Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et jur er ett jur, Maiken, men ei ku har fire spener på juret mens ei geit har to :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest unplugged Maiken
Skrevet

Åh, Hege!!! I ethvert team-samarbeid, så må det finnes et nøytraliserende elemet. Du er perfekt til rollen. Vibeke - hvorfor er du så vekk, lissom! Det er DU som er styreleder her. Også er du fraværende pga herrebesøk!!! Tar litt uformell charge imens. Hege er en sånn fakta-kilde so-to-say :) Når Vibeke prioriterer mann istedetfor egen karriere, så tar jeg sjansen på å steppe inn i utvelgeses-stilling.

Så ETT jur består av fire spener. Spener er tema nå, synes jeg. Fordi at vi som bare har vanlige pupper kun har en spene pr jur. To jur/en spene pr jur. (lærte no'nytt i kveld :kul: )

Fryktelig urettferdig satt opp mot Litago som faktisk har ett jur med FIRE - hele 4 - spener. Dette blir bare urettferdig.

Hva menn angår, så vet vi alle hvor de står. Eller henger. Eller dingler, egentlig.

Kanskje jeg må holde snavla igjen til styreleder'n kommer på banen...

Maiken

Skrevet

Takk for forståelsen Maiken!

Vil bare rette på et par ting:

Det kalles brystvorter, ikke spener!!!

Og for det andre: En mann klarer ikke å holde hodet kaldt når blodet har strømmet fra hjernen til lemmet. Man skulle tro at det var slik, men slik er det altså ikke. Lemmets økning minsker hjernekapasiteten, til tross for at hjernen blir nedkjølt. Dette er et merkelig fenomen som kun skjer hos menn. Det hjelper ikke engang å lokke med EDITBA og større markedsandeler når blodet går ned mot de nedre regioner.....

Men altså, tilbake til kvinnens attributter. En pupp er helt OK, men jeg synes det skal være valgfritt hvor mange brystvorter den utstyres med. Og jeg ser fremdeles ingen løsning på pneumatikkproblemet. Knebeskyttere løser jo kun symptomet, ikke årsaken!!!

Skrevet

Jeg har Spenol, kua. Du vet den hvite, klissete saken for spener og jur. Trenger du, så send et raut da.

Skrevet

En ting går d iallefall an å konkludere med når d gjelder pupper:

Det er med forundring jeg har registrert at "puppestørrelse" er d heteste temaet her inne, med 2456 visninger og 143 svar over 10 sider!!!!! :roll: '

Ja, ja, jeg er iallefall glad jeg har et par..... :wink:

Skrevet

Ang pneumatikk, så er det et stempel som beveger seg fordi lufttrykket under øker eller minsker. Forstår ikke hvordan en slik teori kan hjelpe på såre knær pga puppedasking???

Ang teorien om hhjerneaktivitet og opphisselse: Puppene blir som kjent større rett før orgasme. Alle som har prøvd å stoppe gjentatte ganger rett før orgasmen kommer hos kvinnen, vet at hjernen deres også er rimelig hjernedød på det punktet... Hun vil da gjøre ALT for deg for å få lov til å komme... Grunnen til at hun blir så bortreist er nok fordi hun har to pupper, og han har en tissetass... Hmmm lurer på hvorfor dette ikek praktisert under avhør??? Vil ikke slå feil: " ja. jeg skal si det bare...."

hehe

:sjarmor:

Skrevet

??? heh? :-? *risteriste* ..tror jeg må hoppe over oppsummeringen, var innom tåkelegger'n......

Er enig med Litago; det må nå settes mer fokus på løfting. Er som lei av å slenge de på ryggen etter at man må spare skadelåtte knær. Noen virkelig gode råd trenger man her.

Kan man reversere teknikken med å få de større? Unngår da problemet siden de blir mindre pupper, men mindre, det er jo ikke ønskelig....

Skrevet

Jeg har en bestemor på snart 90. Hun er faktisk født i 1913; det er et litt kult år å være født i, synes jeg.

Saken er den at mormor har hatt brystkreft. Hun har operert vekk ene puppen. Har en igjen. Av og til går hun med sånn leke-pupp på ene siden; så ser hun ut som alle oss andre. Men sånn jamt over gir hun igrunnen en lang f.... i den der falske greien.

En dag kom det et hjertesukk fra henne. "Skulle ønske jeg fikk fjernet begge to når de først var igang".

Sånn er det altså å bli 90. I alle fall for min mormor. Man bryr seg liksom ikke om pupper lengre.

He, he... følte meg plutselig litt besatt her jeg sitter...

Je, je.

Over til noe annet. Menn er jo glad i pupper. Vi kunne jo skaffet alle et par hver, så hadde de i alle fall hatt etpar de kunne klådd i vei på, vært fornøyde med, glant i vei på sin egen kløft, osv osv.

50% av verdens befolkning med nye pupper! $ $ $! Yeah!

Vi måtte jo selvsagt satt halve verden på pause - sånn et halvt års tid - så de fikk kost seg fedig der de satt for seg selv og hele puppestasen hjemme i stuen.

...tror kanskje jeg hadde følt meg litt forsømt og aldri så lite sjalu på de to nye kulene hans også...

Men jeg har lurt litt på det altså. Vi kvinner beskyldes jo innimellom for penismisunnelse. Lurer på om menn er litt puppemisunnlige? Sånn "skulle ønske jeg var kvinne" liksom.

Bare på liksom, altså. Noen som tør komme ut av skapet eller?

Skrevet
Men jeg har lurt litt på det altså. Vi kvinner beskyldes jo innimellom for penismisunnelse. Lurer på om menn er litt puppemisunnlige? Sånn "skulle ønske jeg var kvinne" liksom.

Noen som tørr komme ut av skapet???? Herregud Vibeke, lese hva jeg skrev for ørtenhundre innlegg siden da:

Nå er det slik at vi fra vi blir født får pupp, vi forelsker oss i disse "kulene" som gir oss mat og er sååååå deilig å kose med  

Jaja, men slik er det jo for oss jenter også sier dere da, joda ingen tvil om det, men.... det er bare slik at dere etter hvert utvikler deres egne pupper... mens vi stakkars gutta, vi blir frarøvet disse "herlighetene" for ressten av livet. En skikkelig traumatisk opplevelse. Vi må nøye oss med å få kose litt med dem en gang i blandt når vi blir innvilget audiens  

Høres ikke dette ut som en smule misunnelse så vet ikke jeg

:hoho::hoho::hoho:

Forresten, håper det var kos med Herrebesøket :blunke:

Skrevet
Lurer på om menn er litt puppemisunnlige? Sånn "skulle ønske jeg var kvinne" liksom.  

Hmm..føler meg litt truffet jeg..

Men det er ikke på liksom :wink:

Skrevet

Nå kan jo jeg bare nevne, sånn uten å dra denne tråden heeelt ut på viddene da, at jeg har etpar liksom-peniser liggende i skapet.

Skrevet

Uff!!! Dere snakker lissom så mye følelser rundt dette. Kan ikke noen bare innrømme at en pupp er en pupp er en pupp???

Litago - beklager mine sviktende kunnskaper på jur og stell og sånt *sjarmsmil-de-luxe*

Ikke rart ingen blir rike her, når dere dveler så djevelsk rundt følelser og stemninger og synsinger og sånt.

Skmpf!!! Føler at vi må begynne helt på nytt her. Thank God for at patenten er sikret, selv om Lasse prøver å undervurdere betydningen med sin hersketeknikk.

Maiken

Skrevet

De store spørsmålene er nå:

Har alle rett på pupp?

Og har alle krav på egen pupp?

Og for ytterligere å dra eksistensialismen til sitt ytterste, skal man ha frihet til å velge antall brystvorter?

(En liten beskjed til Tusenfryd: Hold Spenolen din for deg sjæææl!

Og Maiken: Du er tilgitt! *vifter litt med juret*.)

Skrevet

At en KU skulle få opp boblemavelatteren i en kropp som bare har EN mave er et sant mirakel!!! *ønsker meg plutselig jur som jeg kan vifte med* Og masse maver som kan utrette mirakuløse mirakler.

UNOsegment mistet et øyeblikk sin sjarm!!! Uæææh, debatten begynner å omskape meg til softversjon :o

Kanskje har Vibeke et stoooort poeng med å dra oss ned på jorda. Har mye rart i skapet jeg også :sjarmor:

Stoooor klem fra Maiken!

Skrevet

Maiken: Så nå har du forstått at du er meg underlegen? HERSK HERSK..... :sjarmor:

Ang det med puppemissunnelse.. Det er jo mest stas med det en får kose med bare eg gang i mellom...ikke hele tiden.. da forsvinner jo spenninga. DESSUTEN: tror ikke gutta har så lyst på pupper som hoppe rog henger og deiser når de løper og trener og knytter skoa.... De har lyst på noen å se på og kose med...ikke bruke til hverdags... Så der må man ha en patent for å kunne ta av og på etter behov.. Kanskje mange kvinner også kunne tenke seg det???

Skrevet

Brystvorter. Brystvorter?

*tygge tygge*

Nææh!

*spytt ut*

Brystknopper!!!

Gjerne sånne som man kan ta av og på, ja.

Hva synes dere? Er ikke "brystvorter" et kjipt ord?

Skrevet

VORTER er vel ikke noe en har positive assosiasjoner (hvorda skrives nå det da... hehe) om nei... :-?

Skrevet

Og Maiken:..... HERSK HERSK OG HERSK ... HAHAHEHEHEEE (ond og skummel latter)....

:sjarmor:

Skrevet

Hmmm..*klø seg i hodet..* begynner denne tråden å passe bedre på snikk-snakk tro? :wink:

Skrevet

Enig!! Ordet brystvorte er utrolig stygt!! Ettersom jeg bor i USA tror jeg nesten at jeg tar ibruk ordet nipple. Litt søtere ikke sant?

Og Hege: Ikke prøøøøøøøøøøøv deg på å flytte denne tråden. Det er den eneste fornuftige tråden på KG om dagen! :lol:

*kikker på Lasses bukser og rister på hodet* (Ny hersketeknikk!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...