Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Håkkimom skrev:

Nei dæven, nå er a sjuk igjen, til info for alle nye følgere 😂

Værsyk, noe de fleste kan bli innimellom 😴 trøtt, energitom og slapp

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Flettfrid skrev:

Værsyk, noe de fleste kan bli innimellom 😴 trøtt, energitom og slapp

Nja, hu sa selv det er pga sykdommen (+ masse info om at hu skal fjerne livmor osv)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, GulSitron skrev:

Nja, hu sa selv det er pga sykdommen (+ masse info om at hu skal fjerne livmor osv)

Det sa hun da virkelig ikke. 

Endret av Tessa12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der slutta jeg å følge Talla. Influensere skal inspirere men når hun står på badet å snakker om at samboeren sin har lagt igjen flytebæsj i do??!!?? Not my kind of influenser. 😷

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tessa12 skrev:

Det sa hun da virkelig ikke. 

Hun sa i hvert fall det da jeg så på story. Først var det "syk, svak og dårlig bak" også fortalte hu om sykdommen etterpå + at hu skulle fjerne livmor i mars, men at det ikke ble noe av pga Corona og at hvis hu fikk telefon med spørsmål om hu kunne komme bort for operasjon før november skulle hu si nei pga kundene og jobb, men at hu allikevel håpet å få operasjonen før jul 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun hadde fått spm fra følgere ang livmorgreiene hennes og derfor snakket hun om operasjon osv, hun sa ikke at det var derfor hun var pjusk i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, GulSitron skrev:

Hun sa i hvert fall det da jeg så på story. Først var det "syk, svak og dårlig bak" også fortalte hu om sykdommen etterpå + at hu skulle fjerne livmor i mars, men at det ikke ble noe av pga Corona og at hvis hu fikk telefon med spørsmål om hu kunne komme bort for operasjon før november skulle hu si nei pga kundene og jobb, men at hu allikevel håpet å få operasjonen før jul 

Det snakket om om etter at hun hadde sagt hun var værsyk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GulSitron skrev:

Hun sa i hvert fall det da jeg så på story. Først var det "syk, svak og dårlig bak" også fortalte hu om sykdommen etterpå + at hu skulle fjerne livmor i mars, men at det ikke ble noe av pga Corona og at hvis hu fikk telefon med spørsmål om hu kunne komme bort for operasjon før november skulle hu si nei pga kundene og jobb, men at hu allikevel håpet å få operasjonen før jul 

Så de snapene jeg også, og det var ingen sammenheng mellom det hun fortalte ang værsyk og forestående operasjon. Men det er klart, vil man finne noe å henge seg opp i eller kritisere noen på så ser man det man vil. 

Endret av Tessa12
Rettet skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklamene hennes for twistshake...🙄 «hmm.. eeh.. kan også lage ting varmt..hvis jeg har forstått det riktig» «sinnsykt bra produkt, gleder meg til å teste». eh vent litt? reklamerer du for noe å sier det er sinnsykt bra og at du har «byttet ut blendern for å si det sånn» med dette produktet FØR du i det hele tatt prøver det? Hun orket ikke engang å ta produktet UT av eska før hun startet reklameringen sin! Tenk å reklamere for noe du hverken har prøvd selv eller orket å satt deg inn i funksjonene først...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kalini skrev:

reklamene hennes for twistshake...🙄 «hmm.. eeh.. kan også lage ting varmt..hvis jeg har forstått det riktig» «sinnsykt bra produkt, gleder meg til å teste». eh vent litt? reklamerer du for noe å sier det er sinnsykt bra og at du har «byttet ut blendern for å si det sånn» med dette produktet FØR du i det hele tatt prøver det? Hun orket ikke engang å ta produktet UT av eska før hun startet reklameringen sin! Tenk å reklamere for noe du hverken har prøvd selv eller orket å satt deg inn i funksjonene først...

Fikk sjukt lyst til å kjøpe sånn selv nå. :sarkasme:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men inni gamperæva! Enda mer gavekort! Og vipps tigging, ikke minst... Kommer til å selge gavekortene til restskatten er betalt, altså, jeg ser ikke logikken hennes. Burde hun ikke selge til fullrpis å få inn MER penger for jobben hun gjør? 
Hun opererer jo med tilbudspris som standard. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare vist at hun var økonomisk klok. Men det er så ofte spising ute og det gavekortopplegget er jo som å tisse på seg for å holde varmen. De kjøpte ny grill og hun har ei diger bikkje som definitivt ikke er billig i drift. Hun burde se litt til Veronikas innlegg om budsjett på Somentos i går. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. 
Hu har vel mest sannsynlig visst om den restskatten siden i våres, men allikevel velger hun å kaste penger på masse takeaway og dritt de egentlig ikke har råd til, mens hun mye heller burde spart penger og opparbeidet seg en buffer. (ikke har råd til fordi det ligger en gedigen regning og godter seg noen mnd frem i tid) 

Usjarmerende med tigging og jeg personlig føler hun fremstår uprofesjonell når hu som selvstendig næringsdrivende og tatovør tigger penger på firmaets bekostning. 
 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun motsier seg selv. Først er det 《 hjelp bohemen tattoo med å bestå 》 Også neste innlegg står det 《 ingen fare, bohemen kommer ikke til å bli lagt ned, jeg er ikke bakpå med utgifter 》 

Så kundene skal kun betale skatten din ? Så du slipper å gå ned på shopping og matforbruket?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Lolland78 skrev:

Hun motsier seg selv. Først er det 《 hjelp bohemen tattoo med å bestå 》 Også neste innlegg står det 《 ingen fare, bohemen kommer ikke til å bli lagt ned, jeg er ikke bakpå med utgifter 》 

Så kundene skal kun betale skatten din ? Så du slipper å gå ned på shopping og matforbruket?

Enig . Er vel viktigere å heller lage mat hjemme enn sitte nede ved kaia å kose seg med restaurant mat  når man veit det skal betales regninger . Dummeste er jo at hun legger det ut å . 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bildet hvor hu tigger penger, så sier hun at hun har fått baksmell og ikke har de pengene på bok pga et tøft år i mammaperm og situasjonen i 2020. Jeg bare lurer. Er det bedriften, eller T privat som har fått restskatt? 
Slik hun legger det frem så virker det jo som at det er bedriften som har fått baksmell og ikke T privat 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GulSitron skrev:

På det bildet hvor hu tigger penger, så sier hun at hun har fått baksmell og ikke har de pengene på bok pga et tøft år i mammaperm og situasjonen i 2020. Jeg bare lurer. Er det bedriften, eller T privat som har fått restskatt? 
Slik hun legger det frem så virker det jo som at det er bedriften som har fått baksmell og ikke T privat 🤔

Hun driver et enkeltmannsforetak, så det er hun personlig som har fått restskatt. Og hvis hun hadde mammaperm i 2019, så skulle man ikke tro at inntektene var uforutsigbare høye, så da burde hun hatt oversikt over både inntekter, utgifter og skatt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy farao jeg er lei sånne mennesker som henne. Akkurat som om det er en rettighet å sløse penger for så å be andre donere for å hjelpe. Ikke faen om jeg har tenkt å sponse hennes dårlige økonomi. Blir skikkelig provosert jeg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...