Gå til innhold

Puppe størrelse

Hva har puppestørrelsen å si?  

2 stemmer

1. 1. Hva har puppestørrelsen å si?

• Den betyr alt
      1
    • Den teller sammen med resten av kroppen
      26
    • Det som betyr noe, er hvordan hun bruker det hun har
      15
    • Den spiller mindre rolle
      16
    • Den har ingen betydning
      22
    • Den teller sammen med resten av helhetsinntrykket
      47

Fremhevede innlegg

Gjest Maiken/uinnlogget
Skrevet

Hehehe :P Tydelig at jura får leve , ja! Skjønte det nok, Litago. Du prøver å kuppe hele gjengen her med fire fortrinn, hvorav en fake t.o.m. Du er så outa nå altså!!! Fine spener, egentlig. Får du noengang spørsmål om ALVEola'n har noe å si i forhold til 3PIr på jur???

*alveola, alveola, alveola*...hvisker ordet flere ganger på rad. Egentlig et vakkert ord :)

Wet T-shirt er bra. Tjener vi penger på det? Hva slags T-shirt skal vi finne på til Litago da? Operasjonshanske med avklippet tommel??? Bryn deg nå! Bryn deg NÅ ;-)

Kristian, har du sagt A så får du sannelig si B!

Vibeke, jeg har oxo fregner. Ikke så mange, men sånn ca 10 stk over neseroten. Har navn på dem også. Har du?

Maiken

Videoannonse
Annonse
Gjest Maiken/ikke innlogget
Skrevet

Yeah!! 17 sider nådd :o

Maiken

Gjest Pilonda
Skrevet

Hvis vi skal ha wet-tshirt-konkurranse, kan vi lage en regel om at alle gutta må gå med søte små hvite boxere hvis de vil se på? Bare sånn i tilfelle noen av oss skulle være så uheldige å søle vann på noe annet enn oss selv, mener jeg? 8)

*Knis fnis*

Lionda - faktisk, apropos t-skjorter, for øyeblikket iført en t-skjorte med påskriften "Clitoris is not a greek Island" :ler: (Fått den av noen som trodde jeg ikke turde å gå med den.. hehe.. ;))

Skrevet

Wet-boksershorts-konkurranse for gutta! JAAAAAAAAAAA.Med lunkent vann selvsagt......

Bare tanken på det for mine pupper (og jur) til å strutte av glede!!! :sjarmor:

Skrevet

Nå har dette virkelig sklidd ut dere..... PUPPE STØRRESLE!!!

Vi vil ha PUPPESNAKK..... HALOOOOOOOOO....

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Jeg synes alt over en god håndfull blir for stort, å da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med resten :) Har hatt kjæreste med STOORE pupper, som jeg forgudet da... men nå har jeg et annet forhold til pupper...

hilsen meg, mannen :)

Skrevet

Har tenkt litt på det der med wet t-shirt greiene...okei, så har jeg tenkt mye, da..

Stiller gjerne jeg, altså! Men kjæresten min er veldig glad i å kose med puppene mine...og vi sover ikke i samme land en gang...

Men det jeg har tenkt mest på, er deg, Kristian, som løper rundt og serverer cocktails under konkurransen - og med Lasse spradende etter; han deler ut små paraplyer til drinkene. Og begge er dere iført små, kledelige, hvite forkler.

Kun forkle :sjarmor:

Maiken; solfregnene mine har til gode å få navn; har ikke rukket å få et personlig forhold til dem enda. Har du noen gode navneforslag, kanskje? (Fluen i vinduskarmen min heter allerede Fredrik; så det er oppbrukt).

Skrevet

Kurt, kalle, klara, karl, kurt 2, leif, ulf, alf, gulli OG kurt 3.

Må i tenkeboks. Greier ikke å konsentrere meg her jeg sitter. Tenker hardt på Kristian og Lasse med bare forkle. Dette ødelegger jo arbeidsdagene mine. Distraherende, egentlig.

Hvilken farve på paraplyene?

Maiken

Skrevet

Den forklesaken er jeg ikke helt sikker på jeg....Damer som hopper rundt i våte t-skjorter og kun forkle....Kan fort bli veldig pinlig....

Men jeg kan godt dilte etter Kristian jeg, og dele ut hva dere enn måtte begjære.... :sjarmor:

Ang navn: Det hadde vel vært mer på sin plass med navn på puppene enn på fregnene???

NÅ begynner et neste KG treff å bli inteessant hehe :briller:

Gjest Maiken/ikke innlogget
Skrevet

Nå var jo planen at DU og Kristian skulle bruke forklærne dah, Lasse. Slik at vi andre lissom får opp tempen litt. Vet du. Litago er i hundre allerede FØR showet...

Navn på puppene? Har du noen gode forslag da??

Ikke for kompliserte navn, helst. Liker ikke sånne ultramoderne callgirl-navn. Må være noe stødig, på en måte.

Maiken

Skrevet

Forstod jo det da... Men det er tid og sted for å reise telt mner nå jeg...

Navn...hmmmmm stødige?.... hmmm....

Jo det er greit når gode gamle Gunvor og Haldis også får litt kos... hehe, Høres det ok ut?

Litago er forøvrig smått for de små, er det ikke??????

:sjarmor:

Skrevet

Gunvor og Haldis = ikke OK

Høres ut som to eldre tanter som sitter på kafe og deler et wienerbrød. Helt feil.

Synes uansett at forkle-ide var grei. Helt grei, faktisk. Kjempegrei :sjarmor: Jo mer jeg tenker på hvor grei tanke dette var, jo greiere blir den, igrunnen.

Maiken

Skrevet

Stødig er for meg litt tantete da...

Hva med Malene og Guro da? ...

Rusle rundt BAK Kristian med skikkelig lavvo (telt) på forkleet.... nei takk :briller: ...

Skrevet

Malene var kjempepent. Takk for forslag.

Hvaforslags nerver kicker inn montro når mann ser pupp, synsinntrykket jager gjennom hodet og alle kanalene der oppe, videre nedover med lavvo som resultat...Rart. Lurer på om oksen Ferdinand ville reagert likedan på Litagos jur. Hm.

Maiken

Skrevet

Vel, :ler: nå skulle det være en Wet T-shirt konkurranse til glede for gutta da og dette er en jo tråd som omhandler pupper og da passet det liksom inn :blunke:

Men ok, jeg stiller i forkle jeg jenter om det er det som skal til :oops:

Syns forøvrig at Liondas forslag om boxer var bedre..... bortsett fra det med å søle vann :oops:

Etter å ha lest kommentarer om Lasse's bakdeler regner jeg med at jeg får gå i fred fra stirrende og siklende kvinnfolk.

Kos deg Lasse

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

Så du tror du får gå i fred, du, Kristian født i 1971 :kul:

Du skal få gå fremst i kø, med hvit boxer, Lasse like bak med forkle. Tenkte nå jeg da. Hvis jeg får bestemme altså. Men dere må smile. Pent. Hele kvelden, faktisk. Dette blir gøy.

Lurer litt på profitten da. Hvor er profitten? Og hvordan?

Maiken

Skrevet

:o Da må Kristian gå IALLEFALL 30 cm foran meg, ellers .... :sjarmor:

Men nok om det ... kremt...

Når vi snakke rom pupper... Hvorfor er det blitt så "mote" å vise puppene på fester etc???

HVORFOR er dere jenter med på våt-t skjorte konkurranser???

Hvorfor dreier dette seg plutselig om å drite ut de to stakkars gutene her inne???

Nei til sex-trakasering, ja til mer pupper...

eller no.. :sjarmor:

Skrevet

Og profitten er inngangspenger til lavvoen etter å ha blitt kald på puppene etter konkurransen

............

:briller:

Gjest Pilonda
Skrevet

Dette blir jo bare bedre og bedre! :sjarmor:

Men Kristian, jeg synes faktisk at den beste delen av mitt forslag var nettopp det med å søle vann, jeg da! :blunke:

Men profitten, ja, Maiken.. hmm.. vi kan vel ikke akkurat ta betalt av mannfolkene hvis de skal gå rundt i små boxere og forklær, det ville være noe uetisk.

Jeg vet det, vi kan ha Kristian og Lasse "backstage" til glede og nytte :ler: , også kan vi ta betalt av alle de andre som strømmer til for å se kg-jenter i våte t-skjorter! Hvordan høres det ut? Dèt burde det bli bra profitt av!

Lionda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...