Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker en lærerinne jeg hadde på barneskolen. En liten, nett dame, aldeles skjønn.

Med noen svææære pupper.

En dag fikk hun en veps ned i blusen. Som stakk henne på ene puppen. Hun flekket av seg overdelen foran et fullsatt klasserom.

Klassen satt lettere sjokkert og fascinert og bivånet dette.

Det var omtrent på det tidspunktet jeg begynte å fable om en karriere som jurist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ?? Jurist??? Den tok jeg ikke... :o

Det var vel heller da du så markedet i å få fram det beste i kvinnekroppen tenker jeg... puppene...

HEI!!! En ide ramlet ned! Vepsestikk får folk til å svulme opp ikke sant, iallefall der en ble stukket! Vel hva med å injisere litt gift i puppene, ja, i stedet for silikon og slikt?

:sjarmor:

Skrevet

:o DÅRLIG???? Hva mener du???

Jeg synes det var glimrenede jeg!.... Dersom en bare fikk vekk det som gjorde vondt, og bare hadde den oppsvulmende effekten igjen.... Og så kunne en sprøyte inn litt før festen med utringet kjole, og dagen etter var de lette og vanlige igjen!....

Skrevet

Lasse, på barneskolen var jeg like begrepsforvirret som du er nå :wink:

Ellers har jo kvinner aldri gått av veien når det gjelder å lide for skjønnheten, så siste forslaget ditt var ikke så hækkings gale spør du meg...

Folk er rare sånn.

Skrevet

Steike!! Her var det mye genialitet samlet på ett brett!

Vibeke, jeg er grønn av beundring for din forretningssans. Vil ha plass i styrerommet ditt også! Etter åpningen av klinikken din altså. Også vil jeg rette en stor takk til deg for at du gir oss litt inside her. Skal kjøpe noen aksjer.

Hvordan i huleste kan jeg greie å snike meg inn der, mon tro? I styrerommet altså?

*knips*

Er det en fordel å vise mest mulig av fordelene i et sånt puppestyrestell? Eller kanskje kan du ordne slik at jeg får samlet alt til en, suveren pupp foran? Hey, hvorfor ikke? Det funker for gutta. Hvorfor skal vi ha to fortrinn, og de bare ett (eller en for å benevne fortrinnet korrekt??). Høres mer ut som likestilling, spør du meg. Kan da ikke bare deise inn i styrerommet ditt og bli mistenkeliggjort for å ha havnet der fordi jeg har flere fordeler enn, si, Kristian og Lasse, f.eks.

Væren er bannlyst!!! Jur er smisking!

Tips?

Maiken

Skrevet

*kremte*

Jeg tror nå det beste hadde vært oppblåsbare pupper jeg da. Til glede og nytte :blunke: Tenk så mange færre kvinner som hadde druknet, og så kunne man bare sluppet ut litt av lufta dersom det passet seg å være mer flatbrystet/slapp-brystet i en eller annen situasjon.

Man slapp å kjøpe dyre redningsvester og ville sikkert fått mange flere kvinnelige kapteiner :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

jesss...det ville kanskje også gjort sitt til at vi fikk flere kvinnelige astronauter også..også så praktisk da :) det er jo bare å slippe ut lufta og fly avsted...i mellomtiden er jeg på intens bie-jakt (her skal det svulme) må vel innrømme at jeg har hengt litt på juridisk fakultet..men det hadde ikke helt forventet virkning sånn puppalt sett..kanskje jeg sluttet for tidlig?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! JAAAAA!!!! JURist.... herregud :oops: :oops: :oops:

er jeg SEIN eller... :oops:

Anyway, liker den opplåsbare ideen jeg!!! Kunne tenke meg den selv jeg!!! Det er jo så mange ønsker ang størrelse på manneutstyr også,,,

Skrevet

Maiken; jeg liker damer som er frempå og dessuten nyanserte i sin tankegang, og er smigret over din henvendelse angående plass i styret.

Når det gjelder én-pupp-forslaget ditt, ta dette med i vurderingen:

En pupp vokser raskest når det skjer en reduksjon i puppolasjonstettheten (ved svakt uttak - noe som er forenelig med den nåværende puppolasjonstettheten uten å representere en fare for bestanden), og ved utglidning til ledige arealer, samtidig med at primærbehov er dekket (logistisk puppolasjonsvekst). Hva primærbehov angår for en pupp, henviser jeg til mine tidligere innlegg.

Du er dermed selvskreven i styret mitt, Maiken (.) Velkommen ombord!

Jeg registrerer også med stor glede diverse luftige forslag som fremmer puppens posisjon og anseelse!

Bravissimo!

Skrevet

Beæret :oops:

Selv om du med intrikate vendinger understreker tesen om at jo større jo bedre. Greit det. A woman has to do what a woman has to do. Og hvis skoen passer så kjøper vi den. Og den andre selvsagt.

Oppblåsbar(e)? Synes vel igrunn at vi opererer på et høytsvevende nivå såalliavæl (tjukk L). Skulle vi svevd no'høyere nå, så vil det i realiteten si at vi blir oppfattet som FOR høye på pæra. Med puppen som fordel. hmmm.

Alle puppevirksomheten gjør at jeg føler meg graut i hue. Må tenke dypt og høytsvevende nå. Skal slippe ut litt luft og se om jeg blir litt klokere, selv om det sikkert blir litt sånn vanskelig fordi jeg er blond i tillegg.

Takk for plass i styret, ihvertfall. Skal ta vervet høytidelig og hjelpe deg å skaffe masse penger tilrette slik at andre i vanskelig puppesituasjon kan få et flott liv :-) Enten det dreier seg om jur eller stell eller trelags variant!

Maiken

Skrevet

Nei, nei, nei, Maiken.

Størst er ikke nødvendigvis best. Jeg gir deg bare frihet til å velge.

Puppen din styrer du size'n på sjøl. Nå vet du åssen du får den til å vokse kjappest, uansett størrelse.

Jeg falt sånn for den én-pupp-versjonen, fordi den innebærer pupp - det essensielle - uten noen flere viderverdigheter. Nå kan du ordne det, kjapt og greit.

Vi følger med i tiden, vi forventer effektivitet.

Forskjeller mellom kvinner og menn er jo også alltid aktuelt. Vet dere at den svenske Riksdagen har undersøkt hvilke ord som brukes mest av kvinner og menn?

Menn bruker oftest "jeg".

Kvinner bruker oftest "barn".

Puppen er genial - den kan brukes på begge områder! En pupp bygger med andre ord bro mellom to forskjellige verdener.

Skrevet

Jeg har ligget våken i hele natt for å komme på et forslag vår veterinær i spe kan like... Og her er resultatet:

Det finnes jo frosker som blåser opp halsen for å tiltrekke seg make... Hva med en pupp eller pupper... som kan blåses opp alt hetter behov??? Da slipper man plast som vinga skrev om, men kan bruke sitt naturlige vev...

Vi liker jo tross alt hud best...?

Skrevet

Du er ikke redd for å bli beskyldt for plagiat da Lasse? :ler:

Jeg synes jeg ser det egentlig, en dame som sitter på en bar, og det kommer bort en kjekk kar... *VOOOSJ!!* Megapupp!

:ler:

Det blir jo litt potens-aktig, som jo er forbeholdt menn.. Men hva synes styret om Lasses forslag? Synes det var bra jeg :blunke:

Skrevet

Slik er det i vår konkurranseutsatte verden Vinga... Man kommer med en ide elle roppfinnelse, og like etterpå kommer det en forbdret og litt anderledes utgave fra en annen... hehe :wink:

Men jeg likte din og jeg! :D

Skrevet

Tittelen er Dr.med.vett. om jeg får be, Lasse...

Jeg har vurdert luft-forslaget nøye.

Vi trenger en løsning for å hindre plagsomme lyder ved luftutslipp, samt dannelse av lettantennelige gasser.

Kuen - som også er en av naturens genistreker - har en egen rape-refleks som tar seg av overflødig gass på en beskjeden og dannet måte.

Denne refleksen kan kanskje inkorporeres i froskevevs-metoden, men her er det viktig å holde hodet kaldt for å unngå mulige feilkoblinger.

Lettantennelig gass og eksplosivitet er det værre å få gjort noe med. Selv om det gjerne kan være en fordel at ting utvikler seg i litt hetere retning ved et pub-besøk.

Litt action må det jo være.

Skrevet

Ærede medlemmer av puppestell! Dere har glemt noe essensielt.

Ingen her har engang tenkt på hvor denne luften skal tas ifra...

Vi har TO alternativer. Vi kan lage en konstruksjon basert på tilført luft fra etellerannet sted. Med fare for ulyd ved utslipp. Men er dere så sikre på at denne ulyden vil representere en negativ faktor? Kjent sak at gutta er bekvemme med denne lyden, da de fra barns ben faktisk blir intellektuelt stimulerte av denne lyden og dens effekt. Faktisk i så stor grad at det arrangeres konkurranser på gutterommet; en øvelse i perfeksjonering av dette utslippet målt i decibel. Med påfølgende befriende energi i form av latter og klar hjerne fylt av energisk pågangsmot.

Jeg tror vi står ovenfor masse upløyd mark her. En hittil bevart hemmelighet som muligens er en av hovedårsakene til at vi ikke får lov å tre inn på plysjbelagte styrerom. Vi er ikke flinke nok til å lage ulyd og utnytte effekten til vår fordel. Brilliant, ikke sant?

Alternativ nr to er selvsagt å benytte en pumpeteknikk som går på å f.eks tilføre intern luft fra la oss si bakenden og forflytte denne til puppen eller Lasses fortrinn, selv om kanskje menn må tilføre luft fra annet hold hvor det kan være hensiktsmessig. Liker tanken på dette. Ta luft fra hofteparti til pupp, pump den tilbake når behov ikke er tilstede. Lydløs variant.

Dermed er Lasses hudsegment i boks også.

Antennelighet er et problem som må drøvtygges på. Tygg, svelg, gulp, tygg, svelg, gulp (alt hva jeg kan om kyr, du...)

Synes fremdeles at jur er smisking.

Maiken

Skrevet

Åneidu - de kan finnes mange steder de, sexysadie :roll:

De forflytter seg med årene - som regel nedover.

Bortsett fra når de er kaldt, da kryper de oppover...

Når jeg ligger på rygg ligger de utover.

Når jeg ligger på siden, ligger de på madrassen.

Når jeg trener er de alle steder på en gang, som regel inni sports-bh'n...

Er det bare jeg som har pupper som ikke bare er på ett sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...