattesøvnen... TUSEN TAKK!!!....

twilight sone..... didudidudidu.... :wink:

Skrevet

Tenker vi kloner Lasse også........ :oops: skulle vært flere som han og!

Jada, har da ikke glemt Kristian heller daahh :briller:

.......og forresten - jeg har små hender og føtter, og STORE pupper! :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var da voldsomt så mange avstikkere Puppestørrelse-emnet fikk da..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...