Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lasse: :rodme: har alltid vært litt treig jeg da...

..men det var en avstikker. Igjen! :roll:

Du har rett, Rabalder. Tror det skyldes et utpreget behov for puppmerksomhet hos undertegnede.

Vipsiken :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg faktisk til og med klone deg, og det til en behagelig og velformet pris.

Kloning Vibeke :o Skal det bli flere av meg :roll: Trokke det, tror verden har mer enn nok med den ene raringen assa, har full forståelse for Lasse's bekymringer her :ler:

Vi skal nok bli enige om hva som dekker dine behov.

Det hørtes interresant ut ja :sjarmor:

det skulle bety at mine muligheter for å få draget på puppedamer (enten de har 2 eller 3) er sikret i fremtiden.

Thanks Vibeke *smask* (hadde vi ikke en sånn nuss på kinnet sak her før?

Skrevet

kys_2.gif

*Tusenfryd hvisker at de ligger på "hjelp" enda*

kys_2.gif

kys_2.gif

Skrevet

dette viser igjen hvor viktige pupper er... for kvinnene!...

Bare snakk litt om dem; vis dem litt oppmerksomhet og vips! så blir det kyss på kinnet og mer til! :D :wink:

Men over til størrelse igjen da... :blunke:

Er det noe i min tanke/ide om at størreslen på mormor + mor (deres pupper asså) delt på to er lik størreslen på dine??? :sjarmor:

Dette må da selvfølgelig måles på samme alder på alle, f.eks når alle er 25 ....

Skrevet

Kanskje mormor - men ikke mor :briller:

Men ellers har du nok tenkt en uforvarende lur tanke, Lasse - det sies nemlig at man ofte har de samme "jentegreiene" som sin mor, så kanskje det gjelder pupper også?

Skrevet

Tusenfryd da... :roll: hehehe..

Jeg mente at gjennomsnittet av dim mor og mormor blir din størrelse...

Ang. din kommenatr om jentegreiene... ÆÆÆÆÆÆ! hvordan skal jeg nå kunne treffe svigermor igjen???? :o :o :o :o

Skrevet
Tusenfryd da... :roll: hehehe..

Jeg mente at gjennomsnittet av dim mor og mormor blir din størrelse...

Da stemmer det væffal ikke...

Ang. din kommenatr om jentegreiene... ÆÆÆÆÆÆ! hvordan skal jeg nå kunne treffe svigermor igjen????

Pyse!

Tenk på meg da, som i alle år har fått utførlig forklart hva som venter meg... og så viser det seg at dama har rett også... mann deg opp, det får du tåle!

Skrevet

Tusenfryd... Ble bare litt akutt kvalm med tanken på sigermor naken... hehe

Går bedre nå... :sjarmor:

Skrevet

hm...trepupper må man vel kunne lage på sløyden?

blir ikke de litt harde? holdbarheten er det vel derimot ingenting å si på..

Skrevet

Ravna; det er godt med konstruktiv kritikk. Jeg har derfor kommet frem til en mer ideell løsning:

Grisen har i mange tilfeller vist seg å ha slående likheter med menneskene. Blivende hjertekirurger øver seg f.eks. på grisehjerter. Dette er en kjent og allmen sak, og med tanke på hvilke kvaliteten grisen innehar, blir snart frasen "ditt svin" et stort kompliment.

Jeg skal gi dere en liten forsmak på hva dere har i vente:

Grisen har nemlig hele 14 pupper! 7x2 rader med jur! Det som er så genialt, er at grisunger finner seg sin favorittpupp med en gang de blir født. De holder seg trofast til denne. Kjertelvevet i puppen grisungen faller for, vokser seg stort og forsyner grisungen med melk og mye kos. De melkekjertler som ikke er i bruk, utvikler seg ikke noe videre. Får en gris f.eks. 4 unger, får hun 4 store pupper, mens resten bare er der. De resterende kan selvsagt bli store ved neste grising, hvis purka får f.eks. 9 unger.

Og for å addere til dette naturens vidunder, kan en galte (hanngrisen altså) få en hele 30 minutters orgasme! (Bare så synd at de driver mye med inseminering rundt omkring i grisehusene).

Hah! Er det noen som vil komme på klinikken min å få genmanipulert inn noen gode grisegener kanskje?

Dette lukter gull og grønne skoger hva?!

Skrevet

Nå syns jeg vel kanskje at det ble vel mange jur etterhvert her jeg Vibeke :( og jeg veit ikke helt om jeg vil inn i dyrenes verden, selv om noen sikkert allerede syns jeg er et "Svin" :ler:

Foretrekker helt klart to - 2 - pupper på en dame.

Selv om en orgasme på 30 minutter ikke hørtes så dumt ut :roll:

Skrevet

hmmm...dette virker veldig forlokkende vibeke :)

men er det mulig å få begge deler? altså 14 pupper og 30 min lange orgasmer? det hadde vært noe...

*humdidum*

Skrevet

Vibeke: din gris! ... ok, den var dårlig.. hehe

Dette burde iallefall være en ide til de forskjellige sekter etc som får så mange barn...

Ang. det der med 30 minutters orgasme så står jeg over!... Hadde ikke vært på nett før om mange dager jo!....

Det som imidletid haddevært flott, er pupper på ryggen! Da hadde det ikke gått så bra å bare snu seg i senga for å komme unna kosete kjærester og ektemenn... hehe :kul:

Skrevet
Det som imidletid haddevært flott, er pupper på ryggen! Da hadde det ikke gått så bra å bare snu seg i senga for å komme unna kosete kjærester og ektemenn... hehe  :kul:

Glimrende forslag egentlig Lasse, selv om jeg helst vil at de skal sitte foran for det meste..... men la oss si det slik da...... Vibeke, vi ønsker at puppene skal forsvinne fra fronten og poppe opp på ryggen når dama snur seg og ikke vil ha kos. :sjarmor:

Skrevet

Jeg pleier snu ryggen til for at han skal få bedre grep om sakene, jeg da.

:sjarmor:

Ravna, Kristian & Lasse: Jeg har ganske mange andre idéer også jeg tror kan bli puppolære hos dere (tross noe konservativt (be)grep om puppene hos Kristian).

Skal bare drøvtygge litt på visjonene først.

Vibeke (.)(.)(.)(.)(.)

Skrevet

:o Grøss! Ser for meg Vibeke der hun knegger for seg selv mens hun ser tomt ut i luften.... der hun tenker ut sine syke og bedervede tanker... Grøss!!

De skulle bare visst de som svermer rundt denne flotte kvinnen, at det tiltrekkende ytre skjuler et sykt, sykt sinn....

Men jeg venter så absolutt i spenning!!! heia vibeke, give it to us!!!.... harr harr harr.....

:sjarmor:

Skrevet

Det er jo videre en kjent sak at kaniner kan trekke testiklene sine inn i buken for å beskytte dem. Muskelen som står for dette, er viljestyrt.

Genet som koder for denne egenskapen, kan jo være nyttig for både kvinner og menn. Tenk på mulighetene!

Kvinnene kan jo dermed trekke ut og inn puppene etter behov, ønske og dagsform (begge to eller alle 14 for den sakens skyld - folk setter pris på å ha frihet til å velge, vet man).

En annen kjent sak er jo at dette med genmanipulering kan ende med en sann lapskaus.

Kanskje vi ender opp med en Miss Piggy-versjon som føder unger hver måned, men heldigvis har en 30 minutters orgasme sånn innimellom - samt en mann som kan trekke testiklene til seg når hormonene hennes går i vranglås. Bare han passer på at de ikke popper ut igjen på ryggen. Fordeler og ulemper er det jo med det meste.

Det blir nok endel prøving og feiling til å begynne med, men jeg regner med at det er endel som fristes av mulighetene dette faktisk byr på.

Derfor kan de som vil være forsøkskaniner (he, he - den kom jeg på av meg selv!) bare gi meg en lyd. De 50 første skal få min egenproduserte "Pheromonique"/"Pheromonsieur" i premie - en komplett godlukt-serie både for henne og han; definitely dangerously delicious.

Alt er mulig og ingenting er umulig i denne bransjen.

V

Skrevet

PS:

Glemte å nevne at det er mange høyt profilerte kjendiser og superstjerner som allerede bruker Pheromonique/Pheromonsieur.

Skrevet

Hva med oss som har jur???

Noen som synes det er sexy???? :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...