Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm...ikke helt

Jeg har små hender, føtter, nese og munn.

Puppene er medium. I følge H&M skalaen er de store, men det er ikke jeg enig i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Puppestørrelsen har ingenting å si! Det er en fordel om man ser kvinnelig ut da, men det har ingenting å si!

:):)

Ja ikke sant.. :):wink:

Gutter og pupper,

jenter og k**k,

Hvem er mest ærlig på disse områdene :kul::):)

Skrevet

Duchess: Du er vel unntaket som bekrefter regelen :sjarmor:

Jeg tror ikke Kevin lyver. Det vil si: Jeg har virkelig lyst at han skriver sant.

De som ikke tror han; tør de ikke helt å tro at det er sant at han mener det? Tror alle på Kevin, jenter?

...ikke rart silikon-bisNissen har gode tider; nok til salt i grøten og vel så det...

Vibeke

Skrevet

Jeg forstår da godt at folk er skeptiske til en gutt som sier han ikke bryr seg om puppestørrelse. Jeg er nok også som Sexysadie, tenner mer på rumpe enn pupp. For meg kan jenta godt ha små speileggpupper, men de skal helst være litt faste og fine da, og stå til resten av kroppen. Herregud, jeg er da litt kresen jeg og.... :sjarmor:

Et eksempel på ei kjempesexy jente med små pupper er Gwen Stefani fra No Doubt. Hun er virkelig flott! :sjarmor:

Tro hva dere vil, jeg snakker i allefall sant! :wink:

Uansett er folk altfor opptatt av hva folk synes, i stedet for å konsentrere seg om seg selv. Dersom man nyter seg selv, vil verden rundt også se dette, og det finnes ikke noe mer sexy enn en person med god selvtillit (GOD selvtillit, IKKE overdreven selvtillit). Hvorfor ikke blåse i hva naboen synes og se positivt på seg selv og livet? :wink:

Skrevet

Jeg har skjeve pupper, men IKKE skjeve nesebor. Akkurat det med nesebor tror jeg har mer med hvor mye du piller deg i nesa å gjøre.

Kanskje det har noe å si for puppen også? At den er knadd opp, eller knadd skjev...? At en av dem er knadd mer på enn den andre....? Hm...

Ellers så har Tusenfryd passe føtter, små hender, bitteliten nese og store pupper.

Den satt den tenker jeg!

Og jeg bærer alt med stolthet og glede da alt egner seg for pulking.

Skrevet

Vibeke - go'jente du :D

Er inhabil, for jeg har fikset på dem. Men de er nokså små da. Sånn i forhold til store mener jeg... Hvorfor blir jenter tillagt mindre hjerne jo større pupper de har...Vil det si at jeg har stor hjerne fordi puppene er ganske små? Og hva skjer med hjernen når det blir lagt litt sånn fyll i puppen. Dannes det samtidig en slags tåkemasse rundt hjernen? Mon tro?

Maiken

Skrevet

:o :o :o

Tusenfryd! :o :o :o Du er jo helt uproposjonal!!! Det MÅ du gjøre noe med! Nesebor og nese MÅ jo stå i stil!...

Fint det finnes plastikk.kirurgi! Ta kontakt med en , dette går jo ikke an!

:wink:

Og Kevin: Du har nå gitt utrykk for at størrelsen ikke har noe å si, men at du liker små best... hehehe :wink:

Vibeke: Dette er en morsom tråd... :wink:

Skrevet

Hva da med meg??????? :roll:

Jeg har store føtter (sko str.40), medium hender (oppvask hansker str. M er for små, men str. L er for store), fyldige lepper, men ikke spes bred munn, og en medium nese.

Dette skal da tilsi at jeg har medium pupper, men mine er store!

BH str. 90DD Hvor kommer jeg inn i dette? :o

Kanskje jeg skulle målt nesebora mine? Kanskje svaret ligger der? :ler:

Skrevet
:o  :o  :o  

Tusenfryd!  :o  :o  :o  Du er jo helt uproposjonal!!!  Det MÅ du gjøre noe med! Nesebor og nese MÅ jo stå i stil!...  

Fint det finnes plastikk.kirurgi! Ta kontakt med en , dette går jo ikke an!  

Unnnskyld meg altså, Lasse, det er ikke noe uproposjonalt med neseborene mine! De passer perfekt til pekefingeren min :sjarmor:

Men jeg skjønner at jeg har en misformet kropp, og ikke minst misvisende, siden noen kanskje tror jeg har små pupper siden jeg har så liten nese - menn ser som kjent på ansiktet til pikelill først :rodme:

Skrevet

Detet er en god tråd for folk som meg som er trist og lei :)

Men til Tusenfryd: Mange menn får vel heller sjokk når de ser på ansiktet ditt ETTER at de har sett på .. ja... fordi de forventer å se en mye større nese med store skjeive nesebor... hehe :wink:

God helg!

Skrevet

Ja, det kan du kanskje si... men jeg har altså ikke store og skjeve nesebor - hvorfor sier du det hele tiden... :oops:

Gjest Tristessa
Skrevet

Er liten, med små hender, små føtter, passe nese med like nesebor og har pupper i b-cup området. Hva vil det si? Den ene har annerledes brystvorte og da. Er jeg sær da eller?

Skrevet

Ja, Isla - er det ikke rart?

Går jeg med en dypt utringet topp og push-up i bh-en, gir jeg alle menn som ser meg i øynene - og kun der mens vi prater - mange pluss i boken for ekstrem selvbeherskelse. (Jeg blir jo litt snurt om de ikke gir meg honnør for puppene i det hele tatt, da! Det skal jo ikke være enkelt å være mann heller!)

Tusenfryd: :hoho: ..liker pekefinger-nesebor-tesene dine!

Maiken er ikke helt på viddene hun heller :wink: ; det er gjerne det at hun var beskjeden med silikonen som har fortjenesten for hennes lyse og innovative idéer :sjarmor:

Lasse: Kan'ke verra trist og lei med oss rundt deg, vettu! (klem klem)

Skrevet

"Og Kevin: Du har nå gitt utrykk for at størrelsen ikke har noe å si, men at du liker små best... hehehe :wink: "

Hmmm... jeg kan ikke se å ha gitt det inntrykket i det hele tatt, jeg.... :-? eneste grunnen til at jeg kjørte eksempelet på små pupper, er at det virker som alle ser på de store som penest...

Det jeg skal fram til er at det er det samme om det er Angelina Jolie eller Gwen Stefani sine pupper som stirrer på meg, bare puppa står til resten av kroppen. :sjarmor:

Du skjønte dette Lasse, men følte nok en liten trang til å kverulere.....? :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Nå har jeg lest igjennom denne tråden og har no ett spørsmål: Er d virkelig voksne mennesker som har lagt inn innleggene her??????????

Skrevet

Jepp, voksne er vi vel alle sammen - vi er vel bare angrepet av i r o n i :P

Skrevet

Jeg har vel normalt middels pupper, iallefall til min kropp.

Litt mindre etter å ha ammet to barn, og når jeg tenker over det:

jeg er faktisk glad de ikke er så store, når jeg tenker hengepupper, da er jeg jammen glad jeg ikke har sånne store meloner. :blunke:

Ikke at det er pent uansett størrelse da, men likevel....

Skrevet

Må bare le når jeg ser disse stakkars hankjønnene som ser ut som om de ikke har sett et par pupper i hele sitt liv.  

Høøh... det er dårlig gjort å le av oss assa :evil:

Nå er det slik at vi fra vi blir født får pupp, vi forelsker oss i disse "kulene" som gir oss mat og er sååååå deilig å kose med :ler:

Jaja, men slik er det jo for oss jenter også sier dere da, joda ingen tvil om det, men.... det er bare slik at dere etter hvert utvikler deres egne pupper... mens vi stakkars gutta, vi blir frarøvet disse "herlighetene" for ressten av livet. En skikkelig traumatisk opplevelse :hoho: Vi må nøye oss med å få kose litt med dem en gang i blandt når vi blir innvilget audiens :blunke:

Dette tatt i betraktning, samt at et det er lite annet her i verden som er mer sexy enn et par velformerte bryster gjør at vi baaaaare MÅ kikke... det er ikke verre enn som så :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...