Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser at dere holder på å finne konklusjoner her.. hehe!

Har ikke lagt merke til denne diskusjonen før nå, men kan opplyse om at ting henger sammen på denne måten:

A-cup = A menneske

B-cup = B menneske

C-cup = C menneske

osv

Selv liker jeg å være våken om natta og hater å stå opp om morgenen.

Jeg er et C-menneske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dr.Med.Skvett...

Luften tas, som froskene gjør, fra luften i små gulp, som pupmes inn i puppen. Der "låses" den av en autonom lukkemekanisme, som åpnes/slipper ut luft igjen etter behov. Denne luften går igjen ut gjennom munnen. Dette blir defor helt lydløst, og ufarlig da en bruker kun luft, som ikke forberennes eller lign i puppene.

enkelt og genialt!...

Skrevet

Have you ever wondered why A, B, C, D, DD, E and F are the letters

used to define bra sizes? If you have wondered why, but couldn't figure

out what the letters stood for... It is about time you became informed!

(A} - Almost Boobs...

{B} - Barely there.

{C} - Can't Complain!

{D} - Damn!

(DD} - Double damn!

{E} - Enormous!

{F} - Fake

Skrevet

...og når man går gjennom hele bokstavrekka hver dag pga de opplåsbare...da ser man er marked for salg av bh......

HVOR ER NÆRMESTE PATENTKONTOR??????

Gjest Maiken/ikke innlogget
Skrevet

Har vært der, Lasse :sjarmor:

Det er slik folk blir rike. Klar til å bla opp litt gryn?

Maiken *sukkersøtt smil*

Skrevet

Hehe.. Maiken, veit du hvorfor Caprinp aldri patanterte dukkene sine? Da er det bare for hvem som helst å lese alle papirer, og så gå hjem og lage noe LITT anderledes.... :wink:

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

Pøh - det der er hersketeknikk, Lasse 8)

$$$ :sjarmor: $$$ :kul: $$$

*KLASK THE LÅR...KLASK THE STØVEL*

Maiken

Skrevet

:o Nei, det er foretningssans og abc i How to make money, and why not others don`t ...

Anyway... : Hvorfor er det egentlig slik at store er bedre enn små??? Er det for at en ser det bedre? At når en ser mye ser en lettere og da ser en mer?

Bare lurer jeg... :kul:

Skrevet

[quote="Lasse

Anyway... : Hvorfor er det egentlig slik at store er bedre enn små??? Er det for at en ser det bedre? At når en ser mye ser en lettere og da ser en mer?

Skrevet

Det er ikke sant at store er bedre enn små, jeg foretrekker små faste bryster fremfor store og duvende.

Ellers må jeg innrømme at jeg har mistet litt oversikten i puppedebatten her nå, den tok plutselig helt av i alle retninger her, mistenker Maiken for å ha en pupp med i spillet der :ler:

Vibeke, se å få meg inn på riktig spor igjen da....... jeg er altfor glad i pupp til å stå og suse på utsiden av en så viktig debatt

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

"abc i how to make money" blir aldri det samme mer.

Det heter nå "aa-a-bb-b-c-cc-d-dd-e-ee-Fake - your guide to wisdom and TIT-managment".

DEN tittelen er nå patentert (heter det patentert? Høres ut som en måte å behandle kyllingkjøtt på før wok'ing finner sted).

Og hvis du, Lasse, rapper tittelen og endrer på så mye som en, eneste bokstav, så skal jeg saksøke den snertne rumpa di og sørge for at du får operert en diger kjempepupp midt i panna :briller:

Maiken

Skrevet

Vel, Kristian, hvorfor ser vi ( vel de fleste da) MER på en stor pupp enn en liten )eller to...) SELV OM en egentlig slker små best, ser en mer på ei som kommer med en stor kløft??? Betyr altså størrelse noe i den betydning???

Skrevet

Takk Lasse..

Det er noe jeg har lurt på (hm...tro hvor du fikk det fra :wink: )

Så til dere alle gutter (og jenter om dere vil...) Om dere liker små puppER best, hvorfor snur dere dere etter jenter med store puppER, og hvorfor faller blikka deres ALLTID på brysta til jenter som har stooore bryster....

Noen vettuge svar å få tro :wink:

Skrevet

Blikket trekkes mot store bryster/utringninger fordi de er så fremtrendende, de nærmest skriker på oppmerksomhet der de strutter. Man blir fasinert av størrelsen og kikker av den grunn, og ikke fordi man syns det er så pent.

Når jeg ligger på en strand, så bruker jeg 90 % av tiden (vel av den tiden jeg bruker på studere bryster da :ler: ) på å kikke på jenter med små og mellomstore bryster.

Det er de jeg fantaserer om å kose meg med, de som jeg kan holde rundt med hånden :P og ikke de store og tunge.

Skrevet

Så Kristian ser kun på kvinner/jenter med rimelig små pupper... Hva slags hår/ansikt/rumpe/mage /tær de har spiller ingen rolle...

Vel, jeg ser helst på kvinner jeg synes er tiltrekkende som en helhet jeg... hehe :wink: Men av en eller annen grunn er en kløft merkelig titrekkende på blikket, og jeg VIL IKKE være en som ser på pupper under en samtale... men øynene vil gjerne dit da... Merkelig. Hva pokker er det dernede som er så fasinernede?? Ring Desmond Morris!..... :wink:

Skrevet
Så Kristian ser kun på kvinner/jenter med rimelig små pupper... Hva slags hår/ansikt/rumpe/mage /tær de har spiller ingen rolle...

:hoho:

Nåja gode mann, så enkelt er det nok ikke, men nå er dette en puppediskusjon så da snakker jeg om pupper. Hadde forsåvidt vært greit om formen på puppene var det eneste som betydde noe, og at resten av dama dermed passet en perfekt..... men er nok redd for at min kresne hjerne krever litt mer enn som så gitt :ler:

Men for all del assa, en jente med med små fast fine pupper får absolutt ett stort pluss i margen hos meg.... innrømmer velvillig det :D

Skrevet

Er for tiden pupptatt grunnet herrebesøk.

Kommer plutselig tilbake.

Skrevet

Er ikke så opptatt av pupper jeg. Har selv, så..

Men jeg er mektig imponert over hvor lang denne tråden er :wink:

Skrevet

En-puppsdiskusjonen er en ren avsporing av hva en puppedebatt burde dreie seg om. Det er på tide å komme frem til det esensielle, nemlig løfte og forme teknikken!!! Hvorvodt man prater om en eller flere pupper blir her ikke vesentlig interessant.

Manga av oss har vondt i knærne. Grunnet pupper som slår og dasker mot dem. Dette kan selvsagt behjelpes ved å gå over til den foreslåtte opplåsbare ene puppen. Man får da kun en pupp som dingler. Men legg merke til at den fortsatt vil dingle! Når den ikke er oppblåst.

MEN, det kan også behjlepes ved hjelp av hydraulikk. Er det ikke noe som heter pneumatikk der ute tro? Finnes det noen ingeniører i blant oss som kan utvikle en teori basert på dette?

Eller hva om vi overtar metoden menn har brukt i urtider? Nemlig å pumpe inn blod? Ulempen med denne metoden er at samtidig som blod pumpes inn stopper hjernen å fungere noe som bevises i svært nedsatt evne til vurdering og konklusjoner når legemet er oppblåst.

Nei, vi går tilbake til pneumatikk-løsningen igjen tror jeg.

Ingeniører!!!! Svar da!!!

Skrevet

Er ikke ingeniør men svarer såallikavæl (igjen tjukk L). Fordi jeg jobber med to som ER ingeniør!

Er litt sånn småsur fordi en med 6 (hvor mange jur består nå et jur egentlig av) fortrinn kommer på banen og lanserer negativ vinkling på UNOpuppsegment. Dingler ikke ett av seks jur da, selv om økologikonsept er ivaretatt???

Men prøver hardt å holde hodet kaldt her. Blir hodet mindre kaldt hvis blodstilførsels-ide gjennomføres? Blir legemsdel kaldere av mindre blod? Hvis vi snakker midlertidig altså...

Det vi bør bekymre oss om, og finne ut av (til tross for at uro i indre rekker har oppstått p.g.a. kløft-problematikk) er hvordan vi kan vinne størst mulig markedsandel av dette.

Kvalitet? Eller kvantitet? Jursegment eller UNO? Står på mitt her, altså.

Hvis samme profitt kan oppnås med EN kontra SEKS, så er det vel selvinnlysende hvor vi kan oppnå størst EDITBA! Ikke sant? La oss ikke kaste bort millioner eller milliarder på bortkastet VEV! Ærlig talt!

Når det gjelder gnagsår på kne, så skal jeg i morgen den dag sørge for investering i knebeskyttere som matcher design og farve på hud. Elin Tvedt kjøpte sågar bukser!!!

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...